Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

Εγώ θα έλεγα να μην ασχοληθεί με τον υπόγειο μ.θ.χ. Στην πραγματικότητα, έχει έναν ενιαίο μ.θ.χ., που τον αποτελεί το σύνολο "υπόγειος μ.θ.χ. + μη θερμαινόμενο κλιμακοστάσιο", όπου υποθέτω πως το κλιμ/σιο θα έρχεται σε επαφή και με άλλες -ίδιας φύσης ή και διαφορετικής- χρήσεις. Αφού επιθεωρεί τμήμα κτηρίου (κτρηριακή μονάδα), γιατί να μην κάνει χρήση της απλοποιητικής παραδοχής του U/2 για το δάπεδο του ισογείου (και κάποιων κατακόρυφων αδιαφανών επιφανειών ίσως);

Αν καταχωρήσει στοιχεία για τον υπόγειο μ.θ.χ. κάτω από το κατάστημα, δεν θα πρέπει να καταχωρήσει - περιγράψει και το μη θερμαινόμενο κλιμακοστάσιο; Γιατί ναι μεν δεν καταχωρούνται πουθενά οι διαχωριστικές επιφάνειες μεταξύ μη θερμαινόμενων χώρων, αλλά πρέπει να περιγραφεί το σύνολό τους.

Edited by panos-vicious
  • 2 months later...
  • Απαντήσεις 370
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα,

 

μπορεί να έχει λυθεί η απορία, αλλά δεν βρίσκω κάτι: Σε υπερυψωμένο ισόγειο, τμήμα κτιρίου, ένα κομμάτι δαπέδου είναι σε μπάζωμα και ένα άλλο σε υπόγειο μθχ (με εξωτερική πόρτα - δεν επικοινωνεί με το διαμέρισμα).

Θα πάρω ενιαίο U, ίδιο και για τα δύο δάπεδα, με u/2 δηλαδή;

  • 2 months later...
Δημοσιεύτηκε

γεια σας

 

μπορει κάποιος να με βοηθήσει?

 

Εχω επιφάνεια διαμερίσματος που τμήμα της εφάπτεται με τον ανελκυστήρα και η υπόλοιπη με διαδρομο της πολυκατοικίας.

 

1. Τη χωρίζω στα δύο και το τμήμα της που είναι σε επαφή με τον ανελκυστήρα το παίρνω σαν επαφή με εξωτερ. αερα και

     το υπόλοιπο σαν επαφή με Μ.Θ.Χ.

     Σωστα?

 

2. Στο τμήμα που παίρνω σε επαφή με ΜΘΧ παίρνω Uμ.θ.χ/2.

    Τι γίνεται όμως όταν παίρνω τις τιμές από τη μελέτη θερμομόνωσης?

    Τις διαιρώ και αυτές δια δύο ή τις παίρνω αυτούσιες?

 

ευχαριστώ πολύ

Δημοσιεύτηκε

1. Σωστά, αν και προσωπικά έχω την άποψη ότι ένα φρεάτιο ανελκυστήρα πιο πολύ μοιάζει με μ.θ.χ., αλλά αφού έτσι έχει επικρατήσει...

2. Είτε από μελέτη σύμφωνα με τον Κ.Θ.Κ. (ή τον Κ.Εν.Α.Κ. στα νέα ή ριζικά ανακαινισμένα), είτε από τους πίνακες της ΤΟΤΕΕ, πάρεις τιμές των αδιαφανών (ή και διαφανών) επιφανειών, αφού εξετάζεις τμήμα κτηρίου που ο μ.θ.χ. ακουμπά και σε άλλα τμήματα-Ο.Ι., διαιρείς με το δύο (μειωτικός συντελεστής b=0,5).

Δημοσιεύτηκε

Γιατί έχει επικρατήσει ότι το φρεάτιο είναι εξωτ. περιβάλλον;

Το φρεάτιο είναι μθχ γιατί αυτό είναι και στην πραγματικότητα συνήθως.

Δημοσιεύτηκε

Εγώ το φρεάτιο του ανελκυστήρα ΜΘΧ το θεωρώ. Επειδή ψηλά έχει μία οπή αερισμού να το θεωρήσουμε σε επαφή με εξωτερικό αέρα;;

Δημοσιεύτηκε

Επειδή ψηλά έχει μία οπή αερισμού να το θεωρήσουμε σε επαφή με εξωτερικό αέρα;

 

Ακριβώς όπως το λές #akaliak, επειδή ψηλά έχει μία οπή αερισμού η οποία δεν είναι αμελητέα (ελάχιστο άνοιγμα αν θυμάμαι καλά 0,6*0,6 για καμπίνα 3-4 ατόμων, για μεγαλύτερη καμπίνα μεγαλύτερο άνοιγμα!)

 

Αν και πρακτικά υπάρχει μια μικρή θερμοκρασιακή διαστρωμάτωση απο πάνω μέχρι κάτω της τάξης 1-1,5 oC (πχ σε κτήριο 7-8 ορόφων, μικρότερη σε χαμηλότερα κτήρια), ως εκ τούτου το φρεάτιο δεν μπορεί να θεωρηθεί μθχ.

Επίπλέον, με το ανεβοκατέβασμα της καμπίνας αφ' ενός μεν εξωμειώνεται η εξωτερική θερμοκρασία με την θερμοκρασία του φρεατίου και αφ' ετέρου

δημιουργείται διαφορά πίεσης του αέρα που εκτονώνεται σε μεγάλο % απο την οπή και σε μικρότερο απο τις πόρτες των φρεατίων, κάτι που είναι τελειως διαφορετικό απο τον ''κλειστό'' μθχ.

 

Για τους λόγους αυτούς (και προσωπική μου άποψη) θεωρώ τους τοίχους στο φρεάτιο των ανελκυστήρων ως σε επαφή με εξωτερικό αέρα.

Δημοσιεύτηκε

Δημήτρη, υποχρεωτικά ανοίγματα (π.χ. στα λεβητοστάσια) δεν λαμβάνονται υπ' όψιν στην αξιολόγηση του αερισμού, πόσο μάλλον στο αν χαρακτηρίσεις τον χώρο μθχ ή εξ. περιβάλλον.

Δεν μπορώ να σου πω αυτή τη στιγμή που και αν, αλλά κάπου μέσα στις ΤΟΤΕΕ και σε σχετική ύλη αναφέρεται.

Νομίζω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.