ikaros13 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2011 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15 , 2011 Οντως, οι ναυπηγοί που δουλεύουν σε ναυτιλιακές είναι μια χαρά....Αν εξαιρέσεις τις πολλές ώρες απασχόλησης και τα πολύμηνα ταξίδια στο εξωτερικό (Κίνα, Κορέα συνήθως) δεν παίρνουν χαμπάρι από κρίση. Σε καφέ με φίλο μηχανολόγο που απασχοείται σε ναυτιλιακή μου είπε για φοβερή αύξηση των newbuildins σε σχέση με παλαιότερα....
myri Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 16 , 2011 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 16 , 2011 αντε, να ακούμε και κάτι ευχάριστο
Pavlos Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2011 Ναυπηγούς έχουμε, ναυπηγεία δεν έχουμε... Βρε και ναυπηγεία έχουμε... αλλά εντάξει, άστο καλύτερα.... Εκτός του ότι η Κίνα, Κορέα δεν συναγωνίζονται στα νεόκτιστα, για τις επισκευές στη μεσόγειο υπάρχουν κι εκεί πιο ανταγωνιστικές χώρες και από ότι έχω ακούσει να συζητιέται (διαψεύστε με αν γνωρίζεται κάτι άλλο) πιο αξιόπιστα ναυπηγεία (ιδίως στο θέμα έγκαιρης παράδοσης).
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2011 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 18 , 2011 Σωστά με κυρίως ναυπηγεία της Αδριατικής (Σερβία) αλλά και Τουρκία, Αγγλία κυρίως. Πάντως υπολοίπονται των ναυπηγείων της Μ.Ανατολής που κατέχουν περίπου το 85% της παγκόσμιας αγοράς, με πρώτη την Ν.Κορέα, μετά η Κίνα και έπειτα της Ιαπωνία κυρίως..
GIANNIS9480 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 22 , 2011 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 22 , 2011 ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΟΧΗ. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΣΚΑΦΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ (ΕΛΛΑΔΑ) ΠΟΥ ΑΝΗΚΩ ΛΕΩ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΤΩΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΝΑ ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ Ή ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΕΙ...
mecheng1983 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2012 kalimera s'olous/es .. den eimai naupigos alla mhxanologos pou ergazetai se nautiliaki epeidi endexetai na paw se newbuilding prospathw na parw kapoies sumvoules apo naupigous gia to ti xreiazetai na kserei enas Hull or Paint Inspector (upopsi oti ws mixanologos den exw meletisei ta themata twn naupigwn - udrodunamiki,antoxi ploiou ktl. alla exw kanei tritos mixanikos se gkazadika k eimai eksoikiwmenos me ta tou mhxanostasiou) opoios/a exei sumboules tha to ektimousa idiaiterws ... pros to parwn to mono pou skeftomai na kanw einai merika mathimata naupigikou sxediou k autocad (an xreiastei) episis oi nhognwmones kanoun kapoia seminaria 2-3 hmerwn gia hull inspectors ... ta exei parakolouthisei kaneis k mipws kserei ean mathainoume praktika/xrisima pragmata ? thx ------------------- "Do not look for approval except for the consciousness of doing your best" Andrew Carnegie
Pavlos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2012 (edited) Για paint inspector από οτι ξέρω υπάρχουν σεμινάρια που πιστοποιείσαι. Τώρα για τα σεμινάρια των νηογνωμόνων δεν μαθαίνεις εκεί το hull, αλλά κυρίως τις απαιτήσεις του νηογν. και την διαδικασία των επιθεωρήσεων. Edited Ιανουάριος 21 , 2012 by Pavlos 1
mecheng1983 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 , 2012 euxaristw gia tin apantisi .. gia to hull inspection mou lene oti kuriws sxedio prepei na kserw na diavazw polu kala - hull expansion apo welding ti apaiteitai? ultrasonic mathainei kaneis grigora?
Pavlos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 , 2012 Για το θέμα των συγκολλήσεων καλό είναι να γνωρίζεις για τα ποιοτικά κριτήρια μιας κόλλησης. Δηλ. για τους ναυπηγικούς χάλυβες να ξέρεις ποιες μεθόδοι κόλλησης χρησιμοποιούνται, με ποιές ποιότητες ηλεκτροδίων, τι ατέλειες επιτρέπονται (πχ σύμφωνα με το στάνταρ DIN EN ISO 5817), τι έλεγχοι απαιτούνται με ''μη καταστροφικές μεθόδους'' κτλ. Από κει και πέρα καλό είναι να γνωρίζεις να διαβάζεις μια WPS (Welding Procedure Specification) και να ελέγχεις αν η κόλληση γίνεαται σύμφωνα με ότι περιγράφεται εκεί μέσα (θερμοκρασία προθέρμανσης, διαλογή ηλεκτροδίων πιστοποιημένων απότο νηωγνώμονα, κτλ). Επίσης αν η πιστοποίηση των συγκολλητών είναι έγκυρη για το υλικό και τη μέθοδο που θέλουν να κολλήσουν. Για τους υπέρηχους: χρησιμοποιούνται για παχυμέτρηση το οποίο είναι κάτι πολύ απλό (ακουμπάς τη συσκευή στη λαμαρίνα και διαβάζεις στο display το πάχος, αρκεί να την έχεις ρυθμίσει σωστα για χάλυβα και να μετράςχάλυβα) ή για εσωτερικό έλεγχο των ραφών. Αυτό το δεύτερο είναι ολόκληρη τέχνη κι επιστήμη, ξεκινώντας από τη ρύθμιση της συσκευής μέχρι την ερμηνε΄ια των ενδείξεων στην οθόνη που απαιτεί πολύ εμπειρία. Αλλά μάλλον σαν επιθεωρητής δεν χρειάζεται να χειρίζεσαι τέτοιες συσκεύες,παρά μόνο να γνωρίσεις την εφαρμογή τους και τις δυνατότητές τους. (Υπόψιν οι χειριστές χρειάζονται πιστοποίηση) 2
mecheng1983 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 31 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 31 , 2012 Paulo se euxaristw idiaiterws gia ta fwta sou!! gia ta non-destructive tests k WPS poia pisteueis einai i kaluteri proetoimasia protou patisw to podi mou sti yarda ?? exw katevasei genikes plirofories gia welding k steel for ship construction alla den exei leptomereies praktikes gia auta pou anafereis mou exoun pei oti sti yarda endexomenws na doulepsw gia ena mina dipla se enan embeiro hull inspector prin piasw full-time .. tha prolavw na mathw auta ola pou perigrafeis ?? - sto vathmo fusika pou na borw na kanw ti douleia k oso pernoun oi evdomades na veltiwnomai k na mathainw perissotera exw merika savvatokuriaka akoma diathesima k thelw na ta ekmetalleutw sto epakro -- ean exeis upopsi kapoio praktiko welding reference (vivlia, manuals etc) pou aksizei na meletisw pes mou parakalw xrts ADP
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα