Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Γενικά τα ελλήνικά τράκερς σαν κατασκευές φαίνονται αρκετά στιβαρές

το θέμα μας (και αυτό δεν αφόρα μόνο την ΤΕΧΝΟΜΕΤΑΛΛΙΚΗ) είναι τι θα γίνει σε βάθος χρόνου

σαν κατασκευές δεν είναι rocket science και τα υλικά που χρησιμοποιούν είναι σχετικά σοβαρά, πριν απο 1 μήνα ήμουν σε ένα εργοστάσιο στην Αιτωλοακαρνία όπου μου έδειξαν ένα διαξονικό προτότυπο με ύψος 2,5 μέτρα με capacity περίπου στα 10KWp με πάνελ 230Wp 1650χ990mm γερμανικά slew drives καλή ποιότητα γαλβανίσματος, εκεί που δεν πείστηκα καθόλου είναι τι θα γίνει όταν ξανανοίξουν οι δουλειές στα μεταλλικά κτίρια (primary business), τα παιδιά που τρέχουν την μπίζνα εκεί φοβερά, εξυπηρετικά και με κέφι για δουλειά αλλά όταν είναι στην μέση ο πελάτης αλλάζει το θέμα, εσυ βγαίνεις μπροστά και εσένα θα κυνηγάνε όταν αρχίσουν τα προβλήματα τα οποία με μαθηματική ακρίβεια θα προκύψουν αυτό είναι δεδομένο. Εκεί θες το After Sales και για αυτό ανέφερα του Κρητικούς και την Deger, και συμφωνω και για την MECA.

Επίσης για να επανέρθω στα της Βιωτίας, στο δρόμο απο Κάστρο προς Λιβαδεια στήνεται τώρα ένα πάρκο με τράκερς τα οποία σε look (από όσο μπόρεσα να δώ περνώντας με 150:D) μοιάζουν με της Τεχνομεταλλικής, επειδή περνάω απο εκεί την επόμενη φορά θα σταματήσω και θα μεταφέρω εντυπωσεις

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Χεχε εντάξει οι photos στο site απο οτι βλέπω απλα γραφικα ειναι:P

Αυτο το εκθεσιακο που εχουν στο προαυλιο τους ειναι ακομη πιο επιβλητικο...

 

Αν οντως η Uteco ειναι τοσο σοβαρη, εν μερη καπως μου λυνει το θεμα αυτοματισμου, καθώς πηρα ενα τηλεφωνο χθες αυτους στην Τεχνομεταλλική και μου ειπαν πως ο αυτοματιστης τους ειναι εξωτερικος συνεργατης της Uteco και εχει εμπειρια και απο αλλους τρακερ....Μαλιστα η Uteco τους τον σύστησε...

 

Τωρα παιδια καλά τα λογια, αλλα αν καταλήξω εκει στην πραξη θα φανει:)

 

Αυτό σχετικά με τα ύψη γνωρίζετε τι ανοχή έδωσαν ακομη?

Εγω εχω μεινει στα 2,5 μετρα υπο 30 μοιρες κλιση να αφηνεις επισης 2,5 μετρα περιθώριο περιμετρικα του οικοπεδου και για μεγαλύτερο υψος κατασκευης τα 5 μετρα...

 

Αυτό το σχεδιακι ειναι το project τους για Κρητη, είναι οπως μου εξηγησαν πιο χαμηλο απο το εκθεσιακο τους εξαιτιας της νομοθεσιας..

 

Τωρα επειδη εμπλεξαν και με ψυρα βεβαια, τους εχω παρει τον ευροκωδικα και τον εχω στειλει σε δικο μου μηχανικο να μου πει και αυτος την αποψη του:P

 

Σχετικα με την Suncarrier δυστυχως αλλα μακαρι να ηταν ελληνικη εταιρια...

Απο Γερμανια λογικα οπως και να το κανεις εχουν αλλα κοστολογια + εμεις τουλ. ειμαστε μικρη εταιρια...:|σε αυτους με το 1,5ΜW θα εκαναν και δυνατη εκπτωσουλα...

Δημοσιεύτηκε

Άν και κινδυνεύω να φανώ κακόπιστη ειδικά σε αυτούς που ξέρουν ότι έχω ασχοληθεί με την κατασκευή των βάσεων ενός συγκεκριμένου τράκερ έχω να πω για το θέμα: α) φίλε ecgeoenergy σαφώς αχνοφαίνεται διαφήμιση, αλλά εγώ το θεωρώ δευτερεύων. β) η εταιρεία κάνει τα πάντα και είναι ΕΠΕ. Αυτό μου λέει πολλά και τουλάχιστον για μένα είναι αρνητικό. Μια ΕΠΕ που θα είχε ασχοληθεί μόνο με φωτοβολταικά θα ήταν οκ...αλλά η συγκεκριμένη κάνει εμπόριο, κατασκευαζει, πουλάει τράκερ...λίγο περίεργο μου έρχεται.

Σαν συστημα θα σου έλεγα μόνο ότι έχει μεγάλο όγκο και επειδή η κίνηση είναι πολύ χαμηλά στην πράξη μπορεί να μπλοκάρει πολύ εύκολα. Αν κατάλαβα καλά έχει ράγες που πάνω εκεί κινείται κυκλικά. Σε όλα τα συστήματα ο χρόνος θα είναι η μόνη απόδειξη, αυτά που λέμε εμείς είναι θεωρητικά.

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

σχετικά με τον αυτοματισμό σε ένα tracker, οι αλγόριθμοι που υπολογίζουν την θέση του ήλιου ειναι γνωστοί και οι περισσότεροι κατασκευαστές PLC τους έχουν ενσωματώσει στα προϊόντα τους οπότε ο αυτοματιστής απλώς πρέπει να προγραμματίσει το PLC να κινεί την κατασκευή σε μια ή δυο γνωστές γωνίες.

Δημοσιεύτηκε

Αγαπητή Χρυσα

 

το να εχω δηλωσει πλεον ανοιχτά, πως η καλύτερη κατασκευή είναι η Suncarrier & εχω καποιες επιφυλαξεις στο αυτοματιστικο κομματι στους τυπους της Τεχνομεταλλικης μαλλον κακο τους κανω παρα διαφιμηση;)

 

+ οτι ειμαι fun των σταθερων....

 

Τωρα συγνωμη αλλα για να δουμε και του λογου σου, γιατι γενικα σε αυτο το forum ειστε λιγο ευεξαπτοι και καχυποπτοι, εσυ τι λυση προτεινεις?

 

Παμε να αναλυσουμε τις κατασκευες γενικα και φερνεις αντιεπιχειρημα την νομικη συσταση των εταιριων...η ακομη χειροτερα τις δραστηριοτητες τους...

Δεν ειναι δυνατον για μια τεχνολογια μολις 2 ετων να ανοιξαν εργοστασια με σκοπο την ενασχοληση τους μονο με τρακερ και βασεις φωτοβολταικων!!!

Η SABO που σαν εταιρια τουλ. ειναι πολυ μεγαλη νομιζεις πως μονο βασεις κατασκευάζει?

Το πιο τραγικο ειναι απο το πουθενα να ξεφιτρωσεις & να δηλωνεις πως γεννηθηκα για να φτιαχνω βασεις...

 

Επισης ο Jsk εκανε πολυ σωστο σχολιο για το ποσο ικανες θα ειναι οι εταιριες μετα απο 10-15 χρονια να μπορουν να σε υποστηριξουν...Για αυτο προσπαθώ να βρω απλες λύσεις..να μπορουμε να βαλουμε και εμεις χερι μελλοντικα μιας και θα χουμε την ευθυνη...

Κατα την αποψη μου ακομη και οι πιο μεγαλες εταιριες σε 10 χρονια θα εχουν σταματησει να ασχολουνται με το service, ειναι παιχνιδι marketing καθαρα.

Αυτοι εκαναν μια κατασκευή την οποια την εφτιαξαν τα τσεπωσαν και τελειωσε. Σε 10 χρονια αν υπολογισεις τις ζημιες και φυσιολογικες φθορες που θα προκληθουν + οτι την συντηρηση την πληρωνομαστε εμεις οι εγκαταστατες και οχι τα εργοστασια, οσο υγιής και να εισαι το πιο πιθανο ειναι να αλλαξουν επωνυμια εταιριας και να πουν χαιρεται για να μην χρεοκοπησουν:P

  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Αυτό το σύστημα ανίχνευσης της θέσης του ηλίου γνωρίζετε αν έχει εφαρμοστεί και πόσες μοίρες είναι η ακρίβεια;

 

 

 

Σημ.: Στην εξίσωση της ηλιακής απόκλισης δ θέλει ημίτονο (sin) και όχι συνημίτονο (cos). Ίσως να έχει και άλλα τυπογραφικά λάθη.

Δημοσιεύτηκε

Σε έργο στην περιοχή της Βοιωτίας είδη σε πλήρη κατασκευή, μεγέθους 1,5 MW, μπαίνουν Τ 80 της Mechatron. Eν αναμονή λοιπόν της λειτουργίας τους.

Δημοσιεύτηκε

Αχ δυστυχώς δεν εχω γνωσεις αυτοματισμού...ουτε και να τους ρωτησω θα καταλάβω και πολλα πιστευω:P

 

Για ποια εξίσωση?

 

 

Πάντως τους Τ50 δεν προλαβαν να τους χαρουν, τους καταργήσαν σχεδόν αμέσως.

Και τώρα αυτόν τον Τ80 τον είδα στην έκθεση τελευταία φορά και σκεφτομουν απο το κακό στο χειρότερο πάνε...

Εφτιαξαν για χαμηλό κοστολόγιο μια κατασκευή μόλις 1300 κιλα με δυό σιδεράκια και τεράστια πρόβολο 17 μέτρων!!!!

Ενώ τα αντίστοιχα επώνυμα μοντέλα ίδιας χωρητικότητας όπως πχ. Mecasolar

ξεπερνούν τους 3 τόνους!!!

 

Όντως να δούμε σε κανα-δυο χρονακια απο τώρα8-)

 

 

Ψάχνοντας βρήκα επίσης άλλη μια λύση παρομοια με στεφανι...

http://www.elvityl.gr/76C14D86.el.aspx

Δημοσιεύτηκε

Αν και εκτός θέματος.

 

Έχω την εντύπωση ότι στα μεγάλα έργα, αυτό που ενδιαφέρει περισσότερο είναι οι συμφωνίες που γίνονται και τί υπογράφουν οι εταιρίες , παρά το κατα πόσο αξιόπιστο ή βέλτιστο είναι ένα τράκερ ή ένα σύστημα γενικότερα.

Εαν κατά την λειτουργία βγει εκτός συμφωνιών, κάποιος θα πληρώνει κάμποσα ευρώ και σίγουρα όχι ο επενδυτής.

Δημοσιεύτηκε
το να εχω δηλωσει πλεον ανοιχτά, πως η καλύτερη κατασκευή είναι η Suncarrier & εχω καποιες επιφυλαξεις στο αυτοματιστικο κομματι στους τυπους της Τεχνομεταλλικης μαλλον κακο τους κανω παρα διαφιμηση;)

 

Τωρα συγνωμη αλλα για να δουμε και του λογου σου, γιατι γενικα σε αυτο το forum ειστε λιγο ευεξαπτοι και καχυποπτοι, εσυ τι λυση προτεινεις?

 

Παμε να αναλυσουμε τις κατασκευες γενικα και φερνεις αντιεπιχειρημα την νομικη συσταση των εταιριων...η ακομη χειροτερα τις δραστηριοτητες τους...

Δεν ειναι δυνατον για μια τεχνολογια μολις 2 ετων να ανοιξαν εργοστασια με σκοπο την ενασχοληση τους μονο με τρακερ και βασεις φωτοβολταικων!!!

Η SABO που σαν εταιρια τουλ. ειναι πολυ μεγαλη νομιζεις πως μονο βασεις κατασκευάζει?

Το πιο τραγικο ειναι απο το πουθενα να ξεφιτρωσεις & να δηλωνεις πως γεννηθηκα για να φτιαχνω βασεις...

 

Συγνώμη αλλά με πέτυχες στις διακοπές και δεν απάντησα νωρίτερα. Για το πρώτο σκέλος ήδη είχα δηλώσει ότι και διαφήμιση να είναι εγώ δεν έχω πρόβλημα. Στο δεύτερο για να καταλάβεις τη διαφορά, έχω να σου πω ότι επειδή συνεργάζομαι με μια κατασκευαστική που φτιάχνει τις βάσεις μιας μεγάλης εταιρείας τράκερ, η κατασκευαστική γι αυτό το κομμάτι αναγκάστηκε να αδειάσει έναν ολόκληρο χώρο ίσως τριπλάσιο από αυτό που δείχνει η φωτο της εταιρείας που προτείνεις για να ανταπεξέλθει. Και μιλάμε για τράκερ σαφώς μικρότερου όγκου. Τι εννοώ? Οτι από τις εγκαταστάσεις και μόνο (εκτός αν έχουν και αλλού τμήμα) δεν φαίνονται καλά οργανωμένοι και έτοιμοι να αντιμετωπίσουν την αγορά. Πρακτικά σε αυτό το χώρο είναι αδύνατο να συνδυάσεις όλες τις δραστηριότητες και όσο και αν σου φαίνεται περίεργο παίζει ρόλο. Γιατί? Το πιο απλό: Αν ταυτόχρονα δουλεύουν για παράδειγμα δύο κτίρια σημαίνει ότι θα παραλάβεις τράκερ στην πρώτη ημερομηνία που θα μπορούν οι ίδιοι να ολοκληρώσουν την παραγγελία. By the way συμφωνώ ότι το site είναι λίγο επιθετικό αλλά μάλλον πρέπει να με βγάλεις απ έξω. :smile: Επίσης αν είδες καλά είπα ότι στο βάθος χρόνου θα δούμε τελικά ποια εταιρεία άξιζε και ποιά όχι. Δεν έκρινα το προιόν φυσικά γιατί δεν το ξέρω, μόνο ότι είναι ογκώδες και χαμηλό είπα και απλά έδειξα και την άλλη όψη που κανένας δεν υπολογίζει αν και κατά τη γνώμη μου πάντα θα έπρεπε. Δεν θέλω να προτείνω εταιρεία γιατί αν το κάνω θα με πυροβολήσουν εδώ μέσα...και κυρίως γιατί για να προτείνω σημαίνει ότι τις γνωρίζω όλες τις άλλες και τις απορρίπτω με επιχειρήματα... ;)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.