Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πρόσθετο βάρος σε υποστύλωμα


nick73

Recommended Posts

Καλησπερίζω το φόρουμ. Κατ' αρχήν να διευκρινίσω ότι δεν είμαι μηχανικός και ενδεχομένως το μήνυμα μου να μην βρίσκεται στην σωστή κατηγορία, αλλά θέλω την βοήθειά σας.

 

Στην ταράτσα μιας διώροφης οικοδομής του '69 (χωρίς υπόγειο) θέλησα να κάνω μία κατασκευή για να στηρίξω μια κατασκευή ιστού τύπου κινητής τηλεφωνίας.

Πράγματι απευθύνθηκα σε κάποιο φίλο πολιτικό μηχανικό ο ποίος και έκανε αυτοψία στο χώρο και ενώ είδε και τα σχέδια της οικοδομής με προέτρεψε να το επιχειρήσω σε συγκεκριμένο σημείο.

 

Έτσι ξεκίνησα και τοποθέτησα επάνω σε μία κολόνα 25x25 cm (τη μέτρησα μέσα από το σπίτι του δεύτερου ορόφου) βάση 125x125 cm και ύψος 60 cm από μπετόν οπλισμένο με σίδερα και οξυγονικολλημένα στα 4 σίδερα-αναμονές της κολόνας.

Από τη συγκεκριμένη κολόνα περνάει ένα δοκάρι Τ, ενώ τα 4 σίδερα που βγαίνουν στην επιφάνεια και καταλήγουν σαν μπαστούνια είναι από το παλιό μαλακό σίδερο που χρησιμοποιούσαν παλιά.

 

Τελικά καλουπώνουμε , σιδερώνουμε και ρίχνουμε 1 κυβικό μπετό επάνω από την κολόνα (2400 κιλά).

 

Το βράδυ το σκεφτόμουνα και δεν κοιμήθηκα.

 

Φοβόμουνα ότι τα επόμενα χρόνια θα πρέπει να κοιμάμαι με ένα τέτοιο βάρος από επάνω + επιπλέον τους ιστούς άλλα 200 κιλά. Έτσι την επόμενη ημέρα μετά από πολύ σκέψη και πριν παγώσει τελείως το μπετόν φωνάζω συνεργείο και επί 4 ώρες με κομπρεσέρ και κόφτες την έκαναν θρύψαλα.

 

Έχω δύο ερωτήματα:

1. Τελικά το βάρος αυτό θεωρείτε ότι είναι μεγάλο? Καλά έκανα έστω και τελευταία στιγμή που το κατέστρεψα?

 

2. Από τις δονήσεις του κομπρεσέρ 4 ώρες ( κάποιες φορές ακούμπησε και δόνησε και τα 4 σίδερα της κολόνας ) έχει υποστεί βλάβη η κολόνα?

 

Ευχαριστώ πολύ,

Περιμένω απαντήσεις

Link to comment
Share on other sites

1α). Είναι σχετικό και την λύση την δίνει ΠΜ. 1β) Άγνωστο

 

2) Πιθανότατα ναι πιθανότατα οχι.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο