Hlectrologos -7- Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2011 Η ασφάλεια είναι ενισχυμένη τον 16Α μάλλον για αυτό δεν έπεσε (λογικά το καλώδιο είναι 2.5αρι). Πολύ πιθανό να φταίει το πλυντήριο γιατί νομίζω είχε ένα πρόβλημα με τον κάδο. Offtopic γνωρίζω οτι σε μεγαλύτερους κινητήρες (βιομηχανία) μπαίνει και θερμικό μαζί με την ασφάλεια για να μην έχουμε προβλήματα υπερθέρμανσης, στο οικιακό δίκτυο δεν έπρεπε να υπάρχει κάτι αντίστοιχο έστω και αν μιλάμε για μικρότερα μοτέρ. Στέκει αυτό που λέω η είναι χαζομάρα ----ΣΥΓΧΩΝΕΨΗ---- 1)τσεκαρε ρελε οτι δουλευει To ρελε είναι οκ το τσέκαρα, το καλώδιο μου κάνει για 2.5αρι Μην κάνεις διαδοχικές δημοσιεύσεις και άσκοπες παραθέσεις. Δες τους κανόνες συμμετοχής. Επίσης δες αυτά που γράφω στο #3 miltos
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2011 1 Ο ΔΔΕ είναι για προστασία έναντι διαρροής,άρα διαρροή δεν υπήρξε, βραχυκύκλωμα δεν έγινε γιατί έσκασε μόνο ο ένας αγωγός πρώτα και μετά οι υπόλοιποι (εάν έσκασαν) 2 Το καλώδιο του πλυντηρίου είναι 3Χ1.5, εάν το κάνεις στενή κουλούρα για να φαίνεται όμορφο δημιουργεί πηνίο και κάνει ‘’ΜΠΑΜ’’ (το έχω δει) 3 Μπορεί το καλώδιο να είχε εσωτερικό κόψιμο από έντονο στρίμωγμα ,πάλι κάνει ΜΠΑΜ
Hlectrologos -7- Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2011 1 Ο ΔΔΕ είναι για προστασία έναντι διαρροής,άρα διαρροή δεν υπήρξε, βραχυκύκλωμα δεν έγινε γιατί έσκασε μόνο ο ένας αγωγός πρώτα και μετά οι υπόλοιποι (εάν έσκασαν) Έχει ανειξει τρύπα το καλώδιο για αυτό έκανε και μπαμ. 2 Το καλώδιο του πλυντηρίου είναι 3Χ1.5, εάν το κάνεις στενή κουλούρα για να φαίνεται όμορφο δημιουργεί πηνίο και κάνει ‘’ΜΠΑΜ’’ (το έχω δει) Τόσο λίγο ? 1.5 δεν βάζουμε μόνο σε φωτιστικά και πρίζες ? 3 Μπορεί το καλώδιο να είχε εσωτερικό κόψιμο από έντονο στρίμωγμα ,πάλι κάνει ΜΠΑΜ Εκεί που τελειώνει το φις και αρχίζει το καλώδιο έχει μια κουρμπα σαν C, λες να παίζει ρόλο ?
miltos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2011 Το πιο πιθανό είναι το 3. Μια εγχείρηση θα δείξει.
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2011 Τόσο λίγο ? 1.5 δεν βάζουμε μόνο σε φωτιστικά και πρίζες ? το καλώδιο του πλυντηρίου είναι τόσο , μπορεί να ξεπερνά τα 3kw αλλά πρώτα ζεσταίνει το νερό και μετά περιστρέφεται ο κάδος μέσο του μοτέρ
nvel Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 17 , 2011 2 Το καλώδιο του πλυντηρίου είναι 3Χ1.5, εάν το κάνεις στενή κουλούρα για να φαίνεται όμορφο δημιουργεί πηνίο και κάνει ‘’ΜΠΑΜ’’ (το έχω δει) τα τυλιγμένα τριπολικά καλώδια δεν κάνουν πηνία, αυτό το κάνουν οι τυλιγμένοι αγωγοί. Το μπαμ που είδες πιθανόν οφείλεται στην μειωμένη ικανότητα φόρτισης που έχει ένα τυλιγμένο καλώδιο σε σχέση με ένα απλωμένο, κλασσικό παράδειγμα είναι οι μπαλαντέζες.
tseronis Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2011 Συγνωμη για την καθυστερημενη απαντηση αλλα ρε παιδια το προφανες ειναι το καλωδιο πρωτα να υπερθερμανθηκε, μια και οι μανητικες ασφαλειας δεν προστατευουν απο υπερφορτωση, ποσο μαλλον μια 16αραγια πλυντηριο. Αφου θερμανθηκε υπηρξε αστοχια μεταξυ της μόνωσης μεταξυ φασης και ουδετερου, και η μονωση αποκατασταθηκε απο μονη της πριν προλαβουν να αντιδρασουν τα μανητικα λογο της μηχανικης ασταθειας του ολου συστηματος. Τουλαχιστο αν επρεπε να βαλω στοιχημα αυτο θα πόνταρα... Το αιτιο της υπερθερμασης θα πρεπει να αναζητηθει πρωτα στην συσκευη και υστερα στις ενδεχομενες ασχημες συνδεσεις. Προσοχη τι γραφετε για "πηνια", διοτι καθε καλωδιο εχει και χωρητικη και επαγωγικη συμπεριφορα αλλα στην ηλεκτροδοτηση συσκευων η κατευθυνση του ρευματος αλληλοαναιρει σε καθε περιπτωση τα πεδια και η μη ωμικες συμπεριφορες επιρεαζουν μονο την διαφορα φασης μεταξυ τασης και εντασης ή τις κρυστικες υπερτασεις ανεξαρτητα την γεωμετρικη διαταξη των αγωγων.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα