panos-vicious Δημοσιεύτηκε April 24, 2016 at 10:35 πμ Δημοσιεύτηκε April 24, 2016 at 10:35 πμ (edited) Εγώ θα έλεγα να μην ασχοληθεί με τον υπόγειο μ.θ.χ. Στην πραγματικότητα, έχει έναν ενιαίο μ.θ.χ., που τον αποτελεί το σύνολο "υπόγειος μ.θ.χ. + μη θερμαινόμενο κλιμακοστάσιο", όπου υποθέτω πως το κλιμ/σιο θα έρχεται σε επαφή και με άλλες -ίδιας φύσης ή και διαφορετικής- χρήσεις. Αφού επιθεωρεί τμήμα κτηρίου (κτρηριακή μονάδα), γιατί να μην κάνει χρήση της απλοποιητικής παραδοχής του U/2 για το δάπεδο του ισογείου (και κάποιων κατακόρυφων αδιαφανών επιφανειών ίσως); Αν καταχωρήσει στοιχεία για τον υπόγειο μ.θ.χ. κάτω από το κατάστημα, δεν θα πρέπει να καταχωρήσει - περιγράψει και το μη θερμαινόμενο κλιμακοστάσιο; Γιατί ναι μεν δεν καταχωρούνται πουθενά οι διαχωριστικές επιφάνειες μεταξύ μη θερμαινόμενων χώρων, αλλά πρέπει να περιγραφεί το σύνολό τους. Edited April 24, 2016 at 10:41 πμ by panos-vicious
L-Nikos Δημοσιεύτηκε July 15, 2016 at 05:47 πμ Δημοσιεύτηκε July 15, 2016 at 05:47 πμ Καλημέρα, μπορεί να έχει λυθεί η απορία, αλλά δεν βρίσκω κάτι: Σε υπερυψωμένο ισόγειο, τμήμα κτιρίου, ένα κομμάτι δαπέδου είναι σε μπάζωμα και ένα άλλο σε υπόγειο μθχ (με εξωτερική πόρτα - δεν επικοινωνεί με το διαμέρισμα). Θα πάρω ενιαίο U, ίδιο και για τα δύο δάπεδα, με u/2 δηλαδή;
thanasis3 Δημοσιεύτηκε July 15, 2016 at 08:33 πμ Δημοσιεύτηκε July 15, 2016 at 08:33 πμ Ούτως ή άλλως και το υπερυψωμένο δάπεδο πάνω από μπάζωμα θεωρείται ΜΘΧ (ΤΟΤΕΕ1 - σελ. 55 --> http://tinyurl.com/j5wm46r)
anpap Δημοσιεύτηκε September 27, 2016 at 08:16 πμ Δημοσιεύτηκε September 27, 2016 at 08:16 πμ γεια σας μπορει κάποιος να με βοηθήσει? Εχω επιφάνεια διαμερίσματος που τμήμα της εφάπτεται με τον ανελκυστήρα και η υπόλοιπη με διαδρομο της πολυκατοικίας. 1. Τη χωρίζω στα δύο και το τμήμα της που είναι σε επαφή με τον ανελκυστήρα το παίρνω σαν επαφή με εξωτερ. αερα και το υπόλοιπο σαν επαφή με Μ.Θ.Χ. Σωστα? 2. Στο τμήμα που παίρνω σε επαφή με ΜΘΧ παίρνω Uμ.θ.χ/2. Τι γίνεται όμως όταν παίρνω τις τιμές από τη μελέτη θερμομόνωσης? Τις διαιρώ και αυτές δια δύο ή τις παίρνω αυτούσιες? ευχαριστώ πολύ
panos-vicious Δημοσιεύτηκε September 27, 2016 at 08:34 πμ Δημοσιεύτηκε September 27, 2016 at 08:34 πμ 1. Σωστά, αν και προσωπικά έχω την άποψη ότι ένα φρεάτιο ανελκυστήρα πιο πολύ μοιάζει με μ.θ.χ., αλλά αφού έτσι έχει επικρατήσει... 2. Είτε από μελέτη σύμφωνα με τον Κ.Θ.Κ. (ή τον Κ.Εν.Α.Κ. στα νέα ή ριζικά ανακαινισμένα), είτε από τους πίνακες της ΤΟΤΕΕ, πάρεις τιμές των αδιαφανών (ή και διαφανών) επιφανειών, αφού εξετάζεις τμήμα κτηρίου που ο μ.θ.χ. ακουμπά και σε άλλα τμήματα-Ο.Ι., διαιρείς με το δύο (μειωτικός συντελεστής b=0,5).
hkamp Δημοσιεύτηκε September 27, 2016 at 09:38 πμ Δημοσιεύτηκε September 27, 2016 at 09:38 πμ Γιατί έχει επικρατήσει ότι το φρεάτιο είναι εξωτ. περιβάλλον; Το φρεάτιο είναι μθχ γιατί αυτό είναι και στην πραγματικότητα συνήθως.
anpap Δημοσιεύτηκε September 27, 2016 at 10:06 πμ Δημοσιεύτηκε September 27, 2016 at 10:06 πμ Συμφωνώ και εγώ μαζί σου για το 1 ευχαριστώ πολύ!
akaliak Δημοσιεύτηκε September 27, 2016 at 11:10 πμ Δημοσιεύτηκε September 27, 2016 at 11:10 πμ Εγώ το φρεάτιο του ανελκυστήρα ΜΘΧ το θεωρώ. Επειδή ψηλά έχει μία οπή αερισμού να το θεωρήσουμε σε επαφή με εξωτερικό αέρα;;
dib Δημοσιεύτηκε September 27, 2016 at 12:01 μμ Δημοσιεύτηκε September 27, 2016 at 12:01 μμ Επειδή ψηλά έχει μία οπή αερισμού να το θεωρήσουμε σε επαφή με εξωτερικό αέρα; Ακριβώς όπως το λές #akaliak, επειδή ψηλά έχει μία οπή αερισμού η οποία δεν είναι αμελητέα (ελάχιστο άνοιγμα αν θυμάμαι καλά 0,6*0,6 για καμπίνα 3-4 ατόμων, για μεγαλύτερη καμπίνα μεγαλύτερο άνοιγμα!) Αν και πρακτικά υπάρχει μια μικρή θερμοκρασιακή διαστρωμάτωση απο πάνω μέχρι κάτω της τάξης 1-1,5 oC (πχ σε κτήριο 7-8 ορόφων, μικρότερη σε χαμηλότερα κτήρια), ως εκ τούτου το φρεάτιο δεν μπορεί να θεωρηθεί μθχ. Επίπλέον, με το ανεβοκατέβασμα της καμπίνας αφ' ενός μεν εξωμειώνεται η εξωτερική θερμοκρασία με την θερμοκρασία του φρεατίου και αφ' ετέρου δημιουργείται διαφορά πίεσης του αέρα που εκτονώνεται σε μεγάλο % απο την οπή και σε μικρότερο απο τις πόρτες των φρεατίων, κάτι που είναι τελειως διαφορετικό απο τον ''κλειστό'' μθχ. Για τους λόγους αυτούς (και προσωπική μου άποψη) θεωρώ τους τοίχους στο φρεάτιο των ανελκυστήρων ως σε επαφή με εξωτερικό αέρα.
hkamp Δημοσιεύτηκε September 27, 2016 at 12:58 μμ Δημοσιεύτηκε September 27, 2016 at 12:58 μμ Δημήτρη, υποχρεωτικά ανοίγματα (π.χ. στα λεβητοστάσια) δεν λαμβάνονται υπ' όψιν στην αξιολόγηση του αερισμού, πόσο μάλλον στο αν χαρακτηρίσεις τον χώρο μθχ ή εξ. περιβάλλον. Δεν μπορώ να σου πω αυτή τη στιγμή που και αν, αλλά κάπου μέσα στις ΤΟΤΕΕ και σε σχετική ύλη αναφέρεται. Νομίζω.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα