Κωνσταντίνος Ιωαννίδης Δημοσιεύτηκε July 24, 2008 at 05:19 μμ Δημοσιεύτηκε July 24, 2008 at 05:19 μμ Είμεθα ευγενείς και τηρούμε τον κώδικα δεοντολογίας!
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε July 24, 2008 at 06:55 μμ Δημοσιεύτηκε July 24, 2008 at 06:55 μμ Σίγουρα δεν θεωρείται ημιυπαίθριος.Οταν υπάρχει πέργκολα δεν θεωρείται.Στην κάλυψη μπαίνει και όχι στη Δόμηση.Είμαι σίγουρη γι'αυτό γιατί έχω περάσει τέτοια άδεια. Γιατί μετρά στην κάλυψη αφού είναι πέργκολα;
TheoTDM900 Δημοσιεύτηκε July 24, 2008 at 07:57 μμ Δημοσιεύτηκε July 24, 2008 at 07:57 μμ ρε συ iovo . . . μπας και μας δουλεύεις και είναι photoshop ? Πάντως αύριο θα το δείξω σε Πολεοδομία να δω τι θα πούνε. @ Κωνσταντίνος Ιωαννίδης : τη γνώμη σας αγαπητέ συνάδελφε θα μας την πεις ? πραγματικά μπορεί κάποιος ανοιχτόμυαλος αρχιτέκτων να μας πει τι ήθελε να δείξει με τους όγκους του και τη σύνθεσή του ο συνάδελφος ?
jimis9497 Δημοσιεύτηκε July 24, 2008 at 08:08 μμ Δημοσιεύτηκε July 24, 2008 at 08:08 μμ Αυτό επάνω είναι πέργκολα, αλλά εδώ γενάτε το ερώτημα του τί ήθελε να πει ο ποιητής! Αν κάποιος συνάδελφος αρχιτέκτων μπορεί να μας απαντήσει στην ερώτηση του TheoTDM900 για την σύνθεση αυτή? Πλάκα πρέπει να έχει όταν ο ιδιοκτήτης θα προσκαλεί πρώτη φορά κόσμο στο σπίτι του και θα το περιγράφει για να το βρούν!
ckiriako Δημοσιεύτηκε July 24, 2008 at 08:54 μμ Δημοσιεύτηκε July 24, 2008 at 08:54 μμ Nα γιατι δεν πρεπει να σχεδιαζεις πιωμενος Να μια τρανη αποδειξη οτι η κακογουστια δεν εχει ορια Η περγκολα παντως θυμιζει συνθεση με εμπνευση απο την φυση οπως κανει ο Καλατραβα. Κατι σε ψαροκοκκαλο μου μοιαζει. Το υπολοιπο σπιτι μοιαζει με ζωο απο το τσερνομπιλ. 5 κεφαλια, 17 ποδια, 4 ουρες, 30 ματια και καμια ντουζινα στοματα. Κουκλι
TheoTDM900 Δημοσιεύτηκε July 24, 2008 at 10:02 μμ Δημοσιεύτηκε July 24, 2008 at 10:02 μμ επίσης να ρωτήσω ? 1) τα κάγκελα όλων των εξωστών τα πρόσεξε κανείς σας ? 2) τα διαφώτιστα στους εξώστες ? 3) η καμινάδα που στηρίζεται ? 4) ο κόμβος δίπλα από την καμινάδα και το περιμετρικό εξωτερικό δοκάρι τι έπαθε ? 5) το παράθυρο πίσω από την κυκλική Κ ? 6) οι μαρκίζες πάνω από τις μπαλκονόπορτες του 1ου ? 7) Στον τελευταίο όροφο δεν έχει δόμηση ? Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΙΣΟΔΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ? 9) πάντως έχει μια συμμετρία και δείχνουν ωραία καναβοποιημένες οι Κ Σας λέω ότι δεν πρέπει να το έχει κάνει μηχανικός. Μάλλον κανάς μάστορας και μάλιστα μπετατζής καθώς παρότι δείχνει μικρό σαν κτίριο έχει φάει τρελό Ο/Σ και χάλυβα.
Κωνσταντίνος Ιωαννίδης Δημοσιεύτηκε July 25, 2008 at 05:51 πμ Δημοσιεύτηκε July 25, 2008 at 05:51 πμ Πρόκειται για άσκηση κύβου. Ο συνάδελφος κατάφερε μέσα στον κύβο να εγγράψει ένα ολόκληρο σύμπαν που δεν υπακούει στους κανόνες που ακολουθούμε εμείς οι άθλιοι αρχιτέκτονες. Πρόκειται για ένα σαρκαστικό σχόλιο στην ελληνική αρχιτεκτονική πραγματικότητα. Ένα υβριδικό αυθαίρετο του Hollywood. Πρόκεται για μιια σύνθεση venturi meets gaudi meets calatrava meets karagioz μπερντέ. Ναι, είναι γροθιά στην κοιλιά του αρχιτέκτονος. Ειλικρινά δεν μπορώ να φανταστώ το επόμενο βήμα. Αλλά θα ήθελα να δω και άλλα έργα του ιδίου. Μπορεί αυτό να είναι το ταπεινότερον.
panos Δημοσιεύτηκε July 25, 2008 at 06:22 πμ Δημοσιεύτηκε July 25, 2008 at 06:22 πμ Το υπολοιπο σπιτι μοιαζει με ζωο απο το τσερνομπιλ. 5 κεφαλια, 17 ποδια, 4 ουρες, 30 ματια και καμια ντουζινα στοματα
nasos1979 Δημοσιεύτηκε July 25, 2008 at 06:37 πμ Δημοσιεύτηκε July 25, 2008 at 06:37 πμ Καλημερα. Ουτε ψυλλος στον κορφο τους, όλων των εμπλεκομένων. Αντε να βρεις εκει μεσα δ, η.χ ή τμηματα που προσμετρώνται στη δομηση. Εμενα μου θυμιζει χωριο των Ινκας που ''χωνευονταν'' τα σπιτια μεσα στο βουνο. Βαζοντας την εξωτερικη κολώνα αυτό λίγο ξεγελάει το ματι. Παντως παρ'όλη την εκπληξη μου , μπορω να σκεφτω οτι ενδεχομενως ο μηχανικος να ειχε εναν πολύ καλο λόγο να το κανει αυτό....who knows?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα