Μετάβαση στο περιεχόμενο

Εφαρμογή Ευρωκωδίκων και τρέχουσα οικονομική συγκυρία


proteas

Recommended Posts

Οι έλεγχοι "συνάφειας" terry ειναι αυτο που "χαλα το γλυκο" για εμενα στους EC...

Ο στυλος σου θα ειναι μια χαρα -κατα τα άλλα- αλλα λόγω συναφειας θα πρεπει να ανεβεις 5-10εκ...

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 58
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Γνωρίζει κανείς κάτι παραπάνω για την σκοπιμότητα αυτού του ελέγχου;

 

Γιατί ανακύπτει ζήτημα συνάφειας για τις διερχόμενες ράβδους, αφού η αγκύρωσή τους γίνεται εκτός κόμβου;

 

Δεν είναι παράδοξο το ότι ο ΕΚ-8 επιτρέπει να παρακάμπτεται ο έλεγχος στους ακραίους κόμβους όταν εξασφαλίζεται η αγκύρωση, αλλά δεν το επιτρέπει στους ενδιάμεσους κόμβους;

Link to comment
Share on other sites

Λέει ο Φαρδής, σελ. 190, ότι από πειραματικές δοκιμές εσωτερικών κόμβων, υπό ανακυκλιζόμενη φόρτιση, έδειξαν ότι για μικρό υποστύλωμα 18.75*Φ, ήταν κυρίαρχη η ολίσθηση των ράβδων της δοκού, λόγω απώλειας συνάφειας στο εσωτερικό του κόμβου, με χαμηλή απορρόφηση ενέργειας και γρήγορη μείωση της δυσκαμψίας. Χρειάστηκε στύλος 37.5*Φ ώστε η συμπεριφορά του κόμβου υπό ανακυκλιζόμενη φόρτιση να ελέγχεται από την κάμψη της δοκού και να παρουσιάζει σταθερούς βρόχους με μεγάλη απορρόφηση ενέργειας.

 

Θα είχε ενδιαφέρον να επαληθευτούν τα πειραματικά αυτά αποτελέσματα στα δικά μας πολυτεχνεία.

 

Ενδιαφέρον έχει να σκεφθούν οι συγγραφείς του κανονισμού, πως οπλίζεις το άκρο μιας δοκού όταν θέλεις π.χ. ένα Fe=30cm2 με μέγιστη διατομή Φ14. Θέλεις 20 14άρια, και αν το ρίξεις έξω ;) και βάλεις 16άρια, θέλεις 15 σίδερα.

 

Εχώ την εντύπωση ότι αβασάνιστα έγινε αποδεκτή μια τόσο δυσλειτουργική διάταξη. Ισως να κάνω λάθος.

 

Οι δικοί μας, που ασχολούνται με το εθνικό προσάρτημα, αν/αφού μπορούν να βάλουν χέρι στο μήκος των τοιχίων, ας εξορθολογήσουν και αυτή τη διάταξη. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Και μενα τα γραφομμενα του Φαρδη μου φαινονται καπως..

Τι σημαινει ολισθηση??

Αν η αξονικη της ραδβου δια την παραπλευρη επιφανεια της ραβδου δεν υπερβει την fbd του σκυροδεματος για ποια ολισθηση μιλαμε??

 

 

 

** Εκεινο το 1.4 (ευνοικη επιρροη περισφιγξης) υπαρχει????

Link to comment
Share on other sites

Λέει ο Φαρδής, σελ. 190, ότι από πειραματικές δοκιμές εσωτερικών κόμβων, υπό ανακυκλιζόμενη φόρτιση, έδειξαν ότι για μικρό υποστύλωμα 18.75*Φ, ήταν κυρίαρχη η ολίσθηση των ράβδων της δοκού...

 

Αυτή ακριβώς είναι η απορία μου. Πως είναι δυνατόν να ολισθήσει η ράβδος, αφού εισέρχεται στην επόμενη δοκό και αγκυρώνεται μετά την κρίσιμη διατομή της...

Link to comment
Share on other sites

Υφίσταται πραγματική αγκύρωση σε εσωτερικούς κόμβους;

σκέψου και αυτό ... 4 ράβδοι κάτω από την αριστερή δοκό ... 4 ράβδοι κάτω από την δεξιά δοκό .... 2 από πάνω από αριστερα και 2 από δεξιά ... βάλε τώρα και τον οπλισμό του υποστυλώματος .... ουσιαστικά δημιουργείται ένας πυρήνας στον κόμβο ο οποίος με επικάλυψη 2,5 εκ + 0,08 εκ συνδετήρες "κρατά" αυτό τον όγκο οπλισμού ...

αυτό μπορώ να καταλάβω από τα αναφερόμενα ... ίσως γι'αυτό ανεφέρθη το "απο πειραματικές δοκιμές"

Link to comment
Share on other sites

Απο το Εθνικο Προσαρτημα του ΕΚ8..

 

7.1.2(1) Ανώτατο όριο της τιμής του q για περιορισμένη πλάστιμη συμπεριφορά, περιορισμοί της αρχής σχεδιασμού που βασίζεται στη συμπεριφορά των φορέων, γεωγραφικοί περιορισμοί στη χρήση των κατηγοριών πλαστιμότητας σε σύμμικτα κτίρια από χάλυβα και σκυρόδεμα.

Για περιορισμένη πλάστιμη συμπεριφορά η ανώτατη τιμή του q θα λαμβάνεται ίση με q = 1,5. Δεν τίθενται περιορισμοί στην χρήση των τριών κατηγοριών πλαστιμότητας και των αντίστοιχων αρχών σχεδιασμού.

 

Τι καταλαβαινετε απο αυτο??

Link to comment
Share on other sites

Η παραγραφος 7 αναφέρεται στα σύμμικτα. Στα σύμμικτα όπως και στα μεταλλικά επιτρέπεται η ΚΠΧ.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο εννουσα...

Αρα στα μεταλλικα με q=1.5 παμε κανονικα..

Και ξεχναμε παλι ικανοτικους...

Το ιδιο και στα συμμικτα...

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.