ptelectro79 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 2 , 2011 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 2 , 2011 Καλησπερα σε ολους και συγχαρητηρια για το σαϊτ. Θα μπω απευθειας στο θεμα και θα εκφρασω την απορια μου που ειναι η εξης: ενας κινητηρας τροφοδοτειται απο ενα soft starter. Με σκοπο να μετρηθουν τα τυλιγματα του με μεγγερ διδεται εντολη σταματηματοσ στον κινητηρα και με τη βοηθεια ενοσ διακοπτη ασφαλειασ διακοπτεται το βοηθητικο του κυκλωμα. Απο τη στιγμη που ο κινητηρας σταματησε μεχρι τη στιγμη που ξεκινησαν οι εργασιες μετρησης των τυλιγματων μεσολαβησαν περιπου 2 ωρες. Παρατηρηθηκε λοιπον το εξης φαινομενο: οταν αφαιρεθηκαν τα καλωδια τροφοδοσιας του κινητηρα και αφοτου εγινε η καταμετρηση των τυλιγματων του, ενεργοποιηθηκε εσκεμμενα ο διακοπτης ασφαλεις του βοηθητικου, χωρις ομως να δοθει εντολη εκκινησης. Τη στιγμη της ενεργοποιησης του διακοπτη ασφαλειας και ενω τα καλωδια του κινητηρα δεν ειχαν επανασυνδεθει, δυο απο αυτα ακουμπουσαν μεταξυ τους και βραχυκυκλωσαν. Πως μπορει να συνεβει κατι τετοιο αποτη στιγμη που υποτιθεται οτι το soft starter ηταν σταματημενο ηδη δυο ωρες και δεν υπηρχε φυσιολογικα ταση εξοδου? Τι βλαβη ενδεχεται να υπεστη το soft starter εξαιτιας αυτου του βραχυκυλωματος? Μετα την επανασυνδεση των καλωδιων του κινητηρα, και μετα την εντολη εκκινησης ο κινητηρας περιστραφηκε αντιστροφα. Υπαρχει περιπτωση αυτο να προκληθηκε απο εσφαλμενη λειτουργια του soft starter (ισως λογω του βραχυκυκλωματος που αναφερθηκε) ή μαλλον ο ηλεκτρολογος συνδεσε αναποδα τις φασεις στον κινητηρα? Ευχαριστω
Panosfull Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 2 , 2011 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 2 , 2011 Καλησπερα!Καταρχας νομιζω οτι λοιπουν καποιες πληροφοριες.Σε τι κινητηρα αναφερεσαι?1φ η 3φ ασυγχρονο?Λογικα συνδεσατε αναποδα 2 φασεις σε σχεση με πρωτα αν προκειται για 3φ αλλιως συνδεσατε αναδοπα το βοηθητικο τυλιγμα αν προκειται για 1φ.
ptelectro79 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 2 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 2 , 2011 Σε ευχαριστω που ειχες τη διαθεση να μου απαντησεις. Ο κινητηρας ειναι 3φ ασυγχρονος. Αυτο που μεπαραξενευει ειναιτο απο που ηρθε αυτη η ταση απο τη στιγμη που τα ρελε ισχυος ειναι εκτος και αυτο που ρωταω περαιτερω ειναιτο αν υπαρχει περιπτωση λογω του βραχυκυκλωματος που εγινε να αλλαξε η συμπεριφορα του soft starter με αποτελεσμα να περιστρεψει αναποδατον κινητηρα ή προκειται για λαθος συνδεσμολογηση αποκλειστικα και μονο? υφισταται δηλαδη να υπαρξει μια τετοια συμπεριφορα του softstarter σε περιπτωση ανωμαλιας οπως το βραχυκυκλωμα που συνεβη? Μην κάνετε παράθεση ολόκληρου του προηγούμενου μηνύματος. Δείτε τους Κανόνες Συμμετοχής. Ευχαριστώ, miltos
Panosfull Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 2 , 2011 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 2 , 2011 Να σου πω την αληθεια δεν καταλαβα πως ακριβως ειπες οτι εγινε το βραχυκυκλωμα ουτε τι εννοεις με την εννοια βραχυκυκλωμα στην περιπτωση σου.Ισως κανα σχηματακι να βοηθουσε κ εσενα περισσοτερο για να δεις κυκλωματικα τι γινεται.
tseronis Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3 , 2011 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3 , 2011 Τα SS λειτουργουν με τον μηχανισμο αποκοπης φάσης, αρα η μονη δυνατοτητα που εχουν να στρεψουν το κινητηρα με αντιστροφη φορα ειναι σε ενα υποπολλαπλασιο της κανονικης συχνοτητας και μονο για λογους δοκιμης ή συντηρησης ή για να μην κρεμασει ο αξονας. Η αντιστροφη στην δικη σου περιπτωση προερχεται απο αλλαγη στην συνδεσμολογια. Οταν μετρας κατι με μεγγερ, το αποσυνδεεις εντελως απο οτιδηποτε εχει ημιαγωγους για να μην τους κάψεις!!! Οταν μετρας κατι με το μεγγερ συνδεεις στην ουσια μια πηγη υψηλης τασης με ενα κυκλωμα. Αν το κυκλωμα εχει ελαχιστες διαροες η ταση μετρησης θα παραμεινει για καποιον χρονο στο κυκλωμα αναλογα με την χωρητικοτητα του κυκλωματος και την ενταση διαρροης. Ε! Αν εχεις καποιο καλωδιο μηκους 30-40 μετρα αυτη η χωρητικοτητα δεν ειναι αμελητεα. Πριν το συνδεχεις σε ενα Inverter ή SS εκφορτιζεις πρωτα τις φασεις βραχυκυκλωνοντας τις μεταξυ τους...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα