Skeptikos Δημοσιεύτηκε October 4, 2011 at 02:56 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε October 4, 2011 at 02:56 μμ Μα ακριβώς κι εγώ επειδή δεν είμαι χημικός ή μηχανολόγος γι' αυτό το ψάχνω @ckiriako. Και συμφωνώ με το σκεπτικό σου, οτι γιατί να μην το κάνουν αυτό οι ίδιες οι αυτοκινητοβιομηχανιές και να ξεσκίζονται με άλλους τρόπους για να μειωθεί η κατανάλωση ελάχιστα. Εκτός κι αν μπαίνουν στη μέση συμφέροντα από τα διυλιστήρια.
Samdreamth Δημοσιεύτηκε October 4, 2011 at 04:45 μμ Δημοσιεύτηκε October 4, 2011 at 04:45 μμ Παιδιά, τώρα τελευταία λόγω της αναδουλειάς που υπάρχει λόγω κρίσης έχουν βαλθεί όλοι να μας τρελάνουν: α) Διορθωτής συνημιτόνου β) Λέβητας ιόντων γ) Μαγνητάκια Δεν νομίζετε ότι η κοροϊδία όσο πάει και αυξάνεται? Και για να απαντήσω στο θέμα, συμφωνώ ασφαλώς με τον Ροδόπουλο για το πετρέλαιο. Επίσης, έχω την ίδια άποψη με τον ckiriako: Όλα τα R & D τμήματα των αυτοκινητοβιομηχνιών δηλ. τί κάνουν? Σε αυτούς και το 0,1% αποτελεί σημαντική βελτίωση και δεν θα είχαν δοκιμάσει αυτό? Ας μην κοροϊδευόμαστε. Άλλη μια "greek" πατέντα που σκαρφίστηκαν κάποιοι μπας και κονομήσουν κάνα φράγκο..
Skeptikos Δημοσιεύτηκε October 4, 2011 at 05:08 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε October 4, 2011 at 05:08 μμ Ο μόνος λόγος που θα είχε βάση μία τέτοια πατέντα είναι αν τα τμήματα έρευνας των αυτοκινητοβιομηχανιών τα έχουν βρεί με τους πετρελαιάδες..
AlexisPap Δημοσιεύτηκε October 4, 2011 at 05:27 μμ Δημοσιεύτηκε October 4, 2011 at 05:27 μμ ...Τώρα αν η επίδραση του μαγνητικού πεδίου προκαλεί και την αναδιάταξη των ατόμων του καυσίμου... Όντως έτσι είναι, αλλά, αν το μαγνητικό πεδίο μπορεί να μετατρέψει το ισοοκτάνιο σε n-οκτάνιο, αυτό σημαίνει ότι κάποιος παρέχει τα 3,76kcal/mol που απαιτούνται. Κι αυτός ο κάποιος βρίσκεται μέσα στο αυτοκίνητο και ξοδεύει ενέργεια από τον κινητήρα... ...τα έχουν βρεί με τους πετρελαιάδες.. Δεν παίζει κάτι τέτοιο. Εξάλλου, δεν υπάρχει κίνητρο να τα βρούν... Το πετρέλαιο που υπάρχει στην γή θα καεί όλο, είτε τα αυτοκίνητα καίνε 5lt/100km είτε καίνε 4lt/100km. Ίσα - ίσα που όσο καθαρότερα είναι τα οχήματα τόσο θα καθυστερήσει το εναλλακτικό καύσιμο. Κοντολογίς, το πρόβλημα με τα μαγνητάκια είναι η ΑΔΕ. Επειδή η ΑΔΕ μας δεσμεύει ως προς το συνολικό ποσό ενέργειας, το μόνο ενδεχόμενο θα ήταν η αύξηση της απόδοσης της καύσης, κάτι όμως που όπως είπε ο Ροδόπουλος δεν ισχύει, τουναντίον μάλιστα...
rootbreaker Δημοσιεύτηκε October 4, 2011 at 06:07 μμ Δημοσιεύτηκε October 4, 2011 at 06:07 μμ Σε καμία περίπτωση. Το κακό είναι ότι μια από τις εταιρείες που πουλάει αυτά τα φύκια... εχμ συγνώμη μαγνητάκια, λέει ότι εκτός από μείωση κατανάλωσης αυξάνει ταυτόχρονα και την ιπποδύναμη :shock:
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε October 5, 2011 at 06:58 πμ Δημοσιεύτηκε October 5, 2011 at 06:58 πμ rootbreaker μπορεί να γίνει εαν καταλάβει ο χάρτης την διαφορά. Εξηγώ επειδή έχω δει αρκετές δυναμομετρήσεις οταν ήμουνα στο Sheffield και είχα κολλητό τον Διευθυντή του εργαστηρίου Motor Sport Engineering. Κάθε χάρτης κάθε κινητήρα έχει μια ευαισθησία στο καύσιμο. Η ευαισθησία σπανίως καταλαβαίνει λιγότερα απο 94 οκτανια. Στην Ελλάδα τα 95 οκτάνια είναι 93.2. Η δυναμομετρήσεις είναι ιπποδύναμη στις στροφές και είναι συνηθως στον άξονα και σπάνια στον τροχό. Η ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΗ χρήση σε υψηλό φάσμα στροφών συνήθως θα μειώσει την ιπποδύναμη οσο αυξάνεται η θερμοκρασία εκτος και εαν κρατήσεις την θερμοκρασία χαμηλά. Εδω μιλάμε για συστήματα ψύξης τουλάχιστον αγωνιστικού τύπου. Η λίπανση επιδρά και αυτή. Τώρα ιπποδύναμη και κατανάλωση δεν πάνε μαζί χέρι χέρι. Βασική θερμοδυναμική αρχή. Επειδή σε ορισμένα κράτη η κυβέρνηση δεν φοβάται τους κατασκευαστές http://oee.nrcan.gc.ca/transportation/personal/buying/energuide-winners.cfm
rootbreaker Δημοσιεύτηκε October 5, 2011 at 02:17 μμ Δημοσιεύτηκε October 5, 2011 at 02:17 μμ Δεκτά και γνωστά όλα αυτά που λέτε κύριε Ροδόπουλε. Σε καμία περίπτωση δεν υπονόησα ότι κατανάλωση και ιπποδύναμη πάνε χέρι χέρι. Η έκδήλωση της έκπληξής μου ήταν στο γεγονός ότι πλέον έχουν περάσει σε άλλο επίπεδο οι "προμηθευτές" μαγνητών. Πλέον εκτός από οικονομία διαφημίζουν και αύξηση ιπποδύναμης. Όσο για τα μεγέθη που διαφημίζουν οι κατασκευαστές είναι μια πολύ μεγάλη κουβέντα που πρέπει να ανοίξει σε άλλο thread.
Skeptikos Δημοσιεύτηκε October 12, 2011 at 11:58 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε October 12, 2011 at 11:58 πμ Μόλις τώρα είδα στο χρήσιμο forum μας συγκεκριμένη διαφήμιση http://www.fuelxx-economy.gr/ . Δεν ξέρω κατα πόσο είναι δεοντολογικό και τιμάει την επιστημονική κοινότητα να φιλοξενεί κάτι που σύμφωνα με τις παραπάνω τοποθετήσεις κι αξιολογήσεις είναι θολό.
nvel Δημοσιεύτηκε October 12, 2011 at 12:21 μμ Δημοσιεύτηκε October 12, 2011 at 12:21 μμ το forum δεν έχει τον έλεγχο των διαφημίσεων, απλώς νοικιάζει τον χώρο εμφάνισής τους. Το είδος των διαφημίσεων είναι ανάλογο με το περιεχόμενο του forum, αν συζητούμε για μαγνητάκια είναι πολύ πιθανό να εμφανιστεί διαφήμιση για αυτά.
Skeptikos Δημοσιεύτηκε October 12, 2011 at 12:25 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε October 12, 2011 at 12:25 μμ Η οποία όμως σπάει τα μούτρα της. Εκτός κι αν ποντάρουν στην αρνητική διαφήμιση.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα