Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Εμπνεόμενος από το κεντρικό θέμα της 3ης Μπιενάλε της Αθήνας, "Μονόδρομος", ο Γιώργος Ζώης, σκηνοθέτης του πολυβραβευμένου "Casus Belli", κατάφερε με έξι κάδρα συνολικής διάρκειας 25 δευτερολέπτων να αναστατώσει το νομικό τμήμα και τη διοίκηση της ΕΡΤ και τελικά να "κοπεί" από τις συχνότητες της κρατικής τηλεόρασης.

 

Σε επικοινωνία που είχαμε με το τμήμα χορηγιών της ΕΡΤ, μας ενημέρωσαν ότι το spot του Γιώργου Ζώη παραβιάζει το νόμο 1730 / 1987 (που καθορίζει τα της ΕΡΤ), καθώς και το ΠΔ 109 / 2010 (περί οπτικοακουστικών υπηρεσιών και της τηλεοπτικής διαφήμισης). Τόσο απλά και προφανώς, αν δει κανείς το spot του Ζώη, καταλαβαίνει ότι η Δημόσια Τηλεόραση σε μια μαύρη περίοδο για τα δικαιώματα και τις ελευθερίες συνολικά δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση, τη στιγμή μάλιστα που ελέγχεται απόλυτα από την κεντρική εξουσία. Το απέδειξε πολύ πρόσφατα και με την "εισβολή" των φοιτητών στο στούντιο της ΝΕΤ, όπου παρά τις δεσμεύσεις της διοίκησης, η "άνωθεν" παρέμβαση δεν επέτρεψε την προβολή του παραμικρού αποσπάσματος στο πρόγραμμά της.

 

 

Πηγή: www.sevenart.gr

  • Downvote 1
Δημοσιεύτηκε

Προφανώς το κώλυμα εντοπίζεται στο άρθρο 3 - §1.α του Ν2328/1995:

"β) Οι κάθε είδους εκπομπές (συμπεριλαμβανομένων και των διαφημίσεων), που μεταδίδουν οι ραδιοφωνικοί και τηλεοπτικοί σταθμοί πρέπει να σέβονται την προσωπικότητα, την τιμή, την υπόληψη, τον ιδιωτικό και οικογενειακό βίο, την επαγγελματική, κοινωνική, επιστημονική, καλλιτεχνική, πολιτική ή άλλη συναφή δραστηριότητα κάθε προσώπου, η εικόνα του οποίου εμφανίζεται στην οθόνη ή το όνομα του οποίου ή στοιχεία επαρκή για τον προσδιορισμό του οποίου μεταδίδονται."

 

Καθώς και στα: άρθρο 4 - §4.5.i, άρθρο 6 και άρθρο 10 του ΠΔ109/2010.

 

Ειδικά στο άρθρο 10 §3.ε. που ορίζει ότι απαγορεύονται οι διαφημίσεις που "ενθαρρύνουν την υπερβολική κατανάλωση τροφίμων και ποτών που περιέχουν ιδίως συστατικά και ουσίες όπως τα λιπαρά, τα κορεσμένα λιπαρά, τα trans – λιπαρά οξέα, το αλάτι/νάτριο και τα σάκχαρα."

 

Είναι φανερό πως στο ΕΣΡ πίστεψαν ότι το σποτ διαφήμιζε βραστή φακή σε κεσέ, ο δε Γιώργος Ζώης αμέλησε να προσκομίσει πιστοποιητικό ότι η προσφερόμενη στην διαφήμιση φακή είναι άλαδη και ανάλατη...

 

Προφανώς η απαγόρευση βρίσκεται πολύ πέρα από τα όρια του γελοίου, δοκιμάζοντας σκληρά την κοινή λογική...

Αν δε σκεφτούμε ότι την απόφαση αυτή την έλαβαν πιθανότατα οι ίδιοι άνθρωποι που βάζουν την εκπαιδευτική ζώνη στο μεταμεσονύκτιο πρόγραμμα και που επιτρέπουν σε κάθε είδους αίσχη να εμφανίζονται στην πρωινή ζώνη, μάλλον το φαινόμενο είναι ψυχοπαθολογικού χαρακτήρα.

Δημοσιεύτηκε

Τι τα θέλετε. Οι άνθρωποι αυτοί, όσο περνάει ο καιρός, γίνονται και πιο γελοίοι. Μωραίνει Κύριος, όν βούλεται απολέσαι. Έχουμε παραδείγματα από την Ιστορία, σχεδόν ίδια και απαράλαχτα.

Δημοσιεύτηκε

Είναι φανερό πως στο ΕΣΡ πίστεψαν ότι το σποτ διαφήμιζε βραστή φακή σε κεσέ, ο δε Γιώργος Ζώης αμέλησε να προσκομίσει πιστοποιητικό ότι η προσφερόμενη στην διαφήμιση φακή είναι άλαδη και ανάλατη...

 

 

Πολυ σωστο..!!!!

 

 

Τι να λεμε τωρα, η λολοκρισια στο μεγαλειο της..

Αν δειτε τηλεοραση απο το πρωι μεχρι και τις 10μμ (την ωρα που μπορει και μικρα παιδια να βλεπουν) θα δειτε το αισχος στο μεγαλειο του...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.