Thodoris4 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2012 (edited) Στο ΦΕΚ Β 2289/ 13-10-2011 στον πίνακα που αναφέρει πως πρέπει να καταθέτει ο Μηχανικός στο gsis κάθε Φεβρουάριο και τον οποίο πίνακα έχει και ως υπόδειγμα εκεί, παρατήρησα ότι έχει δύο στήλες,πριν την τελική στήλη όπου αναφέρεις την συμφωνηθείσα, η οποία μία αναφέρει "Υπηρεσία για την οποία η έγγραφη συμφωνία (σύμβαση) κατατίθεται υποχεωτικά στο ΤΕΕ'' και μία άλλη ''Άλλη υπηρεσία για την οποία δεν υπάρχει υποχρέωση κατάθεση της έγγραφης συμφωνίας στο ΤΕΕ'' Μήπως αναφέρεται σε συμφωνητικά που κάνουμε για Βεβαιώσεις ή αναφέρεται σε κάτι άλλο; Μήπως είναι σε διάφορες άλλες εργασίες για τις οποίες κάνει κάποιος συμφωνητικό απλά για να διασφαλίσει την αμοιβή του; Αλλά ποιο το νόημα τότε αφού κόβεις ΑΠΥ και φαίνεται από χίλιες δύο άλλες καταστάσεις και δηλώσεις σου στη ΔΟΥ και στο gsis Edited Ιανουάριος 13 , 2012 by Thodoris4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιφιγένεια_17 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2012 (edited) Και τον χρόνο που ανάλωσες για να τα ξεμπερδέψεις, λέμε τώρα, τα αξεμπέρδευτα του Ν-4014 και τις τόσες Α-Β-Γ........Θ---->Ω? , ανυπόγραφες ερωτοαπαντήσεις τους και τα τόσα άλλα που δεν συμμαζεύονται με τίποτα, τα κοστολόγησες ποτέ? Κανονικά θα πρέπει να πληρωθείς και το ειδικό επίδομα της έγκυρης διαχείρισης του χάους καθώς και το επίδομα της αναγκαίας θεραπείας ψυχανάλυσης που θα χρειασθείς όπωσδήποτε στο τέλος αυτής της διαδικασίας για να επανέλθεις επιτυχώς στους ρυθμούς της κανονικής ζωής και να ξέρεις πάλι ποιός είσαι. Δεν βλέπεις τι γίνεται, οι περισσότεροι συνάδελφοι έχουν λαλήσει και είμαστε ακόμη στην πρώτη φάση. Λίγοι θα γλιτώσουν την αναπηρική και με αυτά τα χάλια του ΤΣΜΕΔΕ θα συνεχίσουν να βλέπουν τον Ν-4014 έγχρωμο. χίλια δίκια έχετε όλοι....οφείλουμε τον κόπο μας να τον σεβόμαστε και τη δουλειά μας επίσης.... ...αλλά η αλήθεια είναι πως δεν υπάρχουν μπέσα αφού υπάρχουν "συνάδελφοι" που για να πάρουν τη δουλειά ρωτάνε "πόσο σας είπε ο άλλος μηχανικός? αααα..... εγω θα σας πάρω τα μισά!!!!!" ...δεν καταλαβαίνω πως το κάνουν αυτό! ....και όταν με το που αρχίζει η χρονιά χάνεις μαζεμένες 2 δουλειές από "συνάδελφο-τα-κάνω-όλα-με-700-ευρώ" πως το διαχειρίζεσαι? Στον πελάτη είπα το γνωστό "πήγαινε στο φθηνότερο" αλλά ξέρω ότι δεν έχω την πολυτέλεια να χάσω πολλές δουλειές ακόμα...η οικογένεια μεγάλωσε και τα έξοδα τρέχουν και εν αναμονή του πολυσυζητημένου ειδοποιητηρίου που χωρίς τα αναδρομικά θα είναι στο τριχίλιαρο (με τα αναδρομικά τρέμω και να το σκεφτώ) ....αλοιμονό μας....... Ξέρει κανένας ποια είναι η άποψη-στάση του ΤΕΕ για το θέμα αυτό των πραγματικά εξευτελιστικών αμοιβών που ακούγονται? Edited Ιανουάριος 13 , 2012 by Ιφιγένεια_17 Link to comment Share on other sites More sharing options...
manost Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2012 Συνάδελφοι καλημέρα Από την αρχή της ισχύς του ν 3014/2011 αντιμετώπιζα υποψήφιους πελάτες που αφού τους ενημέρωνα για το ύψος του προστίμου μου απάνταγαν (αρκετοί με πολύ άσχημο τρόπο) ότι άλλος μηχανικός της περιοχής το υπολογίζει πολύ μικρότερο, με αποτέλεσμα να χάνονται καθημερινά μελλοντικοί πελάτες. Μετά από έρευνα και συζήτηση με συναδέλφους της περιοχής ανακαλύφθηκε ότι σε τεχνικό γραφείο (με ιδιοκτήτη έναν μεσίτη και μηχανικό έναν πολύ φρέσκο συνάδελφο) ο υπολογισμός του προστίμου γίνετε με την χαμηλότερη τιμή ζώνης της περιοχής ανεξάρτητα με το που βρίσκετε το ακίνητο. Εκτός από το χιλιοειπωμένο «Ποιος ελέγχει τους λύκους» θέλω να ρωτήσω αν την ευθύνη για την τιμή ζώνης, που δηλώνουμε στο σύστημα, την έχει ο μηχανικός ή ο ιδιοκτήτης ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssouanis Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2012 τράβα μια καταγγελία στον συνάδελφο όταν έχεις χειροπιαστό παράδειγμα να μας αδειάσει τη γωνιά. Αφού είναι "φρέσκος" και είναι λαμόγιο από τόσο νωρίς, δε θα χάσει και τίποτα ο τεχνικός κλάδος από το σουτ που θα φάει. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
manost Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2012 Συνάδελφε σύμφωνο αλλά δεν θα κάνω εγώ τη δουλεία του ΤΕΕ και του Κράτους. Το μόνο που ρωτάω είναι για το ποιός έχει την ευθύνη για την τιμή ζώνης που δηλώνουμε, ο ιδιοκτήτης ή ο μηχανικός ? Γιατί στους πελάτες του ετοιμάζετε να προστεθεί ακόμα και ο πατέρας μου ... , αφού εγώ του βγαίνω ακριβός... κωμικοτραγικό !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssouanis Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2012 Άμα δεν κάνεις εσύ καταγγελία σε κάποιον που σου παίρνει τη δουλειά αθέμιτα, ποιος περιμένεις να το κάνει; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2012 Την ευθύνη υπολογισμού του προστίμου την έχουμε εμείς. Άρα έμμεσα ή άμεσα προκύπτει η υποχρεωσή μας για έλεγχο των παραμέτρων υπολογισμού όπως και η τιμή ζώνης.Αυτό τουλάχιστον έχω καταλάβει. Κάποια στιγμή ο εν λόγω "μηχανικός" θα βρει τον μπελά του. Το κακό είναι οτι σου κλέβει την πελατεία με αθέμιτο τρόπο Link to comment Share on other sites More sharing options...
manost Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2012 Καλά αυτό το έχω συνηθίσει (αθέμιτους τρόπους) αυτό που με καίει είναι να μην μπλέξει με ποινικές ευθύνες και ο πατέρας μου που δεν λέει να καταλάβει ότι αν γίνει ο παραμικρός έλεγχος θα είναι εκτεθειμένος και ποινικά, εκτός του ότι θα χάσει και ότι αμοιβές και δόσεις έχει πληρώσει μέχρι τότε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssouanis Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2012 Βάλτον να διαβάσει 2-3 γραμμές εδώ μέσα και να καταλάβει. Πήγαινε τον και μία βόλτα από το ΤΕΕ να του τα πούνε και αυτοί. Έτσι θα θέσεις και το θέμα: τι κάνουμε με τα λαμόγια; Link to comment Share on other sites More sharing options...
myri Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2012 (edited) έτσι είναι η ελευθερη αγορά ... πρακτικά δεν μπορείς να κάνεις τίποτα μόνο ενημέρωση στους πελάτες .... και περιμένεις να σε παρουν μετα από κανενα 8μηνο να σου πουν πως είχες δίκιο Edited Ιανουάριος 13 , 2012 by myri Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα