Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
Lazarosk μην ισοπεδώνεις με αυτά που αναφέρεις την ελληνική εκπαίδευση. Καλά κάνεις και από την πλευρά και εξυψώνεις τις σπουδές σου άλλα δεν είναι σωστό να το κάνεις μειώνοντας τις σπουδές των υπολοίπων αναφέροντας ότι τα ελληνικά πανεπιστήμια είναι βρόμικα, δεν έχουν τεχνικές υποδομές και αυτοί που σπουδάζουν σε αυτά είναι βρομιάρηδες διότι καπνίζουν εντός αυτών και γράφουν στους τοίχους και τα πτυχία που δίνουν δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες τις αγοράς διότι δεν έχουν κάποια συγκεκριμένη εξειδίκευση που έχεις σπουδάσει εσύ.

 

Καταρχήν

 

1.Δεν έχω αναφέρει πουθενά και ποτέ δεν έχω πει ότι τα ιδρύματα στην Ελλάδα δεν έχουν τεχνικές υποδομές .

2.Δεν μειώνω τις σπουδές κανενός με αυτά που λέω αλλά είναι γεγονός και όλοι το γνωρίζουν ότι δεν είναι φυσιολογικό κάποιος μηχανικός με έναν τίτλο που προσφέρει 4 διαφορετικές κατευθύνσεις και να υπογράφει και για τις τέσσερεις ότι τις γνωρίζει σε βάθος και τις τέσσερεις.

3.Δεν έχω αναφέρει πουθενά ότι είναι "βρομιάρηδες" όπως λες όσοι καπνίζουν ή όσοι βάφουν με σπρέι τους τοίχους .

Για αυτό καλό είναι να μην μου βάζεις λόγια στο στόμα που δεν έχω πει.

Αναφέρω απλός εμπειρίες που πέρασα και μέσα και έξω και τις εικόνες που έχω δει .Με αυτές τις εμπειρίες επιχειρηματολογώ σε θέματα που μας αφορούν όλους μας .

 

4.Δεν μπορώ να κρύψω το γεγονός ότι υπάρχει σύγχυση στο ΔΟΑΤΑΠ με αυτούς τους υπέρ τίτλους , διότι τα πέρασα και ταλαιπωρήθηκα επί 1.5 χρόνο για να αποδείξω ότι ο τίτλος μου που δεν υπάρχει στην Ελλάδα υπάρχει μέσα σε κατεύθυνση των ΗΜΜΥ .Από εκεί και πέρα αυτό είναι πρόβλημα .Όχι μόνο για εμένα αλλά για πολλούς που έρχονται από έξω .

Για αυτό και πρότεινα την διάσπαση του τίτλου ανά κατεύθυνση .

Με αυτόν τον τρόπο όχι μόνο οι τίτλοι που έρχονται από έξω διευκολύνονται ως προς την αντιστοιχία τους αλλά και όσοι σπουδάζουν σε συγκεκριμένη κατεύθυνση στα Ελληνικά ΤΕΙ .

 

Ο καθένας πρέπει να έχει το δικό του τομέα και να υπογράφει για τον δικό του τομέα και όχι να είναι τέσσερεις και να υπογράφει και για τους τέσσερεις , διότι πολύ απλά δεν τους γνωρίζει και τους τέσσερεις εξίσου καλά με αυτόν της επιλογής του.

  • Απαντήσεις 86
  • Created
  • Τελευταία απάντηση
Δημοσιεύτηκε

Δεν σας καταλαβαίνω ρε παιδιά.

 

Με 200.000 + μηχανικούς στην Ελλάδα και ν το πλήθος σχολές διπλωματούχων και πτυχιούχων θέλετε να ανοίξουμε κι άλλα ?!

 

Αυτή τη στιγμή έχουμε ήδη σχολές ΑΕΙ και ΤΕΙ για να σπουδάσει ο 1 στους 2 . Δεν μας φτάνουν ?

 

Μείωση σχολών και μάλιστα δραστική χρειάζεται όχι αύξηση.

 

Εγώ είμαι κατά των ιδιωτικών , τουλάχιστον σε αυτή τη φάση.

 

Αναμόρφωσε των κρατικών χρειάζεται :

 

Nα κλείσουν τα πλεονάζοντα άχρηστα ή ομοειδή τμήματα.

Ανακατανομή των κονδυλίων που θα εξοικονομηθούν σε όσα απομείνουν.

Αλλαγή των κανονισμών λειτουργίας.

Να δοθεί επιτέλους στα ιδρύματα η δυνατότητα να καθορίζουν αυτά πόσους θα εισάγουν.

 

Οταν επί 3 δεκαετίες κάθε χρόνο έλεγε το πανεπιστήμιο μπορώ να απορροφήσω χ φοιτητές και το κράτος του έστελνε 3χ για να μην στενοχωρήσει τον κάθε κανακάρη και τους γονείς (= ψηφαλάκια) του πως να μην έχουμε υποβάθμιση ?

 

Ενα από τα επιχειρήματα της σποράς σχολών ανά την επικράτεια ήταν και αυτό του συναλλάγματος που χανόταν έξω. Κι έτσι δώσαμε ένα σκασμό λεφτά στο βρόντο , υποβαθμίσαμε το προιόν (σπουδές) , στρατό ανέργων αποφοίτων και ακόμα έχουμε κόσμο που σπουδάζει εκτός Ελλάδας.

 

( Βέβαια τώρα με τα καλούδια που ετοιμάσανε , όποιος θέλει ντε και καλά να τον δουν οι γονείς του μηχανικό θα πηγαίνει στο Νότιο Ουαζιριστάν για ακόμα πιο φθηνά και εύκολα και θα έρχετε εδώ μάγκας και κουρνάζος ).

 

Η υποβάθμιση έχει αιτίες . Δεν υπάρχει από μόνη της. Και θεωρώ ότι είναι απύθμενο θράσος αυτοί επί χρόνια έπαιξαν (θεσμικά) τον κύριο ρόλο στο σήριαλ υποβάθμιση να βγαίνουν τώρα ως κατήγοροι και να μου τσαμπουνάνε περί υποβάθμισης και αξιολογήσεων.

 

Αξιολόγηση να γίνει επί ίσοις όροις. Οχι ο ένας πλήρως ελεύθερος και ο άλλος με βαρίδια.

 

Φτιάξτε τα κρατικά και μετά φέρτε όσα ιδιωτικά θέλετε. Να δω πόσοι θα έρθουν τότε.

Στους τομείς μηχανικού κανένας πιστεύω. Είναι πολλά τα λεφτά που χρειάζονται.

 

edit

 

Βρε σεις .. Ποιος νομίζετε ότι θα έρθει εδώ ? Το ΜΙΤ , ? Το Columbia ? To Harvard ?

 

Οι κολεγιάδες και κάτι τύπου Δελτα και Ωμεγα θα πάρων franchise κάνα όνομα και θα πουλάνε μούρη. Για την κονόμα τους είναι. Οχι για την ποιότητα σπουδών.

Δημοσιεύτηκε

Με 200.000 + μηχανικούς στην Ελλάδα και ν το πλήθος σχολές διπλωματούχων και πτυχιούχων θέλετε να ανοίξουμε κι άλλα ?!

 

Αυτή τη στιγμή έχουμε ήδη σχολές ΑΕΙ και ΤΕΙ για να σπουδάσει ο 1 στους 2 . Δεν μας φτάνουν ?

 

Δεν έχεις καταλάβει το σκεπτικό .

Για να ανοίξουν θέσεις εργασίας στην αγορά θα πρέπει να υπάρξει διάσπαση των κατευθύνσεων .Διαφορετικά όπως είπα θα εργάζεται ένας για 10 διαφορετικά πράγματα .

Αυτό δεν διευκολύνει εμάς αλλά τις εταιρίες και τους οργανισμούς όπου με έναν μηχανικό μπορούν και κάνουν 10 διαφορετικά πράγματα .

Αν υπάρξει διάσπαση τότε θα απορροφηθούν περισσότεροι μηχανικοί από την αγορά εργασίας και οι άνεργοι θα είναι πολύ ποιο λίγοι .

Με αυτόν τον τρόπο θα υποχρεώσουμε τις εταιρίες να έχουν την ανάγκη περισσότερων μηχανικών διότι πλέον ο ένας δεν θα έχει την δυνατότητα να τους εξυπηρετεί για δέκα διαφορετικά πράγματα .

 

Επιπλέον υπάρχει και ο λόγος ότι κάποιος που σπουδάζει έξω και θέλει αναγνώριση αντιστοιχίας με ελληνική σχολή που δεν υπάρχει στην Ελλάδα δεν είναι υποχρεωμένος να εξετάζεται σε μαθήματα που δεν τον αφορούν , αλλά σε αυτά που του λείπουν βάση του δικού του τομέα και όχι βάση των άλλων τομέων που έχει ο ελληνικός υπέρ-τίτλος .

Δημοσιεύτηκε

[*********] διαγραφείσα παράθεση

 

Δεν τα αναφέρεις άλλα ξεκάθαρα τα υπονοείς ...δεν το ανάφερα σωστά στο προηγούμενο post μου.

 

Και εγώ επιχειρηματολόγησα στο post μου από αυτά που αναγράφουν όλοι και ειδικά σε αυτά που αναφερθήκαν από εσένα. Δεν τα έβγαλα από το μυαλό μου ...

 

Συμφωνώ μαζί σου ότι πρέπει να υπάρξει επιτελούς μια αξιοκρατική διαδικασία αξιολόγησης των ξενών πτυχίων από κάποιο φορέα ο οποίος θα πρέπει να τα εξισώνει με τα πτυχία των ελληνικών και ευρωπαϊκών πανεπιστημίων .

 

Θεωρώ επίσης δίκαιο η εν λόγω αξιολόγηση να πραγματοποιείται πριν κάποιος υποψήφιος φοιτητής αποφασίσει να σπουδάσει στο εξωτερικό ώστε όταν θα λάβει το πτυχίο του να μην χρειάζεται να ταλαιπωρείται 1,5 χρόνο για την εξίσωση και να μπορεί να κρίνει αν αξίζουν τα χρήματα και η ταλαιπωρία που θα υποστεί για να σπουδάσει στο εξωτερικό.

 

Ο ίδιος φορέας θα πρέπει επίσης να φροντίσει να εξισώσει τα ελληνικά πτυχία με αυτά των ευρωπαϊκών χωρών ώστε να μπορεί ο Έλληνας μηχανικός να εργαστεί χωρίς πρόβλημα στην Ευρώπη με απολαβές οι οποίες θα ανταποκρίνονται στις σπουδές του.

 

Μην κάνεις άσκοπη παράθεση ολόκληρου μηνύματος (και μάλιστα του αμέσως προηγούμενου). Διάβασε τους κανόνες συμμετοχής.

AlexisPap

Δημοσιεύτηκε

Με αυτόν τον τρόπο θα υποχρεώσουμε τις εταιρίες να έχουν την ανάγκη περισσότερων μηχανικών διότι πλέον ο ένας δεν θα έχει την δυνατότητα να τους εξυπηρετεί για δέκα διαφορετικά πράγματα.

 

Τώρα, σοβαρά το πιστεύεις αυτό που λες? Τι νομίζεις ότι θα γίνει αν δεν υπάρχει πχ μια σχολή Πολιτικών Μηχανικών αλλά 4: μια για δομοστατικα, μια για γεωτεχνικα, μια για υδραυλικα, μια για οδοποιία (και δεν ξέρω πόσο ακόμα εξειδίκευση μπορεί να γίνει).

Νομίζεις ότι η εταιρίες θα δίνουν 2500 στο καθένα? Δεν νομίζω. Άντε από κανένα 500αράκι και πολύ τους είναι.

Ένα μέλος του φορουμ είπε κάποτε: η εξειδίκευση είναι για τα μυρμήγκια.

Δεν έχει και άδικο. Το γεγονός ότι πχ στην αγγλία έχει ένα σκασμό ειδικότητες υπερ-εξειδίκευσης δεν σημαίνει ότι είναι και επιτυχημένη κίνηση.

 

Πρόσφατα μιλούσα με ένα συνάδελφο που ήταν σε έργο στη Ρουμανία και κάλεσαν τον ντόπιο ηλεκτρολόγο μηχανικό που συνεργάζονταν, να δει τον ηλεκτρικό πίνακα για την άδρευση και λέει ο τυπάς : Α, εγώ είμαι υδραυλικός, δεν έχω ιδέα από πίνακες...

 

Έτσι θέλεις να γίνουμε και εμείς?

 

edit: όντως γράφαμε ταυτόχρονα avgoust...

Δημοσιεύτηκε

lazarosk : Αναφερόμουν στο άνοιγμα ιδιωτικών πανεπιστημίων = κι άλλοι .

 

Οτι και να κάνεις είναι θέμα πίτας και στομάτων.

 

Εδώ η πίτα όχι απλώς ήταν ήδη μικρή για τα υπάρχοντα στόματα , αλλά συρρικνώνεται διαρκώς.

 

Ισως γίνει και το ανάποδο :

 

Σήμερα μια εταιρεία έχει πχ έναν υπάλληλο μηχανικό και με 1 μισθό της υπογράφει 5 μελέτες.

 

Αυριο νομίζεις ότι θα προσλάβει 5 μηχανικούς = 5 μισθοί για να της υπογράφουν τις ίδιες μελέτες ? Με τπτ. Θα απολύσει και τον 1 που είχε και θα τις δίνει έξω υπεργολαβία σε τιμές σκοτωμένες (βλέπε 200000 μηχανικοί που περιμένουν ) .

 

Αυτό μεταφράζεται σε ...χαρτζηλίκι όχι σε εισόδημα.

 

ΥΓ Topap γράφαμε ταυτόχρονα !

Δημοσιεύτηκε
Δεν τα αναφέρεις άλλα ξεκάθαρα τα υπονοείς ...δεν το ανάφερα σωστά στο προηγούμενο post μου.

 

Δεν υπονοώ απολύτως τίποτα , ούτε μπορείς εσύ να καταλάβεις πως σκέπτεται ο άλλος .Αναφέρω απλώς τις εικόνες που είδα και τίποτα περισσότερο .Όλα τα άλλα είναι δικά σας συμπεράσματα .

 

 

Θεωρώ επίσης δίκαιο η εν λόγω αξιολόγηση να πραγματοποιείται πριν κάποιος υποψήφιος φοιτητής αποφασίσει να σπουδάσει στο εξωτερικό ώστε όταν θα λάβει το πτυχίο του να μην χρειάζεται να ταλαιπωρείται 1,5 χρόνο για την εξίσωση και να μπορεί να κρίνει αν αξίζουν τα χρήματα και η ταλαιπωρία που θα υποστεί για να σπουδάσει στο εξωτερικό.

 

Το πρόβλημα εδώ δεν το έχει ο απόφοιτος που θα πάει να σπουδάσει έξω από την στιγμή που γνωρίζει ότι το ίδρυμα αναγνωρίζεται από την Ελλάδα , αλλά το ίδιο το ελληνικό σύστημα που καθιερώνει υπέρ-τίτλους και με αυτόν τον τρόπο δημιουργεί σύγχυση στις όποιες αναγνωρίσεις των ξένων τίτλων . Ούτε οι ξένοι που σπουδάζουν στην χώρα τους όταν αποφασίσουν να έρθουν στην Ελλάδα για εργασία δεν είναι υποχρεωμένοι να συμβαδίζουν με το ελληνικά σύστημα που αποδεδειγμένα έχει θεωρηθεί από όλους μας ότι είναι λάθος .Η Ελλάδα θα πρέπει να προσαρμοστεί στα ευρωπαϊκά συστήματα που έχουν καθιερωθεί στο σύνολο τους από όλες τις χώρες και όχι η Ευρώπη στο Ελληνικό σύστημα .

 

Ο ίδιος φορέας θα πρέπει επίσης να φροντίσει να εξισώσει τα ελληνικά πτυχία με αυτά των ευρωπαϊκών χωρών ώστε να μπορεί ο Έλληνας μηχανικός να εργαστεί χωρίς πρόβλημα στην Ευρώπη με απολαβές οι οποίες θα ανταποκρίνονται στις σπουδές του.

 

Όχι μόνο να τα εξισώσει αλλά να τα αξιολογήσει κιόλας όπως γίνεται με τα ξένα πτυχία στην Ελλάδα .

 

Topap

 

Δεν γνωρίζω το τι θα γίνει .Αλλά και ένας δεν μπορεί να δουλεύει με 5 και 10 διαφορετικά πράγματα .

Δεν μπορεί ο ένας να δουλεύει παίρνοντας 2500 και 3000 μισθό και οι άλλοι να είναι άνεργοι και να τον κοιτάνε .Αν εξυπηρετούσε μόνο ένας τίτλος τότε κακός υπάρχουν όλοι οι άλλοι στα ΤΕΙ και στα Πολυτεχνεία .

Όταν ο Ηλεκτρολόγος Μηχανικός υπογράφει και για Πληροφορική τότε η εταιρία γιατί να πάρει τον Μηχανικό Πληροφορικής από την Πάτρα και να μην πάρει τον Ηλεκτρολόγο που υπογράφει για τα ίδια πράγματα και για ακόμα περισσότερα ?

 

Γιατί να υπάρχουν τότε και τα ΤΕΙ από την στιγμή που οποιαδήποτε εταιρία θα παίρνει κάθε φόρα τον ένα που θα υπογράφει για όλα ?

 

Με αυτόν τον τρόπο τότε να κάνουμε μια ποιο μεγάλη ενσωμάτωση και συγχώνευση των τίτλων όπου ο Πολιτικός Μηχανικός να είναι και Ηλεκτρολόγος και Μηχανολόγος και να υπογράφει για όλα και όλοι οι άλλοι να κάθονται και να τον κοιτάνε .

Η ενσωμάτωση των τίτλων περισσότερη ανεργία φέρνει και εάν μια εταιρία σκέφτεται να μην πάρει και άλλους μηχανικούς και να δίνει τις μελέτες έξω τότε τι την εμποδίζει να το κάνει και τώρα ?

Δημοσιεύτηκε
Θεωρώ επίσης δίκαιο η εν λόγω αξιολόγηση να πραγματοποιείται πριν κάποιος υποψήφιος φοιτητής αποφασίσει να σπουδάσει στο εξωτερικό ώστε όταν θα λάβει το πτυχίο του να μην χρειάζεται να ταλαιπωρείται 1,5 χρόνο για την εξίσωση και να μπορεί να κρίνει αν αξίζουν τα χρήματα και η ταλαιπωρία που θα υποστεί για να σπουδάσει στο εξωτερικό.

 

Koίταξε , υπήρχε κοτζάμ λίστα με αναγνωρισμένα πανεπιστήμια του εξωτερικού και παρ'όλα αυτά πολλοί ήταν αυτοί που πήγαιναν στα μη αναγνωρισμένα και διαμαρτύρονταν μετά γιατί έκαναν 1,5 + χρόνο και έδιναν εξετάσεις κλπ ενώ ήξεραν τι τους περιμένει.

 

Ε τα ίδια θα γίνουν και με αυτό. Η αλλαγή ονομασίας από "αναγνωρισμένο" σε "αξιολόγηση" δεν θα αλλάξει κάτι στην ουσία.

Δημοσιεύτηκε

avgoust

 

Φαίνεται δεν με παρακολουθείς τι ακριβώς λέω .

 

Παρακάτω σου δίνω την λίστα με τα αναγνωρισμένα ιδρύματα .Αν πας στα αναγνωρισμένα της Βουλγαρίας θα διαπιστώσεις ότι το ίδρυμα στο οποίο σπούδασα βρίσκεται από χρόνια στα αναγνωρισμένα και θα δεις πως και όλα τα τμήματα που έχει είναι αναγνωρισμένα .

 

http://62.103.84.30/2.php

 

 

Από εκεί και πέρα το θέμα μας δεν είναι όπως είπε και ο Αλέξης τα Βουλγάρικα Πανεπιστήμια .

Δημοσιεύτηκε
Δεν υπονοώ απολύτως τίποτα , ούτε μπορείς εσύ να καταλάβεις πως σκέπτεται ο άλλος .Αναφέρω απλώς τις εικόνες που είδα και τίποτα περισσότερο .Όλα τα άλλα είναι δικά σας συμπεράσματα .

 

Τα συμπεράσματά μου έγραψα .. τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο.

 

 

Το πρόβλημα εδώ δεν το έχει ο απόφοιτος που θα πάει να σπουδάσει έξω από την στιγμή που γνωρίζει ότι το ίδρυμα αναγνωρίζεται από την Ελλάδα , αλλά το ίδιο το ελληνικό σύστημα που καθιερώνει υπέρ-τίτλους και με αυτόν τον τρόπο δημιουργεί σύγχυση στις όποιες αναγνωρίσεις των ξένων τίτλων . Ούτε οι ξένοι που σπουδάζουν στην χώρα τους όταν αποφασίσουν να έρθουν στην Ελλάδα για εργασία δεν είναι υποχρεωμένοι να συμβαδίζουν με το ελληνικά σύστημα που αποδεδειγμένα έχει θεωρηθεί από όλους μας ότι είναι λάθος .Η Ελλάδα θα πρέπει να προσαρμοστεί στα ευρωπαϊκά συστήματα που έχουν καθιερωθεί στο σύνολο τους από όλες τις χώρες και όχι η Ευρώπη στο Ελληνικό σύστημα .

 

Στην ευρωπη και σε ολο τον κοσμο οι φοιτητες βασει των αξιολογησεων των πανεπιστημιων διαλεγουν που θα σπουδασουν . Στην ελλαδα η αξιολογηση γινεται κατα τη διαρκεια των πανελλλαδικων βασει της προσφορας και της ζητησης . Οι σχολες που εχουν μεγαλη ζητηση εχουν πολλα μορια και οι σχολες που δεν εχουν ζητηση χαμηλα . Συμφωνω οτι πρεπει να υπαρξει μια αξιολογηση των πανεπιστημιων οχι μονο απο τους υποψηφιους φοιτητες αλλα και απο τριτο φορεα.

 

Οι τιτλοι των ελληνικων πανεπιστημιων ειναι σχεδον οι ιδιοι με αυτους στο εξωτερικο ( http://www.eecs.mit.edu/ , http://www3.imperial.ac.uk/electricalengineering ) με τα ιδια επαγγελματικα δικαιωματα. Σε κανενα σοβαρο πανεπιστημιο στο εξωτερικο οι δεν υπαρχουν εξιδεικευσεις περαν των μεταπτυχιακων τιτλων . Δεν καταλαβαινω ειλικρινα το σχολιο σου για υπερ-τιτλους

 

Αν ενα πανεπιστημιο εχει χαμηλη αξιολογηση τοτε το προβλημα το εχεις αυτος που θα παει να σπουδασει σε αυτο και οχι μια ολοκληρη χωρα που εχει φροντισει να του δοσει αρκετα πανεπιστημια να σπουδασει και τον εχει επισης προειδοποισει να μην παει να σπουδασει διοτι δεν θα αναγνωρισει τις σπουδες του.

 

Όχι μόνο να τα εξισώσει αλλά να τα αξιολογήσει κιόλας όπως γίνεται με τα ξένα πτυχία στην Ελλάδα .

 

Εξισωση = αξιολογηση.

 

 

Συνάδελφε, μάθε να χρησιμοποιείς σωστά τις παραθέσεις κειμένου. Με το να καταχωρείς δικό σου κείμενο μέσα στο σώμα της παράθεσης -αργά ή γρήγορα- θα προκαλέσεις παρεξήγηση...

AlexisPap

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.