nikos_1 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2011 Καλημερα υπαρχει καποιο σχεδιο συνδεσμολογιας κινητηρα 2 ταχυτητων και με επιλογη αριστερα δεξια??? Συγνωμη για την παραλλειψη το μοτερ ειναι τριφασικο με 6 τυλιγματα,3 αργο και 3 γρηγορο.Ειναι σε γαρανογεφυρα.
kosmas85 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2011 Αυτά σου κάνουν για τη φόρα? Θεωρώ οτι μιλάς για μονοφασικό μοτέρ. Και για τις ταχύτητες μπορείς να προμηθευτείς ενα διακόπτη επιλογής ταχυτήτων απο το εμπόριο. ΑΛΛΑΦΗ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗΣ 2.pdf ΑΛΛΑΦΗ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗΣ 1_1.pdf
nikos_1 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2011 Συγνωμη για την παραλλειψη το μοτερ ειναι τριφασικο με 6 τυλιγματα,3 αργο και 3 γρηγορο.Ειναι σε γαρανογεφυρα.
kosmas85 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2011 Και πριν τη σύνδεση βάζεις ενα τριπολικό μεταγωγικό δυο θέσεων για την επιλογή ταχύτητας.Αν δε κάνω λάθος. 07o. ALLAGH FORAS TRIFASIKOY KYRIO KYKLOMA.pdf 07o. ALLAGH FORAS TRIFASIKOY BOHTHITIKO KYKLOMA.pdf
engineer_thess Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2011 Ο nikos_1 ενδιαφέρεται για αλλαγή φοράς περιστροφής σε κινητήρα δύο ταχυτήτων, οπότε το κύριο κύκλωμα (κύκλωμα ισχύος) δεν είναι αυτό που ψάχνει. Ο κινητήρας που περιγράφει ο nikos_1 αν έχει λόγο στροφών αργό/γρήγορο ίσο με 1/2 τότε είναι κινητήρας dahlander. Ο κινητήρας dahlander έχει 9 ακροδέτες στο κιβώτιο ακροδεκτών + τον ακροδέκτη για τη γείωση. 1
kosmas85 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2011 Ναι έχει απο τους 6 κλασικούς άλλους 3 για το αργό. Έτσι το καταλαβαίνω. Αν χρησιμοποιήσει το κύκλωμα που του δινω και προσθέσει ενα τριπολικο μεταγωγικό πριν την σύνδεση δε θα δουλέψει όπως το θέλει? Δε το έχω εφαρμόσει φυσικά και με ενδιαφέρει η γνώμη σου σαν ηλεκτρολόγος.
engineer_thess Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2011 για χειροκίνητο διακόπτη (όχι αυτόματο με ρελέ κλπ) είτε για φορά περιστροφής προς μία κατεύθυνση είτε προς δύο (αυτό που ψάχνει o nikos_1) o διακόπτης είναι συγκεκριμένος και είναι μόνο για κινητήρα dahlander, δεν είναι ένας κοινός τριπολικός διακόπτης που κάνουμε προσαρμογές/τροποποιήσεις. (ξαναλέω αυτά στην περίπτωση του χειροκίνητου διακόπτη με ό,τι μειονεκτήματα έχει ένας χειροκίνητος διακόπτης για την εκκίνηση κινητήρα)
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2011 Αυτό γίνεται και με 3 ρελε το τρίτο βραχυκυκλώνη όπως στον αστέρα για τι 2 ταχύτητα Τα έχω τα σχεδία αλλά δεν έχω σκάνερ για να τα ανεβάσω
kosmas85 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2011 Οπότε με ένα ρελε ισχύος (ώστε να ενταχθεί και στον αυτοματισμό) με μεταγωγικές επαφές δε θα δουλέψει μετά το κύριο κύκλωμα επιλογής φοράς (αλλαγής φάσεων)? Βλέπω πολλές παραλλαγές όπως αυτή που ανεβάζω επίσης. Γιατί είναι λάθος? Έχεις μια πιο ολοκληρωμένη πρόταση? Να μορφωθούμε βρε αδερφέ.. Wiring_Manual_English.pdf
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25 , 2011 Σωστός kosmas85 αυτό είναι. όσο για το διακόπτη που αναφέρει ο engineer thess έχει δίκιο το χρησιμοποιούν στα διάφορα μηχανήματα όπως κατεργασίας ξύλου-μεταλλου κλπ
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα