Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Πριν βρώ αυτη την λύση που σου ανέφερα ήμουν και εγω προσανατολισμένος στην ΝΕΔΑ.

 

Όταν είδα την κατασκευή τους όμως ψηλοαπογοητεύτηκα.

Η κίνηση τους στηρίζεται σε ενα ανορθόδοξο υδραυλικό συστημα τύπου δαγκάνας.

Όλα τα ράουλα τους και τα εξαρτήματα συγκράτησης είναι απο πλαστικό!!!

Και τέλος ένα θέμα είναι η σκιαση που δεν έχουν επικλεινές πλαίσια.

 

Κατα τα άλλα είναι απο τις πιο χαμηλές κατασκευές και στους ανέμους πρεπει να έχει καλη συμπεριφορά.

 

Αυτό που φοβάμαι περισσότερο στα τράκερ είναι όπως ανέφερες οι εγγυήσεις.

Η μικρές ή μεγάλες εταιρίες στην Ελλάδα μπορουν να κλείσουν με μεγάλη ευκολια απο μέρα σε μέρα.

 

Οπότε προσπαθώ να επιλέξω την πιο αξιόπιστη λύση που ότι βλάβη και να πάθει η κατασκευή να μπορω να την αντικαταστήσω μόνος.

 

Η λύση της αλυσίδας ας πουμε είναι ότι πρεπει σε σχέση με το slew drive.

Για να αντικαταστήσεις το slew drive θα πρεπει να λύσεις όλο το πλαίσιο με γερανο και να βρεις μετα απο 10 χρόνια τον ίδιο τύπο....

Αντε να ψάχνεις σε περίπτωση που κλεισουν όλοι αυτοι...

Ενω με την κοινη αλυσίδα που είδα δουλεύει σαν ένας πολυ μεγάλος μειωτήρας μηδενίζοντας τις ροπές και σε περίπτωση αντικατάστασης αρκεί να λύσεις μόνο 2 βίδες.

 

Το πιο σημαντικό ίσως είναι το θέμα κλοπών...

Αλλα και στα σταθερά που βάζουμε συνήθως το ίδιο προβλημα δεν υπαρχει?

 

Να για αυτο η Ελλαδα δεν θα παει ποτε μπροστά...Δεν έπρεπε να ειχαν προβλέψει ενεργειακές ζώνες μονο για επενδύσεις φωτοβολταικών, οι οποίες να φυλάσσονται μαζικά απο εταιρίες security?

Και όχι να φτιάξουμε όλο τον κάμπο με φωτοβολταικα καταστρεφοντας τις γονιμες περιοχες...

Βεβαια τι λεω τωρα..

 

----Συγχώνεψη----

 

Εχει τύχει να κανεις καμια εγκατάσταση τρακερ?

Εισαι προσανατολισμένος γενικά καπου?

Παρακαλώ μην κάνετε διαδοχικές δημοσιεύσεις. Διαβάστε τους κανόνες συμμετοχής.

Ευχαριστώ, miltos

Δημοσιεύτηκε

Αν ο πελάτης σας εξακολουθεί να επιμένει στην λύση με trackers θα μπορούσατε να εξετάσετε εκτός της Κινέζικης και της Γερμανικής τεχνολογίας και την Ισπανική τεχνολογία όπως αυτήν της MecaSolar.

 

Είναι εταιρεία με πολυετή εμπειρία και φαίνεται αρκετά αξιόπιστη εφόσον έχει και θυγατρική της στην Θεσσαλονίκη.

Δημοσιεύτηκε

Χωρίς να γνωρίζω την υποδομή τους στην Θεσσαλονίκη, σύγουρα σαν ισπανική εταιρία φαίνονται πολύ οργανωμένοι.

Δεν έχω δει κατι απο κοντά παρα μόνο περίπτερο στις εκθέσεις.

Μάλιστα απο την φιλοσοφία τους μπορεί να καταλάβει κανείς, απο που οι Κρητικοί αντεγραψαν.

Τα μοντέλα τους ειναι πανομοιότυπα...

Βέβαια αυτό των Ισπανών κατα προσωπική μου άποψη με μια πρώτη ματιά υπερτερεί.

 

Είναι μικρότερο με ικανοποιητικό βάρος, άρα και πιο στιβαρό.

Πολύ καλό το οτι δεν χρησιμοποιεί υδραυλικό σύστημα.

Οι τεγίδες που χρησιμοποιούν είναι έτοιμες διατομες εμπορίου "Ζ" γαλβανισμένες εν ψυχρώ, όπως και στα ελληνικά πανομοιότυπα?

 

Γνωρίζεις αν τα συγκεκριμένα εισάγονται ή κατασκευάζονται εγχώρια?

 

Δεν είμαι πεπεισμένος πως ο μικρός οδωντοτός τροχός σε σχέση με την επιφάνεια του και η μεγάλη πρόβολος θα με εξυπηρετήσει για τα επομενα 20-25 χρόνια, αλλά σύγουρα την θεωρώ αρκετά πιο σοβαρή πρόταση έναντι των αντίστοιχων πανομοιότυπων ελληνικών μοντέλων.

 

Έναν μηχανισμό όπως αυτον της τάξης των 10-13Κwp τον θεωρώ αρκετά πιο στιβαρό απο ότι τεράστιες κατασκευές με μικρούς συντελεστές βάρους.

 

Θα τους καλέσω σήμερα κιολας για να πάρω καποιες πληροφορίες που με ενδιαφέρουν.:)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα,

αν το μυνήμμα μου το εξέλαβες σαν ειρωνία ζητώ συγνώμη αλλά δεν ήταν στις προθέσεις μου, αν η απάντηση μου δείχνει άγνοια ΟΚ θα διαβάσω τα γραπτά σου να μάθω γιατί φείνεται να το έχει ψάξει το θέμα αρκετά.

Μου κάνει εντύπωση το πως έχοντας δει όλα τα τράκερ της αγοράς κατέληξες σε μια εταιρία που έχει ένα τράκερ πάνω στην Λιβαδειας Αράχωβάς να σαπίζει και όσους ντόπιους έχω ρωτήσει τι κάνει αυτή η εταιρίας δεν ξέρει κανένας να μου πεί.

 

εχω ξαναγράψει ότι δεν είμαι και ο μεγαλύτερος φίλος των τράκερς αλλά κάποιο σχετικό ψάξιμο έχει πέσει, και μην ξεχνάμε ότι μπορούμε να πάρουμε το καλύτερο προιόν και στην υλοποίηση να το κάνουμε το χειρότερο και να τα παίρνει ο άερας ΚΛΠ.

Αν κάποιος κάνει μια γεωτεχνική μελέτη και βάλει τις παραμέτρους που πρέπει κάνει την σωστή θεμελίωση δεν νομίζω να τα βρει στο δρόμο αν όμως φωνάξει μια μπετονιέρα σκάψει και ένα χαντάκι και αυτό είναι θεμελίωση τότε μακριά και αγαπημένοι, σχετικά με του Κρητικού δεν ξέρω γιασ το χρόνο παράδοσης ίσως έπεσες σε κάποιο peak αλλά σχετικέ με το customer SUpport είναι πολύ δυνατοί;)

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Οχι βεβαια καμια ειρωνεία ισα ισα εισαι απο τους λιγους που εχεις προτεινει κατι..

 

Επισης, παντα συμφωνα με την αποψη μου η Mecasolar εχει ακομη ενα πλεονεκτημα πως δεν χρησιμοποιει κορώνα.

 

Η εταιρια που λες εχω ψιλοκαταλήξει λόγω της φιλοσοφιας κατασκευης τους.

Βασικα η κατασκευη τους δεν εχει προλαβει να σαπισει ακομη, γτ όπως μου ειπαν είναι περίπου μολις 3 μηνων.:)

Αυτό βεβαια εχει και τα ρισκα του και το καταλαβαινω απολυτα...

 

Επειδή επισκεφτηκα την εγκατασταση τους, στην παραγωγή ετοιμαζαν σαν πρωτες δουλειες τους καπου στις 20 βασεις για Κρητη και Λαμια νομίζω...

 

Η εγκατασταση ειναι σχετικά μικρη, εκτιμω καπου 2000τμ στεγασμενα, αλλα μεσα ειχαν τα παντα απο πληρες ελασματουργειο εως και μηχανουργειο..

