Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πως Λειτουργεί ο εξαερωτήρας; Πως λειτουργεί τρύπα jet;


Bz2

Recommended Posts

Βρήκα αυτήν την εικόνα για πως λειτουργεί ένας Εξαερωτήρας (Καρμπυρατέρ).

 

Όμως δεν καταλαβαίνω 2 πράγματα σε αυτήν την λειτουργία.

 

1) Πως το καύσιμο γίνετε σκόνη από την τρύπα jet? και γιατί δεν βγαίνει σαν απλό υγρό? με αυτήν την εικόνα θα καταλάβετε τι θέλω να πω:

jet=η τρύπα που το καύσιμο βγαίνει σε μορφή ψεκασμού όπως βλέπετε στην εικόνα. (πως γίνετε αυτό).

A4carbur.jpg

 

2) Χρειάζεται εξωτερική ενεργεία? π.χ. ηλεκτρισμό για να γίνει το υγρό σαν σκόνη?

 

3) πως καταλαβαίνει και αναμιγνύετε την σωστή ποσότητα αέρα?

 

4) Αυτός ο μηχανισμός κάνει για μηχανή περιστρεφόμενη τύπου Wankel?

 

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Carburetor.svg

http://www.animatedengines.com/wankel.shtml

 

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, θα μου είναι πολύ χρήσιμες.

Link to comment
Share on other sites

Θα περιγράψω απλά και ελπίζω να μην έχεις απορίες και με κάνεις να ανοίξω βιβλίο..

 

Η εξαέρωση βασίζεται στην ταχύτητα που αποκτά ο αέρας της υποπίεσης που δημιουργεί το έμβολο στην εισαγωγή.

Η ταχύτητα αυτή μεγαλώνει λόγω της διαμόρφωσης Venturi (στενό σημείο) .. Αυτό έχει σαν συνέπεια να μειώνεται η πίεση στην επιφάνεια της βενζίνης στο σημείο "έκχυσης" (ζιγκλερ) οπού γίνεται μικρότερη της ατμοσφαιρικής (υποπίεση) ενω στο δοχείο επικρατεί η ατμοσφαιρική. Η διαφορά αυτη αναγκάζει τη βενζίνη να "σηκωθεί " και να παρασυρθεί απο το ρεύμα αερα δημιουργώντας το μείγμα που θα πάει στο κύλινδρο.

 

Η σωστή ποσότητα ελέγχεται απο μια πεταλούδα που έχει στην έξοδο του Venturi. Αυτή ρυθμίζει το μείγμα ανάλογα με το φορτίο και την ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα.

 

Και γιατί να μην κάνει για Wankel?

 

Βέβαια ειναι αναχρονιστική μέθοδος και αφορά την πιο απλή περίπτωση. Ακόμα και αυτο το σύστημα εχει αντικατασταθεί με δυο ζιγκλερ και εξτρά διατάξεις.

 

Γιατί όμως θα σου είναι χρήσιμες οι απαντήσεις ? Αφορά κάτι σημαντικό που χρειάζεσαι ανάλυση?

 

Θυμήθηκα και αυτό http://www.eugenfound.edu.gr/appdata/documents/books_pdf/e_h00039.pdf σελ. 52

Link to comment
Share on other sites

Στα αγγλικά χρησιμοποιείται ο όρος "atomization" για να περιγραφεί αυτό που συμβαίνει στην βενζίνη.

 

Στην πραγματικότητα δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο κατά κυριολεξία, η βενζίνη αναμιγνύεται με τον αέρα σε μορφή σταγονιδίων αρκετά μεγάλων ώστε να είναι άνετα διακριτά με το μάτι. Το μείγμα δεν είναι καν ομοιογενές, και γιαυτό από τον Β΄ΠΠ οι σοβαρές εφαρμογές χρησιμοποιούν ψεκασμό (injection) υψηλής -κατά προτίμηση- πίεσης.

 

Για να βελτιωθεί η κατανομή της βενζίνης (να μειωθεί το μέγεθος των σταγονιδίων) πριν φθάσει η βενζίνη στο ζιγκλέρ αναμιγνύεται με αέρα (φτιάχνονται δηλαδή "μπουρμουλίθρες"). Η διάταξη αυτή δεν απεικονίζεται στο σχήμα σου, υπάρχει όμως και στον πιο απλό εξαεριωτή που θα βρεις σε ΜΕΚ, ακόμη κι αν είναι η μηχανή ενός χορτοκοπτικού...

Link to comment
Share on other sites

είναι χρήσιμες γιατί θέλω να κατασκευάσω μία μ.ε.κ. τύπου wankel αλλα δεν ξέρω πως να βάλω το καύσιμο μέσα. και προσμαθο να καταλάβω πως εγω θα βάλω τον σωστό αέρα? θα γίνετε αυτόματα αυτό άραγε?

 

σκεπτικά επίσης αντί να βάλω εξαερωτήρα να βάλω υδρογόνο και οξυγόνο που όπως δημιουργούνται είναι προ υπολογισμένες η ποσότητες από μόνες τους και έτσι θα καίγονται σωστά, αλλά το υδρογόνο κ.τ.λ. μου φαίνεται ποιο δύσκολο λόγο υψηλής θερμοκρασίας.

 

σκεπτικά να φτιάξω την μ.ε.κ. από σκυρόδεμα και τα γρανάζια ξύλινα επειδή δεν μπορώ να λιώσω το μέταλλο και να τους δώσω σχήμα, πιστεύεις ότι θα ήταν καλή ιδέα? ακόμη και για μηχανή μικρής ζωής.

