antonis l Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 15 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 15 , 2011 Καλημερα συναδελφοι προσπαθουμε να εκδοσουμε μια εγκριση τυπου για ενα συρομενο οχημα βαρεως τυπου ανω των 750 κιλων μικτο εδω και εναμιση χρονο.Αυτη η διαδικασια μας εχει παρει παρα πολυ χρονο και χρημα,δυστυχως γιαυτο δεν θα παμε ποτε μπροστα.. Μου ζηταει λοιπον αυτη τη στιγμη το πολυτεχνειο μια μελετη των φρενων αδρανειας του συρομενου οχηματος την οποια δεν εχω την εμπειρια και τις γνωσεις για να την κανω ουτε εγω ουτε ο συναδελφος που συνεργαζομαι.Θα ηθελα λοιπον να μου πει καποιος εαν γνωριζει που θα μπορουσα να απευθυνθω για αυτη τη μελετη και τι κοστος θα μπορουσε να εχει. Σας ευχαριστω
Μαρκετάκης Ιωάννης Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 18 , 2011 Μήπως θα μπορούσες να δώσεις κάποια στοιχεία για τα φρένα? Π.χ. αν είναι τυποποιημένος μηχανισμός και τι δύναμη πέδησης παρέχει? Χωρίς να έχω ασχοληθεί με το αντικείμενο ιδιαίτερα, καταλαβαίνω ότι η μονάδα παθητικής πέδησης θα πρέπει να προσδώσει την έξτρα δύναμη πέδησης που απαιτείται για το έξτρα βάρος του τρέιλερ, άρα και την έξτρα κινητική ενέργεια για την ταχύτητα π.χ. των 80χλμ την ώρα, έτσι ώστε να μην υπερβεί ουσιαστικά η απόσταση πέδησης η οποία είναι περίπου στα 30 μέτρα (κάπου την αναφέρει ο κοκ).
antonis l Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2011 Τα φρενα ειναι αδρανειας και εχουν ταμπουρα.Τους αξονες καθως και τις χουφτες τα κανω εισαγωγη απο την Γερμανικη εταιρεια WAP.Το θεμα ειναι οτι μου ζητανε απο το πολυτεχνειο μελετη φρενων.Τωρα τι εννοει ο καλλιτεχνης....τρεχα γυρευε.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2011 Φαντάζομαι ότι θα πρέπει να αποδείξεις την ικανότητα του συστήματος πέδησης με βάση κάποιο πρότυπο... Το αν τα ταμπούρα είναι είναι επαρκή για να αναπτύξουν την απαιτούμενη δύναμη πέδησης και να απορροφήσουν την αναλογούσα ενέργεια, αν η δύναμη ενεργοποίησης στην μπίλια του κοτσαδόρου βρίσκεται μέσα σε κάποια προδιαγεγραμμένα όρια, αν το υλικό που χρησιμοποιείς συμμορφώνεται με τα σχετικά πρότυπα και αν έχει τις πιστοποιήσεις... Το πανεπιστήμιο δεν δίνει κάποιον μπούσουλα, ας πούμε ένα πλαίσιο "πληρότητας" της μελέτης;
antonis l Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2011 Ο καθηγητης του πολυτεχνειου που ασχολειται με το θεμα της εγκρισης τυπου ζηταει στο συναδελφο στο "γραφειο μελετων οχηματων" που συνεργαζομαι μια μελετη για τα φρενα του συρομενου. Να σας ενημερωσω οτι και αξονες και χουφτες τα κανουμε εισαγωγη απο την Γερμανια καθως (δυστυχως) δεν εχουμε την τεχνογνωσια και την υποδομη (ακομη τουλαχιστον) να τα κατασκευασουμε στην Ελλαδα. Οποτε ολα ειναι τυποποιημενα και απο υλικα που πληρουν τις απαραιτητες προδιαγραφες. Και προφανως το εργοστασιο εχει κανει τις μελετες κατι ομως που ειναι δεδομενα της γερμανικης εταιρειας και δεν μπορει να μας τα δωσει.
Μαρκετάκης Ιωάννης Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2011 Τουλάχιστον την δύναμη πέδησης μπορείς να την βρεις με κάποιο τρόπο από τους γερμανούς? Αυτό σίγουρα δεν είναι μυστικό κατασκευής αλλά χαρακτηριστικό της συσκευής που πας να εισάγεις. Από 'κει και ύστερα μπορείς να υπολογίσεις αν για την εξτρά κινητική ενέργεια που προσδίδεται στο όχημα λόγω της μάζας του ρυμουλκούμενου για ταχύτητα 80 χλμ μπορείς να έχεις ακινητοποίηση στα 30 μέτρα. Τις τιμές τις βρήκα από τη διεθνή βιβλιογραφία. ( Advanced vehicle technology - Heinz Heisler). Ανέτρεξε στον κώδικα οδικής κυκλοφορίας για τις αντίστοιχες τιμές ακινητοποίησης οχήματος για την Ελληνική πραγματικότητα. Αλλα μου κάνει εντύπωση. Το φρένο που εισαγεις δεν έχει CE από γερμανικό οίκο πιστοποίησης? Αν έχει τότε γιατί σε ταλαιπωρούν? Διευρίνησέ το από τους γερμανούς αυτό. Μην πας να ξανα-ανακαλύψεις τον τροχό!
antonis l Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 20 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 20 , 2011 Μα ακριβως εκει ειναι το θεμα οτι μας ζητανε μελετη για ενα προιον το οποιο προερχεται απο αναγνωρισμενο οικο, απο χωρα της ευρωπαικης ενωσης και που φυσικα πληρει ολες τις προβλεπομενες ευρωπαικες προδιαγραφες.
Μαρκετάκης Ιωάννης Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 20 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 20 , 2011 Τότε θα πρότεινα να πάρεις ένα τρέιλερ ως πρότυπο και να πας σε ένα ιδιωτικό κτεο και να το φρενομετρήσεις. Βρές μια πατέντα νε πιέσεις την μπίλια με κάποια δύναμη ώστε να ενεργοποιηθεί το φρένο και βάλ' το τρειλερ στα ράουλα του φρενόμετρου για να δεις την δύναμη πέδησης. Με το αποτέλεσμα του φρενομέτρου, προσπάθησε να κάνεις τον υπολογισμό ακινητοποίησης με ταχύτητα 80 χλμ/ώρα και να δεις αν ξεπερνάς τα 30 μέτρα. (δεν είναι δύσκολο 0,5 m y^2 = F s) επιλύεις ως προς s.
slalom Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 20 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 20 , 2011 Θα πρέπει να είναι φορτωμένο για να έχει κάποια αξιόλογη μέτρηση. Αντώνη αν είσαι Αθήνα, μπορώ να σε βοηθήσω σε συτό το θέμα.
antonis l Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 21 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 21 , 2011 Το συρομενο οχημα το εχω ετοιμο παιδια. Απλα τωρα μου ζηταει αυτη τη μελετη. Και βεβαια δεν ξερω κατα ποσον θα τον ικανοποιησει η επιλυση ενος τυπου αλλα θα το προσπαθησω και αυτο. slalom Ευχαριστω αλλα δυστυχως ειμαι απο επαρχια και εδω ειμαστε καταδικασμενοι απο ολες τις αποψεις.... Σας ευχαριστω πολυ ολους για το ενδιαφερον και τις απαντησεις σας. Επιθυμητη οποιαδηποτε ακομα προταση..
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα