Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 122
  • Created
  • Τελευταία απάντηση
Δημοσιεύτηκε

"Μου γεννιέται ένα ερώτημα γιατί ο Θ. Λυμπερόπουλος να έχει 70 άδειες ταξί όσες και ο προηγούμενος πρόεδρος Μ. Μπατουράκης "

 

Δεν ειναι αυτο το θεμα το θεμα ειναι οτι αν ανοιξει το επαγγελμα θα

εχουμε ολιγοπωλεια!!!Γιατι ο καθε ΑΡΧΙΝΤΑΒΑΤΖΗΣ που μαζεψε 70

αδειες δεν ειναι ολιγοπωλειο...

 

Και φυσικα ειναι μεμονομενη περιπτωση δεν εχουμε 10-20 λαμογια

που να ενουν μαζεψει 10 αδειες εκαστος...

 

:shock::shock:

Δημοσιεύτηκε

Αν ανοίξει το επάγγελμα θα έχουμε εταιρίες που αναγκαστικά θα δημιουργηθούν από τους ήδη ταξιτζήδες, κάτι όπως των φορτηγών, αλλά θα αποκλειστούν από λιμάνια και αεροδρόμια ξενοδοχεία..... κλπ ΑΔΙΚΟ

Δημοσιεύτηκε

Tελικά δεν καταλαβαίνετε ότι κανείς δεν είναι εναντίον της απελευθέρωσης .

Είμαστε όμως εναντίον των αληταράδων υπουργών και βουλευτών , που αφού δεκαετίες χρησιμοποιούσαν το κλειστό αριθμό σε ταξί , φορτηγά , κτελ , περίπτερα , φαρμακεία , συμβολαιογράφους και αλλού , έρχονται ξαφνικά και γκρεμίζουν κάποιους που επένδυσαν σε μιά ιδιότυπη και ίσως φορολογικά παράνομη αγορά , αλλά που την έφτιαξε και διατήρησε το ίδιο το κράτος .

 

ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΡΑΓΚΟΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΡΑΓΚΟΥΣΗ ?

Δημοσιεύτηκε
Εδώ προσθέτουμε, περίπτερα, λεωφορείαΚΤΕΛ ?.....ξέρεις τη τιμές παίζουν?

 

Ποιος από εσάς παραδίδει ΑΠΥ με όλο το συμφωνηθέν ποσόν με το πελάτη?

 

Οι περισσότεροι εκδίδουν ΑΠΥ με ποσό ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ απο αυτό που εισέπραξαν.

Δημοσιεύτηκε

Αναλογως για ποιο τομεα μιλαμε. Προσωπικα ξερω πολυ κοσμο του ειδους μας που κοβει πολυ λιγοτερα. Γλιτωνει και ο πελατης ΦΠΑ φυσικα.

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε

Kαλησπέρα, διάβασα τα μηνύματα σήμερα, πολύ καιρό μετά από όταν τα γράφατε, καταρχάς να αναφέρω ότι ο πατέρας μου είναι 35 χρόνια στο ταξί, ξεκινώντας από οδηγός λεωφορείου, αγοράζοντας μισό ταξί και μετά ολοκληρο.

 

Υπάρχουν πολλά άσχημα στο κλάδο, όπως 1)το ότι δεν υπάρχει κανένας σημαντικός έλεγχος της υγείας των οδηγών, παθολογικής και ψυχικής. 2)Στην αθήνα υπάρχει μεγάλος αριθμός ταξί με αποτέλεσμα να μην είναι πια ενα επικερδές επάγγελμα όπως ήταν τη δεκαετία του 90. Λόγω της κρίσης και της αύξησης των κομίστρων "κανείς" δε χρησιμοποιεί πια. 3) Ο πατέρας μου επί πολλά χρόνια δε πλήρωνε φόρο καθώς ήταν μέσα στο αφορολόγητο καθώς οι οδηγοί ταξί είχαν στάνταρ "εισόδημα", δε κοιτούσε έσοδα-έξοδα.

4)Το θεμα με τις αδειες κραταει πολλά χρόνια, ο πατέρας μου εχει άδεια που είχε πρωτοεκδοθεί για άμαξα...... 5) Για να μπορέσει κανείς να ζήσει οικογένεια μέσα από το επάγγελμα δουλεύει και αυτός όπως και τόσοι άλλοι 12ωρα, σαββατοκύριακά, και όταν κάνει διακοπές απλά χάνει το "μισθό" του.

6)Είναι επάγγελμα το οποίο σε βάζει σε άμεσους κινδύνους καθώς δε γνωρίζεις ποιον βάζεις μεσα και τι σκοπούς έχει,-το πατερα μου τον εχουν ληστεψει 2 φορές και υπαρχουν και αλλες φορες με ναρκωμανής που έχουν μπει μέσα...

7) Οι διπλές κούρσες είναι παράνομες, αλλά όπως ακούω χρόνια το πατέρα μου αν δε βαλει διπλές δε βγαίνει το μεροκάματο....

 

Οι ταξιτζήδες είναι επαγγελματίες οδηγοί, από αυτό ζουν και πιστεψτε με είναι οι τελευταιοι οι οποίοι θα κανουν παρανομίες στους δρόμους σε σχέση πάντα με τους απλούς οδηγούς, φυσικά υπάρχουν εξαιρέσεις, απλά το κίτρινο χρώμα σου χτυπάει στο μάτι. Φυσικά και τους γράφουν οι αστυνόμικοι, μάλιστα αυτοί όπως και τόσος άλλος κόσμος είναι προκατειλλημένοι εναντίον τους. το πρόβλημα που προκαλούν είναι ότι σταματάνε απότομα στην ακρη για να ψαρεψουν πελάτες, κατα τη γνώμη μου θα έπρεπε να επετρεπε η κυκλοφορία σε λεωφοριολωρίδες.

Θα ήθελα να τονίσω ότι κανείς ταξιτζής δεν έγινε πλούσιος δουλεύοντας το ταξί του, απλά κατάφερε να μεγαλώσει αξιοπρεπώς την οικογένεια του!!

 

όσον αφορά τις απεργίες θεωρώ ότι το κράτος ναι έκανε *******, μαλλον ήταν αντιπερισπασμός, για ποιο πράγμα όμως δε ξέρω. Καλά κανουν και θελουν να διορθωσουν τα πράγματα με τις αδειες αλλά γίνεται τελείως άκομψα.

 

Αφήστε το πατερα μου, 35 χρόνια πειτε οτι την εκανε αποσβεση την αδεια, ολοι οσοι αγόρασαν τα τελευταία χρόνια τι θα κανουν, το κράτος αν ηθελε να τις δεσμευσει και να ανοιξει το επάγγελμα θα επρεπε να δωσει αποζημιώσεις!

Προσωπικά νιώθω το κράτος σα κοινό κλέφτη αυτή τη στιγμή, που εκλεψε από το πατέρα μου 100000 ευρώ και πιστεύω ότι έτσι νιώθουν και οι υπόλοιποι, δικαιολογώ όλο το χαμό που έγινε το καλοκαίρι και πιστεύω ότι επρεπε να γίνει, ότι έτσι θα αντιδρούσε ο καθενας αν ερχοταν το κρατος και του ελεγε, δεσμευω το σπιτι σου, δεσμευω τον εξοπλισμο του εργοστασιου σου, δεσμευω γενικά την "οικογενειακή επιχείρηση σου". Και όπως κάποιος λέει εύκολα δε με νοιάζουν οι ταξιτζηδες έτσι ευκολα θα μπορούσα να πω και εγω δε με νοιαζουν οι τουριστικές επιχειρήσεις(κατά κύριο λογο ναυτιλιακές εταιρίες-ξενοδοχεία).

 

Τώρα ενάμιση μήνα μετά λύση δεν έχει βρεθεί, και το κράτος πρότεινε το εξής, δεσμεύω τις αδειες και τις πουλάω 30000-40000 ευρώ. Αυτό είναι το ανοιγμα του επαγγελματος?? Το πιο πιθανό είναι να τις μαζέψουν κα πάλι λίγα άτομα που θα έχουν 50-100 άδειες.

Ακούστηκαν και κάτι άλλες %@#@$#@@ που μόνο άσχετοι θα μπορούσαν να τις είχαν προτείνει όπως το να μπει ίντερνετ στο ταξί..

 

με ποιους ταξιτζήδες είσαι? με αυτους που εισπράτουν ενοίκια για την αδεια του ταξί ή με αυτους που δεν εχουν δικό τους ταξί και πρέπει να πληρώνουν νταβατζιλίκια στους κατόχους αδειών ώστε να ασκήσουν το επάγγελμα τους?

 

Υπάρχουν και αυτοί που έχουν δικό τους ταξί, και το δουλεύουν, χμ... είναι και οι περισσότεροι!!

Δημοσιεύτηκε
2)Στην αθήνα υπάρχει μεγάλος αριθμός ταξί με αποτέλεσμα να μην είναι πια ενα επικερδές επάγγελμα όπως ήταν τη δεκαετία του 90. Λόγω της κρίσης και της αύξησης των κομίστρων "κανείς" δε χρησιμοποιεί πια.

3) Ο πατέρας μου επί πολλά χρόνια δε πλήρωνε φόρο καθώς ήταν μέσα στο αφορολόγητο καθώς οι οδηγοί ταξί είχαν στάνταρ "εισόδημα", δε κοιτούσε έσοδα-έξοδα.

5) Για να μπορέσει κανείς να ζήσει οικογένεια μέσα από το επάγγελμα δουλεύει και αυτός όπως και τόσοι άλλοι 12ωρα, σαββατοκύριακά, και όταν κάνει διακοπές απλά χάνει το "μισθό" του.

 

-Θα ήθελα να τονίσω ότι κανείς ταξιτζής δεν έγινε πλούσιος δουλεύοντας το ταξί του, απλά κατάφερε να μεγαλώσει αξιοπρεπώς την οικογένεια του!!

 

 

..

 

2) Aν δεν ηταν επικερδές επάγγελμα κανείς δεν θα δινε 200.000 για να παρει την άδεια. Θα αγόραζε ενα σπίτι, θα επαιρνε ενοικια και θα δουλευε υπαλληλος.

 

3) Ακριβως. Πρακτικα οι ταξιτζήδες ουδέποτε πλήρωσαν φόρο.

 

5) Ακριβώς. Οπως τόσοι και τόσοι άλλοι (π.χ. εμπορικα καταστήματα κλπ)

 

- Ακριβως οπως τοσα και τοσα άλλα επαγγέλματα. Μακάρι και να γινονταν πλουσιοι. Δεν με απασχολει και δεν ζηλευω. Απλα θα παίξουν με τους κανόνες του παιχνιδιου οπως όλοι μας. Εσοδα- εξοδα οπως όλοι. Οπως μπορουν στην γειτονια μου να ανοιξουν οσοι μηχανικοι θελουν γραφείο, έτσι να μπορουν να πάρουν και ταξι κλπ κλπ.

Τιμια και ξεκάθαρα.

Δημοσιεύτηκε

Μαρικα,

ειναι μια δουλεια που δε θελει εξειδικευση και δε θα πεινασεις ποτε, αλλα δεν ειναι τοσο επικερδες που να δικαιολογει τα 200.000. Απλα ειναι η δουλεια του αμοιρου και του ανειδικευτου.Γιαυτο τα δινουν.

 

Οι ταξιτζηδες παλια ηταν με το τεκμαρτο. Δουλευαν δε δουλευαν πληρωναν οσα ελεγε το κρατος. Τα τελευταια χρονια εβγαλαν βιβλια και προσπαθουν να το παρουν πισω γιατι τελικα εισπραττουν λιγοτερα.

Δημοσιεύτηκε

Εγώ "κοιμισμένο" ταξιτζή δεν έχω γνωρίσει.

λέγοντας "κοιμισμένο" εννοώ που να μπορείς να τον ξεγελάσεις.

 

Κανείς τους δεν γνώριζε ότι δίνοντας 100.000 € ή 200.000 € ή όσο κάνει μία άδεια ταξί ' μισή ή ολόκληρη ότι αγόραζαν ΑΕΡΑ;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.