project.breeze Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2017 Εγώ δεν έχω καμία σχέση με μηχανές . Αλλά αν κάποιος ενδιαφέρεται , φίλος πουλάει την τρίροδη ΜΡ3 που οδηγείται με δίπλωμα μηχανής με ελάχιστα χλμ . Περισσότερα με πμ όποιος θέλει , ώστε να μην το κάνουμε αγγελία . Με δίπλωμα αυτοκινήτου μάλλον εννοείς BAS Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios_m Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2017 μιας και αναφέρθηκε, ποιά η γνώμη σας για τις τρίτροχες και τετράτροχες μοτοσυκλέτες; εμένα μου φαίνονται πολύ πιο ασταθείς και επικίνδυνες από τις δίτροχες. και δεν έχουν το πλεονέκτημα του μικρού όγκου για να διεισδύεις στην κίνηση. τις τετράτροχες μόνο σαν οχήματα για αμμώδες ή λασπώδες έδαφος τις κατανοώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
project.breeze Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2017 (edited) μιας και αναφέρθηκε, ποιά η γνώμη σας για τις τρίτροχες και τετράτροχες μοτοσυκλέτες; εμένα μου φαίνονται πολύ πιο ασταθείς και επικίνδυνες από τις δίτροχες. και δεν έχουν το πλεονέκτημα του μικρού όγκου για να διεισδύεις στην κίνηση. τις τετράτροχες μόνο σαν οχήματα για αμμώδες ή λασπώδες έδαφος τις κατανοώ. Θα προτιμούσα περισσότεροι να τις χρησιμοποιούσαν αντί για αυτοκίνητο (γιατί κακά τα ψέμματα, δεν απευθύνονται σε μοτοσυκλετιστες) καθαρά για λόγους μείωσης του κυκλοφοριακού. Θεωρώ ότι είναι κάπου ανάμεσα στην μηχανή και στο αυτοκίνητο όσο αφορά την ευκολία στην μετακίνηση καθώς στερείται τα βασικά οφέλη του αυτοκινήτου και της μηχανής αλλά έχει και κάποια από τα προτερήματα και των δύο. Πολύ υψηλό κόστος κτήσης και χρήσης που για μένα από μόνα τους θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα. Όσο αφορά το θέμα ασφάλειας όπως και να το κάνεις, η επαφή 3 ελαστικών με τον δρόμο είναι καλύτερη από 2, τόσο σε ενδεχόμενο φρενάρισμα πανικού αλλά και στις στροφές (μιλώντας πάντα για μη έμπειρους αναβάτες). Για μένα δεν θα αγόραζα σίγουρα κάτι τέτοιο αλλά για κάποιον που δεν είχε επαφή με τον κόσμο των μοτοσυκλετών αποτελεί μία ενδιαφέρουσα λύση για καθημερινή μετακίνηση αλλά και αποδράσεις εκτός πόλης. Edited Μάρτιος 28 , 2017 by project.breeze Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios_m Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2017 Αυτή η αίσθηση ασφάλειας σε σχέση με το κανονικό δίτροχο μου φαίνεται ο βασικός κίνδυνος. Το ίδιο σκέφτομαι και για τα τεράστια σκούτερ που έχουν εμφανιστεί τώρα τελευταία ή τα παπιά που οδηγούν οι περισσότεροι με την αίσθηση ότι είναι κάτι σαν ποδήλατο.. Επανέρχομαι στην εξάτμιση.. τι μάρκα είναι; επίσης, θα ήθελα να ρωτήσω αν το μηχανάκι έχει και πρόγραμμα (κι αν αυτό ήταν απαραίτητο για τη νέα εξάτμιση) Link to comment Share on other sites More sharing options...
project.breeze Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2017 Αυτή η αίσθηση ασφάλειας σε σχέση με το κανονικό δίτροχο μου φαίνεται ο βασικός κίνδυνος. Το ίδιο σκέφτομαι και για τα τεράστια σκούτερ που έχουν εμφανιστεί τώρα τελευταία ή τα παπιά που οδηγούν οι περισσότεροι με την αίσθηση ότι είναι κάτι σαν ποδήλατο.. Επανέρχομαι στην εξάτμιση.. τι μάρκα είναι; επίσης, θα ήθελα να ρωτήσω αν το μηχανάκι έχει και πρόγραμμα (κι αν αυτό ήταν απαραίτητο για τη νέα εξάτμιση) Η εξάτμιση είναι Racetech και συνοδεύεται από ένα φίλτρο ΚΝ. Επειδή είναι τελικά και όχι ολόσωμη δεν είναι απαραίτητη η χρήση προγράμματος καθώς όποιες ενδεχόμενες μικροδιορθώσεις στο μείγμα χρειαστούν γίνονται από τον εγκέφαλο της μηχανής. Σε περίπτωση αλλαγής με ολόσωμη και επειδή υπάρχει κίνδυνος το μείγμα να γίνει τελικά "φτωχό" τότε χρειάζεται επέμβαση για επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου. Σε ορισμένες extreme περιπτώσεις βελτιώσεων αλλάζονται ακόμα και τα injectors ακριβώς για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις αυξημένες ανάγκες για καύσιμο στον κινητήρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios_m Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2017 είναι σωστό να επαναπρογραμματίζεις τον εγκέφαλο του κινητήρα; αντ' αυτού δεν είναι καλύτερο ένα power commander? Link to comment Share on other sites More sharing options...
project.breeze Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2017 είναι σωστό να επαναπρογραμματίζεις τον εγκέφαλο του κινητήρα; αντ' αυτού δεν είναι καλύτερο ένα power commander? Αυτό εννοούσα, απλά δεν ήμουν σίγουρος ότι το γνώριζες. Παράλληλος εγκέφαλος είναι ουσιαστικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2017 Επειδή δεν είμαι σχετικός , ξέρω ότι έχει δύο εκδόσεις . Η μία οδηγείται με δίπλωμα μηχανής , η άλλη έχει κάτι αλλαγές στα φλάς και έχει ποδόφρενο και οδηγείται με δίπλωμα αυτοκινήτου . Προφανώς δεν απευθύνεται σε μηχανόβιους που έχουν μεγαλώσει με μηχανές . Απευθύνεται σε κάποιον που θέλει να κινείται γρήγορα και με μεγαλύτερη ασφάλεια στην πόλη και να κάνει και κάποια ταξίδια χωρίς να φοβάται ο επιβάτης . Αλλος φίλος που έχει αυτή που οδηγείται με δίπλωμα αυτοκινήτου , την έχει χρόνια και δεν την αλλάζει αφού τον έχει βολέψει και δεν χρησιμοποιεί συχνά το αμάξι του . Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios_m Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2017 Αυτό εννοούσα, απλά δεν ήμουν σίγουρος ότι το γνώριζες. Παράλληλος εγκέφαλος είναι ουσιαστικά. το γνωρίζω διότι έχω κι εγώ τέτοιο εγκέφαλο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tetris Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 29 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 29 , 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα