Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Όπως σωστά ειπώθηκε αφού δεν υπάρχει αξιολόγηση οτι και να σου πει ο καθένας δεν μπορεί να υπάρχει αντικειμενική άποψη

Καθαρά προσωπική άποψη μου ύστερα από καθημερινή συναναστροφή με μηχανικούς που κάνουν μεταπτυχιακά είναι οτι λίγο πολύ όλα είναι το ίδιο (και επιπλέον κατά την κρίση μου δεν είναι όλοι οι απόφοιτοι ικανοί να φέρουν τον τίτλο του μηχανικού)

Περι ΕΜΠ και περιφέρειας απλώς να σημειώσω οτι στην περιφέρεια πολλές φορές είναι πολύ εύκολο να έρθεις σε απευθείας επαφή με κάποιο καθηγητή πράγμα που στα "κεντρικά" πανεπιστήμια δεν είναι τόσο έυκολο

(Συν αρκετές "αγκυλώσεις" που υπάρχουν στα προγράμματα σπουδών και προέρχονται από το γεγονός οτι υπάρχουν υπερβολικά πολλά μέλη ΔΕΠ σε αυτά τα πανεπιστήμια και μάλιστα μεγάλης ηλικίας)

Από την άλλη υπερτερούν (συνήθως) σε εργαστήρια λόγω παλαιότητας αλλά ως προπτυχιακός φοιτητής πολυ΄δύσκολα θα έχεις πρόσβαση σε σημαντικό εξοπλισμό

 

Αναφορικά με την έρευνα γενικά στα πολυτεχνεία τα πάμε αρκετά καλά σε συγκεκριμένα όμως μόνο πεδία - αυτό που είναι σε μηδενικό στάδιο είναι η σύμπραξη πανεπιστημίων με ιδιωτικές ετάιρίες

  • Απαντήσεις 28
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε
(και επιπλέον κατά την κρίση μου δεν είναι όλοι οι απόφοιτοι ικανοί να φέρουν τον τίτλο του μηχανικού)

 

γιατι το λες αυτο?απο ποια αποψη?

Δημοσιεύτηκε

Aυτο που εγραψε ο Zaxoys το προσυπογραφω και το εχω δει και εγω.

 

Εννοει μαλλον οτι υπαρχουν αρκετα ατομα που αποφοιτουν και δεν εχουν παρει μυρωδια "τι γινεται". Δεν μπορουν να αντιληφθουν ποιο το προβλημα προς επιλυση, πως θα το λυσουν, στη σχολη μαθαιναν "θεωρια παπαγαλιστικα" κ ελυναν εντελως μηχανικα ασκησεις χωρις να καθισουν να καταλαβουν τι σημαινουν οι εννοιες που αναφερονται στις εξισωσεις. Στα εργαστηρια βιαζονταν να τελειωσουν και δεν εδιναν πολλη βαση, ενω επιπλεον ακολουθουσαν τις οδηγιες των βοηθων και των βιβλιων χωρις να εντρυφουν στο ελαχιστο.

 

Η πλακα ειναι οτι πολλοι συνεχιζουν μεταπτυχιακα χωρις να εχουν κανει κτημα τους καποιες βασικες εννοιες κ μεθοδολογιες. Σε αυτες τις περιπτωσεις μιλαμε κατα τη γνωμη μου για χαμενο χρονο.

 

Απο την αλλη εχουμε παιδια που συλλαμβαναν την αρχικη εννοια, την κεντρικη ιδεα και νοητα εκαναν συνδεση αυτου με τις εξισωσεις, την μαθηματικη περιγραφη δηλαδη. Αυτα τα παιδια ειναι μηχανικοι.

 

Εγω αυτα εχω δει, και πιστευω σε ολες τις σχολες τα ιδια γινονται πανω κατω.

 

Και τολμωντας μια γενικευση αυτη ειναι μια πτυχη της αποτυχιας του εκπαιδευτικου μας συστηματος. "Μηχανικη" εκμαθηση χωρις συνδεση με τα αληθινα προβληματα. Λυνουμε ασκησεις αλλα δεν ξερουμε γιατι. Εχει ξανασυζητηθει νομιζω.

Δημοσιεύτηκε

Συμφωνώ απόλυτα με τον ckiriako. Και να προσθέσω ότι ακόμα και εγώ, κάποια πράγματα τα κατάλαβα (ως φαινόμενα και σε όλο τους το μέγεθος) αρκετά αργότερα όταν δούλεψα έξω στην αγορά. Δυστυχώς στις σχολές μαθαίνουμε ολοκληρώματα και διαφορικές και συχνά δεν ξέρουμε γιατί τα κάνουμε. Κακογραμμένα βιβλία, χωρίς πρακτικά παραδείγματα, νοοτροπία "να τελειώνουμε" και καθηγητές που θεωρητικολογούν.

Εγώ τώρα, μετά από 11 χρόνια που έχω τελειώσει τη σχολή μου, θυμάμαι μόνο 2 καθηγητές μου. Μάλιστα τότε στα ΤΕΙ ήταν από αυτούς που δεν είχαν διδακτορικό και κάνανε θεωρία "ολίγον τι παράτυπα". Ο ένας ήταν ηλεκ/γος μηχ/γος ΕΜΠ και ο άλλος Μηχανολόγος από το μικρό πολυτεχνείο. Έχοντας δουλέψει στη πράξη και συνδυάζοντας τη θεωρία και την πρακτική νομίζω ότι τα πιο χρήσιμο εφόδια τα πήρα απο αυτούς τους ανθρώπους. Ακόμα και τώρα χρησιμοποιώ τις σημειώσεις τους οι οποίες αφενός μεν έχουν τη θεωρία αφετέρου ένα σωρό παραδείγματα από την καθημερινή πρακτική. παραδείγματα από μελέτες καθημερινές, όχι φανταστικές. Μελέτες που συναντώ και εγώ σήμερα μπροστά μου... και όπως είπε ο ckiriakos πρέπει κανείς να αντιληφθεί πρώτα το φαινόμενο και μετά θα έρθουν οι εξισώσεις να το περιγράψουν.

Δημοσιεύτηκε

 

Απο την αλλη εχουμε παιδια που συλλαμβαναν την αρχικη εννοια, την κεντρικη ιδεα και νοητα εκαναν συνδεση αυτου με τις εξισωσεις, την μαθηματικη περιγραφη δηλαδη. Αυτα τα παιδια ειναι μηχανικοι.

 

Εγω αυτα εχω δει, και πιστευω σε ολες τις σχολες τα ιδια γινονται πανω κατω.

 

 

Συμφωνώ απόλυτα άλλωστε θα μπορούσα να βάλω και τον εαυτό μου μέσα σε αυτή την κατηγορία στο πρώτο έτος . Όταν αποφάσισα να ασχοληθώ και να προβληματιστώ κατάλαβα τι ακριβώς είναι ο Μηχανικός.

 

Αυτό δεν στο δίνει κανένα Πολυτεχνείο αλλά η προσωπική σου λόξα και το μεράκι σου να καταλάβεις να εφαρμόσεις.

 

Στο θέμα τώρα, αυτό που έχω παρατηρήσει εγώ είναι ότι κάθε περιοχή προτιμά αποφοίτους του τοπικού Πολυτεχνείου συνήθως. Μπορεί να είναι και υποκειμενική άποψη αλλα εγώ όταν γύρισα απο την Πάτρα στην Θεσσαλονίκη το αντιμετώπισα αυτό.

Δημοσιεύτηκε

Να ρωτήσω κι εγώ κάτι: Ποιά είναι τα κριτήρια με τα οποία θα μπορούσαμε να κατατάξουμε τις σχολές; Αν το δούμε από την πλευρά του φοιτητή, εκείνο που τον ενδιαφέρει είναι να έχει δασκάλους με μεράκι και όρεξη για διδασκαλία, που θα αφιερώνουν χρόνο και ενέργεια.

Γιατί υπάρχουν και καθηγητές που μπορεί να είναι ξακουστοί και διάσημοι, να παίρνουν πολλά ερευνητικά προγράμματα, να κάνουν τη σχολή γνωστή στο εξωτερικό, αλλά τί να τους κάνω αν τους βλέπω στην τηλεόραση συχνότερα απ' ό,τι στο αμφιθέατρο;

Εκείνο στο οποίο θέλω να καταλήξω είναι ότι κάποιες φορές στα περιφερειακά πανεπιστήμια γίνεται πολύ καλύτερη δουλειά απ' ό,τι στα κεντρικά και αναγνωρισμένα πανεπιστήμια.

Δημοσιεύτηκε

ως αποφοιτος του ΕΜΠ, έχω δει πολλάκις τους εκτος ΕΜΠ, να ασχολούνται με αυτή τη σύγκριση, και πολλές φορές απο συναδέλφους έχω προκληθεί σε αυτη την κόντρα χωρίς να την έχω προκαλέσει. Αναρωτιέμαι γιατί....

Δημοσιεύτηκε

Ανούσιες κόντρες!

Αν δε "χτυπηθείς" από μόνος σου προκοπή δε βλέπεις.

Οι γνώσεις των Πολυτεχνίων αποτελούν ισχυρό υπόβαθρο αλλά και η πράξη και η τριβή είναι πολύ σημαντική.

Δημοσιεύτηκε

Η καλύτερη Πολυτεχνική Σχολή στην Ελλάδα?

 

Μα φυσικά, με διαφορά η δική μου. Πέρα από την πλάκα όμως πιστεύω ότι είναι πάρα πολύ δύσκολη η σύγκριση. Οι γνώσεις που αποκτά ο καθένας μας πιστεύω ότι έχουν να κάνουν περισσότερο με το πόσο ασχολείσαι κατά την διάρκεια των σπουδών, παρά με το αν είναι καλή η Σχολή σου ή όχι. Εξάλλου πιστεύω ότι όλοι συμφωνούμε ότι όλες οι Σχολές βγάζουν μηχανικούς οι οποίοι μπορεί να είναι από πάρα πολύ καλοί εως εντελώς ανυποψίαστοι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.