MScEng Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 "Η ΕΕ δε ζητησε κατι τετοιο για τα ταξι ομως αλλα αυτο που ειχε φτιαξει ο Ρεππας. Τωρα αν θελεις πες μου πια ειναι τα προνομια που εχουν οι ταριφες. " Οι ταξιτζηδες χαιρουν του κρατικου προστατευτισμου του κρατους Πατερουλη που βαζει σταγανα σε οσους θελουν να εισελθουν στο επαγγελμα. Επισης το κρατος επιτρεπει τα κληρονομικα προνομια καθιστωντας το επαγγελμα σοβιετικου τυπου.
Guest lazarosk Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 Όπως έχουνε τα πράγματα θα υποχρεωθούνε και αυτοί να υποχωρήσουν . Ότι και να κάνουν είναι προαποφασισμένο από το κράτος να γίνει όπως έγινε και με όλους τους άλλους . Δεν είναι αντικειμενικό και δίκαιο άλλη μεταχείριση να έχουν οι ταξιτζήδες από αυτήν που είχαν και οι φορτηγατζήδες και όλοι οι άλλοι.
pavloselef Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 Δεν θα επαιρνα ορκο γι αυτο. Δεν ειναι σαν εμας που γκρινιαζουμε ολη μερα μονο στο Ιντερνετ. Θα γινουν φασαριες. Δεν θα τα παρατησουν ετσι ευκολα.
Guest lazarosk Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 Ότι και να κάνουν θα περάσει .Έτσι είναι μια ζωή μαθημένος ο Έλληνας . Στην αρχή φωνάζει και μετά αφού περάσει και αυτό το μέτρο θα κάτσει πάλι στα αυγά του . Το ίδιο δεν έγινε και με το μεσοπρόθεσμο ? Χιλιάδες κόσμος στην πλατεία .Έγινε τίποτα ? Απολύτως τίποτα .
pavloselef Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 Χιλιαδες κοσμος αλλα λιγοι αυτοι που εκαναν φασαριες . Και μονο με τα ΜΑΤ. Εδω ο πιο ησυχος ταξιτζης ειναι ετοιμος να κανει βολτες με το ταξι του στην πλατεια.
chrisven Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 Γιατι εχουμε 15000 αδειες και τις δουλευουν συνηθως δυο βαρδιες την καθε μια αφου ηταν φθηνοτερη στην αγορα , ενω τωρα ακομα και αν το δουλευει καποιος 8ωρο θα εχει μια δικια του. Εχεις στο μυαλο σου ποσες θα βγουν. δηλαδή τώρα είχε ένας νταβατζής μια άδεια και το νοίκιαζε σε δύο οδηγούς-βάρδιες δούλευαν οι οδηγοί το ταξί πληρώνονταν κανονικά οι άνθρωποι αλλά έπαιρνε και ο νταβάς ο ταξιτζής το ποσοστό του από τα πουτανάκια που του δούλευαν ε τώρα δεν θα υπάρχει νταβατζής αφού όποιος θέλει θα πάρει άδεια και δεν θα είναι αναγκασμένος να πληρώνει το νταβατζή και υποστηρίζεις αυτή τη φάρα ανθρώπων ρε κοσμά, πλάκα κάνεις? π....α και ξύλο στη χειρότερη φυλή της αναθρωπότητας... την "κίτρινη" φυλή
Topap Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 chrisven, Και εγω μαζι σου ειμαι. Και ειλικρινά, χωρίς να θέλω να ξεφυγει η κουβέντα από το θέμα, αλλα επειδή μιλήσατε για την μη υπαρξη παρομοιων περιορισμών σε αλλά επαγγέλματα, υποθέτω ότι έχεις παρόμοια άποψη και για τους φαρμακοποιούς? Και τους δικηγόρους που δεν μπορούν να ασκήσουν δικηγορία σε άλλη πόλη πέραν της πόλης του συλλόγου που ανήκουν. Πρόσεξε, γιατί εγώ σε όλα τα παραπάνω λέω να αρθούν όλοι οι περιορισμοί.
chrisven Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 σαφώς και να αρθούν όλοι οι περιοιρισμοί ή θα είμαστε όλοι κάτω από την ομπρέλα του μη ανταγωνισμού ή κανένας
MScEng Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 Το αστειο ειναι οτι οι ταξεις που εχαιραν του προστατευτισμου δεν ηταν αδυναμοι αλλα μεγαλο-μεσαιοι οπως οι ταξιτζηδες και οι ΦΔΧ πολλοι απο τους οποιους εξελιχθηκαν απο απλους μεροκαματιαρηδες σε κοτζαμπασηδες των αδειων. Αν δεν το πειρατε χαμπαρι τοσο καιρο δεν μιλαμε για τον απλο μεσο οδηγο η φασαρια ολη γινεται απο τους ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ταξι που εκμεταλλευονται την αδεια και βγαζουν ισα με 3 νοικια το μηνα. Εναν ολακερο μισθο.
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 διάβασα όλα τα ποστ και έχω κάποιες απαντήσεις Ομως πίσω από την απελευθέρωση των ταξί υπάρχει πολιτική σκοπιμότητα και συμφέροντα πάμε για ένα ιδιότυπο μονοπωλιακό παιχνίδι μόνο που οι ταρίφες δεν το λένε. Νομίζετε ότι οι άδειες που θα δοθούν θα τις πάρουν αυτοί που έτρεξαν και έκαναν αιτήσεις?, γελιέστε, όλες τις νέες άδειες θα της μαζέψουν 2-3 άτομα. Για αυτά τα 2-3 άτομα γίνεται η απελευθέρωση και με τον τρόπο που γίνεται, αυτό για την myri στο #31 (1 όνομα.. Βγενόπουλος) Όταν έκαναν απεργία οι φορτηγατζήδες έπαιρναν μαζί τους και τους φυτιοφοροίς καύσιμων, δεν υπήρχε λόγος λοιπόν να κλείσουν λιμάνια –αεροδρόμια αυτό για τον Msc Eng στο #44 Τα ταξί της επαρχίας είναι ακριβότερα γιατί όταν βγάζει κούρσα η επιστροφή μέχρι τη πιάτσα είναι σχεδόν άδεια αυτό για τον thodoris1982 στο #35 Το ότι έχουν καβαλήσει το καλάμι οι ταρίφες ναι συμφωνώ Στην Αυστραλία ο ταρίφας παρουσιάζεται στο τοπικό γραφείο συγκοινωνιών κάθε 2 μήνες και του περνούν τα χιλιόμετρα με τα οποία φορολογείται βάση αυτών Και για να μην παρεξηγηθώ, ταξί εγώ δεν έχω, ούτε και η οικογένεια μου. για terry στο #18
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα