nik Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2013 Εγώ σε ξεμπαζωμένο υπόγειο το οποίο ήταν εκτός περιγράμματος ισογείου δεν έβαλα υπέρβαση κάλυψης και τώρα ντρέπομαι να το πω στον ιδιοκτήτη. Θεώρησα ότι επειδή είναι υπόγειο δεν θα μετράει στην κάλυψη αλλά από αυτά που διαβάζω εδώ και από την Λεμπέση ήθελε και συντελεστή κάλυψης. Τι να κάνω τώρα ? Να το αφήσω έτσι ή να ειδοποιήσω τον ιδιοκτήτη να πάει να πληρώσει και άλλα χρήματα ? Και έχει περάσει και ένας χρόνος !
ΙΑΣΟΝΑΣ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2013 Τα "λάθη" φίλε μου, οι επαγγελματίες ξέρουν ότι, πρέπει και να τα αναγνωρίζουν και να τα πληρώνουν..... Αυτό πρέπει να κάνεις.... Δεν έχει καμία απολύτως σημασία αν θα στα δώσει στη συνέχεια ο ιδιοκτήτης.....
nik Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2013 Τι εννοείς ? Να το πληρώσω εγώ το πρόστιμο ?! Εννοείται πως όχι. Δεν πήρα την τρελή αμοιβή για να το κάνω αυτό. Φυσικά θα του ζητήσω να μου δώσει το έξτρα ποσό και θα του δείξω το πρόστιμο να το καταλάβει και ο ίδιος. Απλά είναι η ξεφτίλα του όλου θέματος. Αν δεν θέλει να πληρώσει το αφήνω ως έχει.
nik Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2013 Μα συγνώμη είναι λογικό αυτό που μου λες ? Δηλαδή επειδή του είπα το πρόστιμο και έκανα λάθος δεσμεύομαι να του το πληρώσω εγώ όσο και αν είναι ?! Δηλαδή ένα πας το αμάξι σου στο συνεργείο και σου πούνε μία αρχική τιμή και αυτό βγάλει και άλλα στα πληρώνει ο μάστορας ? Ή εάν κλείσεις μία τιμή για μία κατασκευή με έναν πελάτη και βγούνε απρόβλεπτα τα πληρώνεις από την τσέπη σου ?? Το πρόστιμο είναι δικό του. Το ότι δεν το υπολόγισα σωστά με κάνει "άσχετο" μηχανικό και δικαίωμα του να με κράζει αλλά όχι να του το πληρώσω εγώ το αυθαίρετο.....!!!!
ΙΑΣΟΝΑΣ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2013 Όχι δεν δεσμεύεσαι σε τίποτα και δεν έχεις "νόμιμη υποχρέωση" !!! Το 99% των πελατών - ιδιοκτητών δεν πρόκειται να το αποδεχτούν.... Αν θέλεις να χτίσεις "φήμη και πελατεία" πρέπει (κατά την προσωπική μου άποψη) να το κάνεις! Αν θέλεις να κάνεις "επαναλαμβανόμενες πωλήσεις" πρέπει να το κάνεις! Αν σε ενδιαφέρει η "επαγγελματική σου εικόνα" πρέπει να το κάνεις! Αν το κάνεις, αυξάνεις τις πιθανότητες να τα πάρεις! Δεν είναι σίγουρο όμως ή βέβαιο! Αν δεν το κάνεις "φέρεις ακέραια" την ευθύνη για ό,τι δηλώσεις έναντι της πολιτείας (σε περίπτωση που ελεγχθεί η δήλωση).
jja Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2013 nik δεν είσαι άσχετος μηχανικός επειδή δεν υπολόγισες καλά το πρόστιμο. Ειδικά πριν από ένα χρόνο που και το ΥΠΕΚΑ δεν ήξερε τι του γίνεται. Όχι ότι τώρα ξέρει. Αν έχεις πρόβλημα και δεν κοιμάσαι ήσυχος τα βράδια πες στον πελάτη πως έχει το θέμα πως δεν έχει υπολογιστεί ο συντελεστής υπέρβασης κάλυψης βγάλτου το υπόλοιπο ποσό ξεκλείδωσε από ολοκληρωμένη υπαγωγή και προχώρα. Έχω ακούσει και για πιο μεγάλα λάθη στον υπολογισμό του προστίμου και μάλιστα σε περιπτώσεις που έγιναν μεταβιβάσεις βγήκαν άδειες λειτουργίας κ.τ.λ. Αν δεν πρόκειται για μεγάλη διαφορά στην τιμή του προστίμου πιστεύω πως μικρό θα είναι το κακό. Όπως και να έχει εάν ο πελάτης είναι συνεννοήσιμος να του το πεις και να το διορθώσεις. Άλλωστε δικό του το αυθαίρετο και αυτός θα είναι πιο καλυμμένος με μια πιο άρτια δήλωση αυθαιρέτου. Έχω δει δηλώσεις με τον 1337/83 με πρόστιμα ότι να ναι. Και να φανταστείς πως τότε τα έλεγχε τα πρόστιμα η πολεοδομία. Τα σχέδια θα μείνουν, τα πρόστιμα σε λίγα χρόνια κανείς δεν θα θυμάται πως υπολογίζονταν. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να είσαι σωστός για παν ενδεχόμενο.
nik Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2013 ΙΑΣΟΝΑΣ Δεν έχω καταλάβει τι μου λες να κάνω. α) Να ενημερώσω τον πελάτη και να προσπαθήσω να τον πείσω να πληρώσει το υπόλοιπο πρόστιμο ? Έτσι είμαι φυσικά εκτεθειμένος για την δουλειά μου. β) Να πληρώσω εγώ το υπόλοιπο πρόστιμο χωρίς να πω τίποτα στον πελάτη ?
ΙΑΣΟΝΑΣ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2013 1. Να "φτιάξεις" σωστά τη δήλωση (όπως πρέπει). 2. Να βγάλεις το νέο πρόστιμο. Μικρό θα είναι. 3. Να το πληρώσεις εσύ!!!! 4. Να ενημερώσεις τον πελάτη σου, παραδίδοντας το "χαρτί" της πληρωμής και το "φύλλο του προστίμου". 5. Να του πεις ότι, όλα στη δήλωσή του είναι ΟΚ. 6. Να "ρίξεις" το βάρος στο ΥΠΕΚΑ και στους ...ανεγκέφαλους, που έβγαλαν αυτό το ...καινούργιο κ.λπ. (έτσι πες το). 7. Να του αφήσεις την επιλογή αν θέλει να σου δώσει τα extra χρήματα ή όχι (...καλή καρδιά). Αν κινηθείς έτσι έχεις αυξημένες πιθανότητες να τα πάρεις!!! Αν όχι, θα μπλέξεις! Πάνω όμως από όλα αυτά, ΕΣΥ γνωρίζεις καλύτερα από τον καθένα το χαρακτήρα και την ιδιοσυγκρασία του πελάτη σου!!!!
jja Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2013 Εγώ σε καμία περίπτωση δεν θα πλήρωνα πρόστιμα που αφορούν πελάτη. Δικό του το αυθαίρετο δικό του το κρίμα. Δικό του πρόβλημα εάν δεν πήγε σε ΄΄σωστό΄΄ μηχανικό. Εάν θέλει ας κινηθεί νομικά εναντίον του μηχανικού.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα