RAHOUTIS AP. Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2011 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2011 Συνάδελφοι καλό μεσημέρι. Καταρχήν δεν θέλω να ανοίξω άλλη θεματική ενότητα και καταχωρώ το θέμα μου εδώ. Σας στέλνω αυτή την φωτογραφεία, που αφορά έναν υπαίθριο υποσταθμό μέσης τάσης της ΔΕΗ που εγκαταστάθηκε πρόσφατα στην επαρχεία Θήβας, διαπιστώνω ότι: 1ον Ο υποσταθμός δεν ασφαλίζεται από την πλευρά της Μ/Τ (με τα γνωστά και ως ¨μπαστούνια¨), παρά μόνο η γραμμή της Μ/Τ στην διακλάδωσή της, περίπου 700m πριν τον υποσταθμό. 2ον Ο υποσταθμός δεν προστατεύεται από κρουστικούς απαγωγούς Μ/Τ, έναντι των κρουστικών υπερτάσεων αποτέλεσμα έμμεσων ή και άμεσων κεραύνιων πληγμάτων ή και άλλης γενεσιουργού αιτίας. Για την μεν πρώτη διαπίστωση. Δεν είναι μεγάλη η απόσταση των 700m, ώστε να παρέχουν προστασία η ασφαλειοαποζεύκτες στην αφετηρία της γραμμής? (μεγάλη αντίσταση ενδεχόμενου βρόχου σφάλματος). Για την δεύτερη διαπίστωση. Δεν κινδυνεύει ο υποσταθμός και κατ΄ επέκταση οι καταναλώσεις από κρουστικές υπερτάσεις που ενδεχομένως μπορούν να εμφανιστούν στο δίκτυο? (εκτεταμένο δίκτυο στις παρυφές του χωριού). Δίχως να γνωρίζω τα πρότυπα και τους ιδιαίτερους κανονισμούς, που διέπουν τις εναέριες εγκαταστάσεις δικτύων μέσης τάσης της ΔΕΗ, αλλά συγκρίνοντας από άλλους παρόμοιους υποσταθμούς και από τις όποιες γνώσεις μου, θεωρώ ότι ο συγκεκριμένος υποσταθμός δεν πληροί βασικές αρχές, καλής και ασφαλούς λειτουργίας. Θέτω αυτό το προβληματισμό προς συζήτηση και όποιος συνάδελφος έχει εμπειρία από έργα/εγκαταστάσεις της ΔΕΗ, να μας δώσει τα φώτα του!
miltos Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2011 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2011 1ον Ο υποσταθμός δεν ασφαλίζεται από την πλευρά της Μ/Τ (με τα γνωστά και ως ¨μπαστούνια¨), παρά μόνο η γραμμή της Μ/Τ στην διακλάδωσή της, περίπου 700m πριν τον υποσταθμό. Συνάντησα πρόσφατα ανάλογη περίπτωση σε εγκατάσταση PV. Τα 700m γραμμής δεν είναι τίποτα σπουδαίο για τη ΜΤ. Δεν είναι κάτι καινούργιο, οι γραμμές ΜΤ διανύουν συχνά πολύ μεγαλύτερες αποστάσεις, χωρίς να παρεμβάλλεται ασφάλεια.
JasonK Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2011 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2011 Η ασφάλεια είναι ορθά τοποθετημένη στο σημείο αυτό ώστε να προστατεύει την διακλάδωση. Εάν ήταν τοποθετημένη κοντά στον Μ/Σ τότε ενδεχόμενο σφάλμα μπροστά από την ασφάλεια θα είχε αποτέλεσμα να τακεί η αμέσως επόμενη ασφάλεια της γραμμής κορμού οπότε θα έμεναν εκτός εξυπηρέτησης πολλοί καταναλωτές. Όσον αφορά τα αντικεραυνικά, αυτά προστατεύουν τον Μ/Σ και καλό θα ήταν να υπάρχουν, αλλά και πάλι το πολύ να καεί ο Μ/Σ. Τα αντικεραυνικά αυτά προστατεύουν τον εξοπλισμό και όχι ανθρώπους. Οι υπερτάσεις δεν πρόκειται να περάσουν "αυτούσιες" στους καταναλωτές αφού ο Μ/Σ, ως πηνίο, τις εξομαλύνει και επιπλέον προσφέρει γαλβανική απομόνωση. Ελπίζω να βοήθησα...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα