nikos_1 Δημοσιεύτηκε July 25, 2011 at 12:16 μμ Δημοσιεύτηκε July 25, 2011 at 12:16 μμ Καλημερα υπαρχει καποιο σχεδιο συνδεσμολογιας κινητηρα 2 ταχυτητων και με επιλογη αριστερα δεξια??? Συγνωμη για την παραλλειψη το μοτερ ειναι τριφασικο με 6 τυλιγματα,3 αργο και 3 γρηγορο.Ειναι σε γαρανογεφυρα.
kosmas85 Δημοσιεύτηκε July 25, 2011 at 02:15 μμ Δημοσιεύτηκε July 25, 2011 at 02:15 μμ Αυτά σου κάνουν για τη φόρα? Θεωρώ οτι μιλάς για μονοφασικό μοτέρ. Και για τις ταχύτητες μπορείς να προμηθευτείς ενα διακόπτη επιλογής ταχυτήτων απο το εμπόριο. ΑΛΛΑΦΗ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗΣ 2.pdfFetching info... ΑΛΛΑΦΗ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗΣ 1_1.pdfFetching info...
nikos_1 Δημοσιεύτηκε July 25, 2011 at 03:32 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε July 25, 2011 at 03:32 μμ Συγνωμη για την παραλλειψη το μοτερ ειναι τριφασικο με 6 τυλιγματα,3 αργο και 3 γρηγορο.Ειναι σε γαρανογεφυρα.
kosmas85 Δημοσιεύτηκε July 25, 2011 at 04:11 μμ Δημοσιεύτηκε July 25, 2011 at 04:11 μμ Και πριν τη σύνδεση βάζεις ενα τριπολικό μεταγωγικό δυο θέσεων για την επιλογή ταχύτητας.Αν δε κάνω λάθος. 07o. ALLAGH FORAS TRIFASIKOY KYRIO KYKLOMA.pdfFetching info... 07o. ALLAGH FORAS TRIFASIKOY BOHTHITIKO KYKLOMA.pdfFetching info...
engineer_thess Δημοσιεύτηκε July 25, 2011 at 04:32 μμ Δημοσιεύτηκε July 25, 2011 at 04:32 μμ Ο nikos_1 ενδιαφέρεται για αλλαγή φοράς περιστροφής σε κινητήρα δύο ταχυτήτων, οπότε το κύριο κύκλωμα (κύκλωμα ισχύος) δεν είναι αυτό που ψάχνει. Ο κινητήρας που περιγράφει ο nikos_1 αν έχει λόγο στροφών αργό/γρήγορο ίσο με 1/2 τότε είναι κινητήρας dahlander. Ο κινητήρας dahlander έχει 9 ακροδέτες στο κιβώτιο ακροδεκτών + τον ακροδέκτη για τη γείωση. 1
kosmas85 Δημοσιεύτηκε July 25, 2011 at 04:36 μμ Δημοσιεύτηκε July 25, 2011 at 04:36 μμ Ναι έχει απο τους 6 κλασικούς άλλους 3 για το αργό. Έτσι το καταλαβαίνω. Αν χρησιμοποιήσει το κύκλωμα που του δινω και προσθέσει ενα τριπολικο μεταγωγικό πριν την σύνδεση δε θα δουλέψει όπως το θέλει? Δε το έχω εφαρμόσει φυσικά και με ενδιαφέρει η γνώμη σου σαν ηλεκτρολόγος.
engineer_thess Δημοσιεύτηκε July 25, 2011 at 04:39 μμ Δημοσιεύτηκε July 25, 2011 at 04:39 μμ για χειροκίνητο διακόπτη (όχι αυτόματο με ρελέ κλπ) είτε για φορά περιστροφής προς μία κατεύθυνση είτε προς δύο (αυτό που ψάχνει o nikos_1) o διακόπτης είναι συγκεκριμένος και είναι μόνο για κινητήρα dahlander, δεν είναι ένας κοινός τριπολικός διακόπτης που κάνουμε προσαρμογές/τροποποιήσεις. (ξαναλέω αυτά στην περίπτωση του χειροκίνητου διακόπτη με ό,τι μειονεκτήματα έχει ένας χειροκίνητος διακόπτης για την εκκίνηση κινητήρα)
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε July 25, 2011 at 04:47 μμ Δημοσιεύτηκε July 25, 2011 at 04:47 μμ Αυτό γίνεται και με 3 ρελε το τρίτο βραχυκυκλώνη όπως στον αστέρα για τι 2 ταχύτητα Τα έχω τα σχεδία αλλά δεν έχω σκάνερ για να τα ανεβάσω
kosmas85 Δημοσιεύτηκε July 25, 2011 at 04:48 μμ Δημοσιεύτηκε July 25, 2011 at 04:48 μμ Οπότε με ένα ρελε ισχύος (ώστε να ενταχθεί και στον αυτοματισμό) με μεταγωγικές επαφές δε θα δουλέψει μετά το κύριο κύκλωμα επιλογής φοράς (αλλαγής φάσεων)? Βλέπω πολλές παραλλαγές όπως αυτή που ανεβάζω επίσης. Γιατί είναι λάθος? Έχεις μια πιο ολοκληρωμένη πρόταση? Να μορφωθούμε βρε αδερφέ.. Wiring_Manual_English.pdfFetching info...
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε July 25, 2011 at 05:27 μμ Δημοσιεύτηκε July 25, 2011 at 05:27 μμ Σωστός kosmas85 αυτό είναι. όσο για το διακόπτη που αναφέρει ο engineer thess έχει δίκιο το χρησιμοποιούν στα διάφορα μηχανήματα όπως κατεργασίας ξύλου-μεταλλου κλπ
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα