Hlectrologos -7- Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2011 Καλησπέρα πριν λιγο άκουσα ένα μπαφ και πήγα να δω τι είναι, αυτό που βρήκα είναι το καλώδιο του πλυντηρίου ήταν ζεστό και ειχε σκάσει μάλιστα νομίζω οτι κόπηκε η γείωση. Απο τα λίγα που ξέρω είναι οτι μάλλον υπάρχει κακή αγωγιμότητα λόγο χαλαρών δεσμών, αυτο που μου έκανε εντύπωση είναι οτι η πρίζα ειναι ανέπαφη ενώ δεν έπεσε ουτε ο διακόπτης διαφυγής εντάσεως ούτε κάποια ασφάλεια. Θέλω να ακούσω γνώμες από πιο έμπειρους. Υ.Γ Να αλλάξω το καλώδιο ή να φωνάξω εναν απο την εταιρεία μήπως παίζει κάτι με το μοτέρ ?
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2011 Συμβαίνουν αυτά, όταν κάπου υπάρξει κάποια διακοπή... Ίσως επειδή κάπου "τραβήχτηκε" το καλώδιο. Συνήθως λόγω της κακής επαφής κάνει τόξο, καίει τοπικά το καλώδιο και τελικά διακόπτει. Αλλά δεν το βρίσκω παράξενο εφόσον καεί το καλώδιο να γίνει βραχυκύκλωμα, που φαίνεται και ακούγεται σαν "έκρηξη"...
Hlectrologos -7- Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2011 Αλλά δεν το βρίσκω παράξενο εφόσον καεί το καλώδιο να γίνει βραχυκύκλωμα, που φαίνεται και ακούγεται σαν "έκρηξη"... Απλά επειδή είμαι νέος χωρίς εμπειρία είχα την εντύπωση πως εκτος αν πρόκειται για περίπτωση κακοτεχνίας ο δ.δ.ε και η ασφάλεια πέφτουν πάντα, τελικά μάλλον δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Παρακαλω συμπληρώστε την ειδικότητα στο προφίλ σας, όπως απαιτείται από τους κανόνες συμμετοχής. Ευχαριστώ, miltos
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2011 Πέφτουν... Ώσπου να πέσουν όμως περνάνε ~1kΑ. Δηλαδή ~230kW ή ~230J/msec...
vmantas Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2011 Αν δεν έπεσε ο διακόπτης διαφυγής τότε είναι απίθανο να είχες διαρροή προς τη γη εκτός και αν είναι χαλασμένος, να τον ελέγξεις. Μήπως απλά για κάποιο λόγο ζορίστηκε το πλυντήριο (παλιό, ρούφηξε κανά βρακί η αντλία που βγάζει τα νερά) και τράβηξε περισσότερο ρεύμα και σου ζέστανε-σου' καψε το καλώδιο; Σε αυτή την περίπτωση μάλλον είναι μεγάλη η ασφάλεια που έχεις στη συγκεκριμένη πρίζα...δεν προστατεύει, θα πάρεις φωτιά την άλλη φορά, πρόσεχε να είσαι σπίτι όταν βάζεις πλυντήριο.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2011 Όσο και να ζοριστεί δεν μπορεί να κάψει το καλώδιο αν δεν είναι το ίδιο ελαττωματικό... Θα καεί ο κινητήρας. Από την άλλη, αν είναι ελαττωματικό, καίγεται και χωρίς βρακί...
miltos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2011 Ώσπου να πέσουν όμως περνάνε ~1kΑ. Δηλαδή ~230kW ή ~230J/msec... Όταν γινει βραχυκύκλωμα, οι αγωγοί που προστατεύονται με το συνηθισμένο τρόπο (πχ 1.5mm2 προστατεύεται από μικροαυτόματο 10Α) δεν ζεσταίνονται αισθητά. Το 1,5άρι προστατεύεται έναντι βραχυκυκλώματος από ασφάλειες τήξεως μέχρι περίπου 50Α (στους μικροαυτόματους παίζει ρόλο και η αναμενόμενη ένταση του βραχυκυκλώματος). Οπότε, με τον Β10, η αύξηση της θερμοκρασίας είναι πολύ μικρότερη από την επιτρεπόμενη αύξηση που εμφανίζεται όταν υπάρχει η τήξεως 50A. Αλέξη, να συμπληρώσω ότι τα 230kW θερμαίνουν όλο το δίκτυο, συμπεριλαμβανομένου και του Μ/Σ.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2011 ΟΚ, προφανώς η πτώση τάσης στο τόξο που δημιουργείται δεν μπορεί να είναι 230V... Πρέπει να είναι όμως πάνω από ~30V για να έχουμε τόξο, οπότε η ισχύς πέφτει στα ~30W... Τέλος πάντων, όσοι το έχουμε δει να συμβαίνει (το τόξο του βραχυκυκλώματος) ξέρουμε ότι είναι εντυπωσιακό... Αυτό ήθελα να πω με τους αριθμούς...
miltos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2011 Τα ηλεκτρικά τόξα είναι γενικά ! Edit: Να διευκρινίσω ότι στο #7 αναφερόμουν στη θέρμανση του καλωδίου σε όλο το μήκος, όσο αφορά την προστασία από τις ασφάλειες και όχι στο σημείο του τόξου, όπου σαφώς ζεσταίνεται (λιώνει, μαυρίζει).
geopoulos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2011 η ασφαλεια θελει κανα sec τουλάχιστον να "ακουσει" (μπορει και 2). το ρελε διαφυγης θέλει 0.3sec να πέσει. αρα με το arc δεν υπηρχε χρονος να πεσει τιποτα απο τα δυο. 1)τσεκαρε ρελε οτι δουλευει. 2) κοιτα τι καλωδιο εχει το πλυντηριο (θα μπορουσε πχ να το ειχε αλλαξει κανας τεχνιτης ηλεκτρολογος και να εχει βαλει μικροτερο του κατασκευαστη) και εισαι ενταξει.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα