noutsaki Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 10 , 2011 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 10 , 2011 έχω ένα θέμα όπως φαίνεται και στο πρόχειρο σκίτσο για το οποίο έχω σκεφτεί μερικές λύσεις: περιμετρικό μπαλκόνι που αποτελείται από εξώστη 1 πλάτους 1,60μ και εξώστη 2 πλάτους 2,75μ. το μπαλκόνι προφανώς είναι ενιαίο. λοιπόν: 1. το δάπεδο του κτιρίου πάχους 17εκγια να περάσουν και αποχετεύσεις κλπ, το ίδιο πάχος και για τον εξώστη 1 (17εκ) οπλισμένο και καλουπωμένο ως πρόβολο και ο εξώστης 2 με πάχος 17εκ, αλλά όχι ως πρόβολος (προφανώς δεν επαρκεί) αλλά ως πλάκα επί εδάφους. εξάλλου αυτό βολεύει και από τις κλίσεις του εδάφους.. ο εξώστης 2 σχεδόν θα εδραστεί επί μητρικού εδάφους ή έστω επί ενός ελάχιστου επιχώματος. ωστόσο κάτι δεν μου αρέσει σε αυτή τη διαμόρφωση... 2. και οι δύο εξώστες καλουπωμένοι και οπλισμένοι ως πρόβολοι με τον εξώστη 2 που είναι και ο κρίσιμος με κλιμακούμενο πάχος - 26εκ στην στήριξη και 17 εκ στο άκρο. ωστόσο και εδώ κάτι μου φαίνεται πως χάνω στην διασύνδεση των δύο προβόλων.. 3. η λύση και ο εξώστης 1 να είναι επί εδάφους μάλλον απορρίπτεται γιατί θα πρέπει να πατήσει επί σημαντικού επιχώματος σε ύψος... 4. υπάρχει και η λύση ο πρόβολος του 2,75 να πακτωθεί και σε άλλα μικρά τοιχία εκατέρωθεν και να γίνει διέρειστη ή τετράερειστη...νομίζω αισθητικά θα είναι "μούρλια"... τί λέτε?
JEK Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 10 , 2011 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 10 , 2011 Έτσι όπως τα περιγράφεις ή το 1 θα κάνεις ή το 4. Αρχιτέκτων υπάρχει;
ilias Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2011 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2011 2. και οι δύο εξώστες καλουπωμένοι και οπλισμένοι ως πρόβολοι με τον εξώστη 2 που είναι και ο κρίσιμος με κλιμακούμενο πάχος - 26εκ στην στήριξη και 17 εκ στο άκρο. ωστόσο και εδώ κάτι μου φαίνεται πως χάνω στην διασύνδεση των δύο προβόλων.. Εφάρμοσε τα ίδια πάχη και στους δύο προβόλους, όπλισέ τους ως προβόλους και όλα αυτά άσχετα με τον αν ακουμπάνε ή όχι σε έδαφος. Πιο είναι το πρόβλημα να κάνει και τον 1 όμοιου πάχους με τον 2 (βάση 26 εκ. και 17 εκ. στο άκρο)?
noutsaki Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2011 ηλία σωστό και αυτό, απλά θα ρίξει λίγα περισσότερα μπετά με το παραπανίσιο μπετό του 1. (για την ακρίβεια κάτι λιγότερο από 1,0μ3, μόλις το υπολόγισα...χμ...μικρό το κακό...) αρχιτέκτων υπάρχει αλλά δεν έχει προτείνει κάτι...
ilias Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2011 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2011 Φυσικά και με αυτές τις διαστάσεις η επιπλέον ποσότητα είναι πολύ μικρή και μη άξια αναφοράς για να ψάχνεις περίεργες λύσεις.
JEK Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2011 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2011 Υπάρχει και το πρόβλημα του διαφορικού πάχους των πλακών μέσα-έξω.
sundance Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 12 , 2011 με κλιμακούμενο πάχος - 26εκ στην στήριξη και 17 εκ στο άκρο το τελικο παχος στο ακρο πως προκυπτει? δεν εχω βρει κατι σχετικο. εμπειρικα το επιλεγετε?
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 12 , 2011 Για μικρά ανοίγματα το επιλέγεις βάσει ορίων λυγηρότητας (ΕΚΩΣ §16.2 ) για να αποφύγεις τον έλεγχο λειτουργικότητας. Για μεγάλα ανοίγματα η παραπάνω επιλογή είναι αντιοικονομική. Κάνεις τον έλεγχο βελών κάμψης ( ΕΚΩΣ §16.3 & ΕΚΩΣ παράρτημα Δ ) και επιλέγεις ένα πάχος που να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του κανονισμού. Εννοείται ότι σε κάθε περίπτωση πρέπει να ικανοποιούνται οι απαιτήσεις της οριακής κατάστασης αστοχίας. 1
JEK Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2011 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2011 1.Μπορούμε να κάνουμε τους ελέγχους ΟΚΛ θεωρώντας το μέσο πάχος προσεγγιστικά; 2.Έγραψα στο#6 ότι πρέπει να λάβουμε υπόψη τη διαφορά στα πάχη των πλακών προβόλου και εσωτερικού του κτιρίου.Δεν ξέρω αν στην περίπτωσή μας είναι μπαζωμένο το μέσα.
ilias Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2011 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2011 εμπειρικα το επιλεγετε? Αν το πάρεις εμπειρικά κάνεις μία μείωση της τάξης περίπου 20%.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα