AlexisPap Δημοσιεύτηκε September 19, 2011 at 07:35 μμ Δημοσιεύτηκε September 19, 2011 at 07:35 μμ Πάντως, στις φωτογραφίες φαίνεται ότι χρησιμοποιούσαν κοινά πλαίσια. Επίσης, φαίνονται και κάποια δεσίματα με σωλήνες... από την άλλη, η καθολικότητα της κατάρρευσης οδηγεί να υποθέσουμε ότι η αστοχία συνέβη λόγω λυγισμού... Το πάχος της πλάκας είναι εντυπωσιακό... ομοίως και οι οπλισμοί της περιμετρικής ζώνης...
terry Δημοσιεύτηκε September 19, 2011 at 07:40 μμ Δημοσιεύτηκε September 19, 2011 at 07:40 μμ Και το υψος λογικα ειναι αρκετα μεγαλο... Η πλακα δεν φαινεται να ειναι zoellner ή σαντουιτσ....
sovatzou Δημοσιεύτηκε September 19, 2011 at 08:22 μμ Δημοσιεύτηκε September 19, 2011 at 08:22 μμ τώρα είδα τις φωτογραφίες καλύτερα. από την πλευρά της κατάρρευσης δεν υπάρχει πλάκα ενδιάμεση μέχρι επάνω. δηλαδή γραφεία από την μία μεριά 2-3 όροφοι και από την άλλη χώρος εργασίας καμιά 10ριά μέτρα ύψος?
salpigoal Δημοσιεύτηκε September 19, 2011 at 08:25 μμ Δημοσιεύτηκε September 19, 2011 at 08:25 μμ Οχετος γνωσεων στατικης ικριωματων...
terry Δημοσιεύτηκε September 19, 2011 at 08:27 μμ Δημοσιεύτηκε September 19, 2011 at 08:27 μμ Παράθεση δηλαδή γραφεία από την μία μεριά 2-3 όροφοι και από την άλλη χώρος εργασίας καμιά 10ριά μέτρα ύψος? Αυτο ακριβως.... Ποιο ειναι το πορισμα λοιπον?
sovatzou Δημοσιεύτηκε September 19, 2011 at 08:32 μμ Δημοσιεύτηκε September 19, 2011 at 08:32 μμ αν είναι έτσι τότε λείπαν χιαστί σωλήνες
terry Δημοσιεύτηκε September 19, 2011 at 08:33 μμ Δημοσιεύτηκε September 19, 2011 at 08:33 μμ Τελικα ποτε δεν θα μυηθουμε στα διπλα ντοκα...
jkar Δημοσιεύτηκε September 19, 2011 at 09:01 μμ Δημοσιεύτηκε September 19, 2011 at 09:01 μμ Μην ξεγράψουμε την αστοχία υλικού, από τίς φωτό δεν βγαίνει εύκολα συμπέρασμα.
θανασης ελ Δημοσιεύτηκε September 19, 2011 at 11:14 μμ Δημοσιεύτηκε September 19, 2011 at 11:14 μμ Περασα απο το σημειο 5 λεπτα μετα απο το συμβαν,παρατηρησα οτι ενω ειχε καλης ποιοτητας σκαλωσιας βαρεως τυπου 3 χιλιοστων παχος σωληνα ειχε μαζι και μια σκαλωσια που δεν εκανε ουτε για χαμηλη εικοσαρα πλακα, με παχος σωληνας το πολυ 1,5 χιλιοστο(τσιγκος).Παραυτα δεν ειμαι σιγουρος οτι οφειλετε μονο σε αυτο. Προσωπικα πιστευω οτι αν ειχαν μπει σε διαδικασια να τη δεσουν με συνδεσμους και σωληνες οριζοντια και μποτιλιαραν απανω στις κολωνες η σκαλωσια δεν πηγαινε πουθενα αλλα αυτο συνηθηζεται στις γεφυρες οπως και η μελετη σκαλωσιας οπου εκει μαλλον κατι δεν εκανε καλα ο μαστορας. Υπαρχει και η περιπτωση να μην δουλεψε ψ που περνει παραληλα 2 ταμπανια Η και να του εκανε παγιδα το ξυλο.Επισης μου εκανε εντυπωση πως δεν κρατησαν τα σιδερα. Τελος ειναι κριμα να βλεπεις εργολαβο με πολυ καλα εργαλεια με μεταλοτυπο που βγαζει ακριβειες διπλο ταμπανιαρισμα Η (Οτι καλυτερο στο πετσωμα πλακας)να παθαινει τετοια ζημια.Επιβλεψη εκγρηγορση ασφαλεια..... 2
Apostol Δημοσιεύτηκε September 20, 2011 at 06:58 πμ Δημοσιεύτηκε September 20, 2011 at 06:58 πμ Aλέξη στην χθεσινή ερώτηση σου απαντώ (σήμερα διότι χθές δεν το είδα), πως μπορεί το σύστημα να είναι όντως πολύ ανθεκτικό αλλά πρέπει να εφαρμόζεται όπως το έδειξες στη φωτογραφία. Αν δεν υπήρχαν τα ειδικά τηλεσκοπικά στηρίγματα της εταιρείας με τους τρίποδες αλλά πύργοι ξεκάρφωτοι τότε δεν είναι καθόλου απίθανο να μην έγινε σωστή διαμόρφωση της υποστήριξης οπότε και αστόχησαν οι πύργοι. Και μόνο που είχε ξυλεία doka χωρίς τα προβλεπόμενα στηρίγματα (τουλάχιστον έτσι δείχνει η φωτογραφία) ήταν φάουλ για μένα. Μερικά συστήματα είναι καλό να δουλεύουν με το προβλεπόμενο τρόπο και όχι με πατέντες.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα