konst Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 Ε όχι να μας την ''πουν'' και οι πτυχιούχοι από τη Βουλγαρία!!Έλεος......Αυτοί είναι οι τελευταίοι που μπορούν να μιλήσουν.Εαν ήθελαν να γίνουν επιστήμονες να έμεναν στην Ελλάδα ή να σπούδαζαν σε μια φυσιολογική χώρα της Ευρώπης,στη βουλγαρία και η γιαγιά μου μπορούσε να αγοράσει πτυχίο!!!!!!!
IAN Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 (edited) Τελικά υπάρχουν και άλλοι τριτοκοσμικοί εδώ μέσα με τις ίδιες προκαταλήψεις . Ενώ όταν μιλάς για τους Μηχανικούς ΤΕ...εκεί δεν είσαι τριτοκοσμικός έτσι ??? Λέω τα πράγματα με το όνομα τους .Με το τι ισχύει .Αν εσύ δεν αναγνωρίζεις ούτε ΤΕΕ , ούτε ΔΟΑΤΑΠ , ούτε ΣΑΕΠ ούτε Υπουργείο Παιδείας σε αυτό δεν σε φταίω εγώ . Edited Μάρτιος 17 , 2012 by IAN 6
konst Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 Τριτοκοσμικοί?Λοιπόν εσύ δεν είσαι που κατηγορείς τους μηχανικούς από τα ανώτατα τει?εσύ δεν είσαι που είπες ειρωνικά ότι απέκτησες τα επαγγελματικά δικαιώματα που εσείς θέλετε??Μα τι να πώ αφού μπορείς και παινεύεσαι εσύ που έχεις πτυχίο από Βουλγαρία!!!χαχα
Pappos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 Λάζαρε...εγώ ένα δεν αναγνωρίζω... Δήδεν Μηχανικό από Βουλγαρία...
IAN Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 (edited) Το τι αξίζουν τα ΤΕΙ δεν έχει να κάνει με το τι ισχύει στις διαδικασίες σήμερα του ΔΟΑΤΑΠ και του ΣΑΕΠ . Άλλο είναι το ένα και άλλο είναι το άλλο .Εγώ δεν κρίνω τα ΤΕΙ και την ποιότητα τους αλλά το πως έχουν σήμερα οι διαδικασίες αναγνωρισής τους. Αν αυτές οι διαδικασίες σήμερα είναι άδικες για τους πτυχιούχους αυτό οφείλει να το κρίνει το Υπουργείο Παιδείας και τα δικαστήρια .Εδώ μέσα απλός ενημερώνουμε τον κόσμο για το πως έχουν τα πράγματα και όχι για το πως θα θέλαμε να έχουν . Edited Μάρτιος 17 , 2012 by IAN 7
Pappos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 Ακριβώς... Ενημερώνουμε...(εσύ καταρχήν δεν θα έπρεπε γιατί είσαι από Βουλγαρία) Ο Chartered Engineer και ο Incorporated Engineer αντιµετωπίζονται ως νοµοθετικά ρυθµιζόµενα επαγγέλµατα σύµφωνα µε την οδηγία 89/48/ΕΕ. Έτσι οι κάτοχοι των παραπάνω τίτλων ακόµα και εκτός του Ηνωµένου Βασιλείου έχουν δικαίωµα εντός της ΕΕ να κάνουν χρήση του νόµιµου ακαδηµαϊκού τίτλου, και, ενδεχοµένως, της σύντµησής του, στη γλώσσα του κράτους υποδοχής τους. Το κράτος µέλος υποδοχής µπορεί να επιβάλλει να συνοδεύεται ο τίτλος αυτός από το όνοµα και τον τόπο, όπου βρίσκεται το εκπαιδευτικό ίδρυµα, ή να αναφέρεται η εξεταστική επιτροπή που τον έχει χορηγήσει. Δηλαδή στην πάνω περίπτωση κατεβαίνεις σαν Chartered Engineer και εργάζεσαι κανονικά όπου θέλεις εντός ΕΕ. Αν εργαστείς πάνω από 3 χρόνια στην Ελλάδα τότε θεωρείσαι και Έλληνας Μηχανικός σύμφωνα με ΣΑΕΠ. Επίσης ετοιμάζεται νομοθεσία για όλους τους Μηχανικούς εντός ΕΕ οπότε τα πράματα γίνονται ακόμη ευκολότερα...
konst Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 Μα δεν λέμε κάτι διαφορετικό!!!Σύμφωνα με όλες τις δυτικές νομοθεσίες(και όχι τις τριτοκοσμικές τις Ελλάδας) τα τει αναγνωρίζονται ΠΑΝΤΟΥ.Και για μένα είναι τραγικό να αναγνωρίζονται η εκ Βουλγαρίας πτυχιούχοι άνευ ουσίας
Pappos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 (edited) τα τει αναγνωρίζονται ΠΑΝΤΟΥ. Και μάλιστα ως B.Sc. Engineering... Και για μένα είναι τραγικό να αναγνωρίζονται η εκ Βουλγαρίας πτυχιούχοι άνευ ουσίας Θλιβερό το άνω γεγονός...θλιβερό...αλλά σουρεαλιστικό ! Edited Μάρτιος 17 , 2012 by Pappos 1 1
konst Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ Σύμφωνα με μελέτη του ΔΙΑΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΠΑΕ) : Τα ελληνικά Πανεπιστήμια, ΤΕΙ και άλλες εκπαιδευτικές δομές στις διεθνείς λίστες ταξινόμησης (ranking): Α. Φαίνεται η κυριαρχία των ΗΠΑ τόσο στον απόλυτο αριθμό ιδρυμάτων (3.277) όσο και στον απόλυτο αριθμό ιδρυμάτων στο καλύτερο 1% της παγκόσμιας κατάταξης (87 σε σύνολο 204, ή το 43%). Παρ’ όλα αυτά, το ποσοστό ως προς το σύνολο των ιδρυμάτων των ΗΠΑ δεν είναι υψηλό. Μάλιστα, ως προς το ποσοστό, η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ιταλία υπερτερούν των ΗΠΑ. Τέλος, εντύπωση προκαλεί ότι κανένα γαλλικό πανεπιστήμιο δεν εντάσσεται σε αυτό το ποσοστό. Β. Στο καλύτερο 10%, η εικόνα εμφανίζεται εξαιρετικά διαφοροποιημένη. Εδώ, το Ηνωμένο Βασίλειο έχει μακράν την πρώτη θέση με 40,7%. Δεύτερη είναι η Ιταλία με 29,4%, ενώ εντύπωση προκαλεί ότι η Ελλάδα βρίσκεται στην τρίτη θέση. Αντίθετα, οι ΗΠΑ βρίσκονται στην τελευταία θέση με μόλις το 13.3% των ιδρυμάτων τους. Γ. Στο καλύτερο 33%, η κατάσταση είναι και πάλι διαφοροποιημένη. Ενώ το Ηνωμένο Βασίλειο είναι πρώτο με 66,8% των ιδρυμάτων του, στις δύο επόμενες θέσεις είναι οι ΗΠΑ (56,4%) και η Ελλάδα (55,6%). Σύμφωνα με την τελευταία έκδοση του webometrics.info (2012), τα ελληνικά ιδρύματα εμφανίζουν την ακόλουθη εικόνα. Για τα πανεπιστήμια Β. Στις 15 πρώτες θέσεις βρίσκονται μόνο δημόσια πανεπιστήμια Γ. Πέντε (5) πανεπιστήμια (ΑΠΘ, Πατρών, ΕΚΠΑ, ΕΜΠ, Κρήτης) βρίσκονται στο καλύτερο 3% της παγκόσμιας κατάταξης. Μάλιστα, το ΑΠΘ βρίσκεται στο καλύτερο 1%. Δ. Άλλα τρία (3) πανεπιστήμια (Ιωαννίνων, Αιγαίο και Δημοκρίτειο) βρίσκονται στο καλύτερο 5% της παγκόσμιας κατάταξης. Ε. Άλλα έξι (6) ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια (Θεσσαλίας, ΟΠΑ, Πολυτεχνείο Κρήτης, Μακεδονίας, Πειραιώς και Γεωπονικό) βρίσκονται στο 10% της παγκόσμιας κατάταξης. Στ. Μεταξύ 2011 και 2012, 18 από τα 23 ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια βελτίωσαν τη θέση τους στην παγκόσμια κατάταξη. Σε αρκετές περιπτώσεις μάλιστα, η αύξηση αυτή είναι εντυπωσιακή. Για τα ΤΕΙ Α. Το πρώτο ΤΕΙ στην παγκόσμια κατάταξη είναι εκείνο της Κρήτης (2.316 θέση) Β. Τέσσερα (4) ΤΕΙ (Κρήτης, Αθήνας, Θεσσαλονίκης, Λάρισας) βρίσκονται μεταξύ του 10 και του 15% καλύτερου της παγκόσμιας κατάταξης Γ. Πέντε (5) ακόμα ΤΕΙ (Καβάλας, Πειραιά, Μεσολογγίου, Κοζάνης και Σερρών) βρίσκονται μεταξύ 15 και 20%. Δ. Τα πρώτα δύο (2) ΤΕΙ (Κρήτης και Αθήνας) βρίσκονται πάνω από οκτώ ( πανεπιστήμια. Σύμφωνα με την ίδια μελέτη η Ελλάδα να (ξανα)βιώσει ένα συνεχώς εντεινόμενο κύμα φυγής στο εξωτερικό «υπερεκπαιδευμένων» νέων10το οποίο αναδεικνύεται τόσο από έρευνες όσο κι από το ενδιαφέρον του τύπου (ιδίως του τύπου). Βέβαια, σε μια ουμανιστική-οικουμενική θεώρηση η εν λόγω φυγή δεν αποτελεί μείζον πρόβλημα. Αντίθετα, σε μια πραγματιστική θεώρηση, από τη φυγή αυτή κερδίζουν οι μεγάλες οικονομίες του πλανήτη οι οποίες με μηδενικό κόστος εκμεταλλεύονται την επένδυση που έκανε η Ελλάδα στη νέα της γενιά. Βέβαια, θα μπορούσε να υποστηρίξει κανείς ότι αυτό οφείλεται στην αποτυχία της χώρας να συνδέσει κατά τρόπο αρμονικό την οικονομία της με τις παρεχόμενες σπουδές. Η αιτίαση αυτή δεν είναι αθεμελίωτη. Όμως, θα πρέπει να γίνει παραδεκτό επίσης ότι αυτή η αποτυχία οφείλεται και στην πίεση που δέχεται η Ελλάδα (ή χώρες όπως η Ελλάδα) μέσω πολλαπλών διαδικασιών «εναρμόνισης» ή «συντονισμού» που εκφράζονται από συστήματα μιας, ενιαίας και γραμμικής αξιολόγησης είτε σε ευρωπαϊκό επίπεδο (πχ. Διαδικασία της Μπολόνια, μεθοδολογία ENQA) είτε σε παγκόσμιο επίπεδο (πχ. η παγκόσμια λίστα ταξινόμησης που παρουσιάζεται σε αυτήν την εργασία ή η λίστα της Σαγκάη ή του TIMES, κτλ). Ουσιαστικά, αυτές οι παραδειγματικές εκδοχές δεν υποδηλώνουν παρά αυτό που μας λέει η εξειδικευμένη βιβλιογραφία: ότι η έννοια της ποιότητας στην ανώτατη εκπαίδευση είναι μάλλον μια πολύ «σχετική έννοια»
IAN Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 (edited) Ακριβώς... Ενημερώνουμε...(εσύ καταρχήν δεν θα έπρεπε γιατί είσαι από Βουλγαρία) Για αυτό ακριβώς και ενημερώνω τον κόσμο διότι σπούδασα έξω τα πέρασα και γνωρίζω σε βάθος πως έχουν αυτά τα πράγματα .Ποτέ κανένας που σπούδασε Ελλάδα δεν μπορεί να τα γνωρίζει καλύτερα από αυτόν που σπούδασε έξω και τα πέρασε . Ο Chartered Engineer και ο Incorporated Engineer αντιµετωπίζονται ως νοµοθετικά ρυθµιζόµενα επαγγέλµατα σύµφωνα µε την οδηγία 89/48/ΕΕ. Δεν διαφωνώ φίλε μου σε αυτό .Άλλωστε και η ίδια η μελέτη που δημοσίευσα του ΤΕΕ το αναφέρει .Αλλά η συγκεκριμένη οδηγία πέρα από αυτό και σύμφωνα και με την απόφαση του συμβουλίου της επικρατείας αλλά και του άρθρου 4 αναφέρει ότι η αναγνώριση δεν γίνεται άνευ όρων εάν υπάρχει διαφορά μεταξύ της εκπαίδευσης της αλλοδαπής με της ημεδαπής και εάν η προαπαιτούμενη προϋπηρεσίας δεν καλύπτει πλήρως αυτές τις διαφορές . Edited Μάρτιος 17 , 2012 by IAN 9
Recommended Posts