savas76 Δημοσιεύτηκε September 14, 2011 at 12:24 μμ Δημοσιεύτηκε September 14, 2011 at 12:24 μμ πιστευω υπαρχουν ελληνες αρχιτεκτονες που ειναι ικανοι να δημιουργησουν κτηρια οροσημα χωρις να αντιγραψουν αντιστοιχα του εξωτερικου..........
dada Δημοσιεύτηκε September 14, 2011 at 12:34 μμ Δημοσιεύτηκε September 14, 2011 at 12:34 μμ Ο ουρανοξύστης όμως προυποθέτει ένα βασικό στοιχείο. Υψηλά ενοίκια. Μιλάμε ομως για ΥΨΗΛΑ ενοίκια. Αυτό από που προκύπτει?
ikaros13 Δημοσιεύτηκε September 14, 2011 at 12:53 μμ Δημοσιεύτηκε September 14, 2011 at 12:53 μμ Αυτό από που προκύπτει? Θα έχεις "πιάτο" την τσιμεντούπολη
Didonis Δημοσιεύτηκε September 14, 2011 at 05:49 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε September 14, 2011 at 05:49 μμ Για μένα ειδικά στην Ελλάδα αποτελεί μέγιστη ύβρις ο ουρανοξύστης. ειδικά στην Αθήνα. ο φάρος του πολιστιμού της ανθρωπότητας δεν φώτισε τον κόσμο επειδή το αρχαίο πνεύμα ανέβηκε από την γη στουν ουρανό αλλά επειδή από ψηλά "ταπεινώθηκε" και ήρθε στη γή...στα σοκάκια, στα στάδια, στα θέατρα... .... ... Αγαπητέ κατανοώ την λαχτάρα σου και την ενδόμυχη επιθυμία σου, αλλά για εμένα η μεγίστη ύβρις για πόλη είναι αυτό. Δεν τολμώ καν να το ονοματίσω. Το μόνο σίγουρο όμως για εμένα είναι ότι αυτό δεν είναι «Φάρος Πολιτισμού στην ανθρωπότητα» Αντίθετα αυτό που είχαμε «μόνοι μας» το γκρεμίσαμε, δεν υπάρχει πια και δεν μπορεί να γυρίσει πίσω ο χρόνος. **** Έχω την άποψη ότι πρέπει σαν οι κατά υλη αρμόδιοι επιστήμονες της δόμησης και της πόλης ότι θα πρέπει να επικεντρωθούμε σε όσο το δυνατό πιο τεχνοκρατική ανάλυση και προσέγγιση του θέματος και όχι σε απλουστευτικές ή και απλά επιθυμητές σκέψεις. Έτσι μόνο θα μπορέσουμε να συμβάλουμε έστω στο ελάχιστο.
gzin Δημοσιεύτηκε September 14, 2011 at 06:33 μμ Δημοσιεύτηκε September 14, 2011 at 06:33 μμ didonis, καταρχήν το θέμα είναι φιλοσοφικό γιατί λεφτά δεν υπάρχουν ούτε για τις εκσκαφές... στο θέμα μας τώρα. μάλλον δεν έγινα κατανοητός. πρώτον.έτσι όπως είναι τώρα η Αθήνα και κάθε ελληνική πόλη είναι σαν να χ@@νε αγελάδες. δε φταίει η "αρχαιολατρεία" αν εμείς είμαστε ζώα. ακόμα και τα ζώα οριοθετούν το χώρο τους. αλλά βέβαια αν βάλεις πρασιά που θα βάλεις την καγιέν?? τον ημιυπάιθριο?? να βγαίνεις ν αερίζεσαι?? δεύτερον και μπάινω στην ουσία. ΄ όταν πάς Νέα Υόρκη κοιτάς πάνω. όταν έρχεσαι Ελλάδα κοιτάς χαμηλά, όχι από τίποτα άλλο αλλά γιατί εκεί είναι κρυμμένη η ιστορία. αυτά και ταπεινά. δεν είμαι κανένας ελληνάρας αλλά έχω μπαφιάσει ν ακούω απόψεις " να ενώσουμε σαν γέφυρα το παλιό με το νέο!" μωρέ β@@κα αυτοί κάτι έκαναν. εσύ "νέε" τί αφήνεις?? ΄και θές και να το ενώσεις...
cna Δημοσιεύτηκε September 14, 2011 at 06:38 μμ Δημοσιεύτηκε September 14, 2011 at 06:38 μμ Φυσικά αυτό που φαντάζομαι πως εννοεί ο συνάδελφος Didonis είναι ότι θα μπορούσε η Αθήνα να διατηρήσει τον παραδοσιακό χαρακτήρα που απεικονίζεται στον πίνακα στο κέντρο της πόλης και να διαθέτει ταυτόχρονα συγκεκριμένους τομείς/ζώνες στους οποίους θα επιτρέπονταν η ανέγερση πολυόροφων κτηρίων. Έτσι και θα διατηρούνταν η ζεστασιά περιοχών όπως η Πλάκα και το Μοναστηράκι αλλά και θα μπορούσε να λυθεί το πρόβλημα της συνεχούς εξάπλωσης της πόλης προς τα έξω. Συνάδελφε gzin και εμείς πάνω θα κοιτούσαμε εάν δεν ήμασταν τόσο αποτυχημένοι. Κοίτα λίγο και το γ) της υπογραφής μου...
shelby Δημοσιεύτηκε September 14, 2011 at 06:42 μμ Δημοσιεύτηκε September 14, 2011 at 06:42 μμ αφου ολα γινονται για το χρημα και οχι για το μερακι....
gzin Δημοσιεύτηκε September 14, 2011 at 06:47 μμ Δημοσιεύτηκε September 14, 2011 at 06:47 μμ προφανώς και δε διαφωνεί κανείς με την παραπάνω λογική. cna, απάντηση στο γ) αποτελεί το ότι το μουσείο Ηρακλέιου είναι κλειστό χρόνια τώρα, η Κνωσσός δεν έχει ούτε τουάλετα και τα Μάλλια γίνονται ταινία...
dratsiox Δημοσιεύτηκε September 14, 2011 at 06:57 μμ Δημοσιεύτηκε September 14, 2011 at 06:57 μμ αλλά βέβαια αν βάλεις πρασιά που θα βάλεις την καγιέν?? Με την άδειά σου μία μικρή παρένθεση "Cayenne was used as a French penal colony from 1854 to 1938" Ρε πως έγινε η γαλλική Μακρόνησος status symbol...
cna Δημοσιεύτηκε September 14, 2011 at 06:57 μμ Δημοσιεύτηκε September 14, 2011 at 06:57 μμ Παρ' όλα αυτά όμως gzin συνεχώς επικαλούμαστε το ένδοξο παρελθόν μας για να δικαιολογήσουμε την ύπαρξή μας στον χάρτη. Τώρα που το σκέφτομαι βέβαια η κατασκευή του Παρθενώνα στοίχισε τέτοια ποσά στην αρχαία Αθήνα που την οδήγησε σε οικονομική κρίση και σε έναν πόλεμο που τελικά την έφερε στην υποδούλωση για ένα διάστημα. Κάτι αντίστοιχο που συνέβη στην χώρα μας ελέω της διοργάνωσης των Ολυμπιακών Αγώνων. Μάλλον κάτι δεν κάνουμε καλά στους οικονομικούς σχεδιασμούς μας...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα