Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Απλά είμαστε μπανανία όπου ο κάθε απατεώνας ανενόχλητα πιάνει κορόιδα τους καταναλωτές χωρίς να τον ενοχλεί κανένας. Στις ΗΠΑ τον Οκτώβριο του 2004 η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου FTC κατέθεσε αγωγή κατά της εταιρίας που έβγαζε τα περί ου ο λόγος μαγνητάκια, μετά από μετρήσεις της EPA που απέδειξαν το ψευδές των ισχυρισμών της εταιρίας περί οικονομίας στα καύσιμα. Η αγωγή κατέληξε σε συμβιβασμό, όπου η εταιρία συμφώνησε να αποσύρει οριστικά το προϊόν από την αμερικανική αγορά και να πληρώσει 4.200.000 $ για την αποζημίωση των μέχρι τότε αγοραστών. Στη μητρική εταιρία με έδρα στην Νεβάδα απαγορεύτηκε η περαιτέρω ενασχόληση με τον τομέα της εξοικονόμησης καυσίμων. Από τότε τα προιόντα αυτά πωλούνται ανενόχλητα σε χώρες όπως η Λετονία, Μπαγκλαντές, Ουκρανία, Ελλάδα κλπ. (Μαζί με τους λέβητες ιόντων, τους διορθωτές συνημιτόνων και εφαπτομένων και τα αντιβαρυτικά φιρφιρομπιχλίκια).

 

http://www.ftc.gov/opa/2006/08/savegas.shtm

http://www.mdwholesale.com/Scams_in_fuel_saving.html

http://www.ftc.gov/opa/2001/11/gadget.shtm

  • Upvote 1
  • Απαντήσεις 43
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

μπααα οι μαγνητες ποτε δεν πεθαινουν. Τωρα κυκλοφορούν και σε έκδοση βραχιολάκια για τα χέρια. Εκει τι ακριβώς μειώνουν θα σας γελάσω.

Δημοσιεύτηκε

 

Δεν ξέρω γιατί η βενζίνη απαιτεί πολύ λιγότερη πίεση ώστε να επιτευχθεί μια καλή ανάμειξη αυτής με τον αέρα.

 

 

Δεν ξέρω να σου απαντήσω ακριβώς αλλά σιγουρα έχει να κάνει ΚΑΙ με τον τρόπο λειτουργίας των κινητήρων. Στους diesel πρώτα συμπιέζεται αέρας και πριν το ΑΝΣ γίνεται η έγχυση καυσίμου από το μπεκ (για αυτό και δεν έχουν πεταλούδα οι diesel αλλά με το γκάζι στην ουσία ελέγχουμε το πόσο καύσιμο θα πέσει στον θάλαμο καύσης ενώ η ποσότητα αέρα είναι πάντοτε η ίδια), ενώ στους otto το μίγμα αέρα-βενζίνης συμπιέζεται όλο μαζί. Ίσως το ότι η βενζίνη απαιτεί πολύ λιγότερη πίεση έχει να κάνει με το ότι η βενζίνη δεν είναι τόσο "βαρύ" καύσιμο όσο το πετρέλαιο.

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Η βενζίνη έχει κινηματικό ιξώδες 0,004~0,008St, ενώ το diesel 0,06 ~ 0,35St, ανάλογα με τον τύπο.

 

Η διαφορά είναι προφανής, όποιος δε θυμάται τον τύπο του Reinolds μπορεί να βρει την αναλογία πιέσεων/ταχυτήτων στην ροή ώστε να έχουμε ομοιότητα...

 

(εγώ δεν ανοίγω βιβλίο Σαββατιάτικα. :))

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

και επιπλεον στη βενζινη (μεχρι προτινος) η εγχυση δεν γινοταν μεσα στον κθλινδρο (αμεσος ψεκασμος) οπου χρειαζεται πολυ περισσοτερη πιεση.

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε
Εκτός κι αν ποντάρουν στην αρνητική διαφήμιση.

 

Με τα από όσα έχουν γραφτεί σε αυτό το νήμα από, μηχανολόγους, μηχανικούς, χημικούς, κ.λ.πους, όπου έκαναν πλήρη ανάλυση , θα βρεθεί άνθρωπος που θα τους αμφισβητήσει και θα δεχτεί την αρνητική διαφήμιση ?

Αν βρεθεί και ένας που να αμφισβητεί τα λεγόμενα σας (μας) , γύρω από μαγνητάκια, διορθωτές συνημίτονου, ανάκτησης χαμένης θερμικής ενέργειας, κλπ ,τότε, πρέπει να σταματήσετε (με) να γράφεται ( με)

 

Παρεμπιπτόντως ρώτησα το μηχανικό μου για τα μαγητάκια, η απάντηση του, ΜΑΛ@@@ΕΣ ΣTO ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ!!!

Δημοσιεύτηκε

καλημερα σας και απο μενα μιας και ειμαι μαμουνι και ασχολουμε λιγο και

με μαγνιτες και ΗΗΟ σε θεμα καταναλοσησ

Μαγνιτες = μπουρδες

ΗΗΟ= 10% λιγοτερο μονο σε οχηματα χωρις εγγεφαλο

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.