Στελιος1 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 23 , 2011 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 23 , 2011 Δέν μπορώ να ξεδιαλύνω αυτό το απλό.. Μπερδέυομαι. Οταν δώσουμε ρεύμα σε αντίσταση χαμηλότερης τάσης, πχ στην μισή, θα πέσει και η ισχύ της η αν επαρκεί η τροφοδοσία σε αμπέρ θα τα τραβήξει και θα πιάσει την ισχύ της? Μου κάηκε 2 φορές πιστολάκι θερμαινόμενου αέρα σε ελάχιστο χρόνο λειτουργίας. Την πρώτη φορά το πήγα πίσω κ μου το άλλαξαν αμέσως με καινούριο, την δεύτερη δεν ξαναπήγα.. Κατέβαζα την τάση γιατί ήθελα λιγότερη θερμοκρασία και σκέφτηκα οτι.. φταίει αυτό?? Η αντίσταση έβρισκε ρεύμα και τραβούσε ενώ η παροχή αέρα ήταν πλέον μικρότερη και ζεσταινόταν πολύ? Η δέν έχει σχέση? Συχνά το έκανα αυτό σε πιο φτηνιάρικα αλλα είχαν θερμικό κ έκλειναν, ενώ αυτό μάλλον όχι? Το ωραίο είναι οτι το πήρα διπλη τιμή απ τ άλλα του σωρού που κράταγαν 2-3 χρόνια. Είναι αυτό που νομίζω?
miltos Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 23 , 2011 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 23 , 2011 Οι αντιστάσεις απορροφούν ένταση (σχεδόν) ανάλογα με την εφαρμοζόμενη τάση. Μικρή τάση, μικρή ένταση. Το σχεδόν αν θες το συζητάμε. Εσένα σου κάηκε η αντίσταση ή ο κινητήρας? Ενδεχομένως η μείωση της παροχής αέρα να ήταν τέτοια που να επέφερε αύξηση της θερμοκρασίας της αντίστασης, παρά την μειωμένη τάση. Υπάρχουν πιστόλια θερμού αέρα με ρύθμιση θερμοκρασίας αέρα ανά 10C. Υπάρχουν και "ερασιτεχνικά".
Στελιος1 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 23 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 23 , 2011 Οι αντιστάσεις απορροφούν ένταση (σχεδόν) ανάλογα με την εφαρμοζόμενη τάση. Μικρή τάση, μικρή ένταση. Το σχεδόν αν θες το συζητάμε. Εσένα σου κάηκε η αντίσταση ή ο κινητήρας? Ενδεχομένως η μείωση της παροχής αέρα να ήταν τέτοια που να επέφερε αύξηση της θερμοκρασίας της αντίστασης, παρά την μειωμένη τάση. Υπάρχουν πιστόλια θερμού αέρα με ρύθμιση θερμοκρασίας αέρα ανά 10C. Υπάρχουν και "ερασιτεχνικά". Δεν ξέρω τι κάηκε, ούτε καν άνοιξα κανένα απ τα δύο σταμάτησαν να δουλεύουν ξαφνικά και τα δύο δουλεύοντας σε χαμηλότερη τάση. Φτηνά ήταν της πλάκας αλλα διπλάσιας τιμής απο άλλα 2 που είχα πρίν τ οποία σταματούσαν κρύωναν και συνέχιζαν. Εκείνα χάλασαν "λογικά" απο ρουλεμάν της πλάκας που έσφιξε μετά απο πολύ χρήση. Με κάλυψες πλήρως! Και ως πρός τ αντίσταση στο πόσο ρεύμα τραβά (ετσι τ καταλαβαινα αλλα με αυτο αρχισα να ξυνομαι εξ ου και η ερωτηση) αλλά και ως πρός τ αέρα τους, κάτι που δ μπορούσα να σκεφτώ είναι τ οτι δεν μεταβάλοταν αναλογικά οι δυο παράμετροι (η αντισταση πχ στο μισο αλλα ο αερας στο ενα τριτο του) και έτσι κάηκαν. Ευχαριστώ!
miltos Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 23 , 2011 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 23 , 2011 Έχε υπόψιν πάντως ότι η ισχύς σε μια αντίσταση είναι P = I^2*R (Ι η ένταση, R η αντίσταση). Λογικά χρησιμοποίησες ηλεκτρονικό ροοστάτη και όχι απλό ποτενσιόμετρο.
Στελιος1 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2011 Ειναι κανονικος μετασχηματιστης κιλυνδρικος με κινητη ενδιαμεση ληψη. 5? κιλα βαρος 2000 βατ αν θυμαμαι καλα. Επειδη τα σβουρακια (αλοιφαδοροι η οι με λιγες στροφες τες πα) ειναι πολυ πιο ακριβοι απ τους κανονικους τροχους και ισως δουλευουν συνεχως επι ωρες εγω εχω γραμμη με καποιες πριζες και ζοριζω τους φτηνους κλασικους τροχους με μειωμενη ταση. Κ αφου το ενα φερνει τ αλλο.. δευτερη ερωτηση. Αν εχω ηλεκρονικο μειωτη inverter θα μενουν σταθερες οι λιγοτερες στροφες σ οποιοδηποτε απλο εργαλειο με καρβουνακια η θα πεφτουν αναλογα με το ζορισμα οπως γινεται τωρα? Μερικα εργαλεια που εχω δηλαδη με μειωτη επανω τους και σταθερες στροφες (δεν πεφτει η δυναμη τους στ χαμηλες) ειναι θεμα τροφοδοσιας η και τυλιγματος?
miltos Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2011 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2011 Τα εργαλεία στα οποία διατηρούνται σταθερές οι στροφές, υπάρχει αυτόματος έλεγχος αυτών. Είναι σαν να πατάς περισσότερο τον "διακόπτη" του δράπανου όταν αυτό ζορίζεται, ώστε να διατηρούνται σταθερές οι στροφές. Για το inverter δεν μπορώ να απαντήσω με βεβαιότητα, καθώς δεν έχω μελετήσει τους συγκεκριμένους κινητήρες.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2011 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2011 Ο αντιστροφέας δεν μπορεί με κανένα τρόπο να ελέγξει τους κινητήρες "με καρβουνάκια" (οι κινητήρες αυτοί δουλεύουν και με συνεχές). Οι κινητήρες αυτού ελέγχονται μόνο με την τάση ή το ρεύμα τροφοδοσίας. Φυσικά, αυτό είναι πολύ καλύτερο: αρκεί ένα dimer, και αυτός είναι ο λόγος που στο πρόσφατο παρελθόν -μέχρι να φθινήνουν τα ηλεκτρονικά ισχύος- όπου απαιτούταν έλεγχος στροφών χρησιμοποιούντο κινητήρες αυτού του τύπου... 1
miltos Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2011 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2011 Ο αντιστροφέας δεν μπορεί με κανένα τρόπο να ελέγξει τους κινητήρες "με καρβουνάκια" (οι κινητήρες αυτοί δουλεύουν και με συνεχές). Φαντάζομαι πως εννοείς ότι δεν μπορεί να τους ελέγξει αν μεταβάλλει μόνο την συχνότητα. Όλα τα drive που προορίζονται για ΑΚΒΔ μεταβάλλουν και την τάση (ένας κλασικός τρόπος είναι V/f=σταθερό). 1
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2011 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2011 Ναι, βεβαίως. Θεώρησα ότι αντιστροφέας = μεταβολή της συχνότητας... Απλά, επειδή επηρεάζει μόνο (ή "σχεδόν" μόνο) η μεταβολή της τάσης, η μεταβολή της συχνότητας περιττεύει. Εξάλλου, ο τρόπος που ελέγχεται ένας κινητήρας βραχυκυκλωμένου δρομέα είναι πολύ διαφορετικός από τον τρόπο που ελέγχεται ένας κινητήρας με καρβουνάκια (μολονότι και οι δύο εμφανίζουν μικρότερη εμπέδηση καθώς αυξάνει το φορτίο). Δεν νομίζω ότι ένας αντιστροφέας θα έχει τους κατάλληλους αλγορίθμους... Εν πάση περιπτώσει, αρκεί ένα dimer... Τα υπόλοιπα είναι για τους χουβαρντάδες!
Στελιος1 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2011 Αν και αδυνατω να σας παρακολουθησω τ εννοεις? Οτι με ενα νταιμερ θα εχω αυτο που θελω? Θελω στον τροχο ειτε δινει 4000 ειτε δινει 2000 τελικες να μενουν σταθερες αυτες οι στροφες (μεχρι ενα οριο φορτιου βεβαια) οταν τον πιεζω να κοψω η να τριψω κατι. Χαλασε ενας χιτατς 400 ευρω απειδη εφαγε το γραναζι παρα πολυ συντομα (απαραδεκτο) ενω ο κινητηρας του ηταν τελειος! Ενα μπος ειναι σκυλι χρονια τωρα αλλα μολις ζεσταθει (αμεσως ζεσταινεται) σταματαει. Ενα μακιτα (πανακριβο) σταματα κ αυτο αφυσικα γρηγορα κ ενα AEG φτηνοτερο απ ολα και μακραν το καλυτερο δε καταλαβαινει τιποτα.. Πολλα αλλα φτηνιαρικα κοβοντας στροφες κοβει αντιστοιχα και η ροπη.. Σ αυτα τα φτηνα μπορω να βρω κατι να μειωνω στροφες αλλα να κρατανε ροπη? Ειναι θεμα τροφοδοσιας τελικα η και ο κινητηρας εχει διαφορες? Μην κάνετε παράθεση ολόκληρου του προηγούμενου μηνύματος. miltos
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα