Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Της ίδιας άποψης ειμαι τουλάχιστον για τα γνωστά μικρά έργα των 100Kw.

O tracker πιστεύω έχει καλύτερη εφαρμογή σε μεγάλα πάρκα της τάξης των ΜW που μπορείς να έχεις μόνιμο προσωπικό συντήρησης.

 

Απλά ο συγκεκριμένος επιμένει επειδή η άδεια που έχει αυτή την στιγμή είναι 100Kw σε σχετικά ιδιότροπο οικόπεδο...& ισχύει αυτό που έλεγα αρχικά για την πλύση εγκεφάλου με το μεγάλο παιχνίδι marketing που γίνεται περί αυξησης απόδοσης.

 

Στην ουσία βέβαια αν μελλοντικά η τιμή της κιλοβατώρας πέσει αυτό μπορεί να έχει μια μικρή βάση, αρκεί βέβαια πρώτα να έχει γίνει απόσβεση της επένδυσης

  • Απαντήσεις 44
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Τότε καλύτερα πέρα από επισκέψεις σε εργοστάσια να πας και να επισκεφθείς πάρκα που χρησιμοποιούν tracker για να κρίνεις καλύτερα. Καλή η θεωρία αλλά στην πράξη φαίνονται όλα.

Δημοσιεύτηκε

Χε όπως προανέφερα δεν είναι και η καλύτερη...

Στην Αμφίκλεια είχαμε δεί με τα ματια μας να έχει ξυλώσει ο αέρας ένα τεμαχιο.

 

Επίσης μεγάλες αστοχίες έχουμε συναντήσει πέρα απο το στατικό κομμάτι και στο αυτοματιστικό κομμάτι....

 

Καλά λόγια έχουμε ακούσει στο αυτοματιστικό κομμάτι για το σύστημα του bobolas tracker αν και κατά την αποψη μου κάπως ανορθόδοξη κατασκευή...

Δημοσιεύτηκε

Συγνώμη αλλά ζητάς την άποψη μελών του Forum να αξιολογήσουν ένα τράκερ απο web site και youtube για λογαριασμό πελάτη σου, χωρίς ίχνος ειρωνίας αλλά αυτό είναι αστείο, δεν ξέρω αν είναι διαφήμηση ή όχι αλλά απλά δεν παίζει.

Απο όσα τράκερ έχω δει αυτά που ανέφερες ότι δεν κάνουν για Ελλάδα μια χαρά μου φαίνονται και επίσης Ελληνικής εταιρίας με έδρα Κρήτη σαν κατασκευή είναι OK αν και ψηλά.

Δημοσιεύτηκε

Αν εχει καποιος αποψη επι του θεματος φυσικα και την ζηταω

Απλα η ειρωνεία & το αστείο είναι πως δυστυχώς οι περισσότερες απαντήσεις δείχνουν άγνοια;)

 

Όσοι έχουν γνώση ξέρουν περι τίνος προβλήματα εννοώ ακόμη και για τις ψηλές βάσεις που λες.

 

Και αν εννοουμε την ίδια εταιρία στην Κρήτη, επειδή την έχω δουλέψει μια φορά, οι χρόνοι παράδοσης ήταν απαράδεκτοι καθώς και το κόστος εγκατάστασης, σε ότι αφορά σκυρόδεμα και μοντάρισμα πανελ....

 

Να μην κάνω αναφορά επίσης στο θέμα οριζοντίωση....

 

Αν θές να μιλήσουμε για την εταιρία, που φαντάζομαι η πιο αξιολογη λυση της, θεωρώ πως είναι το μονοαξονικο της μοντέλο παρα το δυαξονικό.

Δημοσιεύτηκε

Απλα η ειρωνεία & το αστείο είναι πως δυστυχώς οι περισσότερες απαντήσεις δείχνουν άγνοια;)

 

Με αυτή τη φράση προσβάλεις το φόρουμ και μάλιστα άτομα που έχουν δήξει την αξία τους μέσα από αυτό. Στο #7 κάτι σου ζήτησα

Δημοσιεύτηκε

Αυτό που ζητήσατε σας το αποστέλλω αμέσως το είχατε γράψει προς το τέλος και δεν το είχα προσέξει...

Ισα ίσα δεν υπάρχει καποιο πρόβλημα μαζί σας, μιας και ξεκαθαρίσατε την θεση σας πως δεν γνωρίζεται περι του θέματος.

Αυτό εννοώ άλλωστε και αγνοια που παρεξηγήσατε και είναι πολύ λογικό;)

Αν δεν έχεις κάνει εγκαταστάσεις ή δεν έχεις ασχοληθείδεν μπορεις να έχεις άποψη...

Δημοσιεύτηκε

Δε φαίνεται το νέο μέλος κατά τη γνώμη να κάνει διαφήμιση, αν κατάλαβα ειναι απο Βοιωτία και επειδή εκει υπάρχει μια εταιρεια που κατασκευάζει τα συγκεκριμένα τράκερ,τα βλέπει πιο ζεστά ,ίσως γιατί οι κατακευαστές τον επηρεάζουν στην προσπάθεια τους να πεισουν για το προιόν τους.

Ας μην βαράμε όλοι μαζί. Αλλά τα ήθελε κι αυτός γιατί η εισαγωγή του ηταν καραμπαμ διαφημιστικό σποτ.

Απόδειξη ότι ειναι απλά κάποιος που πρωτοψάχνεται ,το γεγονός οτι αναφέρει πως τα slew drive φτιάχνονται Κίνα . Φτιάχνονται και Γερμανία ,και όπου θες.Αλλωστε ένα ειδικό ρουλεμάν ειναι και οι Κινέζοι ανακάλυψαν τι θα πει ρουλεμαν τα τελευταια 20 χρόνια. Επίσης όλα τα slew drives δεν ειναι ίδια. Αν ένα έχει διάμετρο 22 εκ. δεν θα έχει ίδιες αντοχές με ένα διαμέτρου 42 εκ ή 62 εκ.

 

Επισης πιστευω πως αν πας σε λυση κυκλικου τράκερ όπως το αναφερόμενο θα ήταν καλυτερα οι ρόδες να ειναι "ποδαράκια" της στεφάνης και να πατάνε πάνω στο τσιμέντο/ράγα , παρά να ειναι ανεξάρτητες με τη στεφάνη και να την στηρίζουν από κάτω.Απλές σκέψεις φιλολογικου ενδιαφέροντος

Δημοσιεύτηκε

Α μπραβο τωρα κάνουμε συζητηση!!

Η καταγωγη μου δεν είναι απο Βοιωτία απλα είχαμε ένα 20KW πάρκο με σταθερές βάσεις στο Δαδί (Κοντινό χωρίο).

Καπου στον περιφερειακό λοιπόν έχουν στήσει την συγκεκριμένη κατακσευή.

 

Υπάρχουν γερμανικά slew drives τα οποια φτιάχνονται στην Κινα

και γερμανικά που φτιάχνονται στην Γερμανια.;)

 

Γενικά η κορώνα είναι ενα πολύ συνθετο θέμα & θέλει πολύ ψαξιμο.

Χε 62 εκ. διαμετρος κορώνας δεν έχω συναντήσει σε τρακερ Ελλάδα τουλ.

Όλοι βάζουν οριακά εξαρτήματα για θεμα κοστους

 

Έχεις κατα νού σου καποια κατασκευή με τύπου ράγα. Τι πλεονέκτημα θα έδινε?

Η κατασκευή που σου λέω θεμελιώνεται σε 8 σημεία.

Γενικα το στεφάνι το θεωρώ καλύτερη λύση λόγω πιο απλωμένης κατασκευής?

+πιστεύω η συγκεκριμένη διαταξη 3 πλαισια αντι για 1 εχει τα πλεονεκτήματα του στις ανεμοπιεσεις

Δημοσιεύτηκε

Μην πολυκολλάς με αυτη την συγκεκριμένη κατασκευή.Μια μικρομεσαια επιχειρηση φαίνονται. Αν σε 5-10 χρόνια το κλεισουν το μαγαζί ο πελάτης πώς θα συντηρει τα τράκερ του; Βεβαια ο καθένας βαζει άλλες προτεραιότητες. Όμως επειδή φέρεις ευθύνη κι εσυ που θα προτίνεις στον πελάτη ένα άγνωστο σύστημα ,πρέπει να πας σε μια πιο safe επιλογή. Καλά ειναι να ακολουθουμε δοκιμασμένες επιλογές.

Ας φτιαξει ο κατασκευαστής 2-3 πάρκα δικά του και 2-3 σε συγενεις και φίλους(ετσι γίνεται συνηθως :D) και μετά ας καθησει να πεισει κι εσένα , και τον καθένα για το προιόν του.

 

Ξέρεις πόσους τρακεράδες του Autocad ή των 1-2 έργων ανακαλύπτω τώρα τελευταία; Αν με ρωτήσεις δύσκολα θα θυμηθώ επωνυμίες, αλλά 3-4 σχέδια μου έρχονται πολυ ευκολα στο μυαλό.

 

62 εκ διάμετρο όντως δε πρεπει να βάζουν σε τρακερ,αλλά εκει γύρω στα 40 νομίζω υπάρχουν καποιοι.

 

Ραγα νομίζω έχουν τα ΝΕΔΑ.

 

Ναι η στεφάνη λογικά ειναι περισσότερο ανθεκτική σε ανεμοπιέσεις,αλλά μη νομίζεις ,και τα άλλα τράκερ μια χαρά αντοχή έχουν.Ειδικά αν αφεθουν 1-2 θέσεις πάνελ κενές, όπως συνηθίζεται, δεν έχεις τίποτα να φοβάσαι. Αρκει να μην έχουμε να κάνουμε με τυφώνες.Εκεί θα κοιτάξεις να έχεις ασφαλίστει σε σοβαρή και συνεπή εταιρεια.

 

Αν ψάχνεις για αρνητικά της λυσης τρακερ-στεφάνης , θα μπορουσαμε να αναφέρουμε και τη δυνατότητα ευκολότερης κλοπής σε σχέση με τα ψηλά.Ειναι πιο ευκολοσυντήρητα,αλλά έχει και τα αρνητικά του.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.