gvasileiadis Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2011 Κατά την γνώμη μου θα υπάρχει ένας τυπικός θεσμός ο οποίος θα ελέγχει την γνησιότητα των Διπλωμάτων σε ότι αφορά σφραγίδες της Χάγης και των Υπουργείων Παιδείας των Xωρών από όπου προέρχονται οι τίτλοι. Από εκεί και πέρα έπρεπε να μπει μια τάξη .Δεν μπορεί το κράτος και ο κάθε πολίτης να πληρώνει τα πρόστιμα από προσφυγές Ελλήνων αποφοίτων του εξωτερικού αλλά και Ελλήνων αποφοίτων από τα κολλέγια στα δικαστήρια της Χάγης . Δεν μπορεί το κράτος να εξετάζει τον κάθε γερμανό , ιταλό , γάλλο , ισπανό και τον κάθε πολίτη της Ε.Ε που θέλει να εργαστεί στην χώρα μας ενώ από την άλλη μεριά οι δικοί μας απόφοιτοι να χαίρουν της αυτόματης αναγνώρισης από τις άλλες χώρες . Δεν είναι σωστό ο κάθε απόφοιτος του εξωτερικού να χάνει το μάστερ του είτε αυτός προέρχεται από τα Βαλκάνια , είτε από την Αγγλία είτε από τα άλλα κράτη επειδή η χώρα μας βαδίζει με πενταετή εκπαίδευση και για να ισοβαθμήσουν τα χρόνια να χάνονται αυτοί οι τίτλοι . Δεν μπορεί το κράτος μια ζωή να υποβιβάζει τα ΤΕΙ ως ιδρύματα δεύτερης κατηγορίας επειδή δεν θέλει να προσαρμοστεί στους διεθνής κανόνες και στους κανόνες της Ε.Ε Εφόσον είμαστε μέλη της Ευρώπης οφείλαμε πολύ ποιο μπροστά να προσαρμοστούμε στις ευρωπαϊκές συνθήκες . Κάλιο λοιπόν αργά παρά ποτέ . Συμφωνώ απόλυτα για το νέο-σύγχρονο ευρωπαϊκό ρόλο του ΔΟΤΑΠ. Το ΔΟΑΤΑΠ θα πρέπει πλέον να έχει μόνο τον έλεγχο γνησιότητας των Πτυχίων από την Ε.Ε, ενώ θα πρέπει να υπάρχει διαφορετική αντιμετώπιση σε Πτυχία χωρών εκτός Ε.Ε. Η Ακαδημαϊκή αναγνώριση και ισοτιμία έχει νόημα μόνο σε μεταπτυχιακές σπουδές στην Ελλάδα και πρέπει η αξιολόγηση ξένω πτυχίων να γίνεται από το κάθε Εκπαιδευτικό Ίδρυμα που διοργανώνει το αντίστοιχο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα. Συμφωνώ ότι το ΤΕΕ δεν μπορεί να αναλάβει τον έλεγχο γνησιότητας των Πτυχίων, αλλά μόνο την επαγελματική τους αναγνώριση. Όσο για την αντιπαράθεση 5-τούς ή 3-4ετούς διάρκειας των Πτυχίων BSc, γενικότερα, δεν καθορίζει το επίπεδο σπουδών η χρονική διάρκεια των πτυχίων, αλλά η κάλυψη του βασικού αντικειμένου κάθε ειδικότητας και η ένταση σπουδών (φόρτος εργασίας για κάθε μάθημα που φαίνεται στα αντίστοιχα ΕCTS) με κανόνες ισότιμους για όλους και για όλα. Μερικά παραδείγματα για την κατανόηση των λεγομένων μου (...είμαι ΜΜ 20 χρόνια με Μεταπτυχιακές Σπουδές ΜΒΑ, MSc in Mechatronics και 14χρονη εκπαιδευτική/διδακτική εμπειρία στα ΑΤΕΙ, ενώ ο μεγάλος γυιός μου μόλις πήρε BSc Computing από το University of Sunderland, UK και ο δεύτερος γυιός μου είναι στο 2ο Έτος Μηχανικών σε ελληνικό ΑΕΙ). Για τα Ελληνικά ΑΕΙ-ΤΕΙ (από την εποχή των σπουδών μου μέχρι σήμερα), μπορείς να δίνεις μαθήματα (χωρίς παρακολούθηση τις θεωρίες) άπειρες φορές και να σπουδάζεις ''αιώνια'', αν δεν συντρέχουν λόγοι άμεσης απόκτησης πτυχίου (π.χ. οικονομικοί, εκπαιδευτικής ανεπάρκειας, τεμπελιάς, μαθησιακού υπόβαθρου, κ.α.). Το θέμα του ν+2 για την διάρκεια σπουδών θα δούμε πως θα εξελιχθεί στη χώρα μας. Στην Ευρώπη (ειδικότερα στο UK που έχω προσωπική εμπειρία λόγω ...''χορηγίας σπουδών'' του γυιού μου), τα μαθήματα είναι υποχρεωτικής παρακολούθησης και αν δεν περάσεις ένα μάθημα στις 2 εξεταστικές του έτους (Μάϊο-Σεπτέμβρη), ΞΑΝΑΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΤΟΣ, οπότε θα πρέπει να το περάσεις οπωσδήποτε, αλλιώς φεύγεις από το Πανεπιστήμιο. Δηλ. ουσιαστικά ένα μάθημα μπορείς να το δώσεις 4 φορές (2+2). Στα Ελληνικά ΑΕΙ-ΤΕΙ δεν υπήρχε αξιολόγηση των Ιδρυμάτων (εσωτερική και εξωτερική) μέχρι τώρα σε αντίθεση με την Ευρώπη. Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι για την Πτυχιακή εργασία του γυιού μου, υπήρξε αξιολόγηση και βαθμολόγηση της όλη την χρονιά (σε κάθε στάδιο) και μάλιστα με την συμμετοχή εξωτερικού αξιολογητή (από άλλο Πανεπιστήμιο). [*] Όσο για την ποιότητα σπουδών σε ΑΕΙ και ΤΕΙ, μην μπαίνετε σε λάθος δρόμους χαρακτηρίζοντας συλλήβδην τα Προγράμματα Σπουδών μόνο από τον Βαθμό Πρόσβασης στις Πανελλήνιες. Δείτε π.χ. την Εξωτερική Αξιολόγηση της ΑΔΙΠ για το Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του ΔΠΘ και την αντίστοιχη για το Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας (Καστοριά). Επισημαίνεται ότι δεν έχω καμια σχέση με τα δύο Ιδρύματα. [*] Στην Ευρώπη οι εξετάσεις των μαθημάτων είναι τύπου Πανελληνίων με απόκρυψη των στοιχείων του εξεταζόμενου, γνωστα εκ των προτέρων βαθμολογικά κριτήρια και την βαθμολόγηση από 3 εξεταστές (ο υπέυθυνος καθηγητής είναι ο 3ος), ενώ στην Ελλάδα δεν υπάρχει τυπικά αδιάβλητη εξεταστική αλλά ούτε ουσιαστικά επαναβαθμολόγηση. Αυτά ως αρχή, ώστε αν προκύψει επικοιδομητικός διάλογος να πούμε περισσότερα. 1
myri Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2011 Η δωρεάν παιδεία θα έπρεπε να είναι και ελεύθερη παιδεία για όλους .Πρόσβαση για όλους .Από εκεί και πέρα μπορούν να θεσπίσουν κανόνες τα ιδρύματα όπου να διαφαίνεται στην πορεία για το ποιός αξίζει και ποιός όχι .......Επιπλέον σεκιούριτι στην πόρτα του ιδρύματος για να προστατεύει τον ίδιο το χώρο του ιδρύματος από τις τυχών πολιτικές αφισοκολλήσεις και τις βαφές με σπρέι στους τοίχους . αφού στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο δεν υπάρχουν σεκιούριτι οποιοσδήποτε μπορεί να διαβεί το κατώφλι και να παρακολουθίσει ό,τι γουστάρει .... χωρις φυσικά να πάρει πτυχίο Αυτό που λες να διαφαίνεται στην πορεία για το ποιός αξίζει και ποιός όχι δεν το κατανοώ πως το εννοείς!;
Guest lazarosk Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2011 Όσο για την αντιπαράθεση 5-τούς ή 3-4ετούς διάρκειας των Πτυχίων BSc, γενικότερα, δεν καθορίζει το επίπεδο σπουδών η χρονική διάρκεια των πτυχίων, αλλά η κάλυψη του βασικού αντικειμένου κάθε ειδικότητας και η ένταση σπουδών (φόρτος εργασίας για κάθε μάθημα που φαίνεται στα αντίστοιχα ΕCTS) με κανόνες ισότιμους για όλους και για όλα. Συμφωνώ όσον αφορά στο επίπεδο σπουδών αλλά διαφωνώ σε ότι αφορά την διάρκεια . Διότι : Ώς γνωστών τα ελληνικά ιδρύματα βαδίζουν με πενταετή φοίτηση . Αυτό έχει ως συνέπεια οι μεταπτυχιακοί τίτλοι οι οποίοι προέρχονται από χώρες τετραετούς βασικού διπλώματος να χάνονται .Όχι διότι το τετραετές ξένο δίπλωμα ως προς την ελληνική ειδικότητα δεν επαρκούσε σε μεγάλο βαθμό αλλά διότι έτσι ήταν το σύστημα να απορροφούνται και οι μεταπτυχιακοί τίτλοι μέσα από την συνεκτίμηση που γινόταν . Αυτό έχει τις εξής συνέπειες : Ως προς τα διαδικαστικά . α) Να παραβιάζεται η Συνθήκη της Μπολόνιας διότι ως βασικό τίτλο θέτει το λιγότερο έως 3 έτη .Οπότε και η αναγνώριση των μεταπτυχιακών θα έπρεπε να ήταν δεδομένη από όποια χώρα μέλος της Ευρώπης και εάν προέρχονταν . β) Την άδικη μεταχείριση και αντιμετώπιση μεταξύ κρατών μελών της Ε.Ε από την χώρα μας , διότι την ίδια συνεκτίμηση κάνουν και τα τριετή Διπλώματα τα οποία στο σύνολο τους υπολείπονται σε διάρκεια έναντι της συνεκτίμησης των τετραετών Διπλωμάτων . Ως προς την ποσότητα Από ότι γνωρίζω το Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς Ακαδημαϊκών Μονάδων (ECTS) διανέμει τις μονάδες σε 30 ανά εξάμηνο .Αυτό έχει ως συνέπεια το 5 ετών Βασικό Δίπλωμα Ελλάδος να έχει 300 ECTS έναντι των 180 ECTS τριετών Βασικών Διπλωμάτων Αγγλίας έναντι των 240 ECTS Βασικών Διπλωμάτων τετραετούς διάρκειας Βαλκανίων . Με την συνεκτίμηση των μεταπτυχιακών η κατάσταση διαμορφώνεται ως εξής : Π.Χ Τμήμα ΗΜΜΥ ΕΜΠ 300 ECTS (Βασικός τίτλος ) Συγκρίσιμες σχολές : Βασικός + Μεταπτυχιακός Τίτλος Ηλεκτρολόγου Μηχανικού του πανεπιστημίου Sheffield (RAE 5*) 240 ECTS σύνολο 4 έτη . Βασικός + Μεταπτυχιακός Τίτλος Επικοινωνιών Πανεπιστημίου Σόφιας 330 ECTS 5.5 ετών . Από αυτά αποδεικνύεται η ποσοτική διαφορά μεταξύ των ιδρυμάτων σύμφωνα με τα προγράμματα σπουδών τους . Και οι δύο τίτλοι έχουν αποδειχθεί ότι ο μεν πρώτος θεωρείται ως ισότιμος προς το τμήμα των ΗΜΜΥ του ΕΜΠ και ο μέν δεύτερος είναι ισότιμος και αντίστοιχος παρόλο που οι διαφορές μεταξύ των δύο συγκρίσιμων ιδρυμάτων είναι εμφανής .Από αυτό καταλαβαίνει κανείς δύο αδικίες που γίνονται . Η πρώτη είναι ως προς το τμήμα του ΕΜΠ όπου η αναγνώριση του βασικού τίτλου δύναται και με το παραπάνω ως αντίστοιχος μεταπτυχιακού επιπέδου πανεπιστημίου Αγγλίας . Η δεύτερη ως προς το πανεπιστήμιο της Σόφιας όπου υπερκαλύπτει κατά πολύ τον αντίστοιχο τίτλο του ισότιμου τίτλου του Sheffield ως προς το ΕΜΠ και τον ίδιο τον τίτλο του ΕΜΠ με εμφανή την διαφορά όχι μόνο ως προς τα ECTS αλλά και ως προς άλλα ποσοτικά στοιχεία . Όπως είναι οι ώρες διδασκαλίας εργαστηρίων και από έδρας όπου το ΕΜΠ έχει 3016 ώρες έναντι του Sheffield που έχει 1905 έναντι της Σόφιας που έχει περίπου 3440 ώρες . Για όλα λοιπόν αυτά το τετραετές Δίπλωμα αδικείται στην συνεκτίμηση του με το μεταπτυχιακό του Δίπλωμα έναντι της αντίστοιχης συνεκτίμησης των τίτλων του Sheffield και των τριετών Διπλωμάτων Αγγλίας σε συνεκτίμηση των μεταπτυχιακών τους ως προς την ίδια ισοτιμία με το ΕΜΠ . Για όλους αυτούς τους λόγους θεωρώ πως η χρονική διάρκεια παίζει καθοριστικό ρόλο ως προς την κάλυψη του βασικού αντικειμένου του αντίστοιχου Τίτλου Ελλάδος .
mallias77 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2011 Οι αλλαγές που θα γίνουν ,στην εργασία, θα άλλαξουν το ρόλο του ΔΟΑΤΑΠ. Τέλος το δημόσιο !!! Αρκετοί παλέυαν για νια θέση.... και τα ελληνικά πανεπιστήμια έπρεπε να έχουν πλεονέκτημα. Όσοι αντέξουν να είναι ελαύθεροι επαγγελματίες (δεν νομιζώ να μας αφήσουν με τα νέα μέτρα ), θα κριθούν απο τις δουλείες τους. Οι άλλοι θα κοιτάξουν να δουλέψουν σε κατασκευαστικές (Ξένες ή ελληνικές). Πιστεύετε οτι το ΔΟΑΤΑΠ θα επιρεάσει την επιλογή τους; Τι ξέρει ο καθένας θα μετρήσει (και οι γνωριμίες.... ακόμα Έλλαδα είμαστε).
Guest lazarosk Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 22 , 2011 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 22 , 2011 Δεν τίθεται κανένα θέμα κατάργησης του ΔΟΑΤΑΠ . Αυτό αποδεικνύεται από την αναφορά που κάνει το άρθρο 26 του νέου νομοσχεδίου. Άρθρο που αναφέρεται στην παράλληλη απασχόληση καθηγητών σε ξένα και ελληνικά ΑΕΙ . http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=13881:apokleistiko-to-teliko-sxedio-nomou-gia-tis-allages-sta-panepistimia-kai-tei-mono-sto-esos
HARDCORE Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 22 , 2011 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 22 , 2011 Ετσι ακριβως. Παει ο καθενας γιδοτυροβλαχος που offtopic Καλα γιατι τοσο μισος για τους Βλάχους; Δεν λεω βεβαια το μισος υπαρχει και απο τις δυο μεριες, αλλα γιατι; Θυμαμαι στο χωριο μου ενας μπαρμπας μας ελεγε οτι ελουζε τους ορχεις του με γαλα, το αποστειρωνε, το εκανε γιαουρτι και το πουλουσε στην Αθηνα. Ελεγε οτι το γαλα εχει αφροδισιακες ιδιοτητες.
μαρικα Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 23 , 2011 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 23 , 2011 Πιστεύετε οτι το ΔΟΑΤΑΠ θα επιρεάσει την επιλογή τους; Τι ξέρει ο καθένας θα μετρήσει (και οι γνωριμίες.... ακόμα Έλλαδα είμαστε). Δεν βλέπω το λόγο να θεωρείται υποτιμητικό το να προσληφθεις σε ιδιωτική εταιρεία επειδη εχεις γνωριμίες. Δεν θα συνεργαζόμουν ευκολα με κάποιον επειδη είδα ενα βιογραφικό και ένα καλό βαθμό πτυχίου. Οταν μπαίνει κάποιος στο γραφείο σου, μιλάει με τους πελάτες σου θες να πανω απ όλα να σε εκπροσωπεί επάξια. Κι όταν συγκεκριμένα το δικό μου γραφείο θέλω να ξεχωρίζει για το επαγγελματικό του ήθος, θέλω το κυριοτερο χαρακτηριστικό των συνεργατών μου να ειναι ακριβώς το ήθος και η εντιμότητα. Ενα βιογραφικο δεν μπορέι να μου εγγυηθεί κατι τέτοιο. Είμαστε Ελλαδα: η μπεσα, το φιλότιμο παίζουν ρόλο και ειμαι περήφανη γι αυτο.
George78 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 23 , 2011 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 23 , 2011 offtopic Καλα γιατι τοσο μισος για τους Βλάχους; Δεν λεω βεβαια το μισος υπαρχει και απο τις δυο μεριες, αλλα γιατι; Θυμαμαι στο χωριο μου ενας μπαρμπας μας ελεγε οτι ελουζε τους ορχεις του με γαλα, το αποστειρωνε, το εκανε γιαουρτι και το πουλουσε στην Αθηνα. Ελεγε οτι το γαλα εχει αφροδισιακες ιδιοτητες. Είναι ό,τι πιο καλό άκουσα/διάβασα σήμερα! μου έφτιαξες τη μέρα τόσο με το content αλλά τόσο και με το "ασχετο" της παρέμβασής σου! χαχαχαχαχα :mrgreen:
konstantina Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2011 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2011 (edited) Μην αποφεύγεις την απάντηση!!!Ο Έλληνας που πήγε στο εξωτερικό πέτυχε στα κριτήρια της χώρας του???ΟΧΙ Τελεία και παύλα, όλα τα άλλα είναι πολιτικολογίες εγω δεν δεχτηκα καν να δωσω ελλαδα, κ να σπουδασω εδω..και να τελειωσω μετα απο 10 χρονια τη σχολη-σα να σπουδαζα ιατρικη- λογω καταληψεων, ελλειψης ενδιαφεροντος πολιτειας, κτλ, πραγματα που ολοι γνωριουμε πως γινονται. αγγλια, οταν σπουδαζεις, μονο στο 1ο ετος μπορεις να κοπεις σε 1 μαθημα, κ να το δωσεις σεπτεβρη..μετα?σε κανενα..αν κοπεις κοπηκες, παρακολουθεις, παλι ΟΛΗ τη χρονια αποτην αρχη,δινεις ΠΑΛΙ ΟΛΑ τα μαθηματα τουλαχιστο στο surrey poy ημουν εγω...δεν εχει επαναληπτικες.. εχεις βαση κ στις εργασιες, κ στις εξετασεις..δεν περνας ουτε γλυφοντας, ουτε με μεσο, ουτε χαριστικα οπως εδω-ξερουμε ολοι πως δουλευει το ελληνικο συστημα-. εγω πηγα λονδινο, δουλευα 2 δουλεις-γιατι ο μπαμπας μου- οικοδομος- δεν ειχε φραγκα, κ δεν ειχε ουτε φραγκα να με στειλει αθηνα να κ..βαραω σε καφετεριες οπως οι παραπανω...ελλαδα η μορφωση στοιχιζει πιο πολυ..ας υπηρχε συστημα κ αξιοκρατια, κ τοτε θα μιλαγαμε..ολα τωρα ειναι ρευστα, κ λεμε αερολογιες..εγω σπουδασα, δουλευοντας 2 δουλειες, δεν εχασα μαθημα, ουτε μια εξεταστικη ωρα..αποτελεσμα?πριν τελειωσω φοιτηση, δουλευα ηδη σαν μηχανικος, και μετα 5-6 χρονων εμπειριας σε εργα στο ντουμπαι κτλ...ηρθα ελλαδα κα μετα 1 χρονο αιτησης, μου βγαλαν 4 μαθηματα που εχω κανει επι 4 χρονια, κ βλεποντας τον οδηγο μαθηματων 2-33 ιδρυματων εδω, τα εχω διδαχθει σε παραπανω βαθος...κ σε καλο αγγλικο πανεπιστημιο, με μεταπτυχιακο?..οχι κολλεγιο, σε πολυτεχνειο...οποτε τι?ειμαι κατωτερη απο τει?η απο αποφοιτο του πανεπιστημιου μαμουσιασ ανω παντελεημονα πχ?? αρα με 6 χρονια εμπειρια, σε κτηρια που δεν προκειται να φταχτουν εδω, ειμαι ΜΟΝΟ μηχανικος διαχειρησης εργων, για κατασκευες με συνηθεισ μη σεισμικες δρασεις???ΑΚΟΥ τιτλο???δλδ ειμαι τπτ???αλλα χαριστικα, πρεπει να πληρωνω το τσμεδε τα 2 χιλιαρικα???γιατι, για μια εικοτητα που με κανει σερβιτορα????ημαρτον...ειμαστε ολοι συναδελφοι, ολοι περασαμε δυσκολα-κ οι του εξωτερικου, μονοι, μες στο κρυο, δουλεθοντας, μες στο εγκλημα, χωρις φραπεδες, κ τη μαμα διπλα...ειμαστε επιστημονες, ας σκεφτομαστε ανοικτα..στο κατω κατω,,οταν βγεις στην αγορα, τοτε θα δειξεις την αξια σου..δε θα φαω τη δουλεια στον αθηναιο πχ, επειδη δουλευω πατρα..θα φαω τη δουλεια ομως στα 3-4 γραφεια, που κανουν στατικα, κ εχουν συνηθισει να τα μασανε απο μηχανικους που δεν κανουν στατικα...ξερει κανεις να βγαει στατικα, σε κτηρια 35 οροφων, με 5 υπογεια παρκινγκς, με πεπερασμενα στοιχεια, κανει κανεις υπολογισμους κ στο χερι, αλλα κ με προγραμματα??? ΕΓΩ ΞΕΡΩ.οποιος ειναι φυρα θα χαθει, κ αυτος που δουλευει απο το ονομα που εκανε ο μπαμπας χανεται...οχι αυτοι που εχουν ορεξη για δουλεια..οχι οι καλοι...εχοντας αξιοκρατια, ολοι οσοι αξιζουν δεν εχουν κατι να φοβηθουν...εκτος απο τα εμποδια που βαουν οι δηθεν καλοι..κ οι ανεγκεφαλοι. συγνωμη για τη μακρυγορια, αλλα βαρεθηκα να μπαινουν ολοι σε 1 σακι..κ να φταινε για ολα οι αποφοιτοι εξωτερικου..μη μας πυροβολατε. πολλοι απο εμας, ειναι καλυτεροι απο πολλους απο εσας..κ το αντιστροφο. Edited Νοέμβριος 4 , 2011 by konstantina
Guest Ferari Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 12 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 12 , 2012 (edited) Αν στο forum δεν συμπληρώναμε την ειδικότητά μας, θα είχα την εντύπωση ότι ο *********είναι εργαζόμενος στο ΔΟΑΤΑΠ, ούτε που θα μου πέρναγε από το μυαλό ότι είναι "Διπλ. Μηχανικός *************". Τελείως άστοχο το παραπάνω .Αγαπητέ συνάδελφε θα μπορούσε κάλλιστα ο συνάδελφος στον οποίο αναφέρεσαι να ήταν και εργαζόμενος στο ΔΟΑΤΑΠ από την στιγμή που οι εργαζόμενοι στο ΔΟΑΤΑΠ στους κλάδους των μηχανικών για να προσληφθούν σε θέσεις που αφορούν κλάδους μηχανικών ( π.χ εισηγητής ) προϋποθέτει να είναι είτε διπλωματούχοι ημεδαπής είτε διπλωματούχοι ισότιμοι αλλοδαπής . Παρακάτω άλλο ένα φαινόμενο υποκρισίας που μας οδηγεί σε λάθη . και με την ευκαιρία αυτή να μάθουμε από τις γνώσεις σου. Πως ζητάς από έναν συνάδελφο σου να μάθεις πράγματα από την στιγμή που όπως δηλώνεις ο ίδιος παρακάτω δεν θα τον ήθελες για εργαζόμενο σου ? και εννοείται ότι δεν θα ήθελα να σε είχα εργαζόμενο μου. Είναι τελείως άτοπο . ΥΓ. Συμφωνώ με το μήνυμα της konstantina και +1 στην φήμη της . Edited Φεβρουάριος 12 , 2012 by Ferari
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα