giorgosv Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2012 Η βεβαίωση περνάει, όχι το τοπογραφικό. έχει δίκιο ο συνάδελφος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΙΑΣΟΝΑΣ Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2012 Δυστυχώς το ΦΠΑ είναι μεγάλο αγκάθι απο τη στιγμή που ο ελεγκτικός μηχανισμός είναι ανύπαρκτος. Εδω όμως υπάρχουν και άλλα θέματα όπως τον "σωστό" υπολογισμό της αμοιβής. Αντικειμενικά μιλώντας δεν υπάρχει σωστός υπολογισμός αμοιβής με την υπάρχουσα νομοθεσία και την υπάρχουσα τεχνολογία. Άλλος κάνει το τοπογραφικό με GPS χωρίς στάσεις, αλλος βάζει τα ελάχιστα, άλλος βάζει αυτά που έκανε. Τι να λέμε τωρα, για την ίδια δουλειά έχεις αμοιβές που κυμαίνονται +-100,200,300% ή ότι άλλο θές. Για μένα πρέπει κατ'αρχήν να απλοποιηθεί το σύστημα αμοιβών, πχ να ενσωματωθούν όλα στο στρέμμα (στάσεις, εξάρτηση κλπ κλπ), να γίνουν βασικές κατηγορίες εντός ή εκτός σχεδίου και να περνάνε όλα τα τοπογραφικά για οποιαδήποτε πράξη μέσω ΤΕΕ. Έτσι μπορεί να πληρώνουμε εισφορές για τα πάντα αλλά τουλάχιστον θα μιλάμε σε μια βάση υγιούς ανταγωνισμού. Όλα αυτά βέβαια στην Ελλάδα του 2012 φαντάζουν ουτοπία αλλά τι να κάνουμε... Η αγορά και ο ανταγωνισμός διαμορφώνουν τις αμοιβές! Ο καθένας μας αν θέλει να έχει δουλειά, πρέπει να καταστεί "ανταγωνιστικός"! Και προσοχή, δεν λέω ..φτηνός, λέω "ανταγωνιστικός". 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMITRIS80 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2012 Η αγορά και ο ανταγωνισμός διαμορφώνουν τις αμοιβές! Συνάδελφε ισχύει αυτό που λές, αλλά όχι όταν εντός ενός κλάδου το παιχνίδι δεν γίνεται επί ίσοις όροις.Και εδώ μπαίνει το θέμα που αναφέρει σωστά ο συνάδελφος giorgosv πως εάν εγώ υπολογίσω ορθά την αμοιβή μου από το σύστημα του ΤΕΕ και προκύψουν εισφορές Α και επίσης κόψω ΑΠΥ σε όλο το ποσό το οποίο εισπράττω ας πούμε ποσό Β, πως θα ανταγωνιστώ τον συνάδελφο που στο ΤΕΕ δηλώνει τα ελάχιστα δυνατά και ΑΠΥ κόβει για το 1/5 του ποσού που εισπράττει? Δεδομένου πως οι κρατήσεις μαζί με ΦΕΜ και μαζί με ΦΠΑ κυμαίνονται στο ~30% του ποσού, καταλαβαίνουμε τι διαφορά σε μια προσφορά μπορεί να δημιουργήσει.. Και το χειρότερο είναι, πως ελάχιστοι από τους πελάτες κάθονται να ακούσουν όλα αυτά και όσοι τα ακούν δεν αντιλαμβάνονται περί τίνος πρόκεται.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΙΑΣΟΝΑΣ Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2012 (edited) Συνάδελφε ισχύει αυτό που λές, αλλά όχι όταν εντός ενός κλάδου το παιχνίδι δεν γίνεται επί ίσοις όροις.Και εδώ μπαίνει το θέμα που αναφέρει σωστά ο συνάδελφος giorgosv πως εάν εγώ υπολογίσω ορθά την αμοιβή μου από το σύστημα του ΤΕΕ και προκύψουν εισφορές Α και επίσης κόψω ΑΠΥ σε όλο το ποσό το οποίο εισπράττω ας πούμε ποσό Β, πως θα ανταγωνιστώ τον συνάδελφο που στο ΤΕΕ δηλώνει τα ελάχιστα δυνατά και ΑΠΥ κόβει για το 1/5 του ποσού που εισπράττει? Δεδομένου πως οι κρατήσεις μαζί με ΦΕΜ και μαζί με ΦΠΑ κυμαίνονται στο ~30% του ποσού, καταλαβαίνουμε τι διαφορά σε μια προσφορά μπορεί να δημιουργήσει.. Και το χειρότερο είναι, πως ελάχιστοι από τους πελάτες κάθονται να ακούσουν όλα αυτά και όσοι τα ακούν δεν αντιλαμβάνονται περί τίνος πρόκεται.. Αν μου επιτρέπεις, για να βοηθήσω να καταλάβεις περισσότερο τουλάχιστον τη δική μου θέση. Θεωρώ ότι, ξεκινάς από λάθος αφετηρία!!! Όταν μια επιχείρηση, ένας επαγγελματίας κ.λπ. δημιουργεί το marketing mix του προϊόντος του λαμβάνει όλους τους απαιτούμενους και αναγκαίους συντελεστές υπόψην του και δίδει στον καθένα από αυτούς τη βαρύτητα που του αρμόζει και αναλογεί. Αν δεν το κάνει σωστά, το προϊόν του θα έχει λάθος π.χ. τιμή κ.λπ. και θα τεθεί εκτός αγοράς κ.λπ., με ό,τι αυτό συνεπάγεται...... Και συμπληρώνω τα παραπάνω με ένα παράδειγμα: Αυτοκινητοβιομηχανίες π.χ. υπάρχουν πολλές. Δεν φτιάχνουν όμως όλες, όλων των ειδών, τύπων κ.λπ. αυτοκίνητα. Εξετάσουν πρωτίστως τη "συγκεκριμένη" αγορά που απευθύνονται, το "συγκεκριμένο" κοινό στο οποίο στοχεύουν, τον "συγκεκριμένο εσωτερικό και εξωτερικό ανταγωνισμό που θα συναντήσουν στην αγορά αυτή, τις όποιες άλλες ιδιαιτερότητες κι ανάγκες του κοινού και της αγοράς τους, την κουλτούρα της αγοράς, τους opinion leaders, τη νομοθεσία, τον κρατικό παρεμβατισμό, τις "ικανότητες και δεξιότητες" που έχουν ως εταιρίες, τους πόρους (κεφαλαιουχικούς, οικονομικούς, ανθρώπινους, υποδομής) που διαθέτουν, τους μακροπρόθεσμους στόχους και οράματα που έχουν, την απαιτούμενη και αναγκαία τεχνογνωσία κ.λπ. (για να μην το μακρύνω άλλο). Στη συνέχεια καταρτίζουν τα βραχυπρόθεσμα προγράμματά τους και τους άμεσους και απώτερους στόχους τους. Τέλος "παράγουν" και "προωθούν" μέσω ειδικών "καναλιών" που αποφασίζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Συνεχώς, καθημερινώς και αδιαλείπτως παρακολουθούν την εξέλιξη υλοποίησης των προγραμμάτων τους και αναθεωρούν όπου και όταν αυτό είναι αναγκαίο. Έτσι, βαδίζουν προς την "επιτυχία" και τη σταδιακή "κατάκτηση των στόχων τους! Μετέφερε τώρα το ίδιο παράδειγμα σε εμάς. Π.χ. εμείς δεν είμαστε αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά είμαστε π.χ. "Επαγγελματίας πολιτικός μηχανικός" (βάζω αυτό, εσύ βάλε "Επαγγελματίας αγρονόμος τοπογράφος μηχανικός"). Πήραμε πτυχίο. Μπράβο μας! Γίναμε μέλη του ΤΕΕ. Ξανά μπράβο μας! Κάναμε έναρξη επαγγελματικής δραστηριότητας στην εφορία. Ξανά μανά μπράβο μας! Περιμένουμε πελάτες για να "ικανοποιήσουμε τις ανάγκες τους" και ν' αμειφτούμε γι' αυτό. Ξανά μανά μπράβο μας! Περιμένουμε, περιμένουμε, περιμένουμε ......και θα περιμένουμε για όσο αντέξουμε! Και βεβαίως δεν θα έχουμε ή κανένα ή σχεδόν κανένα αποτέλεσμα. Ξέρεις γιατί;;;;; Γιατί δεν "σκεφτόμαστε" όπως π.χ. οι αυτοκινητοβιομηχανίες του παραδείγματος. Όσοι το καταλάβουν έχει καλώς (αν προλαβαίνουν ν' αλλάξουν στρατηγική και συνήθειες), όσοι δεν το καταλάβουν, ας τρώγονται με τα ..."ρούχα" τους!!!!! Και για θυμηθώ τον παππού μου, ο οποίος έλεγε: "Δεν λες ποτέ σε έναν τρελό ότι, είναι τρελός"!!! Edited Ιούλιος 13 , 2012 by ΙΑΣΟΝΑΣ 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Faethon11 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2012 Το marketing mix είναι συνδυασμός : 1. Το προϊόν που πρέπει να ικανοποιεί τον πελάτη. 2. Η τιμή που έχει σχέση με το κόστος και με το να αποκλείσεις την επιλογή του πελάτη να πάει σε ανταγωνιστή. 3. Η ευκολία να σε μάθει και να σε βρει ο πελάτης άρα η θέση πώλησης των υπηρεσιών. 4. Η διαφήμιση/προβολή των υπηρεσιών. Εδώ μιλάμε για ένα τοπογραφικό. Το προϊόν λοιπόν είναι ίδιο (εφόσον είναι σωστό) ΤΑ 3 και 4 δεν μας ενδιαφέρουν στο συγκεκριμένο θέμα. Οπότε μένει μόνο η τιμή. Δηλαδή η τιμή πλέον είναι το κυρίαρχο στοιχείο που θα αναγκάσει τον πελάτη να επιλέξει εμάς. Όταν όμως οι κανόνες δεν είναι ίδιοι για όλους, δεν μπορεί να υπάρξει υγιής ανταγωνισμός. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΙΑΣΟΝΑΣ Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2012 Δεν θα συνέχιζα το θέμα, αλλά το κάνω γιατί απάντησες εσύ. Φίλε Faethon11, κάνεις κι εσύ το ίδιο λάθος!!! Ξεκινάς από λάθος "αφετηρία". Η αφετηρία σου, φίλε μου, είναι να "προσφέρεις" το προϊόν που λέγεται "τοπογραφικό" και ν' αγοράζεται από τους "εν δυνάμει υποψήφιους πελάτες σου". Το κάνεις;;;; Αν ναι, τότε δεν έχεις πρόβλημα και δεν σε απασχολούν όσα γράφουμε εδώ. Συνέχισε ακάθεκτος... Αν όχι, τότε πρέπει ν' αλλάξεις την ¨αναλογία των συστατικών του marketing mix" του προϊόντος σου (υπηρεσίας) και να την κάνεις ανταγωνιστική!!! Υ.Γ. Το "....όταν όμως οι κανόνες δεν είναι ίδιοι για όλους, δεν μπορεί να υπάρξει υγιής ανταγωνισμός" μου θυμίζει "κλαψούρισμα" Ξανθόπουλου - γιατί σε μένα ρε ζωή (μην με παρεξηγήσεις). 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SIGIO Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2012 Υ.Γ. Το "....όταν όμως οι κανόνες δεν είναι ίδιοι για όλους, δεν μπορεί να υπάρξει υγιής ανταγωνισμός" μου θυμίζει "κλαψούρισμα" Ξανθόπουλου - γιατί σε μένα ρε ζωή (μην με παρεξηγήσεις). +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Faethon11 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2012 Δεν σε παρεξηγώ. Ξέρω τι είπα και πως ακούγεται... Αλλά από την εμπειρία μου έχω αντιληφθεί πως τον μέγιστο ρόλο παίζει η τιμή.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΙΑΣΟΝΑΣ Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2012 Όχι τον μέγιστο, αλλά ένα από τους σημαντικότερους! Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosv Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2012 Παίζει ρόλο και η ταχύτητα παράδοσης ειδικά στα τοπογραφικά. Αλλά το βασικό ειναι η αμοιβή. Πάντως δεν μπορούμε να συγκρίνουμε την αυτοκινητοβιομηχανία που προσφέρει ένα προϊόν (αμάξι) με εναν κλάδο παροχής υπηρεσιών που έχει δεοντολογικούς κανόνες, που απαγορεύεται η διαφήμιση και που έχει τόσους περιορισμούς. Στον κλάδο μας υπάρχει αθέμιτος ανταγωνισμός τελεία και παύλα. Ειδικά τώρα με τους νόμους περι ανοιγματος του επαγγέλματος που πλέον δεν υπάρχει σε τίποτα έλεγχος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα