Skeptikos Δημοσιεύτηκε October 1, 2011 at 02:02 μμ Δημοσιεύτηκε October 1, 2011 at 02:02 μμ Τα παρακάτω άρθρα και μελέτες επιστημόνων, οι οποίοι έχουν λάβει το βραβείο νόμπελ για τις έρευνες τους, δίνουν την αναλυτική εξήγηση της θεωρίας της επίδρασης του μαγνητισμού πάνω στην υγρή καύσιμη ύλη και την βελτιστοποίηση της απόδοσης της. Βραβείο Νόμπελ στην φυσική, 1952, Felix Bloch, E. M. Purcell Πηγή: NobelPrize.org Felix Bloch, Βιογραφία Πηγή: NobelPrize.org Τα μαγνητικά πεδία αυξάνουν την αποδοτικότητα των καυσίμων Πηγή: NewScientist.com Τι γνωρίζετε πάνω στο θέμα αυτό; Μπορεί να επιτευχθεί εξοικονόμηση καυσίμων με την μετατροπή του παραϋδρογόνου σε ορθοϋδρογόνο από την μαγνητική διέγερση του καυσίμου; Μπορεί με λίγα λόγια να έχουμε αύξηση της κίνησης των μορίων υδρογόνου με συνέπεια την αύξηση της αποδοτικότητας του καυσίμου;
maneni Δημοσιεύτηκε October 4, 2011 at 07:23 πμ Δημοσιεύτηκε October 4, 2011 at 07:23 πμ το βραβειο νομπελ το εχουν λαβει για την ερευνα της επιδρασης του μαγνητισμου στα καυσιμα ή το εχουν λαβει για κατι αλλο? Εγω εκεινο ου γνωριζω ειναι οτι σε δοκιμες που εχουν γινει με διαφορα προϊοντα της γορας δεν μπορεσε να πιστοποιηθει μια πραγματικη διαφορα.
Skeptikos Δημοσιεύτηκε October 4, 2011 at 08:05 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε October 4, 2011 at 08:05 πμ -Δεν το γνωρίζω αυτό που λές, το πιο πιθανό σε άλλο τομεα. -Είναι σημαντική η πληροφορία που δίνεις. Ίσως να βγαίνουν κάποιες φήμες για να μπορέσουν κάποιοι να ρεφάρουν από την κρίση αλλα και από την ανα συχνά χρονικά διαστήματα αύξηση των καυσίμων;
J.D.S. Δημοσιεύτηκε October 4, 2011 at 08:33 πμ Δημοσιεύτηκε October 4, 2011 at 08:33 πμ Μετά από συνομιλία με Διευθυντή του τμήματος ελέγχου των ΚΤΕΟ, μου απάντησε το εξής: Μία εταιρία η οποία πουλάει μαγνητάκια για εξοικονόμηση καυσίμου, θέλησε να κάνει μετρήσεις στο ΚΤΕΟ του Ελληνικού, για να πάρει πιστοποίηση ότι το συγκεκριμένο προϊόν έχει αποτελέσματα και μειώνει την κατανάλωση του καυσίμου. Τα αποτελέσματα τα οποία βγήκαν έχουν ως εξής: Σε 100 μετρήσεις, οι 50 μετρήσεις δεν είχαν καμία μεταβολή με τη χρήση του μαγνήτη και στις άλλες 50, στις μισές είχε μείωση και στις άλλες μισές αύξηση του καυσίμου. (Το νούμερο των μετρήσεων δεν το θυμάμαι ακριβώς) Όμως τόσο η μείωση όσο και η άυξηση των τιμών βρίσκονταν μέσα στα όρια απόκλισης των μηχανημάτων. Το συμπέρασμα λοιπόν είναι ότι τα μαγνητάκια δεν βοηθούν στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου στα οχήματα!!!
Skeptikos Δημοσιεύτηκε October 4, 2011 at 09:26 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε October 4, 2011 at 09:26 πμ Η ερμηνεία για τη μείωση βασίζεται στη μοριακή διάσπαση των υδρογονανθράκων μέσω της μαγνητικής διέγερσης του καυσίμου. Αυτό κατα πόσο είναι αληθές; Κρατάω αυτό που λές @J.D.S
AlexisPap Δημοσιεύτηκε October 4, 2011 at 11:59 πμ Δημοσιεύτηκε October 4, 2011 at 11:59 πμ ...βασίζεται στη μοριακή διάσπαση των υδρογονανθράκων... Δηλαδή; τι είναι η μοριακή διάσπαση των υδρογονανθράκων; Κι αν διασπαστεί η βενζίνη (ας πούμε το C8H18 ), τι θα μας δώσει;
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε October 4, 2011 at 01:09 μμ Δημοσιεύτηκε October 4, 2011 at 01:09 μμ A fool and his money are soon parted Γενικά είναι για πετρέλαιο η αρχή λειτουργίας για να μην ακούω για διασπάσεις principles of hydrodynamic magnetics Μagnetic forces cause fuel molecules to attract one another forming clusters. This clustering decreases the surface area of fuel molecules exposed to oxygen. Because oxygen is necessary for combustion, fuel is inefficiently and incompletely burned. The unburned molecules are either emitted into the air in the forms of polluting hydrocarbons and carbon monoxide, or they remain inside your engine causing carbon deposits and varnish buildup.
Skeptikos Δημοσιεύτηκε October 4, 2011 at 01:30 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε October 4, 2011 at 01:30 μμ Μπορεί δηλαδή να έχει εφαρμογή στα πετρελαιοκίνητα;
ckiriako Δημοσιεύτηκε October 4, 2011 at 01:47 μμ Δημοσιεύτηκε October 4, 2011 at 01:47 μμ Ακομα και στην περιπτωση που εχει βαση η λεγομενη διασπαση των μοριων στο καυσιμο (χημικος δεν ειμαι, δεν γνωριζω αν εχει βαση) δεν νομιζω να αρκουν τα μαγνητακια που πουλανε οι απατεωνες στα καναλια για να γινει αυτο... γιατι αλλιως δεν θα παιδευονταν οι μηχανικοι στα R&D τμηματα των αυτοκινητοβιομηχανιων να βγαλουν απο τη μυγα ξυγκι οσο αφορα την καταναλωση....θα κοτσαραν καναδυο τετοια μαγνητακια και θα ειχαμε αμαξι με καταναλωση 2 λιτρα ανα 100 χιλιομετρα. Πιστευω ουτε στο ψυγειο δεν θα κολλανε αυτα τα μαγνητακια.... κριμα που βλεπω παντως σε αγγελιες στο car.gr μερικους που εχουν βαλει στη σειρα 2 και 3 τετοια μαραφετια στο λαστιχο που φερνει βενζινη απο το ντεποζιτο.....
aiche Δημοσιεύτηκε October 4, 2011 at 02:46 μμ Δημοσιεύτηκε October 4, 2011 at 02:46 μμ Και ο μοριακός τύπος του n-οκτανίου και ο μοριακός τύπος του iso-οκτανίου ή 2,2,4-τριμεθυλπεντανίου είναι C8H18. Η θερμότητα καύσεως για το n-οκτάνιο είναι 1317.45 kcal/mol Η θερμότητα καύσεως για το 2,2,4-τριμεθυλπεντάνιο είναι 1313.69 kcal/mol Όπως βλέπουμε υπάρχει μια μικρή διαφορά η οποία οφείλεται στην διαφορετκή διάταξη των ατόμων μέσα στο μόριο της χημικής ουσίας. Τώρα αν η επίδραση του μαγνητικού πεδίου προκαλεί και την αναδιάταξη των ατόμων του καυσίμου στην ουσία έχουμε και χημική μετατροπή του άρα και διαφορετικές φυσικοχημικές ιδιότητες. 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα