geom Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 22 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 22 , 2011 αυτό που ανάρτησα είναι το τελικό που ισχύει, έχω δεί στην πολεοδομία τα παλαιότερα, όμως δεν αλλάζει κάτι. Αυτοί τελείωσαν εκεί το σχέδιο πόλης και μετά το χάος. Οι μετέπειτα μελετητές πολεοδόμοι, (άλλοι από τον αρχικό) δε μπορούσαν να αλλάξουν τα όρια. Πρόθεσή τους ήταν να τελειώνει σε δρόμο, αλλά αυτό δεν έγινε και στο κτηματολόγιο υπάρχουν εκτός σχεδίου υπόλοιπα ιδιοκτησιών επί της περιμετρικής Ρυμοτομικής γραμμής.
MAKAP Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 22 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 22 , 2011 Αυτό που έχεις αναρτήσει δεν έχει σχεδιασμένες με χρώμα τις ΡΓ και ΟΓ. Από χθες επαναλαμβάνω ότι, η επίσημη αρχική ΠΜ και η αναθεώρησή της, και όχι το όποιο αντίγραφο, έχουν χρωματισμένες όλες τις ΡΓ-ΟΓ και αυτές οφείλεις να αναζητήσεις, προκειμένου να βεβαιωθείς για τη μορφή των ΠΜ. Δεν γνωρίζω τον τρόπο σχεδίασης της αναθεώρησης, αφού αυτή εκπονήθηκε και εγκρίθηκε από περιφερειακή υπηρεσία, αυτό που γνωρίζω, όμως, είναι ότι οι ΠΜ που εγκρίνονται με πδ, από τη κεντρική υπηρεσία, τηρούν τις σχετικές προδιαγραφές και συγκεκριμένα ότι η ΠΜ τελειώνει σε περιμετρικό δρόμο. Εάν αυτό δεν έχει γίνει στην αρχική ΠΜ, θα πρέπει να αναγράφεται ο λόγος είτε στην αντίστοιχη εισήγηση της ΔΠΣ προς το ΚΣΧΟΠ είτε στη γνωμοδότηση του ΚΣΧΟΠ.
geom Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 22 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 22 , 2011 άρα θα πρότεινες να κάνω κάτι επειδή πράγματι το σχέδιο δεν τελειώνει σε δρόμο; και τι θα ήταν αυτό το κάτι (που να μη πάρει 5ετία). Ενώ γενικά η αρμόδια πολεοδομία δείχνει ελαστικότητα λόγω της ανοησίας αυτής, επισήμως δε δικαιολογείται είσοδος οχημάτων από άλλη ιδιοκτησία και κατασκευή ράμπας προς υπόγεια στάθμευση, και ένας υπάλληλος άρχισε να λέει ότι οφείλει να γίνει εξαγορά θέσεων στάθμευσης !!!! παρεπιπτόντως ο μη- υλοποιημένος πεζόδρομος στην άλλη άκρη είναι πλάτους 2 μ. ... Επίσης όταν οι ιδιοκτησίες προκύπτουν από το κόψιμο τους λόγω σχεδίου πόλης, δε θα έπρεπε να έχουν το ίδιο ΚΑΕΚ; εδώ έχει άλλο ΚΑΕΚ εντός, άλλο εκτός.
MAKAP Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 22 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 22 , 2011 Σε ότι αφορά στα διαγράμματα της αρχικής ΠΜ (οπωσδήποτε χρωματισμένα), μπορείς να τα δεις στην ΥΠΕΚΑ/ΔΤΕ (2ος όροφος), εάν δεν μπορείς να τα δεις στην πολεοδομία, όπως έχω ήδη αναφέρει σε προηγούμενο post.
DIMITRIS80 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 22 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 22 , 2011 Οπως σου είπε ο πάντα κατατοπιστικός συνάδελφος ΜΑΚΑΡ, ερεύνησε τα εγκεκριμένα διαγραμματα (που έχουν χρωματισμένες τις γραμμές) τι είναι η προς βορρά παράλληλη γραμμή των βόρειων πλευρών των Ο.Τ. Οπως είπα , δείχνει παράλληλα με τις κάτω Ρ.Γ. οπότε μήπως ορίζει την περιμετρική οδό του σχεδίου πόλεως και όλη αυτή η παρεξήγηση οφείλεται εκεί? Καλη συνέχεια εύχομαι, οπως και να έχει.
geom Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 22 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 22 , 2011 Είχα δεί τα σχέδια αυτά με τα χρώματα στο τοπ. τμήμα της πολεοδομίας και ναι ορίζει την περιμετρική οδό, εξ ού και η πρασιά. Όμως πέρα από τις καλές προθέσεις, δεν είναι έτσι τώρα, επειδή αδιαφόρησαν τότε για το αν έκοψαν ιδιοκτησίες, και στο κτηματολόγιο, εκεί δείχνει τις εκτός σχεδίου (υπόλοιπες) ιδιοκτησίες να παρεμβαίνουν ώς τη δημοτική οδό, άρα ώς έχει, μπορεί να ισχυριστεί κανείς ότι έχει πρόσωπο στη δημοτική οδό; έχει στο πεζόδρομο κάτω σίγουρα. αν υποθέσουμε ότι μέσα από το "εκτός" οικόπεδο μου μπαίνω στο "εντός" οικόπεδό μου, τότε πρέπει να βγάλω άδεια για περιφράξεις + διαμορφώσεις του εκτός;
MAKAP Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 22 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 22 , 2011 Ειλικρινά, δεν σε καταλαβαίνω. Μετά από 2 ημερών συζήτηση, αφενός παραδέχεσαι τώρα την ύπαρξη της περιμετρικής οδού, για την οποία επιμένω από το πρώτο μου post, αφετέρου συντάσσεσαι με τις απαράδεκτες απόψεις κάποιων (???) ότι η κατάσταση, που διαμορφώθηκε στο έδαφος (από ποιούς άραγε, υπερισχύει της εγκεκριμένης ΠΜ !!!
geom Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 22 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 22 , 2011 από το πρώτο πόστ λέω τα ίδια και τα ίδια: ναι υπάρχει υφιστάμενη περιμετρική οδός, αλλά άσχετο τι προθέσεις είχε ο πολεοκαλλιτέχνης, μας ενδιαφέρει τι ισχύει: ο δρόμος τελικά δεν είναι στην περίμετρο του σχεδίου, παρεμβαίνουν εκτός σχεδίου (υπόλοιπες) ιδιοκτησίες πλέον. Τι να το κάνω τι λένε οι μαρκαδόροι, όταν το κτηματολόγιο δείχνει τέλος σχεδίου και μετά το χάος; εδώ και το κτηματολογικό απόσπασμα. Μέχρι και ο μελετητής παραδέχεται ότι το λάθος ήταν του αρχικού πολεοδόμου που έδωσε το περίγραμμα του ΣΠ χωρίς να λάβει υπόψην τις ιδιοκτησίες αλλά απλά κάνοντας τις γραμμές ΟΣΕ οφφσετ... Προφανώς με ενδιάφερει τι κάνουμε τώρα ώς έχει.
MAKAP Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 22 , 2011 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 22 , 2011 από το πρώτο πόστ λέω τα ίδια και τα ίδια: ναι υπάρχει υφιστάμενη περιμετρική οδός, αλλά άσχετο τι προθέσεις είχε ο πολεοκαλλιτέχνης, μας ενδιαφέρει τι ισχύει: ο δρόμος τελικά δεν είναι στην περίμετρο του σχεδίου, παρεμβαίνουν εκτός σχεδίου (υπόλοιπες) ιδιοκτησίες πλέον. Από το πρώτο post λέω και εγώ τα ίδια και τα ίδια, με τη διαφορά ότι εγώ υποστηρίζω ότι η ΠΜ, με τις χρωματισμένες ΡΓ-ΟΓ, είναι αυτή που καθορίζει το πολεοδομικό καθεστώς στη συγκεκριμένη περιοχή ενώ εσύ υποστηρίζεις ότι, ανεξάρτητα του τι έχει σχεδιαστεί στην ΠΜ, ισχύει αυτό που λένε κάποιοι ότι έχει διαμορφωθεί στο έδαφος. Τι να το κάνω τι λένε οι μαρκαδόροι, όταν το κτηματολόγιο δείχνει τέλος σχεδίου και μετά το χάος; Και όχι μόνο ισχυρίζεσαι τα παραπάνω αλλά χρησιμοποιείς και ως επιχείρημα την καταγραφή του κτηματολογίου, λες και το κτηματολόγιο αντικαθιστά την ΠΜ. Μέχρι και ο μελετητής παραδέχεται ότι το λάθος ήταν του αρχικού πολεοδόμου που έδωσε το περίγραμμα του ΣΠ χωρίς να λάβει υπόψην τις ιδιοκτησίες αλλά απλά κάνοντας τις γραμμές ΟΣΕ οφφσετ... Δεν καταλαβαίνω σε ποιο μελετητή αναφέρεσαι και ποια είναι η σχέση του με την αρχική ΠΜ ή την αναθεώρησή της, αλλά πρέπει να έχουμε υπόψη ότι ο πολεοδομικός σχεδιασμός δεν εξαρτάται από τις ιδιοκτησίες και τη διαμορφωμένη στο έδαφος κατάσταση.
geom Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 22 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 22 , 2011 Εγώ δεν έχω κανένα προσωπικό ή επαγγελματικό συμφέρον να υποστηρίξω το τι δείχνει το επίσημο κτηματολόγιο, αντιθέτως, θα ήθελα να ισχύει η μελέτη και προφανώς επίσης να μη κόβει το οικόπεδο. Το αν είναι πράγματι έτσι - δηλαδη η μελέτη έχει μεγαλύτερη βαρύτητα από την υλοποιημένη κατάσταση το λέει κάπου κάποιος νόμος; γιατί δε το θεωρώ αυτονόητο. Και γιατί αυτό σημαίνει ότι έχω πρόσωπο συνεπώς και δικαιούμαι είσοδο οχημάτων και θέσεις στάθμευσης. Αν όμως ο εκτός σχεδίου ιδιοκτήτης ήταν άλλος, πώς θα γινόταν αυτό; θα μπορούσε να μου πεί φίλε δεν παιρνάς και να θέλω δουλεία διόδου και και και. οι ερωτήσεις παραμένουν ώς προς τα διαφορετικά ΚΑΕΚ των κομμένων τμημάτων, τις διαμορφώσεις κτλ.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα