Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κατασκευαστικό ερώτημα: Μόνωση δώματος: Ανεστραμμένη με ποιά υλικά και ποιό κόστος;


koren

Recommended Posts

Αγαπητοί συνάδελφοι,

 

Είμαι Τοπογράφος Μηχανικός ο οποίος πριν από 5 έτη αποφάσισε να ανεγείρει ιδιόκτητη τριόροφη οικοδομή στο Χαϊδάρι (ημερομηνία έκδοσης άδειας 03/2006).

Αυτή τη στιγμή έχουν ολοκληρωθεί: σκυροδέματα, τοιχοποιϊες, σοφάδες, εξωτερικά κουφώματα, εξωτερικοί ελαιοχρωματρισμοί (εσωτερικά μόνο σπατουλάρισμα) και εγκαταστάσεις ύδρευσης, αποχέτευσης και θέρμανσης.

Δεν έχει πραγματοποιηθεί όμως η μόνωση του δώματος (το οποίο είναι σε δύο επίπεδα εξαιτίας ύπαρξης τμήματος μαιζονέτας) εμβαδού περίπου 50 τμ (βατό στο επίπεδο του τμήματος της μαιζονέτας) και 50 τμ (μη βατό στην οροφή του τμήματος της μαιζονέτας) ούτε οι ρύσεις για την απορροή των ομβρίων. Οι πλάκες από σκυρόδεμα έχουν κατασκευαστεί με χρήση στεγανοποιητή κατά τη σκυρόδέτηση και (εσωτερική προς την πλευρά των κατοικιών) μόνωση από εξηλασμένη πολυστερίνη πάχους 3 εκ.

Μετά από αρκετή έρευνα στο ιντερνετ και με βάση τις επιθυμητές χρήσεις του δώματος (μη βατό δώμα -> ταρατσόκηπος / βατό δώμα -> χώρος καθιστικού, μπάρμπεκιου, συνδυασμός deck με βότσαλα και ζαρντινιέρες με φυτά) έχω καταλήξει στη χρήση ανεστραμμένης μόνωσης και για τα δύο τμήματα.

Τα ερωτήματα είναι: Ποιά υλικά πρέπει να χρησιμοποιηθούν, με ποιά διαδικασία και με ποιό κόστος; Θα πρέπει να προηγηθεί κάποιος έλεγχος της πλάκας του δώματος;

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας!

 

υ.γ. 1 Επειδή "πιάνουν τα χέρια μου" - και λόγω της οικονομικής κατάστασης, θα προτιμούσα λύσεις που θα μπορούσαν να εφαρμοστούν μέχρι κάποιο σημείο και από μη ειδικό, χωρίς όμως να επηρεάζουν την ποιότητα του τελικού αποτελέσματος

υ.γ. 2 Αυτά τα 5 χρόνια φρόντιζα - όσο ήταν δυνατόν - να απομακρύνω τα στάσιμα νερά από την πλάκα του δώματος (αν αυτό έχει κάποια σημασία). Εσωτερικά, πάντως, δεν έχω παρατηρήσει σημάδια εμφάνισης υγρασίας.

Link to comment
Share on other sites