Bz2 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12 , 2011 εγώ βασικά ήθελα να φτιάξω κάτι πολύ απλό. το διάβασα το κεφάλαιο για τις Wankel μηχανές έχουν το μειονέκτημα ότι χάνουν λίγο καύσιμο από τις πλευρές τους. θα προσπαθήσω να μειώσω το φαινόμενο με σύρμα και ελατήριο καθώς και λάδι στο τοίχωμα, αν τελικά το φτιάξω. (έτσι έλεγa και για μία άλλη μηχανή και δεν την έφτιαξα τελικά). αναρωτιόμουν αν το καύσιμο δεν ψεκαζόταν και έμπαινε μέσα ως τρεχούμενο υγρό στην μηχανή τι θα γινόταν? θα δούλευε η μηχανή και θα έκαιγε μόνη της τον ανάλογο αέρα που χρειάζεται? ή δεν θα δουλεύει? kosmas85: μην ανησυχείς δεν έχω καυστήρα, ούτε θα πάρω διότι θα κοστίζει και εγώ προσπαθώ να φτιάξω έστω και δείγμα αυτού κινητήρα οικονομικά, μπορώ να αντικαταστήσω την αντλία ίσως με κάτι άλλο. αν χρειαστεί τελικά αντλία. ή αν δεν φτιάξω τον κινητήρα αυτόν μπορεί να φτιάξω έναν άλλο τύπο που να μην είναι μ.ε.κ. αλλά πρώτα θέλω καταλάβω ότι πραγματικά δεν γίνετε, ίσως και να γίνετε όμως. σκεπτικά την λύση τις ηλεκτροκίνησης, ποιο εύκολη και ποιο ασφαλής, άλλα είναι ποιο ακριβή και δεν έχει μεγάλη αυτονομία για αυτό το λόγο θα είναι δεύτερή επιλογή. σας ευχαριστώ για την απάντησης, μην κλείσετε το θέμα έχω και άλλες απορείες.
kosmas85 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12 , 2011 Διάβασες επιλεκτικά γι'αυτο ρωτάς. Φυσικά και δε θα δουλέψει. Ο Wankel δεν είναι τίποτα περισσότερο απο την εξέλιξη του απλού μοτέρ.. αρα πρέπει τουλάχιστον πριν πιάσεις έστω και ενα κατσαβίδι να τα λιώσεις τα βιβλία. Δες τι σου έγραψα στο Υ.Γ.2 του παραπάνω post.
Didonis Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12 , 2011 Bz2, φιρί φιρί το πας να κάνεις μπαμ εσύ να και τρέχουμε μετά .... Αφού όπως γράφεις στο προφίλ σου είσαι σχεδιαστής Δομικών έργων, γιατί δεν φτιάχνεις κάτι δομικό? και όχι μηχανολογικό που δεν το κατέχεις το άθλημα ... 1
Bz2 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12 , 2011 Έχω κατασκευάσει είδη μία μηχανή stirling. άλλα ακόμη δεν έχω φτιάξει να δουλεύει, διότι δεν έχω φτιάξει κατάλληλα γρανάζια ωστε να κινούνται κατά 90 μοίρες, όπως πρέπει να γίνει. όποτε αν είναι να αφήσω την wankel και να συνεχίσω την stirling θα πρέπει να βρω έναν τρόπο να πάρω καλή απόδοση με μικρό όγκο, άμα ο αέρας είναι λίγο συμπιεσμένος στους θαλάμους της stirling θα έχει καλύτερη απόδοση ή χειρότερη; έχει κανείς καμιά ιδέα για κάπως ικανοποιητική απόδοση? δηλαδή να μην σταματάει απλά με το βάρος του χεριού.
slalom Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2011 σκεπτικά να φτιάξω την μ.ε.κ. από σκυρόδεμα και τα γρανάζια ξύλινα επειδή δεν μπορώ να λιώσω το μέταλλο και να τους δώσω σχήμα, πιστεύεις ότι θα ήταν καλή ιδέα? ακόμη και για μηχανή μικρής ζωής. Προφανώς και δεν έχεις ιδέα απο αντοχή υλικών (και πολλών άλλων) εγώ βασικά ήθελα να φτιάξω κάτι πολύ απλό.το διάβασα το κεφάλαιο για τις Wankel μηχανές έχουν το μειονέκτημα ότι χάνουν λίγο καύσιμο από τις πλευρές τους. θα προσπαθήσω να μειώσω το φαινόμενο με σύρμα και ελατήριο καθώς και λάδι στο τοίχωμα, αν τελικά το φτιάξω. (έτσι έλεγa και για μία άλλη μηχανή και δεν την έφτιαξα τελικά).. Αγνοείς τα περί ανοχών που σου ανέφεραν οι συνάδελφοι. Αυτό που περιγράφεις είτε δε θα γυρίσει, ή θα χάνει πίεση. αναρωτιόμουν αν το καύσιμο δεν ψεκαζόταν και έμπαινε μέσα ως τρεχούμενο υγρό στην μηχανή τι θα γινόταν? θα δούλευε η μηχανή και θα έκαιγε μόνη της τον ανάλογο αέρα που χρειάζεται? ή δεν θα δουλεύει? Θεωρώ πως είναι θεμελιώδες για να ξεκινήσεις, να ξέρεις αυτή την απάντηση. Πάρε ένα χορτοκοπτικό και προσάρμοσέ το να κάνεις το χόμπι σου. Εφόσον επιθυμείς να μάθεις, έτσι θα μάθεις πολλά (βασικά) πράγματα. Μπορεις επίσης να το λύσεις και να το ξαναδέσεις, πάλι θα μάθεις.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα