VALIA Δημοσιεύτηκε August 30, 2011 at 01:40 μμ Δημοσιεύτηκε August 30, 2011 at 01:40 μμ Καλησπέρα! Μπορεί να φαίνεται λίγο αστεία η απορία μου αλλά μπορεί κάποιος να μου πει με βεβαιότητα πώς ξεχωρίζουμε ένα παράθυρο με πλαίσιο αλουμινίου παλαιού τύπου αν διαθέτει μονό ή διπλό τζάμι? Υπάρχει περίπτωση να είναι διπλό το τζάμι και να μην ξεχωρίζει λόγω του ότι δεν θα έχει κάποιο κενό αέρος? Ευχαριστώ!
kosmas85 Δημοσιεύτηκε August 30, 2011 at 01:50 μμ Δημοσιεύτηκε August 30, 2011 at 01:50 μμ Αν δεν έχει κενό αέρος πιο το νόημα του διπλού?
savas76 Δημοσιεύτηκε August 30, 2011 at 02:54 μμ Δημοσιεύτηκε August 30, 2011 at 02:54 μμ ο διπλός υαλοπίνακας , λέγετε διπλός ,γιατί έχει 2 ΄΄τζαμια΄΄ , φυσικά με κενό αέρος ανάμεσα.... ένας μονός υαλοπίνακας με αυξημένο πάχος σαφώς δεν μπορεί να χαρακτηριστεί διπλός.....
VALIA Δημοσιεύτηκε August 30, 2011 at 02:58 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε August 30, 2011 at 02:58 μμ Άρα από τα λεγόμενα σας συμπεραίνω ότι οπτικά θα ξεχωρίζει όπως και στα σύγχρονα κουφώματα. Σας ευχαριστώ!
antboton Δημοσιεύτηκε August 30, 2011 at 03:05 μμ Δημοσιεύτηκε August 30, 2011 at 03:05 μμ Να κάνω μια αντίστοιχη ερώτηση. πως ξεχωρίζουμε κούφωμα αλουμινίου με θερμοδιακοπή από αυτό χωρίς.
terry Δημοσιεύτηκε August 30, 2011 at 03:07 μμ Δημοσιεύτηκε August 30, 2011 at 03:07 μμ Η θερμοδιακοπη φαινεται και στο πλαισιο του κουφωματος.. Τωρα εντος του προφιλ του κουφωματος δεν νομιζω οτι μπορεις να το δεις..
sdim Δημοσιεύτηκε August 30, 2011 at 03:28 μμ Δημοσιεύτηκε August 30, 2011 at 03:28 μμ Το λεπτότερο διπλό τζάμι έχει πάχος πάνω από 2cm, οπότε αν μετρήσεις το πάχος (με κάτι παρεμφερές http://medicodent.gr/store/images/thumbnails/0//400/1922.jpg) μπορείς να πάρεις μια πρώτη γνώμη. Όσο για τα προφίλ με θερμοδιακοπή αν ξέρεις την σειρά προφίλ που έχει εγκατασταθεί μπορείς να δεις τις προδιαγραφές του. Μερικές φορές το πάχος του οδηγού είναι ένδειξη για το αν υπάρχει ή όχι θερμοδιακοπή. Αν ο οδηγός για το παράθυρο, την σίτα και το πατζούρι είναι 12cm το πιθανότερο είναι να μην έχει θερμοδιακοπή ενώ αν είναι 14cm είναι πιο πιθανό να έχει.
savas76 Δημοσιεύτηκε August 30, 2011 at 03:30 μμ Δημοσιεύτηκε August 30, 2011 at 03:30 μμ το αλουμίνιο ως μέταλλο είναι καλός αγωγός της θερμότητας , πολλές φορές βλέπουμε στο προφίλ του κουφώματος (όχι τζάμια , αυτό είναι άλλο θέμα!) να δημιουργούνται υδρατμοί και υγρασία λόγω της διαφοράς θερμοκρασίας του εσωτερικού με τον εξωτερικό χώρο. Σε ορισμένες περιπτώσεις , (έχει σημασία η περιοχή, η θέση του σπιτιού, η μόνωση κτλ ), αυτό τείνει να είναι σοβαρό πρόβλημα καθώς η υγροποίηση των υδρατμών δημιουργεί μεγάλες ποσότητες νερού που «τρέχουν» πάνω στο κούφωμα. αυτος ειναι ενας εμπειρικος απλος τροπος να μαθουμε αν το τοποθετημενο κουφωμα εχει θερμοδιακοπη........ αντιθετα η θερμοδιακοπη -----η οποία φαίνεται όταν ανοίγουμε το κούφωμα σα μία μαύρη λωρίδα σκληρού πολυμερούς υλικού τοποθετημένου πρεσαριστά στη μέση της διατομής του κουφώματος--- ειναι ένα ειδος pvc που τοποθετείται μεταξύ του εσωτερικού και εξωτερικού προφίλ αλουμινίου, το οποίο είναι κακός αγωγός της θερμότητας μειώνει δραστικά την θερμική διαπερατότητα του κουφώματος
hkamp Δημοσιεύτηκε August 30, 2011 at 03:44 μμ Δημοσιεύτηκε August 30, 2011 at 03:44 μμ Μια βόλτα, σε έναν κουφωματά λύνει πολλές απορίες. Αυτό είχα κάνει και με βοήθησε πολύ.
georg coco Δημοσιεύτηκε August 30, 2011 at 04:41 μμ Δημοσιεύτηκε August 30, 2011 at 04:41 μμ Παίδες... Όχι κενό αέρος ανάμεσα στα δυο ή τρία τζάμια. (δεν γίνεται άλλωστε!) Αρχικά ήτανε εξαιρετικά ξηρός αέρας τελευταία έχουμε τα "ευγενή" αέρια argon και krypton με πάρα πολύ καλές θερμομονωτικές ιδιότητες. http://www.efficientwindows.org/gasfills.cfm Θερμοδιακοπτόμενα προφίλ με τριπλά τζάμια και κρυπτόν μας προστατεύουν όσο περίπου μία τοιχοποιία παχους 30 εκ.! [/img] Uploaded with ImageShack.us
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα