Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μεταλλική συνδεση


 

Recommended Posts

Αυτοί που γνωρίζουν το αντικείμενο σίγουρα ξέρουν ποιος έκανε spam.

 

Δεν ξέρω αν μπορούν να κολλήσουν όλοι σωστά σε ένωση 45°.
Συγκόλληση δεν θα κάνει το Μεμέτι υποτίθεται. Εκτός και αν στο Ελλαδιστάν δουλεύουν έτσι.

 

Δεν ξέρω αν όλοι οι κατασκευαστές μπορούν να κόψουν σωστά τις μεγάλες διατομές σε γωνίες που απομακρύνονται πολύ από τις 90°.
Ευτυχώς σήμερα υπάρχουν τα CNC μηχανήματα.

 

Επειδή δεν μπορείς να βιδώσεις πολύ κοντά στα πέλματα μπορεί να χρειαστεί μεγαλύτερο πάχος ελάσματος.
Άστοχο. Trivial (από το λατινικό trivialis).

 

Κάποια θεματάκια με επικαλύψεις/πλαγιοκαλύψεις/λούκια θέλουν διαφορετική αντιμετώπιση.
Άστοχο. Trivial. (από το λατινικό trivialis).

 

Είναι ποιο δύσκολη η επί τόπου σύνδεση, τουλάχιστον για κάποιον που δεν έχει σχετική εμπειρία.
Άστοχο. Η συγκόλληση δεν γίνεται επιτόπου. Στην περίπτωση που γίνεται από πιστοποιημένο συγκολλητή (βλέπε Dipl. Schweißfachingenieur) δεν τίθεται θέμα. Και πάλι εξάλλου θα γίνει έλεγχος των συγκολλήσεων.

 

Εκτός αν -απλώς- θέλεις να σπαμάρεις...

 

Ξανασκέψου αυτό με το spam και δες ποιος πραγματικά κάνει spam.

Έχω δηλώσει ότι δεν επιθυμώ να συμμετέχω σε τεχνικά θέματα. Σήμερα έγινε μια εξαίρεση γιατί ήσουν η αφορμή να μου δωθεί ο

Επίσης να σου θυμίσουν οι παλαιότεροι ότι δεν μιλάς με κάποιον άσχετο επί το θέμα σιδηρών.

Τέλος και over.

Αφήστε με στο thread κουβέντα να διασκεδάζω με τους μάο-μάο και μην με προκαλείτε.

Link to comment
Share on other sites

OK, mr Eiffel, για εσέ όλα είναι "Trivial"... :P

Μπορεί και να έχεις δίκιο, τουλάχιστον για την χώρα του Καρλομάγνου.

Σε κάθε περίπτωση, η αλλαγή τρόπου σύνδεσης επιφέρει τροποποίηση και σε κάποιες άλλες κατασκευαστικές λεπτομέρειες, ασχέτως αν είναι (για 'σέ) "Trivial"... ;)

 

Η συγκόλληση δεν γίνεται επιτόπου.

Δεν μίλησε κανείς για επιτόπου συγκόλληση... :roll:

Link to comment
Share on other sites

Δεν μίλησε κανείς για επιτόπου συγκόλληση... :roll:
Στην περίπτωση που γίνεται από πιστοποιημένο συγκολλητή (βλέπε Dipl. Schweißfachingenieur) δεν τίθεται θέμα. Και πάλι εξάλλου θα γίνει έλεγχος των συγκολλήσεων.

Σε κάθε περίπτωση, η αλλαγή τρόπου σύνδεσης επιφέρει τροποποίηση και σε κάποιες άλλες κατασκευαστικές λεπτομέρειες, ασχέτων αν είναι (για 'σέ) "Trivial"... :wink:

Δηλαδή όλοι οι κατασκευαστές δουλεύουν στα "τυφλά" τις κατασκευαστικές λεπτομέρειες ???

Και δεν είναι σε θέση η όποια τροποποίηση να αντιμετωπιστεί ??? :shock::shock::shock:

 

Για μένα είναι trivial. Για σένα δεν ξέρω.

Link to comment
Share on other sites

Όμως δεν την βλέπω να χρησιμοποιείται συχνά -για να μην πω καθόλου. Κ έχει πολλά πλεονεκτήματα...

 

τα οποία είναι? και κυρίως δεν απάντησες στο ερώτημα "τι σύνδεση είναι?" προς άρθρωση ή προς πάκτωση?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Παππος γνωριζουμε τις γνωσεις σου..

Αν θες συμμετεχεις ενεργα..

Διαφορετικα δεν βλεπω το λογο να διαφωνουμε/κουβεντιαζουμε διχως λογο..

 

Εγω δεν εχω τις γνωσεις σου, λοιπον..

Για να μορφωσεις μια οχι τοσο συνηθισμενη συνδεση σημαινει οτι συντρεχουν καποιοι λογοι...

Και ερωτω ποιοι ειναι οι λογοι αυτοι???

Link to comment
Share on other sites

βασικά οι λόγοι δεν μας νοιάζουν και πολύ π.χ. μπορεί ένας να θέλει να πειραματιστεί, να θέλει να πρωτοτυπήσει κ.λπ.

 

το 1ο και βασικότερο είναι να μας πει τι ********** είναι αυτή η σύνδεση. προς άρθρωση ή προς πάκτωση? εγώ θα πω αφού μας απαντήσει. τώρα το πως έβγαλε και ποσοστά εξάντλησης της σύνδεσης αυτής είναι μία γνώση πολύ ανώτερη για τον δικό μου εγκέφαλο και δεν θέλω να μάθω

 

Στην περίπτωση που γίνεται από πιστοποιημένο συγκολλητή (βλέπε Dipl. Schweißfachingenieur) δεν τίθεται θέμα.

και οι μελέτες γίνονται από πιστοποιημένους μηχανικούς, και τα ταξίδια από πιστοποιημένους οδηγούς. αυτό σημαίνει ότι όλα ok?

 

Δεν μίλησε κανείς για επιτόπου συγκόλληση...

η επιτόπου συγκόλληση είναι ένα τεράστιο θέμα. καταρχήν άμα κάνεις επιτόπου, σημαίνει ότι θα έχεις αστοχία? ξέρεις κάποιο συμβάν του οποίου η αιτία αστοχίας ήταν ότι η συγκόλληση ήταν επιτόπου?

 

οι επιτόπου συγκολλήσεις τυπικά γίνονται υπό κάποιο ¨κανονιστικό" πλαίσιο. όμως είναι σχετικά δύσκολο να εφαρμοστεί κυρίως για λόγους υγιεινής αλλά και πρακτικότητας. άρα σε κάποια έργα μένει σαν μόνη επιλογή η επί τόπου συγκόλληση άνευ "κανονιστικού" πλαισίου τηρώντας κάποιες ελάχιστες αλλά σημαντικές προφυλάξεις

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

και οι μελέτες γίνονται από πιστοποιημένους μηχανικούς, και τα ταξίδια από πιστοποιημένους οδηγούς. αυτό σημαίνει ότι όλα ok?
Σαφώς και όχι.

 

οι επιτόπου συγκολλήσεις τυπικά γίνονται υπό κάποιο ¨κανονιστικό" πλαίσιο. όμως είναι σχετικά δύσκολο να εφαρμοστεί κυρίως για λόγους υγιεινής αλλά και πρακτικότητας. άρα σε κάποια έργα μένει σαν μόνη επιλογή η επί τόπου συγκόλληση άνευ "κανονιστικού" πλαισίου τηρώντας κάποιες ελάχιστες αλλά σημαντικές προφυλάξεις
Και οι μελέτες γίνονται από πιστοποιημένους μηχανικούς, και τα ταξίδια από πιστοποιημένους οδηγούς. αυτό σημαίνει ότι όλα ok?

 

η επιτόπου συγκόλληση είναι ένα τεράστιο θέμα.

 

(βλέπε Dipl. Schweißfachingenieur)

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.