Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
Είναι αυτός που θα δημιουργήσει το πρωτόκολλο των συγκολλήσεων, αλλά πρέπει να πιστοποιηθούν και οι τεχνίτες.
Οι τεχνίτες πιστοποιούνται από μόνοι τους, αν έχουν πιστοποιητικό τεχνίτη συγκολλήσεων.

Τα υπόλοιπα είναι δουλειά του μηχανικού συγκολλήσεων.

 

edit: Ο κατεστραμμένος το κατέχει το άθλημα ή δεν τον παίζετε και τον έχετε να σας φέρνει μόνο τα μπυρόνια ???

Δημοσιεύτηκε

Πολύ γέλασα με τα πειράγματα, τελικά έχετε πολύ humor κάποιοι!

 

Pappos η φωτογραφία με τις συνδέσεις είναι από το βιβλίο του Petersen που είχες αναφέρει παλιότερα;

 

 

Αλλα δεν βλεπω το λογο μορφωσης τετοια συνδεσης δοκου-στυλου...

 

Αισθητικός ο λόγος!

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε
Πολύ γέλασα με τα πειράγματα, τελικά έχετε πολύ humor κάποιοι!

 

Και να σκεφτείς ότι είμαι ο σοβατότερος από αυτούς.

 

Pappos η φωτογραφία με τις συνδέσεις είναι από το βιβλίο του Petersen που είχες αναφέρει παλιότερα;

 

Όχι, απλά είναι από σημειώσεις.

Δημοσιεύτηκε
Εξαρτάται από το έργο.

Αν είναι σημαντικό, πιστοποίηση θα πρέπει να πάρει και ολόκληρη η μονάδα για τις εργοστασικές συγκολλήσεις.

 

Στις χώρες με παράδοση στα μεταλλικά όλοι οι συγκολλητές είναι πιστοποιημένοι.Το πιστοποιητικό τους μπορεί να ζητηθεί ανά πάσα ώρα και στιγμή στα δημόσια έργα τα οποία θα ελενκτούν 2 φορές.

1) από τον μηχανικό συγκολλήσεων της ίδιας της εταιρείας για να αποφευχθεί το τυχών λάθος και ρεζιλίκι,

2) από τον μηχανικό συγκολλήσεων του δημόσιου έργου για το τελικό οκ πριν την υπογραφή του.

Το δε πιστοποιητικό συγκολλήσεων του εργαζόμενου, παραμένει στα χέρια της εταιρείας που εργάζεται ώστε αν αποχωρήσει να ξαναδώσει δείγματα για εξέταση στην νέα εταιρεία που θα εργαστεί.Στα έργα ιδιώτη χρησιμοποιείται ως διαφήμιση (και φυσικά ασφάλεια!) το συγκεκριμένο πιστοποιητικό.

 

σοβατζού μιας και βγήκες έξω εκεί στα βόρεια... για ρώτα αν έχουμε κανένα νέο.

Δημοσιεύτηκε

5 σελίδες μηνύματα .......

Τέλοσπάντων , ας σπαταλήσω κανένα 5λεπτο από το πολύτιμο χρόνο μου ;)

Ανεβάζω την όψη μίας σύνδεσης που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε πλαίσιο μονώροφου βιομηχανικού κτιρίου, για την σύνδεση στύλου με δοκό..

 

. Κ έχει πολλά πλεονεκτήματα...

Τα οποία δεν μας τα είπες ποτέ :cry::cry::cry:

Επίσης κοχλίες 10.9 βλέπω στη φώτο !!!

Εγω δεν βλεπω τιποτα..

Θα υπολογισω δυσκαμψια και θα δω τι ειναι..

 

Πολύ σωστός. Όπως είπαν και οι ''ψηλοί'' πάκτωση είναι. Για ακρίβεια και επειδή δεν έχει ενισχύσεις πρέπει να υπολογιστεί. Στην πραγματικότητα είναι semirigid , αλλά ποιος υπολογίζει ακριβώς τη δυσκαμψία των συνδέσεων , τα αντικαθιστά με στροφικά ελατήρια και ξανατρέχει την ανάλυση ;;;;

Θυμάσαι Τerry , που είμασταν στο περίπτερο του Scia και μου το παρουσίασαν ως πλεονέκτημα έναντι του Robot. Είχε περάσει ποιο πριν ένας Robotάκιας και δεν ήξερε ότι υπήρχε ήδη κάτι τέτοιο στο πρόγραμμα του.

 

Ευτυχώς σήμερα υπάρχουν τα CNC μηχανήματα.

Τα πάντα γίνονται αλλά οι στατικές μελέτες είναι και οικονομοτεχνικές.

Ο μελετητής πρέπει να λαμβάνει υπόψη του και το τελικό κόστος. Ειδάλλως

βάζεις 2-3 διατομές παραπάνω με το μάτι , παντού ενισχύσεις κτλ....

 

Δεν ξέρω αν μπορούν να κολλήσουν όλοι σωστά σε ένωση 45°..

Σωστός , οι συγκολλήσεις είναι πιο δύσκολες.

 

Nαι , αν και δε θα τη συνιστούσα. Αν το κάνεις κάντο με ενισχύσεις.

Επί της ουσίας δεν αλλάζει κάτι , εκτός από την κλίση των αξόνων.

Δεν το συνιστώ για τους κάτωθι λόγους.

 

ΑΡΝΗΤΙΚΑ.

1. Επιβαρύνεις χωρίς λόγο το κόστος κατασκευής με επιπλέον εργατικά.

1.α. Θα χρειαστεί να κόψεις φάλτσα και το υποστύλωμα και το ζύγωμα.

Το ζύγωμα λόγω κλίσης ούτως ή άλλως θα κοβόταν φάλτσο. Τώρα θα κόψεις και το υποστύλωμα.

1.β. Χρησιμοποιείς 2 πλάκες για τη σύνδεση !!!

Στη κλασσική σύνδεση υποστυλώματος-ζυγώματος , συγκολλάται μία μετωπική πλάκα στο ζύγωμα και στο υποστύλωμα ανοιγόνται απλά τρύπες στο εσωτερικό πέλμα.

Αυξάνεις κατά πολύ τα εργατικά χρησιμοποιώντας 2 πλάκες (κοπή-διάτρηση) και χρειάζεσαι τις διπλάσιες συγκολλήσεις.

 

ΘΕΤΙΚΑ

1. Που μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυτή η σύνδεση (όχι ότι αποτελεί μονόδρομο).

ΣΥΝΔΕΣΗ ΥΠΟΣΤΥΛΩΜΑΤΟΣ-ΖΥΓΩΜΑΤΟΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΥΠΟΣΤΥΛΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΖΥΓΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΟΙΛΟΔΟΚΟΥΣ , είτε ορθογωνικούς RHS είτε τετράγωνους SHS.

Στους κοιλοδοκούς δεν μπορείς να ανοίξεις τρύπες και να κοχλιώσεις (εξαίρεση οι υπό διερεύνηση hollow bolts).

Έτσι αντί να βγάλεις φορούσι μπορείς να κάνεις αυτή τη σύνδεση.

 

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ,προκύπτουν λόγω διαφοράς στη γωνία.

77044014.jpg

 

85710971.jpg

 

 

* Αυτά γενικά στα γρήγορα

** Οι συγκολλήσεις είναι άλλο θέμα αλλά γενικά συμφωνώ με την βαπτιστήρα μου (sovatzou)

*** Eπίσης γιατί ανοίγετε αυτό τον μήνα θέματα άσχετα με το Ν.4014; Yπάρχει περίπτωση να τα

διαβάσει κανείς ;)

 

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε
*** Eπίσης γιατί ανοίγετε αυτό τον μήνα θέματα άσχετα με το Ν.4014; Yπάρχει περίπτωση να τα

διαβάσει κανείς :wink:

 

Εμένα με ενδιαφέρει πάντως.

Δημοσιεύτηκε

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ,προκύπτουν λόγω διαφοράς στη γωνία.

 

...

 

 

spy1551 τα σχήματα που ανέβασες από ποιο βιβλίο είναι;

Δημοσιεύτηκε

Χαίρεται,

 

Θα ήθελα να κάνω μερικά σχόλια για την παρούσα σύνδεση με βάση και τις δικές σας παρατηρήσεις.

 

Νομίζω πως είναι μία πολύ δύσκαμπτη σύνδεση, κ δεν χρειάζεται να μπει κάποιος σε πολύπλοκους υπολογισμούς για να το καταλάβει.

 

Είναι αρκετά απλή σε σύλληψη και επιτρέπει την ανάπτυξη υψηλών ροπών.

 

Εννοείται πως οι ραφές στα πέλματα θα είναι μονόπλευρες εσωραφές. Κ μην αρχίσετε τα σχόλια για τις συγκολλήσεις, όποιος δεν ξέρει να τις κάνει, ας παραμείνει στα "είδη κιγκάλερίας"... Άλλωστε οι άσχετοι από κει ξεκίνησαν...

 

Αρκετά σωστή η ανάλυση των δυνάμεων στον κόμβο (δεν έχει τις συνιστώσες στο επίπεδο της μετωπικής, αλλά συνήθως δεν είναι κρίσιμες), όμως μήπως η ίδια ( κ όχι μόνο) δεν ισχύει και στην περίπτωση ένωσης ζυγωμάτων στον κορφιά με μετωπικές πλάκες???

 

Η σύγκριση στο κόστος που γίνεται, θα πρέπει να συμπεριλάβει μόρφωση ενίσχυσης (φαλτογωνιάς), ενισχυτικά ελάσματα κορμού, ίσως πέλματος, πιο πολλές βίδες κλπ κλπ...

 

Ας πούμε πως έχουμε ένα πλαίσιο βιομηχανικού κτιρίου με ίδια διατομή σε δοκό κ στύλο ΙΡΕ 450, γωνία ζευκτού με την οριζόντιο 6 μοίρες, υλικό S235, και εντάσεις Msd=-250 kNm, Νsd=-53kN, V=89 και M=+190 kNm Νsd=26kN, V=48 στην παρειά της δοκού. Η μόρφωση ενός "συμβατικού" κόμβου πόσο φθηνότερη θα ήταν?

Δημοσιεύτηκε

Κλασικη συνδεση τυπου apex.υπαρχει και σχετικη βιβλιογραφια για οποιον θελει να την εφαρμοσει.

Δημοσιεύτηκε
Κλασικη συνδεση τυπου apex.υπαρχει και σχετικη βιβλιογραφια για οποιον θελει να την εφαρμοσει.

 

Βρε κλασική είναι. Εδώ όμως στο Ελλαδιστάν ίσως να είναι και η πρώτη φορά που την βλέπουν αν κρίνεις από τα σχόλια. Μιλάμε για μια απλή σύνδεση και έγινε το έλα να δεις...χαχαχαχα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.