Μετάβαση στο περιεχόμενο

Χρήση χάλυβα S400


 

Recommended Posts

Αλέξη

 

κάνεις τραγικό λάθος να εφαρμόσεις σε μη ομοιογενές υλικό όπως ο B500c, S500s θεωρίες κοχλία. Θα χρειαστείς να πάρεις πραγματικά αποτελέσματα απο εργαστήριο πριν το μελετήσεις επιπλέον. Υπάρχει επίσης σημαντική πιθανότητα να επηρεάσεις και την διαρροή εαn κόψεις βαθύτερα και μπείς στον φεριττη.

 

Εχω άπειρες φωτογραφίες με αγκύρια που έχουν αστοχήσει πλαστικά απο την περιμετρική Πατρών. Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο γεγονός οτι το πάχος του φλοιού του μαρτενσίτη επηρεάζεται απο το Φ αφού η διαδικασία του tempcoring είναι ίδια ανεξάρτητα του Φ.

 

κοίτα το Σ. Μουγιάκος, “Βασικές απαιτήσεις Κανονισμού Τεχνολογίας Χαλύβων”, Β, KEΔΕ

 

κοίτα επίσης και διάγραμμα Schaeffler για να καταλάβεις τις βασικές αρχές της συγκόλλησης σε σχέση με τον μαρτενσιτη.

 

Μην ξεχνας οτι στην Γερμανία, Ιταλία, ΜΒ, Πορτογαλία, Ισπανία, Γαλλία δεν επιτρέπεται η συγκόλληση, η δημιουργία σπειρώματος χωρίς πιστοποιητικό εφελκυσμού.

 

Στην Νεα Ζηλανδία και Αυστραλία επιτρέπεται μόνο η χρήση μηχανικών συνδέσμων.

 

Για να καταλάβεις το θέμα κοίταξε το τμήμα 3 εδώ

Edited by Ροδοπουλος
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 166
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

...κάνεις τραγικό λάθος να εφαρμόσεις σε μη ομοιογενές υλικό όπως ο B500c, S500s θεωρίες κοχλία. Θα χρειαστείς να πάρεις πραγματικά αποτελέσματα απο εργαστήριο πριν το μελετήσεις επιπλέον. Υπάρχει επίσης σημαντική πιθανότητα να επηρεάσεις και την διαρροή εαn κόψεις βαθύτερα και μπείς στον φεριττη...

 

Δεν διαφωνώ. Σε κάθε περίπτωση υποθέτω ότι η κατασκευή του σπειρώματος θα γίνει με προβλεπόμενη μέθοδο (πχ κεφάλωμα και κωνικό σπείρωμα) και όχι -χύμα στο κύμα- με φάγωμα των ραβδώσεων (στον τόρνο ή με τροχό) και με μία τυχούσα μετρική φιλιέρα...

 

Εξάλλου το πως κόβονται τα σπειρώματα στους οπλισμούς ρυθμίζεται κανονιστικά.

 

Συμβαίνει να έχω δει πολλές άστοχες επεμβάσεις λόγω κοπής σπειρώματος, σε ωστενιτικό χάλυβα μάλιστα.

 

Όπως και να έχει, εφόσον δεν χρησιμοποιείται πολύ σαφής διαδικασία και δεν χρησιμοποιούνται πολύ συγκεκριμένα εργαλεία, η αντοχή στην θέση του σπειρώματος είναι πάντα μικρότερη της αντοχής της ράβδου.

Link to comment
Share on other sites

κ. Ροδοπουλε

 

Τι εχετε να πειτε για την "ματιση" οπλισμων με couplers οταν οι αναμονες ειναι κοντες??

Ας παρουμε το παραδειγμα να εχουμε B500c και πανω και κατω...

Εκει με το σπειρωμα τι γινεται???

Link to comment
Share on other sites

Σωστός!!!!. Το θέμα είναι βέβαια εαν ο μελετητής το γνωρίζει ακριβώς και το υπολογίζει γι αυτό και λένε κάποιοι άνθρωπο να υπάρχουν πιστοποιητικά. Τώρα βεβαια στην Ελλάδα μπορούμε να τραβήξουμε μέχρι Φ20. Για μεγαλύτερα δεν ξέρω εαν έχουμε μηχανή. Επίσης όταν θα απαιτήσεις την δοκιμή να απαιτήσεις η μέτρηση να γίνει με strain gauge μήκους τουλάχιστον 4d ή IR lock in thermography διότι πολλα εργαστήρια το κάνουν μέσω του Δ της μηχανής και είναι τραγικό λάθος ειδικά μετά την διαρροή.

 

κ. Ροδοπουλε

 

Τι εχετε να πειτε για την "ματιση" οπλισμων με couplers οταν οι αναμονες ειναι κοντες??

Ας παρουμε το παραδειγμα να εχουμε B500c και πανω και κατω...

Εκει με το σπειρωμα τι γινεται???

 

ποτέ μα ποτέ!!!!!! δεν θα συνιστούσα κανένα είδους σπείρωμα στον B500c αλλα θα έβαζα τους μηχανικούς της lenton

 

http://www.erico.com...sp?folderID=248

 

που εαν δεις τις προδιαγραφές τους αστοχούν εκτός της σύνδεσης. Υπάρχουν στην Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

Ρωταω επειδη εχει ξανασυζητηθει...

Αν θυμαμαι καλα και εσεις εισασταν υπερ των cοuplers με σπειρωμα..

 

Οταν ειχα πει οτι δεν θα το εκανα ποτε λογω μαρτενσιτη επεσαν ολοι να με φανε...

Link to comment
Share on other sites

Ρωταω επειδη εχει ξανασυζητηθει...

Αν θυμαμαι καλα και εσεις εισασταν υπερ των cοuplers με σπειρωμα..

 

Οταν ειχα πει οτι δεν θα το εκανα ποτε λογω μαρτενσιτη επεσαν ολοι να με φανε...

 

δεν πιστευω να έκανα τέτοιο τραγικό λάθος αλλα γερνάω. πάντως βλέποντας μελέτες μέχρι και 8 χρόνια πρίν δεν βλέπω σπείρωμα. Να φανταστείς οτι έστειλα το 2002 νέο μηχανικό στην Γερμανία με αυτοκίνητο για να τους φέρει.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι η μόνη σύνδεση που επιτρέπει ο κανονισμός να χρησιμοποιείται στο 100% των οπλισμών μίας διατομής είναι η παράθεση (με τις γνωστές απαιτήσεις για το Lb)...

Η συγκόλληση απαγορεύεται και η μηχανική σύνδεση θέλει πιστοποίηση στο συγκεκριμένο έργο.

Link to comment
Share on other sites

Η μηχανική σύνδεση έχει ήδη πιστοποιητικά. Υπάρχει και μηχανική σύνδεση για παράθεση οπλισμών. Η άλλη λύση είναι να βάλεις 2 lenton σε παράθεση και να συγκολλήσεις τα lenton.

Link to comment
Share on other sites

Οταν εχουμε κατασκευη που δεν εχει οπλισμο tempcore νομιζω υπαρχουν couplers τα οποια απο τη μια πλευρα εχουν σπειρωμα και απο την αλλη μηχανικη συνδεση...

 

 

 

Αλεξη

Δεν νομιζω να απαγορευουν οι τωρινοι κανονισμοι την συγκολληση..

Νομιζω ο ΕΚ8 την απαγορευει..

 

ΥΓ. Βρηκα το θεμα που ανεφερα. Αλλοι ειχαν ταχθει υπερ του σπειρωματος σε Β500c..

Link to comment
Share on other sites

Αμάν γέρασα!!!!!! και ξεχνάω. ΛΑΘΟΣ τραγικό. ΠΟΤΕ σπείρωμα.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.