Γενικά το θεμα σιδηρου και κατασκευης φαινεται να το κατειχαν απο δημόσια εργα.

 

Σαν κατασκευή στατικα & λειτουργικα δεν την φοβάμαι καθόλου, τουλ για οτι μου εδειξαν, το πλαίσιο τους ήταν απίστευτα σταθερό, αυτο που με φοβίζει είναι το προγραμματιστικο κομματι του PLC μιας και δεν είναι συγουρα δοκιμασμένοι.

 

Το θέμα επωνυμιας αν το ψάξεις λιγο καλα θα απογοητευτείς με τα προβληματα που παρουσιαζονται και στους μεγάλους...για αυτό και θα συμφωνήσω μαζι σου, πως συνήθως η λύση της σταθερής βάσης είναι πιο προσγειωμένη.

 

Η θεμελίωση που είπες πολυ μεγάλο θεμα και κατά την άποψη μου οι εταιριες με τρακερ θα έπρεπε να έχουν την ευθύνη γεωτεχνικής μελέτης, άσχετα με το που θα καταλήξει ο εγκαταστάτης..

 

Γενικά πάντως περα απο το αυτοματιστικό κομματι δεν κολλάω τοσο στο οτι δεν είναι δοκιμασμένη η κατασκευή τους. Η αγορά του τράκερ στην Ελλάδα είναι ούτως ή αλλως μη δοκιμασμένη, αφου δεν έχει ιστορία περισσότερο των 2 ετων.

 

Στην συγκεκριμένη κατασκεύη που σχολιάζουμε θα μπορούσε να υπήρχε μια εκτίμηση του σκελετού και όχι της ιστορίας της εταιρίας?

 

Έχει πέσει στην αντίληψη κανενος μηπως παρόμοιες κατασκευες με μικρά στεφάνια & χαμηλό υψος ακόμη και μη γνωστών εταιριων?

 

Θα με ενδιέφεραν σύγουρα παρόμοιες κατασκευες αν υπάρχουν...

 

Στο ψάξιμο βρήκα και αυτή την ιταλική λύση παρόμοια της ΝΕΔΑ, χε & σκεφτομουν απο το βιντεο το θέμα χορταρια τι γινεται αραγε?

 

Ευχαριστώ;)

Δημοσιεύτηκε

ecgeoenergy μιας και με ρώτησες ,κι έγώ περισσότερο του σταθερού είμαι, αλλά αν βρεις ενα τρακερ να σε καλυπτει , το θεωρεις αξιόπιστο και ειναι σχετικά οικονομικό, προτίμησέ το. Αν ικανοποιουνται αυτές οι συνθήκες αξίζει γιατί για την εικοσαετία ο επενδυτής κερδίζει πανω-κατω κάπου 200.000 ευρώ καθαρά επιπλέον (πολυ χοντρικά μιλώντας).

 

Πανομοιότυπο συστημα με υδραυλικές δαγκανες -φρένο έχουν και οι Κρητικοι.

 

Θα συμφωνήσω σε αυτό που λες οτι το τράκερ καλά ειναι να ξέρει ο επενδυτής με βάση κάποιο manual να το συντηρει σε μεγάλο βαθμό μόνος του. Να μπορει τουλάχιστον να αλλάξει κάποια βασικά συστήματα,και γιατί όχι με τις τεχνικές υποδειξεις ενός έμπειρου μηχανολόγου ή ηλεκτρολόγου άσχετου με την εταιρεια.

 

Το ζήτημα πάντα όμως ,άσχετα με τα ηλεκτρομηχανολογικά, ειναι ο "εγκέφαλος" του συστήματος, αυτός που δίνει τις εντολές,ο οποιος δεν είναι άλλος από το PLC. Βλέπω σε αυτό δίνεις κι εσυ βαρύτητα. Δεν το έχω ψάξει, νομίζω ότι οι εντολές και οι παραμετροποιήσεις ελέγχονται με αποκλειστικό πρόγραμμα της εκάστοτε εταιρειας. Το hardware του PLC ειναι συνηθισμένο, πχ Siemens, το προγραμματιστικό κομμάτι όμως δε νομίζω να είναι προσβάσιμο στον οποιονδήποτε αμεσα ενδιαφερόμενο επενδυτή

Δημοσιεύτηκε

 

Επισης, παντα συμφωνα με την αποψη μου η Mecasolar εχει ακομη ενα πλεονεκτημα πως δεν χρησιμοποιει κορώνα.

 

 

Ναι όμως τα μοντέλα της MecaSolar που είχα δει ήταν πανύψηλα και αρχικά με εντυπωσίασαν.

Όμως ξαφνικά η νομοθεσία μας άλλαξε και έθεσε θέμα ύψους των Φ/Β συστημάτων. Αμέσως η σκέψη μου πήγε σε φωτογραφική διάταξη για τον αποκλεισμό ξένων εταιρειών και την ενίσχυση των εγχώριας τεχνολογίας.

Τεσπα... μετά από λίγες μέρες το ανέβασαν λίγο ακόμα το όριο ύψους. Προφανώς μεγάλες εταιρείες σαν την MecaSolar θα έβρισκαν και πάλι τις λύσεις για την ελληνική πραγματικότητα.

 

Σχετικά με τα αυτοματιστικά συστήματα για τον ακριβή εντοπισμό της θέσης του ηλίου σίγουρα για τέτοια συστήματα αν δεν την εντοπίζει με ακρίβεια είναι σαν να έκανες μια τρύπα στο νερό. ;)

 

 

 

Έχω δει ένα έργο στην Ν. Ζίχνη Σερρών ισχύος 100 kWp σε περιστρεφόμενες βάσεις μονού άξονα πάνω σε σιδηροτροχιά. http://www.global-energy.eu/8BC52A73.el.aspx

 

Και ένα έργο στo Μαυροβούνι Σκύδρας ισχύος 1.5 MWp. Το έργο αυτό ολοκληρώθηκε τον Οκτώβριο του 2010. Πρόκειται για το μεγαλύτερο έργο που έχει εγκατασταθεί στην Ελλάδα με συστήματα παρακολούθησης του ηλίου, ισχύος 1.5 MWp για λογαριασμό της εταιρείας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας KRONOS SUN ENERGY Α.Ε., θυγατρική της εταιρείας παραγωγής κονσερβοποιημένων τροφίμων ΚΡΟΝΟΣ Α.Ε..

http://www.nrg-orion.gr/erga1.php

 

 

 

Το πιο σημαντικό ίσως είναι το θέμα κλοπών...

Αλλα και στα σταθερά που βάζουμε συνήθως το ίδιο προβλημα δεν υπαρχει?

 

Να για αυτο η Ελλαδα δεν θα παει ποτε μπροστά...Δεν έπρεπε να ειχαν προβλέψει ενεργειακές ζώνες μονο για επενδύσεις φωτοβολταικών, οι οποίες να φυλάσσονται μαζικά απο εταιρίες security?

Και όχι να φτιάξουμε όλο τον κάμπο με φωτοβολταικα καταστρεφοντας τις γονιμες περιοχες...

Βεβαια τι λεω τωρα..

 

 

Δεν είναι σωστό να υπάρχουν συγκεκριμένες ζώνες για επενδύσεις φωτοβολταϊκών. Όσοι έχουν φόβο για πιθανές κλοπές των εξαρτημάτων της εγκατάστασής τους ας αυξήσουν τα μέτρα ασφαλείας με security. Έτσι κάνουν στις Βιομηχανίες και στις Βιοτεχνίες.

 

Εγώ θα ήθελα να δημιουργηθεί από το ΚΑΠΕ ή από το ΤΕΕ ένα Κέντρο Αναφοράς Βλαβών Διασυνδεδεμένων Φ/Β Συστημάτων όπως το Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας και το Επιχειρησιακό Κέντρο Αντιμετώπισης Βιομηχανικών Ατυχημάτων Μεγάλης Έκτασης του ΕΜΠ! ;)

Δημοσιεύτηκε

Αυτό που είδες στην Ν. Ζιχνη πιστευω ειναι η καλυτερη λυση τρακερ!!!

 

Η συγκεκριμενη γερμανικη εταιρια εχει συναψει συμφωνιες ακομη και με την BMW!!

 

Την θεωρώ την βασίλισα των τρακερ..

 

Χε το θεμα βεβαια κολλαει λιγο στο κοστος και στο μεγάλο ύψος για αυτο & δεν την ανεφερα καν...:(

 

Αν δείτε προσεκτικά την κατασκευή που σας λέω είναι παρομοιας φιλοσοφιας απλα σε δυαξονικό...

Το κοστολογιο τους είναι αρκετα καλο, συγουρα βέβαια οχι σαν τις τιμες των DTS η Deger που τους βλεπεις στις εκθεσεις και παρακαλάς μην σηκωθει κανας βορριας:P

 

PLC χρησιμοποιούν της Mitshubishi & τα υπολοιπα schneider electric.

Συνεργάζονται με καποια εταιρια εν ονοματι Uteco η οποια οπως καταλαβα πρεπει να ειναι και αντιπροσωπος των συγκεκριμενων PLC...

 

Τους επιμεινα οτι βλεπουμε παρα πολλα συστηματα στους δρομους να ειναι εντελως αποπροσανατολισμενα...ακομη και απο τους Κρητικους που δεν ξερω και εγω ποσα τρακερ εχουν πουλησει αυτη την διετια...

 

Η απαντηση ηταν οτι η Mitsubishi εχει μπαταριουλα οπως στα pc που κραταει στην μνημη την τροχια σε περιπτωση διακοπης ρευματος και υπερτασης.

 

Στο θεμα προγραμματισμου θα θελα να πιστευω πως θα υπαρχει καποια στοιχειωδης παρακολουθηση ανα εξαμηνο για εναν χρονο....

 

Αυτο με το κεντρο αναφορας προβληματων ειναι φοβερη ιδεα, απλα πιστευω πως αν ειναι να την υλοποιησουν θα γινει αφου ολοκληρωθουν ολες οι κατασκευες παρκων:P

Δημοσιεύτηκε

¨οντως τα SUN CARRIER είναι πολύ καλή και στιβαρή λύση λίγο ακριή βέβαία,

όσον αφορά το ύψος αν γίνει σωστά η μελέτη δεν θα πρέπει να το φοβάσαι, τα γράψαμε και παραπάνω.

τα SUN CARRIER τα παίζουν αρκετοί και μάλιστα παίζουν μόνο με αυτά τα έχω δει φθιώτιδα και είναι αρκετά επιβλητικά

Σε ότι αφορα τα IDDEMATEC σε μονοαξονικό είναι πολύ καλή λύση, βέβαια 1,5MWP σε τράκερ είναι αρκετα chalenging, για να το κάνει ο ΚΡΟΝΟΣ κάτι θα ξέρει, by the way απο τις σοβαρότερες εταιρίες στον χώρο της με μεγάλη εξωστρέφεια.

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Η Uteco είναι από τις πιο γνωστές εταιρείες στον βιομηχανικό αυτοματισμό με μεγάλη εμπειρία στους PLC.

Για τον αποπροσανατολισμό των trackers που λες δεν είναι κάτι μη αναμενόμενο. Το να γυρίζουν οι βάσεις και τα μηχανολογικά εξαρτήματά τους δεν σημαίνει ότι προσανατολίζονται τα Φ/Β πλαίσια στην σωστή θέση κάθε χρονική στιγμή.

Ο προγραμματισμός του PLC πρέπει να συνδυάζεται και με τις κινήσεις του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού. Αν δεν κατανοήσει ο προγραμματιστής τις κινήσεις του με ακρίβεια χιλιοστού όσο καλό προγραμματισμό και να κάνει πιθανόν να υπάρχει αποσυντονισμός.

 

Πάντως ενώ φαίνεται πολύ ωραίο το 2-αξονικό σύστημα της ΤΕΧΝΟΜΕΤΑΛΛΙΚΗΣ ακόμα και η πρώτη φωτογραφία που έχει στο site της δημιουργεί κάποιες αμφιβολίες στον πελάτη όσον αφορά το θέμα εντοπισμού της θέσης του ηλίου.

Η θέση του ηλίου φαίνεται σαν να είναι πίσω από τα Φ/Β πλαίσια. ;)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.