Μετάβαση στο περιεχόμενο

Χτίσιμο σε υπάρχουσα κατοικια χωρίς θεμέλια


Recommended Posts

Καλημέρα στο forum.

Είμαι άσχετος με τον κλάδο των κατασκευών και ενδιαφέρομαι να χτίσω ΄την πρώτη μου κατοικία.Οι γονείς μου έχουν μια μονοκατοικία (περίπου 75 τμ) που χτίστικε πρίν 30 χρόνια παράνομα (νύχτα χτιζότανε και κομάτι-κομάτι).Κατόπιν με την επέκταση της πόλης μου (πρόκειτε για κύρια κατοικία και όχι εξοχική) βρέθηκε να είναι σε πολύ καλό σημείο της πόλης και ενδιαφέρομαι να χτίσω από πάνω.Το πρόβλημα είναι πώς δεν υπάρχουν θεμέλια ούτε τοίχοι ενισχυμένοι (και η ταράτσα χάλια είναι ).Δέν θέλω να πειράξω την υπάρχουσα κατοικία διότι αυτή τη στιγμή οι δικοί μου με μονώσεις και συχνές ανακαινίσεις κατάφεραν να έχουν το σπίτι που πραγματικά τους βολεύει. Εγώ σκέφτομε με εξωτερική σκάλα να σηκώσω κάτι από επάνω (περίπου 120 τμ) και πέτυχα στο ιντερνετ κάτι σχετικά με κατασκευή σπιτιού με μεταλικές κολόνες χωρίς να πειράξω καθόλου την υπαρχουσα κατοικία(http://www.kanospiti.gr/sitemap/προκατασκευασμενασπιτια/προσθήκηΟρόφου.html ). Ξέρει κανείς κάτι σχετικό με αυτές τις κατασκευές ή έχει κανείς εμπειρία από παρόμοια περίπτωση ή καμια ιδέα πως μπορώ να το κάνω χωρίς να ξεφεύγω στο κόστος ? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Μια τετοια περιπτωση, προϋποθετει υποστυλωματα τα οποια θα εδραζονται στο εδαφος (και οχι σε υποκειμενα), με νεα θεμελίωση.

 

Το κοστος, είναι λίγο μεγαλύτερο απο την κλασσικη προσθήκη σε υπάρχοντα όροφο που μπορει να φέρει κι άλλον ένα, αλλά λίγο μικρότερο από την κατασκευή μιας αντίστοιχης νεας ισογείου κατοικίας.

 

Ο δε σκελετος -ανωδοκης και θεμελιωσης- δεν μπορει να ειναι και ο,τι καλυτερο, αφου τα κατακορυφα στοιχεια αλλα και αυτα της θεμελιωσης, μοιραια θα ειναι μονο περιμετρικα.

Link to comment
Share on other sites