terry Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2011 Λογικα ιδιος εργολαβος ηταν και στην υπολοιπη κατασκευη.. Μαλλον στην πρωτη πλακα του "βγηκε" ο ξυλοτυπος.. Στην δευτερη...δυστυχως... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2011 Μετά την κατάρρευση είναι λογικό να μην φαίνεται τίποτα... Οι πύργοι είναι κάτω από τα καδρόνια, κάτω από το πέτσωμα, κάτω από τα σίδερα και το μπετό... Χιαστί δεν μπορεί να μην έβαλαν. Προφανώς έβαλαν, αλλά αν είχαν διώροφους πύργους (που είναι λογικό για το ύψος αυτό) και πάχος πλάκας >25cm (που είναι λογικό για το άνοιγμα αυτό) οι πύργοι δεν κρατάνε με τίποτα. Θέλει άλλου είδους κατασκευή, με αυξημένη πυκνότητα πλαισίων και χιαστί από σωλήνες δεμένες με χούφτες... Η οροφή του υπογείου προφανώς ήταν μικρότερων ανοιγμάτων... Link to comment Share on other sites More sharing options...
terry Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2011 Άλεξη σιγουρα εβαλαν χιαστι και για κατασκευαστικους λογους.. Αλλιως δεν "στεκουν" ορθιοι οι πυργοι... Ηρθε στην επιφανεια και το προβλημα με την καταρτηση των μηχανικων σε θεματα ξυλοτυπων κτλ... Εγω προσωπικα ποτε δεν εχω διδσχθει και δεν εχω διαβασει θεματα σχετικα.. Απλα εμπειρικα κρινεις καποια πραγματα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
saltapidas Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2011 Eγώ πάντως βλέπω πως ριχνανε κουστουμι πλακα-κολωνες απο την μια πλευρα, ενω απο την αλλη, ειχαν ηδη σκυροδετηθει... Μηπως εγινε εκει η "στραβη".. Link to comment Share on other sites More sharing options...
terry Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2011 Οι κολωνες "κοστουμι" ειναι στη θεση τους... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2011 Προφανώς το κάναν για να γλιτώσουν μία σκυροδέτηση (με λίγα κυβικά) για τα υποστυλώματα του κλιμακοστασίου. Αλλά δεν φαίνεται να σχετίζεται αυτό με την αστοχία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gamvro Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2011 Όταν σκυροδετείς σε μεγάλα ύψη θέλει ιδιαίτερη προσοχή. Για την κατασκευή του ξυλοτύπου δεν αρκούν τα χιαστοί από πλαίσιο σε πλαίσιο μόνο, αλλά πρέπει όλα τα πλαίσια (πύργοι) να είναι επιπλέον δεμένα μεταξύ τους, τόσο κατά την μία όσο και κατά την άλλη κατεύθυνση, διότι ο ξυλότυπος κατά την σκυροδέτηση και επειδή ακόμη το σκυρόδεμα είναι νωπό, δεν δέχεται μόνο κατακόρυφες δυνάμεις αλλά και οριζόντιες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apostol Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2011 Συνάδελφοι εμένα πάντως μου φαίνεται απο τα κίτρινα δοκάρια που βλέπω στις φωτογραφίες οτι έιχαν βάλει ξυλοτύπους doka με στηρίγματα με χούφτες τα οποία φέρουν ειδικές βάσεις με αντηρίδες. Ίσως να μην ήταν εξοικειωμένοι με το σύστημα και να μην σφίξαν καλά τα στηρίγματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
georg coco Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2011 Σαμποτάζ; παίζει και αυτό; μπορεί να αποδειχθεί;............ Link to comment Share on other sites More sharing options...
saltapidas Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2011 Κριμα παντως... Και για τους τραυματιες και για τον μηχανικο... Κι αυτος ~9μ "καθαρο", τι το ηθελε;;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα