Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Εδώ και αρκετό καιρό προσπαθούμε να βρούμε την πιο αξιόπιστη λύση ηλιακού ιχνηλάτη.

 

Έχουν δει πολλά τα ματια μας και για αυτό είμαστε εξαιρετικά προσεκτικοί.

Στην αγορά δυστυχώς αντιλαμβανόμαστε πως γύρω απο το θέμα tracker έχει στηθεί ένα πολύ μεγάλο παιχνίδι marketing και εντυπώσεων, παρά αξιόλογες κατασκευές.

Ακόμη και οίκοι εξωτερικού όπως η Deger τους βρίσκουμε αναξιόπιστους και ακατάλληλους για την Ελλάδα.

 

Απο την μικρή μας εμπειρία τα κυριότερα προβλήματα των τράκερ συναντιούνται στην φιλοσοφία κατασκευής τους. Σχεδόν όλοι πάνε σε έτοιμες έυκολες λύσεις με κολόνα στο κέντρο και μεγάλες προβόλους, αυτό συνεπάγεται χρήση slew drive, τα οποία λόγω κινέζικης προέλευσης και μεγάλης προβόλου σε ανεμοπιέσεις θριματίζονται πολύ σύντομα.

 

Στην Βοιωτία πριν περίπου 5 μήνες κοντά στην Αμφίκλεια είχαμε δεί τράκερ αντίστοιχης φιλοσοφίας να το έχει παρασύρει ο άνεμος πάνω στον δρόμο απο την βάση του μαζί με την θεμελίωση. Προφανώς εκεί θα είχαν γίνει και αστοχίες στην θεμελίωση κατά την εγκατάσταση.

 

Επίσης μετά απο έρευνα και συμβούλεψη γνωστού μου, που εργάζεται σε μεγάλο Οργανισμό Πιστοποιήσης δεν μπορούμε να έχουμε εμπιστοσύνη στους EC1,3 και πιστοποιητικά απο TUV και ότι άλλο, αφού ο κάθε μηχανικός παίρνει τις δικές του παραδοχές με ψεύτικες διατομές που απέχουν απο την πραγματικότητα και οι περισσότερες κατασκεύες πιστοποιούνται με βάση την αυτόματη οριζοντίωση σε μεγάλες ανεμοπιέσεις και όχι λόγω στιβαρής κατασκευής.

 

Μετά απο αρκετή έρευνα και πολυάριθμες επισκέψεις σε εργοστάσια (Στις οποίες τονίζω είδαν πάρα πολλά παράξενα τα μάτια μας!!!!) πρίν απο έναν μήνα ανακαλύψαμε μια καινούρια κατασκευή σε ένα εργοστάσιο επίσης Βοιωτία με επωνυμία ΤΕΧΝΟΜΕΤΑΛΛΙΚΗ ΕΠΕ την οποία και θα θέλαμε να μας την αξιολογήσετε για να καταλήξουμε κάπου επιτέλους!!!!

 

http://www.texnometaliki.com/Proionta/Vaseis-Fotovoltaikon/2-AXIS-GTR.html

 

 

Ο εξοπλισμός τους ήταν πολυ μεγάλος και μου φάνηκαν γενικά πως δεν είχαν σχέση με τους γνωστούς "καιροσκόπους-απατεώνες" της αγοράς.

 

Εναλλακτικά σαν στιβαρή λύση μου έκανε εντύπωση η κατασκευή της SABO.

Πολύ χάλυβας και πολύ μεγάλο support!!!!

 

Μας αποθάρρυναν όμως 5 βασικά σημεία:


  • Μεγάλο ύψος κατασκευής
    Απαράδεκτα τα έδρανα απο μαντέμι για τόσο μεγάλη κατασκευή!!!
    Πολύ σκυρόδεμα για την θεμελίωση
    Απο τον κορμό και πάνω η κατασκευή χρησιμοποίει έτοιμες διατομές εμπορίου ψυχρού γαλβανίσματος, κατι που στην πράξη το κάνουν σχεδόν όλοι εκτός απο αυτή την εταιρία που σας ανέφερα πιο πάνω.
    Η οριζοντίωση σε χαμηλές ανεμοπιέσεις

Οι απόψεις σας θα με βοηθούσαν αρκετά;)

Ευχαριστώ!!

  • Downvote 1
Δημοσιεύτηκε

Γιατί μου δημιουργείται η εντύπωση ότι πίσω από το κείμενο – δυσφήμησης ,(για άλλες εταιρίες)- διαφήμισης( για τη συγκεκριμένη), κρύβεται ο κατασκευαστής?

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Καμια σχεση αγαπητε....

 

Βασικά είμαστε εταιρια φωτοβολταικών & όλα αυτα που σας προσκομισα έχουν γινει οπως σας ειπα απο επιπονη έρευνα και ταξιδακια:sad:

 

Δεν σας γραφω για να διαφημίσω την κατασκευή τους, απλα θέλω να με βοηθήσετε....

 

Μπορεί να υπάρχουν και αλλες καλυτερες λυσεις που θα ηθελα να τις ακουσω...οπότε θα εκτιμούσα αν μπορείτε με την σειρά σας να μου δώσετε καποιες λύσεις έστω και διαφορετικής φιλοσοφίας ή και μια κριτική ακόμη πανω στην βάση τους, δεν τους εχουμε παντρευτεί κιολας.

 

Σχετικά με την δυσφίμηση για προβληματικούς τρακερ δεν κατονομασα καποια εταιρια συγκεκριμένα, αλλα στο τι εχουμε συναντήσει.

Μαλιστα το συγκεκριμένο topic το άνοιξα γιατι ο πελάτης χρειάζεται όπωσδήποτε τρακερ, εμείς γενικά πλεον συμβουλεύουμε τους επενδυτές μας στην λύση σταθερών βάσεων λόγω της μεγάλης διαφοράς κόστους.:confused:

Δημοσιεύτηκε

To θέμα της διαφήμισης είναι αρκετά ευαίσθητο στα φόρουμ.

 

Με την πρώτη ανάγνωση και μένα μου φανηκε σαν διαφήμιση το αρχικό μήνυμα. Συγκεκριμένα, πολύ "μπλα μπλα", αν μου επιτρέπεται η έκφραση, για να ζητήσετε απλά μια γνώμη. Καλό είναι να είμαστε προσεκτικοί με αυτά τα θέματα, για να μην δημιουργούμε λανθασμένες εντυπώσεις.

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Νομίζω σας παράθεσα κάποια επιχειρήματα για να μεταπείσω την αποψη σας...

ουτως ή άλλως δεν έχει νόημα μια τέτοια συζήτηση.:)

 

Όπως παρατήρησα είστε εγκαταστατης ηλεκτρολογος?

Λογικά θα είστε σχετικός με το αντικείμενο..

 

Θα μπορούσατε λοιπόν να μου δώσετε κάποιες συμβουλές σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα?

Δημοσιεύτηκε

Επίσης αφου με βοηθούσατε στην επιλογή καποιας κατάλληλης λυσης, θα ήθελα να θέσουμε και ένα αλλο ζήτημα.

 

Τα πάνελ αγοράς, τα οποία στον μεγαλυτερο βαθμό τους όπως ξέρουμε είναι Κινεζικα, είναι σε θέση να ανταπεξέλθουν σε συνθήκες εγκατάστασης τράκερ?

 

Εννοώ απλά πως στην περίπτωση τρακερ θα έχουμε και πρόκληση μεγαλύτερης θερμοκρασίας των πάνελ, αφού ακολουθούν σε όλη την διάρκεια της ημέρας τον ήλιο.

 

Είναι ικανά άραγε να ανταπεξέλθουν μακροχρόνια με αξιοπιστία σε αυτές τις συνθήκες?

Δημοσιεύτηκε

Δεν μπορώ να σας βοηθήσω στο θέμα τρακερ δεν έχω της απαραίτητες γνώσεις ούτε την εμπειρία είναι πολύ σοβαρό θέμα . απλά εστίασα σε ορισμένα σημεία του κειμένου

 

 

Ακόμη και οίκοι εξωτερικού όπως η Deger τους βρίσκουμε αναξιόπιστους και ακατάλληλους για την Ελλάδα.

 

χρήση slew drive, τα οποία λόγω κινέζικης προέλευσης και μεγάλης προβόλου σε ανεμοπιέσεις θριματίζονται πολύ σύντομα.

 

Στην Βοιωτία πριν περίπου 5 μήνες κοντά στην Αμφίκλεια είχαμε δεί τράκερ αντίστοιχης φιλοσοφίας να το έχει παρασύρει ο άνεμος πάνω στον δρόμο απο την βάση του μαζί με την θεμελίωση.

 

οι περισσότερες κατασκεύες πιστοποιούνται με βάση την αυτόματη οριζοντίωση σε μεγάλες ανεμοπιέσεις και όχι λόγω στιβαρής κατασκευής.

 

Βοιωτία με επωνυμία ΤΕΧΝΟΜΕΤΑΛΛΙΚΗ ΕΠΕ την οποία και θα θέλαμε να μας την αξιολογήσετε για να καταλήξουμε κάπου επιτέλους!!!!

 

 

 

 

Ο εξοπλισμός τους ήταν πολυ μεγάλος και μου φάνηκαν γενικά πως δεν είχαν σχέση με τους γνωστούς "καιροσκόπους-απατεώνες" της αγοράς.

 

Εναλλακτικά σαν στιβαρή λύση μου έκανε εντύπωση η κατασκευή της SABO.

Πολύ χάλυβας και πολύ μεγάλο support!!!!

 

Μας αποθάρρυναν όμως 5 βασικά σημεία:

 

 

 

Απο τον κορμό και πάνω η κατασκευή χρησιμοποίει έτοιμες διατομές εμπορίου ψυχρού γαλβανίσματος, κατι που στην πράξη το κάνουν σχεδόν όλοι εκτός απο αυτή την εταιρία που σας ανέφερα πιο πάνω.

 

 

Για να μου φύγει αυτή η εντύπωση

στείλτε μου τα στοιχεία της εταιρίας σας με π.μ

Δημοσιεύτηκε

Απλή διαφήμιση είναι. Υπάρχει το showroom για αυτόν ακριβώς το λόγο. Εδώ είμαστε για να συζητάμε...

Δημοσιεύτηκε

Αχ δεν με βοηθάτε....

 

Και χάνεται το νόημα της συζήτησης, ακόμη και η δυσφήμιση σε τέτοιες κατασκευές αν υπάρχουν ευσταθή επιχειρήματα και εμπειρία ειναι καλοδεχούμενα...

Το ύψος της επένδυσης & η χρήση 25ετής λειτουργίας είναι θέματα που επιτρέπουν τα πάντα.

 

Στην λύση της Τεχνομεταλλικης που πρότεινα φοβάμαι μόνο 4 ενδεχομένως προβληματα:

 


  • Το σύστημα ελέγχου τους με PLC κατα πόσο καλά προγραμματίζεται
    Τις εγγυήσεις τους
    Η σκίαση
    Καθώς και η χρήση στεφανίου τι συντηρήσεις χρειάζεται

 

Τώρα ρε παιδιά να απολογούμε τόση ώρα επειδή θέλω 2 συμβουλές νομίζω μας υποβιβάζει όλους.

 

Αν σας έδωσα μια λανθασμένη εντύπωση συγνώμη, αλλά καιγομαι πρέπει να δώσω μια απάντηση στον πελάτη ώς την άλλη βδομάδα.

 

Παρακαλώ οι επόμενες απαντήσεις σας να είναι επι του θέματος αλλιώς δεν έχει νόημα να απαντάω...:(

 

Ευχαριστώ

Δημοσιεύτηκε

Βασικά αν θες τη γνώμη μου πείσε τον πελάτη να μην βάλει tracker και με τα χρήματα που θα αξοικονομήσει να βάλει μερικά kW ακόμα σταθερά.

Τα tracker να ξέρεις δεν είναι και ότι καλύτερο για το Ελληνικό δίκτυο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.