Μετάβαση στο περιεχόμενο

Απελευθέρωση των ταξί


kosmas85

Recommended Posts

Εννοείται πως το κράτος φταίει!

 

Παρόλαυτά από τις άδειες των φαρμακείων γνωρίζω πως γίνονται συμφωνητικά και πληρώνουν και στο κράτος κάποιο ποσό, διότι πάντα κινδυνευει κάποιος να πέσει σε απατεώνα που δεν μπορεί να μεταβιβάσει την άδεια και να κάνουν τα λεφτά του φτερά αφού δεν μπορεί να τα διεκδικίσει πίσω.

-----

Όμως το ερώτημα για εμένα ειναι αφού ούτε στο εξωτερικό δεν είναι 'απλελευθερωμένο επαγγελμα' εδώ γιατί δεν εφάρμοσαν τη σταδιακή απελευθέρωση που είχαν εξαγγείλει ωστε να ρυθμιστεί σταδιακά αυτή η 'αρρωστη' κατάσταση;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 122
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Παιδιά τόσο καιρό ολα ηταν μαύρα. Δήλωνες οτι κοστίζει η αδεία 3-4 χιλιάρικα. Και ολο το άλλο αέρα. Έχανε το κράτος πολλά απο φόρους. Πλούτιζαν οι μαντράδες και χρησιμοποιούσαν της άδειες σαν μετοχές και έκαναν παιχνίδι με αυτές.

 

Χρονιά το λέμε οτι πρέπει να ξεβρομίσει ολο αυτό. Αλλα ετσι ? Μα πιστεύουν οτι ειναι τοσο έξυπνοι και δεν κοιτάνε τα ευρωπαϊκά μοντέλα καθόλου? Ολα τα κάνουνε τοσο καλά τοσα χρονιά μονοί μας γιαυτο είμαστε εδω τωρα.

 

Myri δε ξέρω τι να πω.. Κατι βρωμάει εδω.. ίσως το έκαναν οπως ειπε ενα φίλος εδώ για αντιπερισπασμό. Βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δασός. Τωρα ελπίζω να μην ειναι τίποτα πιο χοντρό και θα με πείτε συνομοσιολόγο.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια για μενα οι ταξιτζηδες αποτελουν μια απο τις πιο κακες επαγγελματικες κατηγοριες συμπολιτων μας. Τοσα χρονια λογω ισχυρου Συνδικατου ειχαν μαθει να κανουν οτι θελουν και οποιος τολμαγε να τους παει κοντρα αλοιμονο του. Εδω και 30 χρονια οι ταξιτζηδες οδηγουν παραβιαζοντας καθε εννοια κ.ο.κ και κανενας αστυνομικος δεν τολμαει να τους γραψει, κανουν διπλες/τριπλες/τετραπλες κουρσες ενω απαγορευεται, κανουν επιλογη πελατων-δρομολογιων ενω απαγορευεται και πολλα αλλα.

 

Σημερα πλεον ξεπερασαν καθε οριο αφου εφτασαν στο σημειο να αποκλειουν λιμανια και αεροδρομια, να ριχνουν λαδια στο λιμανι Πειραια για να μην φυγει κανενα πουλμαν, να απαγορευουν το δεσιμο σε κρουαζεροπλοια γεματα τουριστες και να επιτιθενται σε ΜΜΕ.

 

Απορω, σε αυτη την χωρα ποτε θα επιβληθουν οι νομοι? Ποτε θα καταστησει η Πολιτεια σαφες πως κανεις δεν εχει το δικαιωμα να κανει οτι γουσταρει χωρις επιπτωσεις?

Link to comment
Share on other sites

Έχεις απόλυτο δίκιο .Στην χώρα μας το κακό που είχαμε και πιστεύω πως συνεχίζουμε να έχουμε είναι ότι τόσα χρόνια όλοι ήμασταν υπεράνω του νόμου .

Ο καθένας έκανε ότι ήθελε .Άλλος με ασυλία , άλλος με ρουσφέτια .

Ποτέ ο νόμος σε αυτήν την χώρα δεν ήταν υπεράνω από τους πολίτες της αλλά οι πολίτες υπεράνω του νόμου .Για αυτό και φτάσαμε σε αυτό το σημείο που είμαστε τώρα .

Είμαι λοιπόν υπέρ στο να ανοίξει το επάγγελμα του ταξί όπως άνοιξε και αυτό τον φορτηγατζήδων όπως θα ανοίξει και αυτό τον λεωφορειατζήδων .

Το μονοπώλιο στα χρόνια που ζούμε δεν βοηθάει κανέναν και κυρίως τους νέους που βρίσκονται άνεργοι στην χώρα μας .Πρέπει η πολιτεία να δώσει το δικαίωμα να αγοράζει ο κάθε άνεργος μια θέση εργασίας από αυτά τα επαγγέλματα και να μην τα χαίρουν μόνο τα παιδιά αυτών που είχαν το μονοπώλιο .

Link to comment
Share on other sites

Επισης να αναφερω και κατι για την μεγαλη αποκλιση τιμων μεταξυ ταξι Αθηνας και ταξι επαρχιας. Οσοι ειχατε την ατυχια να χρησιμοποιησετε ταξι στην επαρχια ειναι σιγουρο πως θα βρεθηκατε μπροστα σε παραλογα υψηλες χρεωσεις.

 

Στα Χανια π.χ. σου χρεωνανε 3,5 ευρω αναμονη σε αεροδρομιο η λιμανι και 0,5 ευρω για καθε τσαντα ακομα και για μικρου μεγεθους τσαντες. Ετσι μια απλη μεταφορα απο το λιμανι της Σουδας η το αεροδρομιο που απεχουν μολις λιγα χιλιομετρα απο την πολη εφτανε το κομιστρο στα 20 ευρω τουλαχιστον. Και βεβαια ολα αυτα με διπλη/τριπλη πολλες φορες και τετραπλη ταριφα.Θυμαμαι τον γειτονα μου που ειχε ταξι πως πολλες φορες σηκωνοταν στις 6 που ερχοταν το πλοιο, φορτωνε τεσσερα ατομα απο 20-25 ευρω εκαστος, και με 100 ευρω στην τσεπη για μιση ωρα δουλεια-μειον τα 3 ευρω του πετρελαιου-δεν ξαναδουλευε ολη μερα.

Σε ολα αυτα προσθεστε και την διπλη νυχτερινη χρεωση που την ενεργοποιουν αποτι ωρα γουσταρουν, τα δωρα Χριστουγεννων και Πασχα και τα 2 ευρω που χρεωνουν το τηλεφωνημα ειδοποιησης και καταλαβαινουμε για τον "επαγγελματισμο" του κλαδου αυτου.

 

Ανοιγμα του επαγγελματος εδω και τωρα και εφαρμογη των νομων για τους παρανομουντες!

Link to comment
Share on other sites

Σε ολα αυτα προσθεστε και (...) τα δωρα Χριστουγεννων και Πασχα και (...)

 

Καλό αυτό με τα δώρα Πάσχα / Χριστουγέννων σε ταξί, κομμωτήρια κλπ είναι εντελώς παράλογο.

Γιατί με την λογική αυτή και οι υπόλοιποι αυτοαπασχολούμενοι (ελεύθεροι επαγγελματίες και επιτηδευματίες) θα έπρεπε να χρεώνουν στίς αποδείξεις (ή τιμολόγια) πώλησης (ή παροχής) αγαθών (ή υπηρεσιών) αντίστοιχα δώρα.

Να αγοράζεις τα χριστούγεννα ρούχα, προϊόντα απο σούπερ μάρκετ ή παροχή υπηρεσιών από υδραυλικό, ηλεκτρολόγο, τσαγκάρη ή υπηρεσιών από μηχανικό και να σου χρεώνουν και δώρο.

Link to comment
Share on other sites

Καλά ολα αυτά ρε μάγκες. Τι σχέση έχουν με την απελευθέρωση? Με το να βγάλει ο καθένας αδεία θα ξεβρομίσει η πιάτσα? Τι ακούμε?

 

Να απελευθερωθούν αλλά οχι όπως λεει ο Λάζαρος οτι ο κάθε άνεργος να έχει το δικαίωμα να βγάζει άδεια ταξί. Με πληθυσμιακά κριτήρια. Και επειδή υπερασπίζεσαι και το εξωτερικό μάθε πρώτα τι παίζει εξω στο θέμα και μετα ξαναμιλάμε.

Θοδωρη ασε τα συμπεράσματα για το γείτονα. Έχω δουλέψει το ρημάδι και δεν είναι καθόλου όπως τα λες. Έχω δικο μου και δεν ανεβαίνω ούτε για πλάκα. Λες να είμαι τόσο κορόιδο? Μη δημιουργείτε εντυπώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Κοσμα μην αρπαζεσαι τοσο ευκολα. Εγω αυτα που γραφω τα εχω βιωσει ο ιδιος και στα λεω με σιγουρια. Στην επαρχια ειδικα η κατασταση ειναι ανεξελεγκτη. Τα κομιστρα ειναι παραλογα.

Το φοβερο ειναι πως οι ταξιτζηδες παραπονιουνται κιολας για την πτωση της κινησης. Λες και εχει ο καθε πολιτης να δινει ενα σωρο ευρω για λιγα χιλιομετρα αποσταση.

Link to comment
Share on other sites

Δεν αρπάζομαι, και δεν έχω ιδέα τι γίνεται στην επαρχία. Εδώ όμως δεν είναι έτσι. Τα ταξί είναι παρα πολλά. Έχουμε 15000 ταξί στην Αθηνά όταν στην υπόλοιπη Ελλάδα υπάρχουν 5000. Άρα η απελευθέρωση πρέπει να γίνει. Δεν σηκώνει όμως αλλα εδώ πως να το κάνουμε. Και δεν ειμαι καθόλου υπέρ της φάρας των ταξί. Για την ακρίβεια δε μπορώ να τους βλέπω. Να ξεβρομίσει η κατάσταση αλλα ρε παιδιά ετσι χειρότερα θα γίνει.

Link to comment
Share on other sites

Και ο ιδιοκτήτης που το πήρε με δάνειο πριν 2 χρόνια γύρω στα 180 χιλιάρικα ? Θα πληρώνει για κάτι που δε του αποφέρει κέρδος?

Αν δεν υπάρχει περιορισμός στις άδειες πως θα διασφαλιστεί να υπάρχει δουλειά ώστε να αποπληρώσει το δάνειο του ο ιδιοκτήτης? Πόσο δίκαιο είναι αυτό?

 

όσο δίκαιο είναι ότι και εμένα δεν μου εξασφαλίζει το κράτος εγγυημένη δουλειά. όποιος θέλει μπορεί να πάει έξω να σπουδάσει και να εργαστεί ως μηχανικός και να με ανταγωνίζεται

 

τόσα χρόνια φροντιστήρια,σπουδες, εξοπλισμός γραφείου φτάνουν μια άδεια ταξί ή όχι?

 

ένας που δίνει 100-200 χιλιάρικα και φτιάχνει ενα club ποιος του εξασφαλίζει ότι δεν θα φτιάξουν πάρα πολλοί την ίδια περιοχή?

 

τι πάει να πει πληθυσμιακά κριτήρια πλέον?

ή θα υπάρχουν για όλους ή για κανένα.

 

ΝΑ ΜΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΚΙΤΡΙΝΗ ΦΑΡΑ

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.