 

πρέπει να σκευάζω και ένα σύστημα που να λαδώνει την μηχανή. θα βγάζω την μηχανή κάθε μία ώρα να την λαδώνω ή θα βάλω το λάδι μέσα στο καύσιμο.

 

εσύ τι προτείνεις?

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη για την έκφραση και χωρίς να θέλω να μειώσω την εφευρετικότητα σου. Αυτό δε θα γίνει ούτε στη χώρα των θαυμάτων. Θέλεις να κανείς κάτι που δε θα καταφέρεις. Σου λείπουν βασικές γνώσεις και αυτό δεν είναι καν για προχωρημένους. Δε θέλω να σε απογοητεύσω απο το παιχνίδι αλλά ψάχτο αλλιώς.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου, αυτό που θέλεις να κάνεις δεν γίνεται. Αν δεν έχεις αυξημένες δυνατότητες κατεργασίας μετάλλων και επαρκείς μεταλλουργικές - μηχανουργικές γνώσεις δεν θα καταφέρεις να φτιάξεις τίποτα.

 

Ειδικά για wankel οι απαιτήσεις είναι εξαιρετικά υψηλές. Ακόμη και να διαθέτεις όλα τα παραπάνω, το καλύτερο που μπορείς να πετύχεις είναι ένα λειτουργικο -αλλά πρακτικά άχρηστο- μοντέλο.

Link to comment
Share on other sites

ΜΑΚΡΙΑ από υδρογόνο. Οι ερωτήσεις σου δείχνουν ότι έχεις έλλειμα γνώσης σε τομείς που μπορεί να καταστούν πολύ επικίνδυνοι. Το υδρογόνο δεν συγχωρεί άγνοια και πειραματισμούς.

 

Βρες κάποιον μηχανολόγο ή έστω τεχνίτη μηχανικό αυτοκινήτων να σε βοηθήσει και να σε κατευθύνει.

Link to comment
Share on other sites

καλά, τότε δεν θα βάλω υδρογόνο.

 

Ναι το ξέρω οτι δεν έχω πολλές γνώσεις σε αυτόν τον τομέα, αλλά πάλι δεν έχω σκοπό να φτιάξω μηχανή αυτοκινήτου. κάτι απλά να δουλεύει και να μπορεί να σπρώξει έναν ανεμιστήρα, ένα ποδήλατο κ.τ.λ. δλδ μικρές απαιτήσεις.

 

τέλος πάντων ακόμα και ανά αυτό το σχέδιο δεν έχει μέλλον, ξέρετε κανένα άλλο σχέδιο για να φτιάξω κάτι παρόμοιο;

 

Μήπως ξέρετε όμως πως τελικά λειτουργεί αυτό το σύστημα ψεκασμού? στα σπίτια μας πιθανός ένα καθαριστικό τζαμιών που πατάς το χερούλι και ψεκάζει? δεν γίνετε κάπως έτσι να ψεκάζετε το καύσιμο? αλλά συνεχούς ροής ώστε να μην χρειάζεται να ψεκάζω εγώ κάθε φορά? .

Link to comment
Share on other sites

Πάρε ένα καυστήρα και ξεκοίλιασε τον. Χρησιμοποιεί μία γραναζωτή αντλία για να στέλνει με πίεση καύσιμο στο μπεκ όπου εκεί γίνετε η"εκνέφωση" του και με ηλεκτρικό σπινθήρα αποκτάς καύση.

 

Ποτέ μην κάνεις τέτοια πειράματα

α. μόνος

β. χωρίς μέτρα ασφαλείας

γ. χωρίς να ξέρεις ακριβώς τι κάνεις

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Μη γράφεις τα ιδία σε κάθε ποστ. Κοίτα δεν είναι εύκολο να κάνουμε συζήτηση μηχανολογικής φύσεως χωρίς να γνωρίζεις τα βασικά. Καταλαβαίνω το μεράκι σου αλλα όλα οσα βλέπεις γύρω σου και σου φαίνονται τόσο εύκολα και κατανοητά κάποιοι δούλεψαν ολη τη ζωή τους για να δουν να αποτυγχάνουν ή να παίρνουν στο λαιμό τους τη ζωή άλλων.. βλέπε Rudolf Diesel.

 

Ακόμα και τεχνίτες με πείρα δε θα επιχειρούσαν να φτιάξουν απο το μηδέν παλινδρομική μηχανή. Πόσο μάλλον Wankel. Διάβασε ετσι λίγο αυτο το απλό βιβλίο που σου έδωσα παραπάνω, αφορά μονο μαθητές παλιού τεχνικού λυκείου, και αν θέλεις ετσι για πλάκα ελα για απορίες. Ο φίλος nickmech προσπάθησε να σου πει μην παίζεις με πράγματα που δεν γνωρίζεις. Φυσικά δε μιλάω για το μοτέρ.. αυτό δε πρόκειται να ξεκινήσει σαν εργασία απο αυτή τη βάση ποτέ, άρα είναι ακίνδυνο.

 

Υ.Γ. Σταύρο μη δίνεις τέτοιες ιδέες και μετά έχεις και τύψεις..

Υ.Γ.2 Αφού θέλεις να παίξεις κατασκεύασε μια μηχανή stirling που είναι και πιο εύκολη σαν ιδέα. Χαμηλή απόδοση όπως τη θέλεις και σχετικά ακίνδυνη, με ελάχιστα ποσοστά επιτυχίας όχι όμως μηδαμινά όπως το άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.