tseronis Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2011 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2011 Η διαφορα την AEG με τους υπολοιπους επωνυμους κατασκευαστες (τουλαχιστον στις σειρες πριν την τελευταια) ειναι τα μηχανολογικα της. Εχουν τρομερα ανθεκτικη κρουση και μειωτηρες... Το καλυτερο που εχει να κανει ο φιλος ειναι να παρει ενα εργαλειο για τις στροφες που θελει διοτι: Οι κινητηρες, μειωτηρες και η ψυξη τους διαστασιολογειται για συγκεκριμενες ονομαστικες παραμετρους. Εαν αλλαξουν μπορει ευκολα το συνολικο συστημα να βγει εκτος οριου. Ιδιαιτερα η ισχυς της ψυξης δεν ειναι δεδομενο οτι διατηρειται στην υπερφορτωση του μηχανηματος. Οταν μειωνουμε την ταση ζητωντας ομως την ιδια ισχυ απο τον κινητηρα παντος ρευματος, αυξανει η ενταση και συνεπως και οι θερμικες απωλειες με αποτελεσμα το εργαλειο να υπερθερμενεται παρ ολο που γυριζει πιο αργα. Τα εργαλεια με αργες στροφες εχουν διαφορετικους λογους ως προς τήν μειωση και την ψυξη για ισορροπουν τις θερμικες απωλειας με την ψυξη.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2011 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2011 Α) Οι κινητήρες αυτού του τύπου αποδίδουν σωστά με συγκεκριμένο αριθμό στροφών, ή με συγκεκριμένο λόγο τάσης τροφοδοσίας/στροφές... Δοθέντος ότι ρότορας και στάτης έχουν κοινή τροφοδοσία, μοιραία η μείωση στροφών σημαίνει και μείωση μέγιστης ροπής. Β) Οι κινητήρες αυτοί μπορούν να κάνουν θαύματα, αν ελέγχεται ξεχωριστά η τροφοδοσία του στάτη και η τροφοδοσία του ρότορα. Τέτοια συστήματα είναι ακριβά και θα τα βρεις μόνο σε μεγάλους κινητήρες παλαιάς τεχνολογίας (διότι με τους αντιστροφείς σήμερα επιτυγχάνουμε μεγαλύτερους βαθμούς απόδοσης). Επίσης η ανεξάρτητη τροφοδοσία ρότορα-στάτη, σε περίπτωση βλάβης, ενέχει τον κίνδυνο καταστροφής του κινητήρα από ανάπτυξη απίστευτα υψηλών στροφών (καταστροφή λόγω φυγόκεντρου). Αυτός είναι ένας λόγος που η τροφοδοσία στάτη και ρότορα γεφυρώνονται μέσα στον ίδιο τον κινητήρα. Γ) Τα μηχανήματα που διατηρούν σταθερές στροφές έναντι μεταβαλλόμενου φορτίο δεν ελέγχονται από ένα απλό dimer. Περιλαμβάνουν σύστημα ανάδρασης το οποίο σήμερα είναι ψηφιακό και παίρνει ένδειξη του ρυθμού περιστροφής από έναν πολυπολικό μαγνήτη στερεωμένο στην άτρακτο (συνήθως πίσω ακριβώς από τους συλλέκτες). Η βασική μονάδα ισχύος είναι και πάλι ένα dimer, το οποίο ελέγχεται αυτόματα βάσει του κυκλώματος ανάδρασης. Τέτοια συστήματα θα βρεις σε βιδολόγους 230V ή στα μοτέρ ορισμένων πλυντηρίων ρούχων της περασμένης δεκαετίας. Δυστυχώς δεν μπορείς να τα προσαρμόσεις σε άλλον κινητήρα. Δ) Πριν 30 χρόνια, την δουλειά αυτή έκανε ένα θυρίστορ ελεγχόμενο από... φυγοκεντρικό διακόπτη! Ε) Απλά -αναλογικά- συστήματα διατήρησης στροφών μπορεί να κατασκευάσει οποιοσδήποτε έχει μία στοιχειώδη γνώση ηλεκτρονικής, είτε με ανεξάρτητη ανάδραση, είτε (με μικρότερη επιτυχία) εκμεταλλευόμενος τις αρμονικές που παράγει ο ίδιος ο κινητήρας. ΣΤ) Όταν ένας κινητήρας σχεδιασμένος να δουλεύει στις 25000rpm εργαστεί στις 5000rpm μέσω σταθεροποιητή στροφών, η πιθανότητα να καεί είναι τεράστια: Η ψύξη σε αυτές τις στροφές είναι σχεδόν ανύπαρκτη (είναι 1/25 της κανονικής ψύξης), ενώ ο ελεγκτής στροφών μπορεί να "ταΐσει" τον κινητήρα με μεγάλες τιμές ρεύματος (πολύ μεγαλύτερες από αυτές που θα "δεχόταν" ο ίδιος κινητήρας στις 25000rpm)...
Panos.T Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2011 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2011 Λοιπόν ένας κινητήρας είτε είναι DC, είτε AC αποδίδει μια ισχύ με βάση τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του (επιφάνεια τομής ρότορα). Ορισμένοι κινητήρες (Τροχοί, Δράνα, Ηλ σκούπες κλπ) έχουν κινητήρες οι οποίοι αποδίδουν μεγαλύτερη ισχύ αλλά στηρίζουν τη λειτουργία τους σε ισχυρά ρεύματα αέρα ψύξης των τυλιγμάτων. (για ψύξη των τυλιγμάτων λόγο περιορισμένου χώρου και λεπτότερου σύρματος της περιέλιξης) Στο θέμα μας : Αν τώρα σ ένα τροχό με διάμετρο δίσκου (πχ. 125 χιλ.) με 8500 σαλ στον άξονα με μείωση σχεδόν 4:1 (34000 σαλ στο ρότορα) τον "κατεβάσω" στις 3000 σαλ στον άξονα (12000 σαλ στο ρότορα) ο ανεμιστήρας ψύξης δεν μπορεί να αποδώσει την απαιτούμενη ποσότητα αέρα (ας έχουμε "κομμένη" την τάση το ρεύμα με το παραμικρό ζόρισμα αυξάνεται) και έχουμε υπερθέρμανση των τυλιγμάτων. Αν κόβεις μάρμαρα πέτρες κλπ υλικά με σκόνη αυτή λόγο χαμηλής ταχύτητας αέρα κολλάει στο συλλέκτη (είναι universal κινητήρας) και αρχικά σπινθηρίζει και μετά καίει το μονωτικό υλικό κάνοντας το αγώγιμο με αποτέλεσμα το βραχυκυκλωμένο ρότορα! Προτείνω : Μ ένα φυσερό της τάξης των 20 ευρώ να φυσάς το τροχό μετά απο την δουλεία και θα είσαι κύριος. Αν πάλι δεις και ζεσταίνεται φύσα το ενδιάμεσα στα κοψίματα ! η βάλε ένα εύκαμπτο σωλήνα να στέλνει αέρα στον αεραγωγό (προσοχή στη στήριξη) Κόβε ανάποδα ( με την σκόνη να φεύγει προς τα έξω και όχι στα πόδια σου)
Στελιος1 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 27 , 2011 Ευχαριστω πολυ παιδια. Δεν εχω ιδιαιτερο προβλημα, πρακτικα.. στα μισα της τασης εχω ας πουμε μισες στροφες και το ενα τριτο της ροπης ( αυθαορετα τα νουμερα αλλα καπως ετσι ειναι) πιεζεται το εργαλειο και πεφτουν στ μισο πχ κ οι στροφες. Απ οτι καταλαβα δεν ειναι τοσο απλο. Πραγματικα τα AEG ειναι φοβερα. Δεν ζεσταινονται με τιποτα 100 ωρες να δουλευουν! Βαζω χοντρα εργαλεια επανω (μεχρι και κιλου) και φθειρονται σοβαρα και προτιμω να ζοριζω τροχους κανονικους με μειωμενη ταση παρα εξιδικευμενους πανακριβους, γ αυτο ρωτησα.. Τριβω με πετρες νερου τα μορελα και τα εντονα κοψιματα μονο με νερο παλι γινονται, κ εχω κ αφθονο αερα για ξεσκονισμα.. Καταλαβα οτι δεν αξιζει ν ασχοληθω και μ αυτο. Ευχαριστω
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα