Μετάβαση στο περιεχόμενο

Έγκριση περιβαλλοντικών όρων και πυρασφάλεια


Jeff

Recommended Posts

Σύνάδελφοι καλημέρα.

 

Είμαι σχετικά νέος μηχανικός, μου έτυχε μια υπόθεση και θέλω τη βοήθειά σας. Σ'ένα εργαστήριο επεξεργασίας ξύλινων επίπλων θέλουν οι Ιδιοκτήτες να κάνουν αλλαγή επωνυμίας. Ζητήθηκε λοιπόν απ'τις τεχνικές Υπηρεσίες της Περιφέρειας να υπάρχει Έγκριση περιβαλλοντικών όρων (ΕΠΟ).

Απο εμένα λοιπόν ζητήθηκαν δύο πράγματα: α) Να γίνει αποτύπωση του χώρου και νέα μελέτη πυρασφάλειας β) Να συμπληρώσω μια πρότυπη περιβαλλοντική έκθεση.

 

Έχω τα εξής προβλήματα:

 

1) Αν και γνωρίζω τη νομοθεσία δεν έχω ξανακάνει μελέτη πυρασφάλειας, πόσο μάλλον σε βιοτεχνία. Έχω βέβαια το πρόγραμμα της 4Μ αλλά δεν το έχω δουλέψει ποτέ.

2) Έχει ασχοληθεί κανείς με τη συγκεκριμένη διαδικασία; Τι πρέπει να προσέξω? Καμμία συμβουλή?

 

Ευχαριστώ.

 

Μην μπλέκετε διαφορετικής φύσεως θέματα στο ίδιο topic (όπως τα περιβαλλοντικά και η πυρασφάλεια). Μπορεί να σας φαίνεται βολικό, όμως δεν βοηθά καθόλου τη λειτουργία και οργάνωση του φόρουμ.

Ευχαριστώ, miltos

Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορα τη μελέτη πυροπροστασίας, θα χρησιμοποιήσεις την ισχύουσα νομοθεσία για βιοτεχνίες (Φ15/1589/104, ΦΕΚ 90/Β/2006), θα βρεις σε ηλεκτρονική μορφή το έντυπο μελέτης από τον ιστότοπο της πυροσβεστικής (fireservice.gr) και θα το συμπληρώσεις για την περίπτωσή σου.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ κόκκινος.

 

Κάτι τελευταίο... όσο αφορά την πυρασφάλεια, τα σχέδια που θα χρειαστεί να επισυννάψω με τη μελέτη μου είναι μια κάτοψη με τις οδεύσεις διαφυγής και μια κάτοψη με τα πυροσβεστικά μέσα που μου επιβάλλει η νομοθεσία για την εκάστοτε χρήση; :confused:

 

Miltos ευχαριστώ για την παρατήρηση. Όντως είχες δίκαιο :smile: !!

Link to comment
Share on other sites

Μία κάτοψη επισυνάπτεις με τα απαιτούμενα πυροσβεστικά μέσα. Οι οδεύσεις διαφυγής δεν είναι ανάγκη να φαίνονται διακριτά στα σχέδια.

Link to comment
Share on other sites