achille Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2011 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2011 όχι τώρα. Απολαμβάνω τους καρπούς της εργασίας μου κάνοντας διακοπές στις Σεϋχέλες... έχω αφήσει τον zavi στο πόδι μου...
Apostol Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2011 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2011 Kαλά μωρέ εγω περνάω συνέχεια! Θα τα πούμε οταν επιστρέψεις. Θα σε καταλάβω απο το μαύρισμα και το κολιέ απο κίτρινα λουλούδια!
houlio Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2011 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2011 Προς το παρων μόνο πονώ δεν εκπονώ! Αυτές τις εκπονούσαν αυτοί αυτοί που αντιστέκονται σε όποια αλλαγή σε αυτή τη χώρα! Κοινός μηχανικοί δημοσίου, μηχανικοί άνω των 50 οι γιοί αυτών και ένας συγκεκριμένος κύκλος που θεωρεί ότι το επάγγελμα του μηχανικού πρέπει να κληρονομείται!
nik Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2011 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2011 Εάν εφαρμοστεί ΣΩΣΤΑ ο νόμος, ούτε εκτρώματα θα γίνουν και θα απλοποιηθεί η δουλειά μας και θα μειωθεί η διαφθορά. Όλο το ζουμί είναι στο πως θα εφαρμόζεται ο έλεγχος της κατασκευής. Ποιοι θα είναι οι ελεγκτές. Και φυσικά τις πολεοδομίες κανείς δεν θέλει να τις θυμάται. Ακόμη και οι μεγαλομηχανικοί της πιάτσας που περνάνε μία χαρά με το υπάρχον σύστημα, τις έχουν συχαθεί και στέλνουν κλητήρες. Μάλλον κάποιοι έχετε πάθει μετάλλαξη από τα πολλά χρόνια εκεί και θεωρείτε ότι αυτή είναι η δουλειά μας, να περιμένουμε όλη την ημέρα σε μία ουρά και να κάνουμε γνωριμίες. Το θέμα τώρα είναι τι θα γίνει στο μεταβατικό στάδιο που ο έλεγχος θα περάσει από τις πολεδομίες στον ιδιωτικό τομέα. Μέχρι να ρυθμιστεί η αγορά, η πιάτσα (η σωστή πιάτσα και όχι η βρωμοπιάτσα της πολεοδομίας), έχω την εντύπωση ότι η μελέτη θα ξεφτυλιστεί. Μέχρι να καταλάβουμε και να εμπεδώσουμε ότι με το νέο σύστημα θα γίνεται πραγματικός έλεγχος και δεν θα είναι τελείως χαλαρό το όλο πράγμα θα υπάρχει πρόβλημα!
glaps Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2011 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2011 Ποιές πολεοδομιες θα νοσταλγήσουμε ρε μάγκες ............... Αυτές που τα λαμόγια συνάδελφοι μας που δουλεύουν εκει , τις έκαναν τσιφλίκι τους ? Μαγαζιά τους , παραγωγής αδειων και μελετών ? Α.... μη ξεχάσω και όσους-ες εχουν σύζυγο που δουλεύει εκει.....στα @@μάγαζά τους ........... Εξω @#%$%^....δες από την παράγκα.................
Faethon11 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2011 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2011 Καλά από αυτούς δεν πιστεύω πως θα γλυτώσουμε.
dim10 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2011 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2011 Οσο ακολουθούμε πατήματα άλλων ανεπτυγμένων χωρών (όπως τώρα με την κατάργηση των πολεοδομιών - εάν βέβαια προλάβουν να τα εφαρμόσουν) η κατάσταση θα βελτιώνεται, αφού είμαστε τόσο αφρική που μόνον βελτίωση επιδέχεται. Το κρατικό σύστημα αδειοδότησης που παρήγαγε εκατομμύρια αυθαιρέτων και εξυπηρετούσε αμφίπλευρα, καταργείται και οι δ.υ. μηχανικοί χάνουν ουσιαστικά την δουλειά τους αφού μειώνονται οι μισθοί στο μισό περίπου. Ηταν αναμενόμενο αποτέλεσμα αφού δεν υπάρχει κανένας λόγος να πληρώνεται κάποιος οταν οχι μονον δεν προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο, αλλά το επιβαρύνει. Δεν με στεναχωρεί καθόλου.
rou24gr Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2011 Πολύ ενδιαφέρουσα η κουβέντα σας συνάδελφοι! Κανείς όμως δεν ανέφερε ότι όλο αυτό συντάχθηκε με τις ευλογίες του ΤΕΕ, γράφοντας εκεί που δεν πιάνει ραπιδογράφος όλα τα περιφερειακά τμήματα που γνωμοδότησαν - με ουσιαστικές παρεμβάσεις - για τη βελτίωση του νομοσχεδίου.... Συμπέρασμα: 1. ας μην ρίχνουμε το μπαλάκι στο δημόσιο μόνο, γιατί ο ίδιος μας ο φορέας τους χτυπάει την πλάτη συγκαταβατικά και 2. μας αρέσει είτε όχι έχουμε πλέον το 100% της ευθύνης για την εξέλιξη του επαγγέλματός μας και την εικόνα που θα έχουν οι πόλεις μας από δω και πέρα... (Όχι ότι πριν δεν το είχαμε αλλα είχαμε και την δικαιολογία "ο πελάτης με πιέζει" - "η πολεοδομία δεν μ' αφήνει"). Ας δούμε την μεγάλη εικόνα γιατί πλέον από μας εξαρτάται!
vkarazisi Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2011 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2011 Το ΤΕΕ από το 1930 δεν φρόντισε να ορίσει τα επαγγελματικά δικαιώματα της κάθε ειδικότητας μηχανικών! Τι ακριβώς ψάχνουμε με το ΤΕΕ? Μήπως πρέπει να δούμε πως θα συσταθεί ένα άλλο όργανο «εποπτείας» των μηχανικών της χώρας? Τι ακριβώς εννοούμε, ότι διαπλέκονται μόνο οι πολεοδομίες και όχι τα μέλη του ΤΕΕ? Πέρα από αυτό δεν νομίζω ο κάθε ελεύθερος επαγγελματίας που ασκεί το επάγγελμα και δεν έχει μπάρμπα στην Κορώνη, να νοσταλγήσει ποτέ τις πολεοδομίες. Για όνομα του Θεού!!! Παρόλο που και εκεί υπάρχουν ευσυνείδητοι και εργατικοί συνάδερφοι που πάντα όμως πιάνονται κορόιδο και επωμίζονται μεγάλο όγκο δουλείας και τρέλας. Ας δούμε εμείς οι ίδιοι, ως ενδοσκόπηση, πως μπορούμε να διαφυλάξουμε το μέλλον μας και πως μέχρι τώρα το ρίχναμε στον Καιάδα. Στρεφόμενη η μία ειδικότητα κατά της άλλης και εκμεταλλευόμενοι ο ένας συνάδερφος τον άλλον αγρίως. Πόσοι νέοι μηχανικοί δουλεύουν με μπλοκάκι για 600 Ε το μήνα, τι έκανε το ΤΕΕ γι’ αυτούς? Για να μην μιλήσω για την εικόνα του «καλού μηχανικού» που πάντα ήταν το μεγαλύτερο λαμόγιο. Κανένας νόμος δεν είναι κακός από μόνος του, όλοι πάσχουν στην εφαρμογή, δηλαδή στην διαχείριση. Το πώς θα τους εφαρμόσουμε είναι στο χέρι μας, και ας αποβάλλουμε την σκέψη του να «ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα» γιατί να που τελικά μας παίρνει όλους η μπάλα.
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2011 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5 , 2011 Παιδιά, βαρέθηκα να ανοίγω να διαβάσω ένα θέμα με τίτλο "Ανακοίνωση ΥΠΕΚΑ για τον νέο τρόπο έκδοσης αδειών δόμησης και ελέγχου κατασκευών" και να διαβάζω το κοντό και το μακρύ του καθενός για το ΤΕΕ και για τους ΔΥ.... Έλεος πια με τα off topic! Ακυρώνουμε την λειτουργικότητα του φόρουμ... 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα