kosmas85 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2011 Απελευθέρωση terry, με οτι συνεπάγεται ακόμα και σε τιμές και στον ανταγωνισμό. Οχι όμως αριθμό αδειών χωρίς περιορισμό. Επίσης να μην μπορώ να πουλήσω την αδεία αλλα να γυρνάει στο κράτος , κάποια στιγμή θα ελέγχει το κράτος τις άδειες και θα της δίνει πλέον σε πιο ευπαθείς κοινωνικές ομάδες κατα προτεραιότητα Καλώς ή κακώς έχασα 180 χιλιάρικα. Τουλάχιστον οχι και τη θέση εργασίας που αγόρασα με φόβο και κόπο.
terry Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2011 Αν υπαρχει περιορισμος στον αριθμο για απελευθερωση μιλαμε??? Ενα δικαιοτερο συστημα θα ηταν τα πληθυσμιακα κριτηρια...
kosmas85 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2011 Αυτό εννοώ. Οτι ακριβώς δηλαδή ισχύει σε ολη την Ευρώπη.
terry Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2011 Σε καμια περιπτωση παντος δεν ηταν ορθη η σταση των ταριφων της χωρας.. Για να μην πω καμια κουβεντα αλλη....
kosmas85 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2011 Ναι συμφωνώ σε αυτό. Αν είδες τι ειπα στην αρχή, αν και δε με συμφέρει.. Ας το ανακοίνωναν σε ενάμιση μήνα να εχει περάσει η τουριστική περίοδος. Και απο εκεί άρχισε η συζήτηση.. ειναι βαλτοί? ή τελείως ανεγκέφαλοι? Τρομερό κέρδος για τις γειτονικές χώρες, Τουρκιά κτλ. και χασούρα για εμάς.
myri Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2011 στο εξωτερικό τι γίνεται; διότι αδυνατώ να πιστέψω πως είναι "ανοικτό επάγγλεμα" Θεωρώ λοιπόν ότι οι 2000 αιτήσεις έχουν γίνει από τέως και νυν "ενοικιαστές ταρίφες" οι οποίοι θεωρούν, και ορθώς, ότι μπορούν να δουλέψουν καλύτερα το τιμόνι.. Απο τη στιγμή που "ανοίγει" το επάγγελμα δε βλέπω γιατί κάποιοι θα πρέπει να θεωρούν πως μπορούν να το κανουν καλύτερα από άλλους. Ο καθένας μπορεί να πιάσει το τιμόνι. Παρά το γεγονός ότι η συζήτηση έχει εκτραπεί σε άλλα θέματα, θα προσθέσω στο θέμα των ταξί ότι γνωρίζω δύο Αλβανούς υπήκοους (σωστούς οικογενειάρχες και όχι κακοποιούς) οι οποίοι ζουν και εργάζονται πάρα πολλά χρόνια στην Ελλάδα, τα τελευταία χρόνια δούλευαν ως οδηγοί ταξί, περίμεναν με προσμονή την απελευθέρωση και έχουν κάνει ήδη αίτηση για έκδοση άδειας ταξί !!! Με μία μόνο ένσταση, αρκεί και αυτοί και η οικογένειά τους, να έκαναν φορολογική δηλωση και να απέδιδαν τον φόρο τους στο κράτος ως οφείλει ο κάθε εργαζόμενος στην Ελλάδα. Τα παραπάνω ισχύουν και για αλλοδαπούς και για ημεδαπούς.
engineer_thess Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2011 Στα ταξί το λάθος του κράτους ήταν ότι όταν έδωσε τις πρώτες άδειες με κριτήρια π.χ. κοινωνικά (πολυτεκνία κλπ) ή άλλα (χρόνια προϋπηρεσίας ως οδηγός) άφησε στη συνέχεια αυτούς (ταξιτζήδες) που έφυγαν από το επάγγελμα είτε λόγω συνταξιοδότησης είτε λόγω αλλαγής επαγγέλματος να μεταβιβάσουν τις άδειες ταξί στα παιδά τους ή να τις πουλήσουν. Έπρεπε με την αποχώρηση από το επάγγελμα των πρώτων ταξιτζήδων να τους πάρει τις άδειες (άλλωστε τις πήραν χωρίς να πληρώσουν) και να τις δώσει σε άλλους με κριτήρια όμοια με αυτά που δόθηκαν οι ίδιες άδειες στην αρχή. (και αυτό να συνεχιστεί) τα ίδια ισχύουν και για άδειες ΦΔΧ κλπ
thesmeletes Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2011 Ιδου τι γίνεται στη Γερμανία http://tvxs.gr/node/89836 και ένα ρεπορταζ για τις άδειες ταξί στην Ελλάδα http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=412365&h1=true
myri Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2011 ..... άφησε στη συνέχεια αυτούς που έφυγαν από το επάγγελμα (ταξιτζήδες) είτε λόγω συνταξιοδότησης είτε λόγω αλλαγής επαγγέλματος να μεταβιβάσουν τις άδειες ταξί στα παιδά τους ή να τις πουλήσουν...... να συμπληρώσω πως το κράτος κέρδιζε από αυτές τις συναλλαγές γι'αυτό τις καλλιεργούσε σε ευχαριστώ thesmeletes χμ, δεν βλέπω να ειναι καλύτερα τα πράγματα τη Γερμανία στη Φρανκφούρτη δε ξαναπληρώνεις 'αέρα' κάθε λίγα χρόνια
engineer_thess Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2011 Άμα πλήρωναν φόρο επί της πραγματικής τιμής που πλήρωναν για την άδεια και όχι της τιμής που γράφει η άδεια το κράτος θα εισέτραττε πολύ περισσότερους φόρους. Μπορούσε το κράτος όταν θα έδινε την άδεια (που είχε πάρει ήδη πίσω από συνταξιούχο πλέον ταξιτζή) να υποχρεώνε τον νέο κάτοχο να πληρώσει κάποιο εφάπαξ ποσού φόρου αν δεν ήθελε να χάσει έσοδα (από μεταβίβαση της άδειας) Αν αγοράσεις ένα οικόπεδο 200.000 ευρώ τι φόρο θα πληρώσεις; θα σου γίνει και πόθεν έσχες, αν αγοράσεις άδεια ταξί με το ίδιο ποσό ούτε φόρος, ούτε πόθεν έσχες. Όλα μαύρα. Και μην πει κάποιος ότι όταν έδιναν τα ποσά που έδιναν ότι δεν ήξεραν ότι αγόραζαν ΑΕΡΑ. Σϊγουρα κάποιοι για να δώσουν τέτοια ποσά και μεγαλύτερα δανείστηκαν και τώρα καταστρέφονται. Για έμενα το λάθος ξεκίνησε από το κράτος.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα