Στελιος1 Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάιος 4 , 2012 Δηλαδη τωρα δεν ξερετε, η δεν θελετε να πειτε ε?! Ισια το παει η μικρη ελικα πισω που εξουδετερωνει την ''περισευουμενη'' ως προς τ μαζα του ροπη του κινητηρα (μου ειναι δυσκολο να το εκφρασω σωστα με λιγες λεξεις).
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Μάιος 5 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάιος 5 , 2012 Ε, όταν η ώση του μικρού αυτού έλικα διαφέρει από το την ακριβή τιμή που απαιτείται για να πηγαίνει ίσια, τότε στρίβει. Πως αλλάξει η ώση; Συνήθως οι έλικες αυτοί είναι μεταβλητού βήματος...
Στελιος1 Δημοσιεύτηκε Μάιος 5 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάιος 5 , 2012 Αρα καλα ειπε ο Κωσταςσιντ, γυριζει τ φατσα του ετσι δεξια αριστερα ενω κινειται οπου θελει χωρις να στριψει γερνοντας αναλογα τον μεγαλο ελικα. Αυτα μπερδευα.
pavloselef Δημοσιεύτηκε Μάιος 9 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάιος 9 , 2012 > Και το ελικοπτερο ομως πως στριβει? Χρησιμοποιώντας και μεταβάλωντας την ισορροπία μεταξύ του κεντρικού έλικα και του πίσω. Το ελικοπτερο στριβει γυρω απο τον καθετο αξονα του 1. μεταβαλοντας την κλιση των πτερυγίων του πισω έλικα αλλα και 2. μεταβαλοντας την κλιση του "δισκου" του κύριου έλικα. Συνηθως οταν ειναι ακινητο χρησιμοποιειται μονο η πρωτη κινηση, ενω εν κινηση χρησιμοποιειται ο συνδιασμος και των 2 κινησεων. Βεβαια ταυτοχρονα ο πιλοτος πρεπει να αυξησει την κλιση των πτεριγιων της κυριας ελικας, ταυτοχρονως με αυξηση των στροφων του κινητηρα. Ολα αυτα (4 εντολες, 1 με τα ποδια, 1 με το ενα χερι και οι αλλες 2 με το αλλο χερι) για να πραγματοποιηθει η στροφη του ελικοπτερου εν κινηση και χωρις αυτο να χασει υψος. Γι αυτο τον λογο (και αλλους βεβαια) ο χειρισμος ενος ελικοπτερου ειναι πολυ πιο περιπλοκος απο αυτον ενος αεροσκαφους.
Στελιος1 Δημοσιεύτηκε Μάιος 11 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάιος 11 , 2012 Γυριζει την μουρη του, Στριβει δηλαδη οπως ειπε ο Κωσταςσιντ ειτε αυξομοιωνοντας τ στροφες στον πισω ελικα ειτε αλλαζοντας την κλιση στ πτερυγια του πισω ελικα οπως ειπε ο Αλλεξης, σωστα? Αλλα κινειται προς καθε 3δ κατευθυνση (κ τ αεροπλανο κινειται σε 3δ χωρο κ ειναι δυσκολοτερη η οδηγηση πρακτικα λογω ταχυτητας) με την συνισταμενη τ μεγαλου ελικα γερνοντας τον κατα κει που θες να πας, σωστα? Γ αυτο και στα εργα (σινεμα λεω) ενω ειναι ακινητο στ αερα γκαζωνει για να μετακινηθει, ειναι η δυναμη- ενεργεια να παραμεινει στο υψομετρο του κ χρειαζεται κατι παραπανω ωστε να μετακινιθει ε?
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2012 Γενικά, για να κινηθεί με κάποια σεβαστή ταχύτητα, το ελικόπτερο χρειάζεται σημαντικά μεγαλύτερη ισχύ απ' ότι όταν είναι σε στάση. Αυτό έχει να κάνει με την σχετική ταχύτητα των πτερυγίων του στροφείου με τον αέρα. Ακόμη και σε στάση, η απαιτούμενη ισχύς είναι αξιοσημείωτα μεγάλη (μεγαλύτερη από αυτή που απαιτεί ένα αεροπλάνο) λόγω του ότι η σχετική ταχύτητα των πτερύγιων είναι σημαντικά μεγαλύτερη από εκείνη που αντιστοιχεί στην βέλτιστη γωνία προσβολής. Αυτό βέβαια είναι αναγκαίο, κατ' αρχάς επειδή το βήμα των πτερυγίων μεταβάλλεται κατά την περιστροφή: Η απαίτηση για ασφάλεια έναντι απώλειας στήριξης ισχύει για το μέγιστο βήμα που χρησιμοποιείται κάθε στιγμή (το οποίο συνδυάζεται συνήθως με την ελάχιστη σχετική ταχύτητα)...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα