antonis l Δημοσιεύτηκε July 15, 2011 at 04:38 πμ Δημοσιεύτηκε July 15, 2011 at 04:38 πμ Καλημερα συναδελφοι προσπαθουμε να εκδοσουμε μια εγκριση τυπου για ενα συρομενο οχημα βαρεως τυπου ανω των 750 κιλων μικτο εδω και εναμιση χρονο.Αυτη η διαδικασια μας εχει παρει παρα πολυ χρονο και χρημα,δυστυχως γιαυτο δεν θα παμε ποτε μπροστα.. Μου ζηταει λοιπον αυτη τη στιγμη το πολυτεχνειο μια μελετη των φρενων αδρανειας του συρομενου οχηματος την οποια δεν εχω την εμπειρια και τις γνωσεις για να την κανω ουτε εγω ουτε ο συναδελφος που συνεργαζομαι.Θα ηθελα λοιπον να μου πει καποιος εαν γνωριζει που θα μπορουσα να απευθυνθω για αυτη τη μελετη και τι κοστος θα μπορουσε να εχει. Σας ευχαριστω
Μαρκετάκης Ιωάννης Δημοσιεύτηκε July 18, 2011 at 07:50 μμ Δημοσιεύτηκε July 18, 2011 at 07:50 μμ Μήπως θα μπορούσες να δώσεις κάποια στοιχεία για τα φρένα? Π.χ. αν είναι τυποποιημένος μηχανισμός και τι δύναμη πέδησης παρέχει? Χωρίς να έχω ασχοληθεί με το αντικείμενο ιδιαίτερα, καταλαβαίνω ότι η μονάδα παθητικής πέδησης θα πρέπει να προσδώσει την έξτρα δύναμη πέδησης που απαιτείται για το έξτρα βάρος του τρέιλερ, άρα και την έξτρα κινητική ενέργεια για την ταχύτητα π.χ. των 80χλμ την ώρα, έτσι ώστε να μην υπερβεί ουσιαστικά η απόσταση πέδησης η οποία είναι περίπου στα 30 μέτρα (κάπου την αναφέρει ο κοκ).
antonis l Δημοσιεύτηκε July 19, 2011 at 04:26 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε July 19, 2011 at 04:26 πμ Τα φρενα ειναι αδρανειας και εχουν ταμπουρα.Τους αξονες καθως και τις χουφτες τα κανω εισαγωγη απο την Γερμανικη εταιρεια WAP.Το θεμα ειναι οτι μου ζητανε απο το πολυτεχνειο μελετη φρενων.Τωρα τι εννοει ο καλλιτεχνης....τρεχα γυρευε.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε July 19, 2011 at 04:44 πμ Δημοσιεύτηκε July 19, 2011 at 04:44 πμ Φαντάζομαι ότι θα πρέπει να αποδείξεις την ικανότητα του συστήματος πέδησης με βάση κάποιο πρότυπο... Το αν τα ταμπούρα είναι είναι επαρκή για να αναπτύξουν την απαιτούμενη δύναμη πέδησης και να απορροφήσουν την αναλογούσα ενέργεια, αν η δύναμη ενεργοποίησης στην μπίλια του κοτσαδόρου βρίσκεται μέσα σε κάποια προδιαγεγραμμένα όρια, αν το υλικό που χρησιμοποιείς συμμορφώνεται με τα σχετικά πρότυπα και αν έχει τις πιστοποιήσεις... Το πανεπιστήμιο δεν δίνει κάποιον μπούσουλα, ας πούμε ένα πλαίσιο "πληρότητας" της μελέτης;
antonis l Δημοσιεύτηκε July 19, 2011 at 11:42 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε July 19, 2011 at 11:42 πμ Ο καθηγητης του πολυτεχνειου που ασχολειται με το θεμα της εγκρισης τυπου ζηταει στο συναδελφο στο "γραφειο μελετων οχηματων" που συνεργαζομαι μια μελετη για τα φρενα του συρομενου. Να σας ενημερωσω οτι και αξονες και χουφτες τα κανουμε εισαγωγη απο την Γερμανια καθως (δυστυχως) δεν εχουμε την τεχνογνωσια και την υποδομη (ακομη τουλαχιστον) να τα κατασκευασουμε στην Ελλαδα. Οποτε ολα ειναι τυποποιημενα και απο υλικα που πληρουν τις απαραιτητες προδιαγραφες. Και προφανως το εργοστασιο εχει κανει τις μελετες κατι ομως που ειναι δεδομενα της γερμανικης εταιρειας και δεν μπορει να μας τα δωσει.
Μαρκετάκης Ιωάννης Δημοσιεύτηκε July 19, 2011 at 07:34 μμ Δημοσιεύτηκε July 19, 2011 at 07:34 μμ Τουλάχιστον την δύναμη πέδησης μπορείς να την βρεις με κάποιο τρόπο από τους γερμανούς? Αυτό σίγουρα δεν είναι μυστικό κατασκευής αλλά χαρακτηριστικό της συσκευής που πας να εισάγεις. Από 'κει και ύστερα μπορείς να υπολογίσεις αν για την εξτρά κινητική ενέργεια που προσδίδεται στο όχημα λόγω της μάζας του ρυμουλκούμενου για ταχύτητα 80 χλμ μπορείς να έχεις ακινητοποίηση στα 30 μέτρα. Τις τιμές τις βρήκα από τη διεθνή βιβλιογραφία. ( Advanced vehicle technology - Heinz Heisler). Ανέτρεξε στον κώδικα οδικής κυκλοφορίας για τις αντίστοιχες τιμές ακινητοποίησης οχήματος για την Ελληνική πραγματικότητα. Αλλα μου κάνει εντύπωση. Το φρένο που εισαγεις δεν έχει CE από γερμανικό οίκο πιστοποίησης? Αν έχει τότε γιατί σε ταλαιπωρούν? Διευρίνησέ το από τους γερμανούς αυτό. Μην πας να ξανα-ανακαλύψεις τον τροχό!
antonis l Δημοσιεύτηκε July 20, 2011 at 04:19 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε July 20, 2011 at 04:19 πμ Μα ακριβως εκει ειναι το θεμα οτι μας ζητανε μελετη για ενα προιον το οποιο προερχεται απο αναγνωρισμενο οικο, απο χωρα της ευρωπαικης ενωσης και που φυσικα πληρει ολες τις προβλεπομενες ευρωπαικες προδιαγραφες.
Μαρκετάκης Ιωάννης Δημοσιεύτηκε July 20, 2011 at 02:03 μμ Δημοσιεύτηκε July 20, 2011 at 02:03 μμ Τότε θα πρότεινα να πάρεις ένα τρέιλερ ως πρότυπο και να πας σε ένα ιδιωτικό κτεο και να το φρενομετρήσεις. Βρές μια πατέντα νε πιέσεις την μπίλια με κάποια δύναμη ώστε να ενεργοποιηθεί το φρένο και βάλ' το τρειλερ στα ράουλα του φρενόμετρου για να δεις την δύναμη πέδησης. Με το αποτέλεσμα του φρενομέτρου, προσπάθησε να κάνεις τον υπολογισμό ακινητοποίησης με ταχύτητα 80 χλμ/ώρα και να δεις αν ξεπερνάς τα 30 μέτρα. (δεν είναι δύσκολο 0,5 m y^2 = F s) επιλύεις ως προς s.
slalom Δημοσιεύτηκε July 20, 2011 at 03:00 μμ Δημοσιεύτηκε July 20, 2011 at 03:00 μμ Θα πρέπει να είναι φορτωμένο για να έχει κάποια αξιόλογη μέτρηση. Αντώνη αν είσαι Αθήνα, μπορώ να σε βοηθήσω σε συτό το θέμα.
antonis l Δημοσιεύτηκε July 21, 2011 at 04:21 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε July 21, 2011 at 04:21 πμ Το συρομενο οχημα το εχω ετοιμο παιδια. Απλα τωρα μου ζηταει αυτη τη μελετη. Και βεβαια δεν ξερω κατα ποσον θα τον ικανοποιησει η επιλυση ενος τυπου αλλα θα το προσπαθησω και αυτο. slalom Ευχαριστω αλλα δυστυχως ειμαι απο επαρχια και εδω ειμαστε καταδικασμενοι απο ολες τις αποψεις.... Σας ευχαριστω πολυ ολους για το ενδιαφερον και τις απαντησεις σας. Επιθυμητη οποιαδηποτε ακομα προταση..
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα